Jump to content

Всякакви въпроси за Audi Q7 4M ( 2015- )


Raino

Recommended Posts

Доста такива Q7-ци се появиха, около мен и доста хора си имат такива затова ми стана интересно какви са вашите впечатление от този автомобил.

Странно за мен е колко мазен, тих и спокоен е дизеловият мотор 272к.с.Примерно при А6 4Г уж е същият мотор, но не се усеща по този начин.

Прави ми също впечатление иновацията със задния мост, много директно се усеща при каране и някакси няма тази центрубецна сила при взимането на завои с по-висока скорост.До колкото знам е опционална екстра и според мен задължителна за поръчка.

Доста adblue консумира 20тина литра за 12-14 000км.

Когато е и чисто нова похарчва масълце, да не се плашите.Ауди казват 0.5л./1000км., че било нормално, но чак такива разходи не достига. За първите 10 000км. малко над 1л. е напълно нормално да се долеят.

Ще се радвам да се споделят впечатление за модела.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Автомобила е отличен ! Само до 1 вата смяна на маслото доливах 250 мл. 

Сега смених 2 ри път и не ми се е налагало да доливам ( сменям на 20-22хил.)

Всичко е чудно.

Този двигател 272 к.с. побира около 6 литра масло за разлика от предния 3.0tdi 224 к.с. 8.2л. 

Определения , като мазен ,спокоен , луксозен , лек , мек и др. подобни напълно подхождат .

За 45 хил км. 2 пъти съм зареждал adblue.

Разход пролет , лято , есен 7.4 л смесено при средна скорост около 70 км. Градско 6.8л. Извънградско .... зависи от стила на каране определено към 7.8 -8.0л. ! 

Зимен разход 8.0л. ( печката редовно си я пускам за 30 мин. през телефона разбира се).

Фаровете меко казано са ненормални. Жестоки са . Камера за нощно виждане е ок в мъгла докато не се намокри. Хедъп дисплея е чуден.. Всички асистенти инсталирани в автомобила са брутално добри ( стига да са налични ) .

Подвижния заден мост е задължителна екстра - прави автомобила невероятно маневрен.

Като цяло - Ако караш такъв автомобил с прилично ниво на оборудване ...  КЕФ ГОЛЯМ , ГРИЖИ НЯМА . 

Пропуснах ..  мн е удобно наблюдението на автомобила през телефона ! Особено ако си извън страната . Винаги има инфо къде е от кога е там. Дали всички прозорци врати са затворени и мн.други.

Редактирано от Radosoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Производителя казва 30 хил. 20 е ок според мен. След още 200 хил.км. ще бъда по конкретен :hilezh::dance:

Редактирано от Radosoft
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 12/16/2018 at 10:50 PM, Radosoft said:

Автомобила е отличен ! Само до 1 вата смяна на маслото доливах 250 мл. 

Сега смених 2 ри път и не ми се е налагало да доливам ( сменям на 20-22хил.)

Всичко е чудно.

Този двигател 272 к.с. побира около 6 литра масло за разлика от предния 3.0tdi 224 к.с. 8.2л. 

Определения , като мазен ,спокоен , луксозен , лек , мек и др. подобни напълно подхождат .

За 45 хил км. 2 пъти съм зареждал adblue.

Разход пролет , лято , есен 7.4 л смесено при средна скорост около 70 км. Градско 6.8л. Извънградско .... зависи от стила на каране определено към 7.8 -8.0л. ! 

Зимен разход 8.0л. ( печката редовно си я пускам за 30 мин. през телефона разбира се).

Фаровете меко казано са ненормални. Жестоки са . Камера за нощно виждане е ок в мъгла докато не се намокри. Хедъп дисплея е чуден.. Всички асистенти инсталирани в автомобила са брутално добри ( стига да са налични ) .

Подвижния заден мост е задължителна екстра - прави автомобила невероятно маневрен.

Като цяло - Ако караш такъв автомобил с прилично ниво на оборудване ...  КЕФ ГОЛЯМ , ГРИЖИ НЯМА . 

Пропуснах ..  мн е удобно наблюдението на автомобила през телефона ! Особено ако си извън страната . Винаги има инфо къде е от кога е там. Дали всички прозорци врати са затворени и мн.други.

