baagsi Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Здравейте,колеги имам един проблем и ще се радвам ако някой ми помогне.Колата ми е с оригинален чип на АБТ,надуваше 1.5 бара,на пик откачих за малко компа и след слагането му обратно ,чипа все едно го няма сега надува 1,2 бара на пик и не върви както преди.Не зная какъв може да е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Защо си откачал компютъра? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 5 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Трябваше ми номера на екюто. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 5 Май 2017 Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Закачи я на диагностика. При влизане в сервизен режим може да не иска да надува. При грешни тримове - също. Т.е. ако се покара малко може и да се оправи сама. Но най-добре я закачи, за да не се гадае. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 5 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Май 2017 Мерси при първа възможност ще я закача на диагностика.Днес прегледах всички вакуумни маркучи всички са здрави имаше една пластмасова тръба която влиза в кутията на въздушния филтър беше откачена ,не я знам за какво е идва някъде от картера , вътре е покрита със сажди или нещо такова . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 9 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2017 Прочетох че след сваляне на екюто после трябвало да се покара 200км. за да се активира чипа.Има ли такова нещо?Ако някой знае ще съм благодарен за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 25 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Май 2017 Така , нещо ново,за някой може да е интересно!!! Обаждах се в ABT tuning Sweiz там ми е слаган чипа,и ми казаха ,че при сваляне на екюто и ако престой без напрежение повече от определено време,после трябва да се кара колата около 200-500км.за да може екюто да се самоубучи.Иначе колата е софтуерно подготвена.И ми дадоха малко интересни данни.При 1.4bar. постоянно налягане трябва да дава 265кс и около 380nm въртящ момент. При 1.66 bar. трябва да дава 280кс. и 420nm. въртящ момент.Това са коне на двигателя,на колелата вади около минус 25% от стойността.Като за второто налягане се иска и още няколко преработки; спортен филтър, бууст контролер, желателно е и спортна изпускателна система,с нея може да достигне около 300кс.на мотора и 470nm.Само да кажа че изпускателната система струва около 1000 евро(два спортни катализатора и отвор 76мм).И макса на тази турбина к04 е 1,8-1,9 бара налягане.Така сложих спортен филтър, бууст контролер,нов Уест гейт клапан Сплит система специално за този модел мотор и я надух на 1.6 бара колата сякаш не е същата направо ще "хвръкне", особенно се усеща на 2-3 та скорост. Чипа ми е оригинален на ABT и струва 2100 франка с чипването във ABT сервиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 6 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Август 2017 За тези който много разбират: K04 max boost ?? (225TTQ) I didn't want to reply to you on AW because they would probably just flame me because they are just too busy with their cookbooks and their OT post. Anyways...... Are you pinging? Did you try and use a different boost gauge? Seems like it is just fine, if you ask me. Jenner's K04 kit FROM GIAC(installed by PES) is running 1.8(26.46psi) bar and spiking at 2.0(29.4psi). He has been running it for 10k with/o a problem. Keep in mind he is on a stock block and stock IC. YOU, my AW friend have a lower compression(9:1 i think) which is able to run even higher boost safely. Your boost gauge could be off, but even if it isn't, your fine. Hope that helps. Can you guess who I am on AW? Лично моята прави буст 1.6 бара ,и после пада на 1.4-1.3 бара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 7 Август 2017 Доклад Share Публикувано 7 Август 2017 И моята правеше 1.55 и холда и беше около 1.4 и какво? Искаш да ми кажеш, че тея налягания са нормални за това смешно турбо ли или че над 1.5 не прави вече само жега без да има каквато и да било ефективност? Ебати К04-ките ги подкараха тука на 2 бара, а ние балъци слагаме по-големи турбини за тези налягания... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 11 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Август 2017 (Редактирано) Тук говорим колко може да надуе к04-20 а не колко е добре да надува......а и к04 са няколко модификации с различни карти аз говоря конкретно за двадесетката.... Редактирано 11 Август 2017 от baagsi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Ти конкретно не знаеш какво говориш, а го докарваш малко чул-недочул нещо... При ТТ/S3 няма друго К04 освен "двадесетката". Всички излизат с К04-020/022/023. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 14 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Така е ти си разбиратела ние ядем доматите с колчетата...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Преди 10 часа, baagsi написа: разбиратела С това приключих аз тук... Карайте си К04-ките на 2 бара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване