Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Блокът е здрав, не защото някой казва нещо, а защото практиката на редица фирми го е доказала.

...да не говорим, че някои напречни версии на мотора фабрично са с к04 и 220кс и само със софтуер доближават 300кс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги отворен съм за идеи за избор на друго турбо.В момента ми идват наум 2 вариянта - K04-064 и Garrett T3/T4 от Cosworth с  60 trim upgrade 63 housing, 47mm-compressor, 49mm-turbine 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4 hours ago, killfame said:

SpeedyMan 
Заповядай до Пловдив да те повозим на 1.8Т не отваряно.

Колко коня си?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Marto7777 said:

Колеги отворен съм за идеи за избор на друго турбо.В момента ми идват наум 2 вариянта - K04-064 и Garrett T3/T4 от Cosworth с  60 trim upgrade 63 housing, 47mm-compressor, 49mm-turbine 

Въпроса е какъв ти е бюджета, после гледаш какво да избираш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До към 1000 лева за турбо.Колектора отделно ще е.Писал съм ти лично на теб междудругото, когато имаш време го погледни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На лични си ми писал как не искаш да ти спамя в темата, толкоз.

За 1000 лв. незнам какво да ти препоръчам въобще, явно трябва да е нещо употребявано... има тук-там оферти, но си остава употребявано. Винаги съм препоръчвал стандартни и популярни решения иначе ще ти се отели вола за поддръжката им. Търсиш  Гарет ГТ25/28 лагерница и се надяваш да устиска. Има група юнаци които ще те облъчват за вариантни К04 (на мен тази идея не ми пасва). В крайна сметка пак ти ще трябва да си решиш, но не съм сигурен, на базата на какво ще го направиш, вероятно ще се довериш на някой. 

Тръгнал си по тънък лед, според мен правиш твърде голям компромис с частите, които влагаш. Най-добрия ти вариант е да купиш цял използван сетъп и с малко късмет да станат нещата. Малкото качествени хора , които познавам и са способни да редят тунинг части не биха барнали проект/кола като твоя.  Сори, но концептуално явно не си готов за този проект все още. Този форум не е място където ще ти се снесе информация в детайли също. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 40 минути, vermeer написа:

Търсиш  Гарет ГТ25/28 лагерница и се надяваш да устиска.

Рискът е много голям при тези ТК втора употреба. Ремонтът "ако може да се нарече такъв" е с почти цената на нов ТК. За всичко си изцяло прав.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, vermeer said:

На лични си ми писал как не искаш да ти спамя в темата, толкоз.

За 1000 лв. незнам какво да ти препоръчам въобще, явно трябва да е нещо употребявано... има тук-там оферти, но си остава употребявано. Винаги съм препоръчвал стандартни и популярни решения иначе ще ти се отели вола за поддръжката им. Търсиш  Гарет ГТ25/28 лагерница и се надяваш да устиска. Има група юнаци които ще те облъчват за вариантни К04 (на мен тази идея не ми пасва). В крайна сметка пак ти ще трябва да си решиш, но не съм сигурен, на базата на какво ще го направиш, вероятно ще се довериш на някой. 

Тръгнал си по тънък лед, според мен правиш твърде голям компромис с частите, които влагаш. Най-добрия ти вариант е да купиш цял използван сетъп и с малко късмет да станат нещата. Малкото качествени хора , които познавам и са способни да редят тунинг части не биха барнали проект/кола като твоя.  Сори, но концептуално явно не си готов за този проект все още. Този форум не е място където ще ти се снесе информация в детайли също. 

 

На лични съм ти писал да помогнеш с нещо, защото знам че си от знаещите и очаквам да удариш едно рамо, а ти малко встрани от въпросите ми отговаряше.Сори ако си се обидил.Garrett GT25 за къде ще стигне ? Минимума за конете които искам не е ли GT2871r ? Гаретите ми е ясно, че са скъпи, но има и други марки.Borg Warner не се ли намират до към 1200 лева нови, които ще паснат за целите ми ? 