 

Този разход ми се струва нереален , аз съм с а7 с 3.0тди 245 коня и под 9.2 среден никога не съм падал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро карах този новия мотор 286 кс и има огромна турбодупка, супер дразнещо е че трябват поне 2 сек за да тръгне колата. При стария 272кс двигател изобщо нямаше такова нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/17/2018 at 13:48, plamen 73 написа:

22 000 на масло в   БГ не е ли множко с тези горива

Ще са множко за тоя дето ще си я купи на 200к след колегата. :) 
Иначе и моят съвет е смяна на 10тина хиляди. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако видите два разглобени мотора на по 100 000км., но единият със сменяно масло на 10-12 000км. и друг на 20-25-30 000км. няма да повярвате.... Сенки по лагерите, луфтове в турбо, нагари, драскотини по валовете. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай да не разводняваме темата за Q7 с други модели.

Пиши ако искаш в темата за 4Г и каквото мога ще ти дам като информация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, и аз съм горд собственик на Audi Q7 2015. Беше на 92 000 км.  Вече я имам от 3 месеца, изминал съм около 6 000 км. За джипарата мога да говоря сам много хубави неща. И аз както павечето хора не я харесах много в началото. Но тази кола те пленява в момента в който я подкараш. А сега съм влюбен в нея. Наслаждавам се на всяка минута зад волана. Моята e с почти всички екстри без люк, вакум и стъклен покрив. Матричните фарове правят нощното шофиране съвършенно. Прероръчвам я горещо.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16/12/2018 at 22:50, Radosoft написа:

Автомобила е отличен ! Само до 1 вата смяна на маслото доливах 250 мл. 

Сега смених 2 ри път и не ми се е налагало да доливам ( сменям на 20-22хил.)

Всичко е чудно.

Този двигател 272 к.с. побира около 6 литра масло за разлика от предния 3.0tdi 224 к.с. 8.2л. 

Определения , като мазен ,спокоен , луксозен , лек , мек и др. подобни напълно подхождат .

За 45 хил км. 2 пъти съм зареждал adblue.

Разход пролет , лято , есен 7.4 л смесено при средна скорост около 70 км. Градско 6.8л. Извънградско .... зависи от стила на каране определено към 7.8 -8.0л. ! 

Зимен разход 8.0л. ( печката редовно си я пускам за 30 мин. през телефона разбира се).

Фаровете меко казано са ненормални. Жестоки са . Камера за нощно виждане е ок в мъгла докато не се намокри. Хедъп дисплея е чуден.. Всички асистенти инсталирани в автомобила са брутално добри ( стига да са налични ) .

Подвижния заден мост е задължителна екстра - прави автомобила невероятно маневрен.

Като цяло - Ако караш такъв автомобил с прилично ниво на оборудване ...  КЕФ ГОЛЯМ , ГРИЖИ НЯМА . 

Пропуснах ..  мн е удобно наблюдението на автомобила през телефона ! Особено ако си извън страната . Винаги има инфо къде е от кога е там. Дали всички прозорци врати са затворени и мн.други.

Имам същото Ауди, би ли ми казал как става това през телефона да си наблюдаваш колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са им проблемите на тези Q7-ци, чух че на първите сменяли разпределителни валове и спирачките се износвали много бързо?

Дистрониците има ли как да се опазят?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дистрониците има как да се опазят, укрепват се, няколко места има, които предлагат планки за укрепване и монтаж. 

По другите два въпроса - ще следя с интерес. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 26/02/2019 at 11:39, Anton8000 написа:

Имам същото Ауди, би ли ми казал как става това през телефона да си наблюдаваш колата?

Аз също се интересувам от този въпрос, имам Audi Connect и мобилното приложение (новото му липсват много неща, старото вече не работи) и нямам тази функционалност.. Може ли да пратиш скрийншот къде е тази опция? Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...
На 27.02.2019 г. at 7:29, msi200 написа:

Какви са им проблемите на тези Q7-ци, чух че на първите сменяли разпределителни валове и спирачките се износвали много бързо?

Дистрониците има ли как да се опазят?

Моята взех нова (Юни 2015) и до момента (65'000 км) съм имал два проблема - едно цъкане от веригите (беше на 10'000 км) -смениха обтегач, а втория - при затрявяне на задната не сработваха контакт-ключетата на бравата и оставаше на долните светлини (тези в бронята). 10 пъти им я водих, сменяха брава и... нищо. Накрая и сложих едни лепенки с дебелина 1.5 мм върху пластмаската, която покрива бравичката на вратата и всичко се оправи. Друго - нищо, нищо... Уникална кола е това! 

