Jump to content

A4 B5 110к.с. или A6 C4 110к.с. , AFN мотори


Recommended Posts

Здравейте,

 

Търся да си купя  A4 110 к.с. AFN мотор , фейслифтово. Но загледах, че има  A6-ци 110к.с., същият мотор -1998-2000 година. Разликите в цените на двете коли не са много големи - около 1000-2000 лева, като трябва да се вземе впредвид, че А6-цата идва с кожен салон.

Има ли някаква огромна разлика в цената за поддръжка на двете коли при положение, че са с еднакъв мотор. Цените по окачването пак са сходни.

Всяко мнение ще ми бъде полезно.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от aladin
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателите са еднакви, както и окачването. Поддръжката ще е еднаква, просто А6 е по-голяма и малко по-тежка от А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой ти каза, че са непопулярни. 

Просто в А6 110кс са малко. Става за придвижване, харчи малко, но нищо повече.  Ако не те притеснява вървежа....по-голяма и удобна кола е от А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A и ако е изряден мотор, маховик, съединител, дюзи, може да се засили с един лек ремап до към 140 коня и да се мести една идея по-добре :)

Редактирано от JusttRelaxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

В Дупница, не се славят като чесни джамбази, даже напротив. 

То и затова цената е такава...ако го снимат вътрешно....трябва да падне още.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо пък реши, че А6 с 4 цилиндров мотор задължитено ще е с кожен салон?

Иначе разликата между А6 С5(не С4) 1.9TDI Авант на предно и B5 face 1.9TDI Avant Q е некви 40-50 кила та не мисля, че ще има ебати разликита във вървенето. Вече B5 на предно е може би 100 кила надолу...

И аз бих предпочел С5.

 

Редактирано от aRobben
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Познавам А6-цата от обявата. Колата е на ТИР-аджия, седи по цяла седмица на служебния паркинг във фирмата, която работя. Ако някой има интерес мога да го поразпитам, колата се движи до Кюстендил всяка седмица по 1 път и обратно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трудно е да намериш читава Ц5 с 1.9ТДИ, естествено А6 е по-комфортна от А4.

На мен ми трябва комби, а такова не видях докато търсих кола. За това взех А4.

 

Има и 1.9 TDI PD, не зная дали ти се купува такава, но има. (131 кс.)

 

Като цяло двигателят АФН е добър, има еластичност при всякакви предавки, за разлика от PD мотора който имах преди това, но пък е с по-малко въртящ момент. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото, ето един Авант с кожен салон:http://www.mobile.bg/11487420949094252

Цената е интересна, но така е с този двигател, че и с кожа.. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 Рядко съм виждал по-базова А6-ца, с трепапициран салон.. Изглежда може би е със спортно окачване.. ама тая цена 6 бона без регистрация, трябва да е пуканка технически.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, James said:

 

 Рядко съм виждал по-базова А6-ца, с трепапициран салон.. Изглежда може би е със спортно окачване.. ама тая цена 6 бона без регистрация, трябва да е пуканка технически.

В Хасково лятото имаше една бежова, на над 5000 лв. беше. Видимо читава. Не я взех защото не беше комби.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, SpeedyMan написа:

Между другото не е баш базова - двузонен климатроник, ЕСП.. тва не е малко.

 

Колега, от по-горния линк комбито черното, нито има ЕСП, а двузонен имат всички модели А6 от 1997, нито една екстра няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са екстрите,Ел подгряване на парното серийно,вдигане на стъклата с дистанционно,Едл за проходимост серийно също,защо е висока цената,сток харчи малко,с чип също,с  до 1000 лв за  лек ъпгрейд колата е друга. Визирам турбото  ск. кутия чип и темпомат, 100 пъти е по удобна  и комфортна от а4 б5, части над и под път. Търсенето определя цената не мненията . 

Редактирано от buzzi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, Audi_FeN_1 написа:

А ако държите на А6... има 1.8Т, има 2.4, 2.8... с газова хем по-евтино, хем много по-динамично и приятно за каране.

 

Предполагам даваш съвети след като си карал и 4-те коли......

 

Да те питам мислиш ли.че 2.4-2.8quattro автомат е много динамична за каране?

 

А колко да е по евтино:http://www.mobile.bg/pcgi/printdet.cgi?id=11488718365172267

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста добра динамика има на зареждане на гориво 2.8 Quattro.И AFN-на върви със 150 и бензинките вървят със 150 ама разхода е доста интересен.А обслужването на 2.4 и 2.8,подръшката  на тези 6таци,1500лв за газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Audi_FeN_1 написа:

Кво толкова припадате по тоя лагав и скопен тракалник? Направо не мога да повярвам какви пари се търсят на тея кенефи.

Има къде къде по-приятни мотори в А6... а и в други марки автомобили...

 

Примерно едно е39 525д или 530д е сто пъти по-добро решение от умрелия афн...

 

А ако държите на А6... има 1.8Т, има 2.4, 2.8... с газова хем по-евтино, хем много по-динамично и приятно за каране.

Говориш  наизуст. Една година вече притежавам афн в ц5 и съм мн доволен. Колата се движи някак си и то без чипсове, ремапи и тн. Имам близки наблюдения над няколко дизелови бмвта -  ами те са черни дупки. Да , вървят доста повече, то е ясно, но 1000лв само за климатроника и куп други неща няма да изреждам,  черешката на тортата е ръждата. Говоря точно за 525 и 530 д , фейс...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човече , карал съм ги и то не малко. Няма кво да си кривим душата - вървеж, управляемост, поведение в завои - МнОго по -добре от моя дръгел, за който далеч не съм дал 6к обаче, нито 5 :hilezh: Афн- a държи цена поради една причина - защото е здрав, хората знаят че е здрав и затова са склонни да платят повече при покупка, за да спестят после от сервизи и познай - получава се. Возиш се евтино и безаварийно на голяма и комфортна кола, докато с тези бмвта (освен че са грозни и гният) си абонат на сервиза и наливаш хиляди левове в тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...