За К04-064 ли казваш, че не ти харесва ? Няколко човека от форума ми я препоръчаха и гледах и по чуждите форуми я слагат доста.То междудругото аз чакам една К04-064 да ми дойде от Англия.

 

А за Т3/Т4-ката от Cosworth с данните които съм дал как ти се струва ? А Precesion 5431Е ? 

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, МММ1 said:

Рискът е много голям при тези ТК втора употреба. Ремонтът "ако може да се нарече такъв" е с почти цената на нов ТК. За всичко си изцяло прав.


Рискът колко е голям се определя от конкретния случай. Иначе всеки си намира начините за ремонти - аз лично съм си намерил пътя за обменната програма на Garrett зa CHRA. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Marto7777 said:

 

На лични съм ти писал да помогнеш с нещо, защото знам че си от знаещите и очаквам да удариш едно рамо, а ти малко встрани от въпросите ми отговаряше.Сори ако си се обидил.Garrett GT25 за къде ще стигне ? Минимума за конете които искам не е ли GT2871r ? Гаретите ми е ясно, че са скъпи, но има и други марки.Borg Warner не се ли намират до към 1200 лева нови, които ще паснат за целите ми ? 

За К04-064 ли казваш, че не ти харесва ? Няколко човека от форума ми я препоръчаха и гледах и по чуждите форуми я слагат доста.То междудругото аз чакам една К04-064 да ми дойде от Англия.

 

А за Т3/Т4-ката от Cosworth с данните които съм дал как ти се струва ? А Precesion 5431Е ? 


Аз и друг път съм писал, мен е много трудно да ме обиди непознат... Не съм ти отговарял встрани от въпросите, просто питаш за неща. които сам трябва да си провериш. - напр. " BW не се ли намират до към 1200 лв. нови?" 
Иначе Garrett не са скъпи, а са нормално позиционирани като качество/цена. EFR са скъпички, но пък има защо. GT2560R e много балансирано турбо, вероятно няма да достигнеш 350 к.с., но е много погршно да робуваш на цифри, виж 320  не е  невъзможно, а и цената му не е като на GT28. От GT(Х)28 серията каквото и да вземеш, ще ти повече от достатъчно.
T3/T4 практически нищо не означава, има поне 20 вида турбокомпресори на Garrett с това означение, 5431 както и T3/T4 е втулкова турбина. И въпреки, че може би е подобре нова втулкова от употребявана лагерна си мисля, че концептуално е стъпка назад, освен това за рецижъна ще ти трябва и външен гейт и незнам каде ще ти финишира цената...

Моя съвет - турбото ти е най-важния компонент около който ще градиш всичко останало, така че не спестявай нито стотинка за него... или по-скоро отложи, събери пари и си вземи нещо което си заслужава. 

 

И пак си помисли с какво се захващаш... имаш време да си спестиш много главоболия. За реализацията на такъв проект особенно пък и бюджетен ти трябва да си основния генератор на идеи за което трябва да си сериозно навътре и да имаш план А и В даже и С за всички елементи, а честно казано по начина който питаш не мисля че си готов. Ако нямаш адекватен баджанак до теб, няма кой да седне да я свърши тази работа вместо теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Borg Warner ми казаха че има EFR-и нови за 1200 лева.Не съм си го измислил.

Т3/Т4 съм написал точно с какви параметри е.Аз не разбирам нищо от тях, но ти мисля че знаеш.Затова и питам.Ето пак точно какво е - Garrett T3/T4 от Cosworth с  60 trim upgrade 63 housing, 47mm-compressor, 49mm-turbine

За прецижъна знам че ми трябва външен гейт.Видях го че няма вътрешен, но незнам подходящо ли е за моя мотор, лагаво ли е и за колко коне е.

Най-важното мисла да ми е мотора, да остане здрав.Чета колкото намера и каквото намера и гледам да се осведома за всичко преди да започна.При отварянето на мотора ще сменя биели.За лагери ще ползвам спутери, ще се проверят и основните както и състоянието на вала и цилидрите.Буталата ще са от С3, сегменти на Mahle, гумички.Преди да ги сложа биелите ще минат проверка как са.Понеже това с което се мажат болтовете на биелите го нямам в комплекта, някой може ли да каже откъде мога да взема ? 

