Jump to content

Вътрешно каре и висящ лагер 3,0tdi quattro


RhythmiX

Recommended Posts

Здравейте колеги. 
Имам едно подскачане при рязко/плавно подаване на газта.
Смених Предно дясно вътрешно каре,защото има;е много луфт и сега намаля подскачането,но пак остана в левия вътрешен накрайник също имаше луфт,но майстора каза,че е малък.
Другото което ме интересува е висящия лагер на кардана..
При него също усещах луфтове и мърдаше нагоре надолу също,вибрацията при плавно подаване да не би да идва от там? 
Той върви заедно с кардана ? Какво се прави,при наложителна смяна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес и аз установих че имам луфтове на карданите и висящия лагер,но ми казаха че сме сменят само тампоните и самия лагер до колкото разбрах,при мен за сега се усеща вибрация при яко набиране,но луфтовете се усещаха и на ръка

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на предните две коли и на двете се наложи да сменям,сега и на тази ще сменям,като гледам,явно стилът ми на каране е такъв.

На BMW-то което имах го смених чак вече като взе да чатка.
Ще побългаряваме значи..
Някой от колегите правил ли я е тази интервенция?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, aleksandrov84 said:

днес и аз установих че имам луфтове на карданите и висящия лагер,но ми казаха че сме сменят само тампоните и самия лагер до колкото разбрах,при мен за сега се усеща вибрация при яко набиране,но луфтовете се усещаха и на ръка

 

И при мен  има тази вибрация на педала   когато набирам , това от какво е ?  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених двете вътрешни карета и притрисането почти изчезна и колата наема по мазно.
Но пак на моменти лекичко притриса и има една глуха въбрация на 1200-1400 об./мин. понякога.
Висящият лагер на кардана мърда нагоре надолу наляво надясно,но майстора ми каза,че този луфт бил нормален,дори и да сменят висящия тампон ли е лагер ли е пак щяло да го има,а аз все си мисля,че точно от там идва това глухо бучене и вибрация на ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при висящия лагер не трябва да има никакъв луфт,висящ се казва защото е хванат обикновено на 2 болта в купето и през него с иглен лагер преминават двата кардана,почне ли да има малък луфт лека полека се започва разбиването,но при мен освен там,има луфтове и в двата края на карданите и при рязко набиране се получава осукване което придава тази кофти вибрация,другото което е че може да нямаш никакви луфтове но да е избягал баланса,тогава пак ще има вибрация и биене,ще споделя какво се е случило като ми сменят всичко другата седмица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички подробности ще са добре дошли, че и аз в момента ако сложим още 1-2мг отгоре на горивото и кардана почва да се мъчи :)

 

Едит: при мен луфтовете не се усещаха на ръка и майстора твърдеше, че кардана просто си се гъне... Иначе при мен вибрациите са при 3500-4000 оборота най-силни, но почваха още към 2500, когато се набира яката. Само 1-2мг надолу и не е извибрирала ни веднъж... ама това не е решение.

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен има луфтове нагоре-надолу наляво-надясно,като хванеш с ръка..
Единия майстор ми каза,че и да смени висящия лагер пак щял да има,което не ми се вярваше много затова реших да се допитам до вас.

Примерно как се сменя висящия лагер? Излиза,че върви заедно с кардана,а мисля,че съм чувал,че се сменя и отделно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако отидеш в порше ще ти кажат че се сменява цялата кола заради кардана :) висящия лагер си е съвсем отделна продаваема част,кардана е доживотен освен ако не си го усукал,те и за тампон за носач ти казват че се сменява носача,самоче тампона ми е 15лв,а носача ми е като нов и няма как да дам 200лв + за носач заради тампон,нали се сещаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи висящия лагер се оказа здрав на пръв поглед,а чукането и вибрациите според майстора идват,от каретата на кардана.
Където са от пред и отзад с по 6 болта.
И пак ми казват навсякъде,че вървят с кардана.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо такова ли е лагера?

 

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A6-C6-2005-2011-Q5-2008-2016-PROPSHAFT-CENTRE-SUPPORT-BEARING-/321633251602?fits=Car+Make%3AAudi|Model%3AA6&hash=item4ae2d5f112:g:jtQAAOSwFnFV~VN2

 

Ако го сменяте и разделяте на 2 кардана го бележете внимателно, че после ще тресе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Manniakk написа:

според етката, кардана си върви с каретата и лагера, няма ремонтни комплекти - с какво точно ги сменяте тия лагери и карета?

 

И мен това ме интересува ?
В такъв случай нов кардан ли се купува ? :О

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.blauparts.com/audi/audi_driveshaft/audi_quattro_driveshaft_repair_kit.shtml

 

Това е след точно 3 секунди в Гугъл :) Предполагам с още малко време, ще се намерят и по-конкретните варианти ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е при мен от там да идва проблема,като карам малко повече време става по отчетлив.

Примерно забелязах,че като завивам и съм на  1200-1400 об./мин.

Става един дълбок резонанс,вибрация избучава и спира.
Точно от като нещо,което се мърда,все едно ауспуха резонира,но го огледах и не мърда.
Ще отида да я погледнат пак,все си мисля,че от висящия лагер ще излезне всичко.

Симптомите ми са:

Претреперване при много плавно подаване на газ в диапазона 1600-2000 об./мин.

След по продължително каране,бучене и резонанс в диапазона 1200-1500 об./мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко развитие по темата,след обстоен преглед се оказа че висящия лагер е добре,но имах проблем с предното каре на кардана,та го смених и вече всичко е нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при теб вибрацията при или след определена скорост  се появява?

При мен има леко тресене при ускоряване с пълна газ, обаче се появява след 2500 оборота до към 3000, независимо от предавката, т.е. може да е на 100км/ч или на 140.

На по-висока предавка е по-силна.

И не мога да разбера от мотора ли идва или от трансмисията. Това, че е при определени обороти насочва към мотора, но не е задължително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен се получаваше над 2500 оборота без значение на коя предавка но с пълна газ,само че аз имам и един хидравличен тампон за смяна и се надявам като го сменя и него тази вибрация напълно да измезне,сега само с карето намаля драстично вибрацията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, aleksandrov84 написа:

малко развитие по темата,след обстоен преглед се оказа че висящия лагер е добре,но имах проблем с предното каре на кардана,та го смених и вече всичко е нормално

Колега как сменихте предното каре на кардана ?
На мен ми казаха,че имам малки луфтове,но като питах магазините за части казаха,че върви с целия кардан. О.о

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,аз оставям колата в сервиз и не съм там докато се сменя,няма лагер,втулка или каре което да не се сменява,всичко се избива и набива :) аз си потдържам колата в сервиз където ме е пратил Стефчо (крематора) и съм доволен от работата им и отношението към клиента.предполагам че следващия въпрос ще е колко са ми взели :) затова казвам че аз сменях и тампоните на горен/долен носач,сменяха ми и моторчето на задната чистачка,семеринг на скоростите че сълзеше масло и разни други дреболии,та за работа само 60лв и части 150лв което за мен е без пари при положение че за смяна на гуми ти взимат 50лв :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...