Jump to content

Избор на компоненти за газова на ауди а6 1.8т


Recommended Posts

Здравейте колеги имам едно питане , предстой ми слагане на газов инжекцион  а ауди а6 c5 1.8T .Газовата ще я слага мой познат и ми предлага изпарител шарк и рейка марка LPG Tech -Yeti а компютър и управление на Фобус с опция да се изключва бензиновата помпа.

Какво ви е мнението за подбора на компонентите?

Майстора който ще я монтира е кадърен и си изпипва работата.Слагал е газова на познат пак на ауди а6 но с 2.4 мотор и колегата е доволен.

 

yeti_4cyl_1-900x600.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шарка ще малее на тази кола. Според мен минимума е Romano HD или KME GOLD. Иначе от към рейка и компютър нямам забележки.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered bu MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен ако е стандартно 150 кс ще я захрани Shark 1500,Tech Yeti e HANA брандирана и е мн добър избор.Виж за Фобоса не съм съгласен,LPGtech,Europegas или Stag е по-добрия избор за турбо автомобил,но гледам тук във форума Фобоса е на особена почит

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам аз хич неги разбирам и затова питам.Колата е заводски 150кс. До колкото знам Фобус са българско производство по някакъв лиценз.Преди около месец е била слагана такава компилация от майстора на пасат 1.8Т 150кс и за сега няма птоблем.

Я кажете хубаво ли е да се изключва бензиновата помпа когато колата е на гас или не.Гледам и Quattro то е с 2 помпи в резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно естествено е при ЛПГ дюзи да се вземе ЛПГ компютър - най-високия клас с ОБД....дори моторът да не поддържа ОБД.

Втората помпа при куатро не е електрическа.

Ако не се довпръсква бензин по време на работа аз лично не виждам причина помпата да работи.

Досега не съм намерил смислено обяснение защо да не се спира помпата...освен от мързел.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 hours ago, robobug said:

Досега не съм намерил смислено обяснение защо да не се спира помпата...освен от мързел.

 

по-голяма вероятност да запече, особенно на коли които директно палят на газ при топъл двигател.

 

Аз лично бих предпочел да паля винаги на бензин и помпата да работи постоянно, разчитам че евентуалния и трансфер към вечните ловни полета ще е по-забележим

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при подаване на контакт помпата завърта винаги, после чрез реле се спира.

 

По тази логика много по-голяма е вероятността да се повреди помпата, ако колата не се кара всеки ден...дори да няма монтиран ГИ :)

Всъщност вредно за помпата е не спирането, а карането с лош бензин и несменяне на бензиновия филтър....както и многото моточасове.

Трябва да има някаква причина да не я спират някои газаджии....но още не мога да я разбера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега причината я знаем всички каква е... трябва да се доплати за услугата. До колкото съм чел и съм запознат хубавите компютри управляват спирането на бензиновите инжектори с релета и транзистори (при рязко подаване и достигане тавана на газовите дюзи се допълва с бензин). Съответно според творците на софтуера има опция компютира да спира и пуска помпата в такива случаи. Лично аз на моята кола не съм я спирал и мисля че е необходимо (дори и да са две помпите както казват колегите). За мен всичко е въпрос на лични убеждения и пари. 

Редактирано от avudi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пропуснах да отбележа защо е нужно това допълване с бензин и защо аз не си спирам помпата. Формулата е: 

injection time (ms) = duty cycle X 120000/rpm, за пример ще взема параметрите на инжекторите HANA H2001 -> 1.2х120000/6000=24ms . На 6К тавана на инжекторите е 24ms, когато компютъра достигне максимума на инжекторите той автоматично си допълва с примерно 5ms (според нуждите на мотора) с бензин. За това и някой от колегите имат проблем с чиповете (бавни газови дюзи, лошо проектиран чип). Темата е доста обширна и аз зачеквам само малка част от материята. Съвета ми е ако искате стратегията да работи правилно за мен е най-добре да се ползва цялостна система, а не събирана на парче (дюзи, компютър и изпарител да са от една марка)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, robobug said:

Ами при подаване на контакт помпата завърта винаги, после чрез реле се спира.

 

По тази логика много по-голяма е вероятността да се повреди помпата, ако колата не се кара всеки ден...дори да няма монтиран ГИ :)

Всъщност вредно за помпата е не спирането, а карането с лош бензин и несменяне на бензиновия филтър....както и многото моточасове.

Трябва да има някаква причина да не я спират някои газаджии....но още не мога да я разбера.

Другото за което се сетих че въпросното реле не рядко е източник на проблеми. Така че аз лично предпочитам да не я спирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приемем, че помпата е спряна.Изпреварваш зимата ама.....няма налягане в бутилката заради ниската темп.Съответно губиш мощност, газовия комп веднага обръща на бензин....до тук добре.Лошото е, ако се случи в рейката да нямаш налягане поради някаква причина(шибана помпа, регулатор)......направо си представямч как мога да се размажа.

За мен е по-добре да работи.Една система по колата, ако не се ползва дълго време и се е...ава мамата, спичат клапани, поНпи, маркучи се удървят, дюзи запичат.....тВа са моите 5 сТинки по темата.

А за изпарителя потвърждавам, че е много важен.Зимата с Романо, само два пъти ми се случи да прехвърли на бензин и то при -18 и на 20% пълен бойлер.Нямам прекъсвания и проблеми 60000км. със система на Романо.

Изпратено от моят LG-D802 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко часови преходи правиш без да гасиш колата, за да ти падне налягането и "спече системата"?

Разбирам да си в Сибир и да не гасиш по един месец колата.....

Като ти изгори помпата, в следствие на много напразни моточасове - по добре ли е?

 

....системата на Б6 е ретърнлес и не съм се интересувал как работи.

 

Да, на мен ми е горяло релето, с което беше спряна помпата. Това преди 10 години, когато все още се експериментираше с ГИ.

Като стана дума за релета - теоретично релето на колата също се амортизира при неспряна помпа.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е дори и да се спре помпата нали колата си пали винаги на бензин и след кстп загрее до определени градуси си обръща вече на газ.Така помпата винаги си поработва и няма да се спече от изсъхване и тн, но няма да работи и напразно.

п.п Какво ви е мнението за изпарител КМЕ силвър мисшя че беше.Решихме да слагаме такъв за сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовите щуцери са предпоставка за проблеми, протичат и няма оправия. Романо HD е много по-добър изпарител от КМЕ Силвър, особено ако сте се спряли на 6 мм версията на КМЕ-то.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то вече е сложена газовата и вчера си взех колата и дори навъртях 300км на газ с нея.За сега е ок пък да видим.Майстора е направил някаква автоматична настройка на газовата каза да покарам малко така и да отида да направи точните настройки.

Направи ми впечатление че бутилката ми е 47л поне това пише на нея а на ОМВ ми зардиха около 35л гас това нормално ли е за оърво пълнене на бутилката?

Майстора каза че първите някалко пълнения да не я засичам че нямало да си отговаря понеже имало въздух и докато този въздух не излезел нямало каг да се освободи място за газта.Как мислите?

За сега съм минал 290км малко градско и 260 извънградско но май е на свършване понеже мига последната лампичка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 8.05.2017 г. at 20:05, martin_ganev написа:

 

За сега съм минал 290км малко градско и 260 извънградско но май е на свършване....

тва с 35литра газ ли ? кво да мислим , ако е с тия литри си за гинес

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пластмасовите щуцери са предпоставка за проблеми, протичат и няма оправия. Романо HD е много по-добър изпарител от КМЕ Силвър, особено ако сте се спряли на 6 мм версията на КМЕ-то.

Нормално е все пак сравнявате най-ниската версия на КМЕ с най-високата на Романо,и пак може да поспорим за топлообмена и температурата на газта при 150 кс :))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.05.2017 г. at 23:48, CheFolino написа:

тва с 35литра газ ли ? кво да мислим , ако е с тия литри си за гинес

315км съм изминал и свърши газчицата.Майстора каза че е направил автоматични настройки и трябвало да се правят финни и да отида когато съм свободен.

Също каза че първите някалко зареждания до горе нямало как да я разбера.Аз мисля че тоя разход е добър като се има напредвид че е и quattro.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...