Мисля че знам с какво се захващам.Турбото е важно, просто не мисла да се изхвърлям с парите там.Не става въпрос за събиране.Ако това са ми последните пари, изобщо няма да се захващам с тунинг...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1200 лв. купувам 10 бр., даже няма и да питам за модела нито ще поискам отстъпка за количество... Най-вероятно става въпрос за EUR и то с някаква отстъпка.

Виж, аз съм любител занимавам се с това хоби докъдето ме интересува и докъдето ми е интересно, не съм професионалист. Никога не ми е влизала в полезрението T3/T4, така че готова информация не мога да ти дам, а тепърва да търся карти и да плотвам за 1.8Т сам разбираш няма да тръгна само защото "искам да ти ударя едно рамо". Кротни се с турбо с което има много проекти на 1.8Т и всичките му дертове са известни, безмислено е навлизаш в непознати води тепърва.

 

Кой ти каза да купуваш биели с 20 мм бутален болт за 350 к.с.? Ненужна гимнастика. Ковани биели с 19 мм болт и си ОК с твоите си бутала, ма нали вече си ги взел... Като отвориш проверете и цилиндрите, чак тогава купувай сегменти и бутала, да не се окаже че трябва да растеш диаметрално. Ако сте експедитивни и ще запалите до няколко дни след отварянето не е нужно друго освен моторно масло, ако ще се мотаете обаче - на всички триещи се елементи - вкл. и цилиндровите стени: http://subaruland.services/blog/assembly-lube-red-line-amsoil-archoil.html

Иначе не си прав, баш на турбото трябва да се узхвърлиш с парите, ма ти си знаеш... чакам графиката...

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11/18/2017 at 23:32, SpeedyMan написа:

Е па щом казваш...  тоя голфов блок скоро и в F1 може да иде :hilezh:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_petrol_engines#1.8_R4_20vT_.28EA_113.2F827.29

Цитат

This engine is also used in a very high state of tune in the one-make Formula Palmer Audi (FPA) open-wheeled auto racing series. It develops 300 brake horsepower (224 kW; 304 PS), with an extra 60 brake horsepower (45 kW; 61 PS) available from a driver operated 'push-to-pass' turbo boost button. Based entirely on road-car production engines and prepared and built by Mountune Racing, it only differs by utilising a Pi Research Pectel electronic fuel injection and a water-cooled Garrett T34 turbocharger with closed-loop boost control.

Furthermore, an even higher 'step up' version of this engine is used in the new European-based FIA Formula Two Championship. Developed as a pure race engine and again built by Mountune Racing, this variant includes many all-new lightweight components, and has been converted to a dry sump lubrication system. For its initial 2009 season, it produced a continuous maximum power of 400 brake horsepower (298 kW; 406 PS) at 8,250 revolutions per minute (rpm), and includes a limited duration 'overboost' to 450 brake horsepower (336 kW; 456 PS), aided by an all-new Garrett GT35 turbocharger and a Pi Research Pectel MQ12 ECU. From the 2010 season, base power is increased to 425 brake horsepower (317 kW; 431 PS), and with overboost to 480 brake horsepower (358 kW; 487 PS).

Вярно не е F1, но е доста близко като концепция. Нещо да кажеш по въпроса? Другите изписани глупости от теб въобще не мисля да ги коментирам, понеже от километри си личи, че си много далеч от тази материя и силовия тунинг като цяло...

По темата за избора на турбо компресор давам един глас за BorgWarner S200SX-E серията (S252). Идва малко над бюджета, но от това, което съм виждал като графики/резултати с него на 1.8Т е доста добър вариант (пък и ще има ресурс за още, ако след време мощността стане недостатъчна, което съм почти сигурен, че ще се случи...)
https://www.turbozentrum.de/en/turbos-co/borgwarner-airwerks/s200sx-e-turbo/borgwarner-airwerks-s200sx-e-turbo-12709095019/a-57603/?Params[SearchParam]=

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vermeer Биелите са купувани още когато мислех С3йката да права и затова са с 20мм болт.Ще се проверат цилиндрите да.Надявам се да няма нужда от ремонт, но няма да взимам от предварително сегментите и буталата.Колата ще влезне в сервиза за 3 дни.На 3тия ден излзиа.Кажи го да е на 4тия.Няма да има нужда от Assemly lube в моя случай така ли ? Какво моторно масло ще препоръчаш ? Мислех да сипвам 5в50 на мобил или мотул.Може и 5в40 засега.Биелите ще ги смена сега, но след разработката сигурно трябва да смена маслото.Каква разработка да направа ? Нещо специално или 1000км да карам до 2-3к оборота ?

 

@GTX3071R Ще разгледам за този borg warner мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с такива инжектори на хибридна к04

макс таймингите в момента на моята кочина са 19мс

помпата и филтъра ми работят на 4 бара

така че инжекторите хвърлят по 704сс/мин на 80% отворено

 

виж съседната тема за клошар тунека.

Моето мнение както и на останалите колеги е че почваш отзад напред

Първо избираш турбото и чак тогава останалото

Даже аз бих променил това твърдение - първо избираш тунера и чактогава турбото и чак тогава периферията

Много мога да ти напиша за ЕФР както и много можеш да прочетеш за нея от доста по технически обоснованите коментари за тази серия на ВW пак в моята тема

но за 1200 лева няма шанс да намериш

аз даже с моите връзки и отстъпки при дистрибуторите на BW не мога да я попна за 1200 евро.

 

Моя опит с тунерите преди турбото е с отваряне на мотора което ме чака след един пишман-тунер.

 

Така че погледни ми бюджета за гола пиклива К04-рка, кюнци, инжектори и маф хаузинг и тогава реши кога и какво ще правиш

 

друг съвет - гледам че нямаш знания и няма да я правиш ти колата - не си мисли че колата ти ще стане за 3 дни - купил си частите - влиза при твоя майстор - и след 3 дни даваш ‘сичката газ.

Не подценявам майстора ти - а това че сглабяш франкенщайн проект с втора употреба ибей боклуци и като му изсипеш торбата с частите на главата горкия човечец ще се види в чудо

 

и тогава ще почнат куп дреболийки да изскачат и да чакаш да ти дойде пръчка за това, за онова, за друго, за трето щото не си се сетил, не си знаел, разпаднало ви се е в ръцете при разглабянето и т.н.

 

Другото нещо - 350 коня не са много но не са и малко

правиш хардуерен тунинг а не промяна на горивните карти само . 

За 1.8т това е 230% мощност над средностатистическия донор от 150-160 коня, ще трябва да преглътнеш някои неща в колата която ще се получи и че ще е доста различна от ежедневката с която си свикнал

 

ако сложиш малка турбинка G28 ще е топла ще е по-лагава от сегашната ти и ще имаш проблеми най-вероятно с изходящия колектор

 

скромния ми опит показва че псевдо майсторчета на ауспуси могат да ти направят плетеница от боклучави тръби които ще се поцепят за не повече от 2000-3000 км

тогава трябва да си готов да сваляш пак всичко долу - турбо, маркучи, вакуумчета, колектор - щом не го правиш сам - приготви пак пари за майстора ти

 

може да вземеш и тунек лят колектор - я от бразилските боклуци я китайски

които се цепят още по ефектно

 

после ще трябва да се примириш че колата ти почва да върви след 4000 оборота и умира около 6000

кефа от поведение като малолитражен атмосферен оризарник никога не съм го разбирал - да бръмчиш на прекъсвач че да усетиш че нещо се случва под капака

а недай си боже да си повярваш и да разкараш прекъсвача е тогава ще видиш колко ефектно 1.8 т става на салата при каране във високи обороти без да си пипал нищо по главата

 

заради тази и още няколко важни причини се отказах да си самонаеба колата която ползвам всеки ден и избрах к04 хибрид

който за мераците ти е малък

ама така като гледам и възможностите ти както финансови така и познанията ще те докарат да направиш от колицата паметник

но ти си знаеш ти си решаваш

Но виждам че все още има шанс да се позамислиш и да си отговориш сам на 

въпроса какво искаш да постигнеш с тоя тунинг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аа да 

хубаво турбо заслужава хубав колектор за да можеш да използваш на макс сетъпа си

хубав колектор е обикновенно 80%-100% от цената на турбото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 дена ще е само смяната на биелите и ревизията на главата.След тоя ще се разработва колата и чак след това ще се слага турбо, инжектори и т.н. Майстора ще ми отваря мотора и ще го прави.Турбото аз ще го слагам и т.н.По мотора просто не ми е ясно нищо, затова няма да се наемам аз да го правя, въпреки че има човек да ми дава напътствия за там, просто не съм готов, а и нямам необходимите условия.

Колектора от какво да се прави за да не се спука след 2-3к км. ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

незнам

трудно ми е да кажа

аз исках като плащам за колектор да ми улесни живота

исках vband ама тогава топлата част на турбото идваше къстъм и скъпа

цената беше грозна

не съм виждал докато аз търсех добре направен чугун който да не е колкото Зала 1 в НДК и да не тежи 20+ кила

от тия с тръбите на такива плетеници се нагледах че лошо ми стана

там фокуса е хем да са с най полегати завои хем да не са тотал дължина 4 метра щото кубатурата им става голяма и язък за упражнението

после може да се ползват по-тясни тръби за да се увеличи налягането в тях 

оообаче тая терория на флуидите е малко особенна и обикновенно хората дето разбират как се прави колектор са го научили с 20 години опити

 

то затова взимат скъпо

 

така че там да каже някой доволен колега

 

около мен имам едно двулитрово турбинирано широко с ефр на което за половин година му свалят 3 пъти правения колектор и уж мастера е най добрия на ауспусите в района ама колектор явно не се прави лесно като никелирани накрайници

 проблема не е само в материала му

може да вземеш най скупата неръждавейка и заварките да се попукат за 2-3  старта

там трябва и майстор заварчик който е топил и напасвал железо толко години че реално вижда само когато заваръчния апарат работи :)

 

 

И без да искам да ставам досаден - Тунера, Тунера, Тунера! Кой ти е Тунера? Става ли чеп за зеле от него или и той се “учи” от темата за Winols чиповете тук?

Аз колата си я ръчкам щото ми е хоби и кеф, имам едни 20+ години като програмистче и на асемблер и на високи езици но не ми се занимава да се правя на хакерче да променям масивите с горивните карти. Не е рокет сайънс но няма как да науча всички особенности на конкретния хардуер на моята каруца и да й правя reverse engineering без читава документация и аматьорските ми познания как работят модерните бензинови турбодвигатели.

За 400+ долара си платих на човек дето това го е направил на поне 1000+ бензинки 

сравнено с това за колко време ще ги изкарам тия пари като кодя моите си глупости и не ми се занимаваше да си строша колата 10-тина пъти докато разбера как Не се прави

А със сигурност пишман гаражните тунерчетабили ще ти удавят сетъпа с бензин после ще го осушат и я ще се докараш да сменяш като мен спекли маслообиращи сегменти или ще стопиш някое бутало или от peak torque ще осалатиш мотора или някой от останалите хиляди начина да осмъртиш колата ще се случи

 

Редактирано от Ngoro
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мапера ще е Ангел от Хеед.Говорил съм вече с него, но за предишния сетъп с ТД05 турбината.Ще говоря пак с него и за следващата като избера.Инжекторите тогава гуи сългасувах с него да са Bosch 550cc и каза че са перфектни.Предполагам същото важи и за 630цц.Просто незнам дали има само 1 модел бош 550цц и 630цц да не стане несъвместимост после.Ето на какви инжектори съм се спрял.Вървят си с адаптери, но гледах има едни на които пишката долу им е по дълга.

 

s-l1600 (3).jpg

Capture.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...