RhythmiX Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 Здравейте колеги. Имам едно подскачане при рязко/плавно подаване на газта. Смених Предно дясно вътрешно каре,защото има;е много луфт и сега намаля подскачането,но пак остана в левия вътрешен накрайник също имаше луфт,но майстора каза,че е малък. Другото което ме интересува е висящия лагер на кардана.. При него също усещах луфтове и мърдаше нагоре надолу също,вибрацията при плавно подаване да не би да идва от там? Той върви заедно с кардана ? Какво се прави,при наложителна смяна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 2 Май 2017 Доклад Share Публикувано 2 Май 2017 (Редактирано) днес и аз установих че имам луфтове на карданите и висящия лагер,но ми казаха че сме сменят само тампоните и самия лагер до колкото разбрах,при мен за сега се усеща вибрация при яко набиране,но луфтовете се усещаха и на ръка Редактирано 3 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 3 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 Аз на предните две коли и на двете се наложи да сменям,сега и на тази ще сменям,като гледам,явно стилът ми на каране е такъв. На BMW-то което имах го смених чак вече като взе да чатка. Ще побългаряваме значи.. Някой от колегите правил ли я е тази интервенция? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
StanTanev Публикувано 3 Май 2017 Доклад Share Публикувано 3 Май 2017 21 hours ago, aleksandrov84 said: днес и аз установих че имам луфтове на карданите и висящия лагер,но ми казаха че сме сменят само тампоните и самия лагер до колкото разбрах,при мен за сега се усеща вибрация при яко набиране,но луфтовете се усещаха и на ръка И при мен има тази вибрация на педала когато набирам , това от какво е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 4 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Май 2017 Смених двете вътрешни карета и притрисането почти изчезна и колата наема по мазно. Но пак на моменти лекичко притриса и има една глуха въбрация на 1200-1400 об./мин. понякога. Висящият лагер на кардана мърда нагоре надолу наляво надясно,но майстора ми каза,че този луфт бил нормален,дори и да сменят висящия тампон ли е лагер ли е пак щяло да го има,а аз все си мисля,че точно от там идва това глухо бучене и вибрация на ниски обороти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 при висящия лагер не трябва да има никакъв луфт,висящ се казва защото е хванат обикновено на 2 болта в купето и през него с иглен лагер преминават двата кардана,почне ли да има малък луфт лека полека се започва разбиването,но при мен освен там,има луфтове и в двата края на карданите и при рязко набиране се получава осукване което придава тази кофти вибрация,другото което е че може да нямаш никакви луфтове но да е избягал баланса,тогава пак ще има вибрация и биене,ще споделя какво се е случило като ми сменят всичко другата седмица Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 (Редактирано) Всички подробности ще са добре дошли, че и аз в момента ако сложим още 1-2мг отгоре на горивото и кардана почва да се мъчи Едит: при мен луфтовете не се усещаха на ръка и майстора твърдеше, че кардана просто си се гъне... Иначе при мен вибрациите са при 3500-4000 оборота най-силни, но почваха още към 2500, когато се набира яката. Само 1-2мг надолу и не е извибрирала ни веднъж... ама това не е решение. Редактирано 5 Май 2017 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 7 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2017 При мен има луфтове нагоре-надолу наляво-надясно,като хванеш с ръка.. Единия майстор ми каза,че и да смени висящия лагер пак щял да има,което не ми се вярваше много затова реших да се допитам до вас. Примерно как се сменя висящия лагер? Излиза,че върви заедно с кардана,а мисля,че съм чувал,че се сменя и отделно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Ако отидеш в порше ще ти кажат че се сменява цялата кола заради кардана висящия лагер си е съвсем отделна продаваема част,кардана е доживотен освен ако не си го усукал,те и за тампон за носач ти казват че се сменява носача,самоче тампона ми е 15лв,а носача ми е като нов и няма как да дам 200лв + за носач заради тампон,нали се сещаш Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Да, ама на носача първо му заминава шарнира, а него няма как да го смениш. (Рециклирането не го смятам като вариант) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 8 Май 2017 Доклад Share Публикувано 8 Май 2017 Шарнира ми е перфектен,САМО тампончето се е прокъсало,а то се избива и сменява Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 11 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Значи висящия лагер се оказа здрав на пръв поглед,а чукането и вибрациите според майстора идват,от каретата на кардана. Където са от пред и отзад с по 6 болта. И пак ми казват навсякъде,че вървят с кардана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 според етката, кардана си върви с каретата и лагера, няма ремонтни комплекти - с какво точно ги сменяте тия лагери и карета? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Нещо такова ли е лагера? http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A6-C6-2005-2011-Q5-2008-2016-PROPSHAFT-CENTRE-SUPPORT-BEARING-/321633251602?fits=Car+Make%3AAudi|Model%3AA6&hash=item4ae2d5f112:g:jtQAAOSwFnFV~VN2 Ако го сменяте и разделяте на 2 кардана го бележете внимателно, че после ще тресе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 11 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 Преди 2 часа, Manniakk написа: според етката, кардана си върви с каретата и лагера, няма ремонтни комплекти - с какво точно ги сменяте тия лагери и карета? И мен това ме интересува ? В такъв случай нов кардан ли се купува ? :О Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 11 Май 2017 Доклад Share Публикувано 11 Май 2017 http://www.blauparts.com/audi/audi_driveshaft/audi_quattro_driveshaft_repair_kit.shtml Това е след точно 3 секунди в Гугъл Предполагам с още малко време, ще се намерят и по-конкретните варианти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 12 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Възможно ли е при мен от там да идва проблема,като карам малко повече време става по отчетлив. Примерно забелязах,че като завивам и съм на 1200-1400 об./мин. Става един дълбок резонанс,вибрация избучава и спира. Точно от като нещо,което се мърда,все едно ауспуха резонира,но го огледах и не мърда. Ще отида да я погледнат пак,все си мисля,че от висящия лагер ще излезне всичко. Симптомите ми са: Претреперване при много плавно подаване на газ в диапазона 1600-2000 об./мин. След по продължително каране,бучене и резонанс в диапазона 1200-1500 об./мин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 малко развитие по темата,след обстоен преглед се оказа че висящия лагер е добре,но имах проблем с предното каре на кардана,та го смених и вече всичко е нормално Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 при теб вибрацията при или след определена скорост се появява? При мен има леко тресене при ускоряване с пълна газ, обаче се появява след 2500 оборота до към 3000, независимо от предавката, т.е. може да е на 100км/ч или на 140. На по-висока предавка е по-силна. И не мога да разбера от мотора ли идва или от трансмисията. Това, че е при определени обороти насочва към мотора, но не е задължително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 При мен се получаваше над 2500 оборота без значение на коя предавка но с пълна газ,само че аз имам и един хидравличен тампон за смяна и се надявам като го сменя и него тази вибрация напълно да измезне,сега само с карето намаля драстично вибрацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Същото като при мен звучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 17 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Преди 14 часа, aleksandrov84 написа: малко развитие по темата,след обстоен преглед се оказа че висящия лагер е добре,но имах проблем с предното каре на кардана,та го смених и вече всичко е нормално Колега как сменихте предното каре на кардана ? На мен ми казаха,че имам малки луфтове,но като питах магазините за части казаха,че върви с целия кардан. О.о Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 колега,аз оставям колата в сервиз и не съм там докато се сменя,няма лагер,втулка или каре което да не се сменява,всичко се избива и набива аз си потдържам колата в сервиз където ме е пратил Стефчо (крематора) и съм доволен от работата им и отношението към клиента.предполагам че следващия въпрос ще е колко са ми взели затова казвам че аз сменях и тампоните на горен/долен носач,сменяха ми и моторчето на задната чистачка,семеринг на скоростите че сълзеше масло и разни други дреболии,та за работа само 60лв и части 150лв което за мен е без пари при положение че за смяна на гуми ти взимат 50лв Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RhythmiX Публикувано 18 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Ето това го прави при мен същото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 И в кое точно е проблема? Никакъв луфт ли не трябва да има? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване