Jump to content

Моля за съвет дали колата е за мен.


Recommended Posts

  • Отговори 70
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

С 500 кинта заплата на месец, най много някоя А тройка и после ше гледаме некви шано прЕправе по джанти, брони, решетки и т.н.

Не е като да не сме ги виждали.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Schnura написа:

Бах ерудицията, колега!!

Се чуди човек как не си развързал навеса, досега с тия познания.

Бе, как се е набил с него се чудим при тоя богати знания :gruebel:

А с тия доходи автора на темата да си вземе колело ! Хем здравословно, хем ще му стигат за поддръжка !B)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, Lowercho написа:

Намерих същата но 1.9тди за 6000лева. Ръчни скорости 131коня 250к километра (което няма как да е толкова според мен) но е нов внос. Как мислите?

 

Отиди с някой,който разбира и има лаптоп,пробвай колата и ако ти хареса я взимай.Разхода е малък,няма да кажа колко,че разни хора пак ще почнат обясняват,че нема начин.

Регистрация около 500лв,най-вероятно се продава с фактура,смяна на ремъци,масло,водна помпа,термостат около 700лв.

Тествай съединителя,малко по-скъп е ако е в комплекст с маховик за смяна.Гуми - ако е на 15 или 16 има сравнително голям избор с евтини възможности,от 17 нагоре цифрите са х2.Късмет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели, колега, не ни дръж в напрежение!

Предполагам че разхода е около 3-3.5 извънградско със 140-160 и максимум 5 градско в най-натоварените часове в софия :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информация дадена ми от вас . Картината ми изясни как стоят нещата и от кое по колко и защо.

Може ли да ви задам един въпрос без да се обиждате и засягате естествено. Твърдите че не са от най здравите коли и в същото време са скъпи както за подръжка така и за ремонтиране тогава защо ги карате? 

Попринцип всеки иска евтина кола за подръжка защото в България само здрава не може да е.

Моля някой да сподели с 1.9тди или 2.5тди какви пари дава на година за колата. Което горивото не го включваме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, Dummkopf said:

Взимай 2.5tdi-то, според мен се вписваш. Колата не гори много, върви доста и е пълна с екстри. Харесвам ги от много време.
Тия форумни приказки дето ги пишат колегите се повтарят от години и са все едни и същи преувеличени бабини деветини. 

 

giphy.gif

Редактирано от Lo_Ridah
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 7 минути, DJANO написа:

Тая тема е тотално тролене. Някой админ да види ИП-то на автора и да видим кой форумен герой се бъзика :hilezh:

+1

Натам бият нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма той от както почнА да чете У тоо форум е станал голям специалист:hilezh: 

Оставете човека да си купи квот му е на душа ,нали и майсторчетата трябва да изкарват.А ако вземе втория по цена в мобилето може и да случи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се впиша в темата, защото скоро ще я заключат. Напълно сериозно мнение - по-добре инвестирай парите в уроци/курсове и т.н. различни възможности за квалификации, за да може да си намериш работа с по-високо заплащане. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на къде отива света. Вече трябва да се избягват гнилите немски аудита.

За автрийски и швейцарски пък изобщо не трябва да се мисли - там се минават прегледи само с рушвети.

Иронично.....ама наистина вече "гешенктите" са така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай смело каквото ти харесва  , винаги можеш да я продадеш ако не ти е по силите да я поддържаш ..  и не вземай първата а разгледай няколко и си прецени от , кои екстри или какво можеш да се откажеш или да направиш компромис .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

22 hours ago, Lowercho said:

Привет.

 

Обръщам се към вас за ценни съвети отностно първата ми кола. От доста време обмислям каква кола да си взема. И реших това да е Ауди А4 2.5 ТДИ. Искам да ви попитам става ли за първа кола и ще мога ли да я поддържам със заплата от 550лв ако колата при покупката е читава да кажем и няма много работи по нея за ремонт. При карене в ограничението от 50 км/ч какъв приблизителен разход трябва да ми даде? И какво най- много да внимавам при покупката на такъв екземпляр. 

 

П.С

Благодаря ви много за отделеното време и ценните съвети!

Преди няколко месеца бях в Германия за 5-6 дни. Гледам едно лачено А4 Б6 с табела. Гледам пише 2.5 ТДИ, 180 к.с. , 2002г. Беше като ново. Обаче цената ме отказа - 5500 евро.

Та да речем тва е цената на читава такава, гледана и поддържана по немски.

В България тия мотори нямат цена. Дето се вика най-много 5500 ама в лева тук, за тва се и отказах.

 

Редактирано от SpeedyMan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го беше видял това Ауди щеше да разбереш за какво говоря. Като ново. От Италия в такова състояние не съм виждал Б6 последните години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, SpeedyMan said:

Ако го беше видял това Ауди щеше да разбереш за какво говоря. Като ново. От Италия в такова състояние не съм виждал Б6 последните години.

Ами ти всъщност и ОТ Германия не си виждал.

Както ВЪВ Германия, така и ВЪВ Италия има перфектни автомобили. Просто не са за търговия, а за каране.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 9 часа, SpeedyMan написа:

От Италия в такова състояние не съм виждал Б6 последните години.

Да ти снимам една :hilezh: Автора ако не го притеснява градушкова кола и 350 000км мога да му дам Пасат Б5.5 131кс :gruebel:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...