Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

Само ще ти кажа ,че съм ходил при Пепино и за правена кола не бих му се доверил.

Свали ми компа и  след като не можа да презапише чипа,защото имал защита ,а пък неговите чипове нещо били дефектни и не стана работата

Все пак ми беше разгледал софта за К03 от Келеша ,повозихме се малко и  каза ,че няма ядове да карам така.

 

След това на диното в Хеед мапера се изсмя на думите му и като я качи на диното, имаше защо (към 370нм, на гуми )добре, че не беше сгънала биелите  и  AFR 10ка ,който и Пепино видя на уреда ми,но каза че като покарам ще се адаптира:stupid:,а защитата на чипа беше ''преодоляна'' за секунди

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Полезна информация мерси.Мапера в Хеед Ангел ли е бил ? И доколкото разбирам Келеша ти е настройвал колата и е била доста зле така ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карай колко се може по-бръже до Русе, там на последния завой преди Дунав мост си леко в ляво

и ако не успееш да се гмурнеш у Дунав-а, минаваш по моста та у Влашко. За предпочитане обаче е у Дунав-а.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 1 час, Marto7777 написа:

Полезна информация мерси.Мапера в Хеед Ангел ли е бил ? И доколкото разбирам Келеша ти е настройвал колата и е била доста зле така ли ?

Келеша и прави софта за К03,  но след време  смених турбото с К04 ,дюзи ,маф хаузинг ,кулер ,генерация и тн. ,но все още съм си с чипа за К03

 

В Хеед е Ангел за заводска електроника ,но и след негова настройка нещо  ми се струваше по-зле отколкото преди ремапа,може би заради спукания колектор,но покарах няколко дни така , не ме кефеше и отидох да ми върне отново софта за К03.Скоро ще оправя колектора и мисля за последно да отида при него да видя какво ще стане.

1.8т не му е от  любимите мотори, доста си поговорихме с него и каза,че при  повече от половината коли с 1.8т нещо не се получава,особено по-старите с жило на газта,така че незнам какво да ти кажа и за него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следващия път като обясняваш разни неща според мен ще е редно да споменеш, че си сменил половината кола след като са ти правили настройките, за да не излиза, че реномирани хора не са си свършили работата [emoji6]

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kое не е ясно.Келеша я чипна перфектно,но когато колата беше абсолютен сток

 

Две години след това ,смених споменатите неща и така я карам и до днес ,без нова настройка вече 50х.км.

 

Ходих за ремап в Хеед преди месец,но на диното ,след доста рънове се сцепи колектора и мапера не я довърши на 100%.

Все пак я покарах  след ремапа в Хеед няколко дни,не ми хареса и пак си върнах чипа от Келеша,това е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, ама на стокови коли почти всички мапери в БГ наливат един и същ файл, може би с дребни разлики. И ако колата е в кондиция няма какво да и стане...вече на custom проекти си личи кой мапер разбира и кой не. То готов файл за стокова кола и аз мога да налея, не е голяма философия.

ПС: За готовите файлове, за да не става антиреклама  няма да ги спомена, но 2 известни варненски мапера са ми го казвали това. За стокова кола, готов файл - затова и цената е по-ниска.

ПС2: Добре де, заместника сега на Келеша който е, момчета не ги ли прави  и той 1.8Т-тата добре ?! За маднес, никой нищо не споменава ?!

Редактирано от Lenin89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Georgeff Garage или нещо такова - наследникя в гаража на Тони. Чувал съм че е наследил голямо количество готов софт от Тони и че той го е обучавал.
Последно време съм виждал няколко проекта на хартия и ... малко завишени стойности ми се виждат.ю

Например спрегна една S4 B5, само с генерация и даунпайп (без кулери, дюзи и тн.) дето със К03 била изкарала 360 на мотора на 1.1 налягане.
Бая слъгване е паднало, предвид че на такова налягане с к04, по-големи кулери, дюзи, входящ, изходящ, вероятно разлика в самия мотор (в положителна посока) RS4 изкарва 380кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, HEPBAKA написа:

Georgeff Garage или нещо такова - наследникя в гаража на Тони. Чувал съм че е наследил голямо количество готов софт от Тони и че той го е обучавал.

За Radeff Garage (Атанас Радев) става въпрос, новият собственик на диното на Тони TST-Racing. Определено би трябвало да се обмисли като вариант, защото от това, което се чува като отзиви се справя много добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обмислям го като вариянт, ама ми е на 500км от мен.Ако е еднократно няма проблем, но ако трябва да се кара пак за донастройки си идва в повече ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От теб зависи дали ще трябва. Ако откараш кола в прилично състояние и добре събран сетъп не виждам причина да не стане. На мапера работата му е да ремапне ЕКУ-то, а не да се занимава с отстраняване на евентуални проблеми, а това на сетъп като твоя се прави за няколко часа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/16/2018 at 9:51, HEPBAKA написа:

Georgeff Garage или нещо такова - наследникя в гаража на Тони. Чувал съм че е наследил голямо количество готов софт от Тони и че той го е обучавал.

 

На 1/16/2018 at 15:44, GTX3071R написа:

От теб зависи дали ще трябва. Ако откараш кола в прилично състояние и добре събран сетъп не виждам причина да не стане. На мапера работата му е да ремапне ЕКУ-то, а не да се занимава с отстраняване на евентуални проблеми, а това на сетъп като твоя се прави за няколко часа...

 

За да се получи успешна настройка за няколко часа трябва да са изпълнени следните точки:

 

1. Мапера да знае предварително абсолютно всяка едан промяна по колата за да се подготви.
2. Мапера да има опит конкретно с настройка на този тип компютър (МЕ7.5) с тези дюзи, с това турбо, с този хаузинг, размер пътища.
3. Всички важни компоненти (сензори) да са изрядни. (дебитомер, лабда сонда, n75, адекватен wastgate, дросел, бензинова помпа, дюзи, бензинов регулатор, вакууми, блоу оф...)

 

Ако някоя точка не е спазена, успешната настройката се отлага за следяащия път. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, Iborisov написа:

 

 

За да се получи успешна настройка за няколко часа трябва да са изпълнени следните точки:

 

1. Мапера да знае предварително абсолютно всяка едан промяна по колата за да се подготви.
2. Мапера да има опит конкретно с настройка на този тип компютър (МЕ7.5) с тези дюзи, с това турбо, с този хаузинг, размер пътища.
3. Всички важни компоненти (сензори) да са изрядни. (дебитомер, лабда сонда, n75, адекватен wastgate, дросел, бензинова помпа, дюзи, бензинов регулатор, вакууми, блоу оф...)

 

Ако някоя точка не е спазена, успешната настройката се отлага за следяащия път. :)

Защо ли си мисля, че казах същото конкретно по т.3 :nixweiss: Т.1 е ясна все пак ще се прави уговорка за ден/час и т.н. и все си мисля, че е в рамките на нормалното да се обсъди за какво става въпрос... т.2 @vermeer е казал достатъчно :hilezh:

 

Много по-сериозен сетъп от неговия (по-голямо турбо, дюзи, mafless и  т.н.) беше ремапнат за няколко часа, но мапера беше МАПЕР.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли каква рейка със сигурност ще пасне за мен, за да направя обратното гориво ? От пасат, А6 или А4, но доколкото знам не всички стават.От кои модели ще ми свършат работа ? 06B133681 става ли ?

 

Също така ме интересува какво трябва да преправа за да стане Walbro-то на мястото на заводската помпа без проблеми ? На А4 Б7 куатро е различно от при Б6.Ето двете помпи:

 

Стандартната е ТОВА.Има допълнителен маркуч с който бута в другото отделение, и по друг маркуч идва обратно, в отделението с помпата.

Walbro-то ми е GSS340 - 

fsegss340-1.jpg

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младежо, продължаваш да хвърляш пачки през балкона като българска пенсьонерка след телефонна измама.

Чета ти и постовете в audizine - за чий хуй ти е тая помпа или да променяш returnless горивопровода на BFB-то?

С пикливите 350 коня дето са ти цел няма да ти притрябва нова помпа.

Трябва ти тунер. Няма да стане с питане по форумите и събиране на ненужни боклуци от ебай (и бегай) в кашон на тавана

Но така като гледам не ти трябват съвети какво да направиш с колата си, а къде да запалиш едни пачки.

Деца нямаш ли? Те хлѐб и шеколат  не ядат ли? Жена нямаш ли? Купи й една скъпа чанта или нови офуфки - по полезно и смислено ще е от това дето се опитваш да сглобиш ...

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не мислиш че ми се дават излишни пари ? И аз търса читав тунер, но еднозначн отговор няма.С стоковата помпа мислиш ли че ще изкара 350 коня ? И тоя филтър нямал пропускливост така ми казаха.А за обратното гориво ми казаха че ще имам проблем с празния ход.Затова ги права тия неща, не да се намирам на работа и разход.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този ти казал това... другия онова... продължавам да съм много любопитен дали ще върнеш колата на пътя въобще някога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vermeer Колата е на пътя ежедневно и се дава газ.Питам който разбира и мисла че има какво да ми помогне.Главно хора които са минали вече през това.Питах те и теб, понеже знам че разбираш доста, но нямаш голямо желание да удариш 1 рамо.Ако имаш желание, това е което ме интересува:

- Има ли нужда от обратно гориво ? Казаха ми че са 2 проблемите в сегашния случай - Стоковия филтър в който е горивния регулатор няма достатъчна пропускливост за целите ми, и трудна настройка и проблеми със свободния ход.Това ми го казаха от RevLimitter и още 1 момче което е минало през подобен тунинг, който е имал проблем точно с пропускливостта на стоковия филтър.

- Има ли някаква вероятност стоковата помпа да смогне на тия коне ? Слагат я на 1.8т и на 3.0 атмосферно тая помпа.Според мен лично няма шанс, но @Ngoro ме вкара в размисъл.

- Maf housing ми е с 60мм вътрешно, което мисля че е малко.От С3 мисла да сложа на 70мм мисла че е.Достатъчно ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За твойта кола,бих се доверил на мапера в Хеед, .Има опит с такива коли и има мапване  на  1.8т. с  500 кс. от него ,което според мен показва ,че е доста наясно какво прави

 

Един телефонен разговор с него ,ще ти даде цялата информация,която те интересува .

 

Не обича 1.8т основно поради факта ,че в сток вариант са привидно безпроблемни, но като се напънат и годинките им си казват думата.,особено тея , на който трябва да се сменява чипа,но то ,май всички мапери не ги харесват.

За твойта горивна система,знам само, че дюзите трябва да са по-големи

 

На 21.11.2017 г. at 19:06, robobug написа:

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@James На С3 мисля че външния диаметър е 76.Вътрешно е 70.Проверих от 2.5тди повечето са 80мм вътрешно.Незнам дали на всички е така, ама май такъв ще взимам.

 

@turbofen86 Аз с Хеед съм говорил одавна.Нямаше много голямо желание да я настройва, но каза че ще стане.Всичко както го бях замислил каза, че е добре, само за МАФ-а да сложа по-голям.За цена обаче ми обяви 1200 лева.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си го купих за мен, но ако се окаже излишен за моите келяви 220-240кс, ще ти го дам. За мен вътрешния е 76 :lupe:, външния 80мм :zustimm:

2m6kf1k.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 11 минути, KCV написа:

И вземете ги разкарайте тея решетки.

Какво се печели така, че не мога да преценя ? :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...