Jump to content

чип на ауди тт 225кс


baagsi

Recommended Posts

Здравейте,колеги

имам един проблем и ще се радвам ако някой ми помогне.Колата ми е с оригинален чип на АБТ,надуваше 1.5 бара,на пик  откачих за малко компа и след слагането му обратно ,чипа все едно го няма сега надува 1,2 бара на пик и не върви както преди.Не зная какъв може да е проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачи я на диагностика. При влизане в сервизен режим може да не иска да надува.

При грешни тримове - също. Т.е. ако се покара малко може и да се оправи сама.

Но най-добре я закачи, за да не се гадае.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси при първа възможност ще я закача на диагностика.Днес прегледах всички вакуумни маркучи всички са здрави имаше една пластмасова тръба която влиза в кутията на въздушния филтър беше откачена ,не я знам за какво е идва някъде от картера , вътре е покрита със сажди или нещо такова .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох че след  сваляне  на екюто после трябвало да се покара 200км. за да се активира чипа.Има ли такова нещо?Ако  някой  знае ще съм благодарен за отговора. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Така , нещо ново,за някой може да е интересно!!!

Обаждах се в ABT tuning Sweiz там ми е слаган чипа,и ми казаха ,че при сваляне на екюто и ако престой без напрежение повече от определено време,после трябва да се кара колата около 200-500км.за да може екюто да се самоубучи.Иначе колата е софтуерно подготвена.И ми дадоха малко интересни данни.При 1.4bar. постоянно налягане трябва да дава 265кс и около 380nm въртящ момент. При 1.66 bar. трябва да дава 280кс. и 420nm. въртящ момент.Това са коне на  двигателя,на колелата вади около минус 25% от стойността.Като за второто налягане се иска и още няколко преработки; спортен филтър, бууст контролер, желателно е и спортна изпускателна система,с нея може да достигне около 300кс.на мотора и 470nm.Само да кажа че изпускателната система струва около 1000 евро(два спортни катализатора и отвор 76мм).И макса на тази турбина к04 е 1,8-1,9  бара налягане.Така сложих спортен филтър, бууст контролер,нов Уест гейт клапан Сплит система специално за този модел мотор и я надух на 1.6 бара колата сякаш не е същата направо ще "хвръкне", особенно се усеща на 2-3 та скорост. Чипа ми е оригинален на ABT и струва 2100 франка с чипването във ABT сервиза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

За тези който много разбират:

K04 max boost ?? (225TTQ)
 
I didn't want to reply to you on AW because they would probably just flame me because they are just too busy with their cookbooks and their OT post.
Anyways......
Are you pinging? Did you try and use a different boost gauge? Seems like it is just fine, if you ask me. Jenner's K04 kit FROM GIAC(installed by PES) is running 1.8(26.46psi) bar and spiking at 2.0(29.4psi). He has been running it for 10k with/o a problem. Keep in mind he is on a stock block and stock IC. YOU, my AW friend have a lower compression(9:1 i think) which is able to run even higher boost safely. Your boost gauge could be off, but even if it isn't, your fine.
smile.gif
Hope that helps. Can you guess who I am on AW?

Лично моята прави буст 1.6 бара ,и после пада на 1.4-1.3 бара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята правеше 1.55 и холда и беше около 1.4 и какво? Искаш да ми кажеш, че тея налягания са нормални за това смешно турбо ли или че над 1.5 не прави вече само жега без да има каквато и да било ефективност? Ебати К04-ките ги подкараха тука на 2 бара, а ние балъци слагаме по-големи турбини за тези налягания... :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук говорим колко може да надуе к04-20 а не колко е добре да надува......а и к04 са няколко модификации с различни карти аз говоря конкретно за двадесетката....

Редактирано от baagsi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти конкретно не знаеш какво говориш, а го докарваш малко чул-недочул нещо... При ТТ/S3 няма друго К04 освен "двадесетката". Всички излизат с К04-020/022/023.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...