Редактирано от Proff
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте, вече година и половина карам този джип Q7 06.2015. Изминал съм 20 000 км. Мога да кажа, че удоволствието е огромно. Друго, което ме впечатли много, е че джипа е много стабилен в завоите и няма никакво накланяне за разлика от повечето други джипове. Незнам как са го постигнали но е факт. Между другото моята е с фланци по 2.5 см. Поставил ги е първият собственик в Германия от когото я купих. Може и това да допринася за стабилността. Задния завиващ мост я прави много маневрена. Ускорението от 0 - 100 е точно 6.3 сек, засякахме я. Средния разход е 10.2 л/100км. Градското ми е около 14, а извънградското е около 7.7 при около 90 - 100 км/ч. На магистралата при 140 е около 9/100. Маслото ще го сменям сега, въпреки, че от сервиза ме убеждават, че няма проблем и на 30 000. Купувайте си с матрични фарове. Няма друга такава добра осветяемост. Карам си постоянно на дълги а тя сама си хвърля сенки на другите автомобили. Досега не са ми премигвали насрещните. А аз постоянно си виждам на 500 - 600 м напред и много на страни. Нощното ми виждане постоянно ме информира дали някъде на пътя или в полетата има нещо живо и в каква посока се движи. И това в огромен обхват от автомобила. Това си е доста добро за избягване на удар с нещо живо. Мога да препоръчам джипа на всички. Няма да съжалявате. Разбира се ако не попаднете на някоя лошо поддържана или пък на много километри, но с върнат километраж. Знаете, жена и кола на късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Здравейте и от мен, в момента съм пред голяма дилема, и тя е дали да си запазя сегашната ми А6 2015 3.0 BiTDI 320 hp. clean diesel или да я сменя със Q7 4M 3.0 272hp (2018г). От към екстри повишаващи комфорта доста си приличат, MATRIX, park assista, 360 градусавата камера, distronic, Audi connect, Head Up, и куп други, които даже сега не се сещам. Плюса при Q7 е по-добрата маневреност и проходимост (с тия пътища в БГ), във форума се надявах да намеря мнения относно мотора, какви евентуални проблеми могат да се очакват, поддръжката във финансово изражение няма да се различава кой знае колко от A6-цата. Получих информация от доста вещо лице, че специално дизеловите мотори 272 hp са доста трошливи, скапват се на около 100 000км. а пък сякаш не ми се занимава да сменям мотор 😃 Очаквам мнения по темата на хора, които работят или ползват такива машини, не че нещо но информацията от първа ръка си е най-полезна ✌️

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте, нямам такива наблюдения относно мотора. Но не излючвам да прави проблеми ако се отнасяш варварски с него. Все пак това е 3.0TDI не можеш да го юркаш постоянно. Машината е 2 тона, а с хората ще е нагоре. Аз си го карам нормално 90 - 100, На магистрамата 140.Ускорявам постепенно. Но съм сигурен, че ако го настъпвам на макс постоянно. Да ускорявам всеки път като на състезание няма да издържи дълго. Ако Ви трябва спортна си вземете SQ7 TDI. Тук двигателя е 4-ка и ще държи доста. Не мисла, че ще харчи мн повече. 1 - 2 литра. Както казах добър автомобил. Но както всяко друго нещо остарява и вероятно и проблемите ще започнат, особенно когато наближи 10 г. Досега всичките ми коли между 8 и 10 година рязко променят поведението си. Мощността някак отслабва, фаровете не светят така добре. Шумът на двигателя става друг. Въобще усещам , че старостта я застига. Хората , които си купуват 15 + годишни коли си нямат идея какво е можела колата. И това е добре защото щеше да ги дразни. Аз преди бях с А6 2007г. Милата усещах как издъхваше. Пак вървеше но не и както в началото. Беше 233 к.с. Когато я продавах ги чувствах като доста по-малко. Не беше онази оса която купих.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Ето Ви и две снимки. На едната съм занулил малко след като я купих и това си е средния разход. Карам 50/50 градско извънградско. На другата съм карал извънградско с около 90. Като е имало и намаляния и два светофара.

Q7.jpg

Q7-2.jpg

Така, че кой както иска може и икономично да се кара. Въпрос на финанси. Експеримента си го направих и признавам си не беше лесно да не подаваш газ. Защото на 90 колата се движи с леко досване на педала.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...