Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

Преди 11 часа, Ngoro написа:

... заради тази и още няколко важни причини се отказах да си самонаеба колата която ползвам всеки ден и избрах к04 хибрид

който за мераците ти е малък

Прав си ... Но вече се слагат ТК от TSI и нещата са доста по добри.

EFR сериите са доста пари но поне са здрави за разлика от Гарет. EFR 6258 е може би е най-подходяща за 1.8Т https://www.drive2.ru/o/b/484613324428804481  На EFR 6758 https://www.drive2.ru/l/1583236/?page=0#comments  Лудост ...B)  Цена за готов кит http://www.raimotorsport.com/RAI-Longitudinal-1-8T-EFR-Kit-p/rai_b5b61.8t_efr.htm  :unsure:

Аз бих избрал K04-064 https://www.drive2.ru/l/458278646554050657/ https://www.drive2.ru/l/464301221495177321/  Няма нищо по-добро от ранен спул . Цената е най-ниска, върви с изпускателен колектор, евтин ремонт, все по-голямо наличие на избор втора употреба.

Редактирано от МММ1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Еййй много го плюете тоя Гарет, а причина има ли? На база личен опит ли се говори или "чух един дето имал приятел..." Не казвам, че борговете са лоши, даже много си стават, ама да кажеш, че гарет не ставали чеп за зеле сравнени с тях, а пък същевременно 99% от бегачките рекордьори в България се карат с гарети е леко несериозно... :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки си избира ...Информация в нета колкото искаш. CHRA на Borg Warner е почти двойно по-голямо от на Garrett при аналогични ТК ... Като прибавиш и ceramic ball bearing ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, МММ1 said:

Аз бих избрал K04-064 https://www.drive2.ru/l/458278646554050657/ https://www.drive2.ru/l/464301221495177321/  Няма нищо по-добро от ранен спул . Цената е най-ниска, върви с изпускателен колектор, евтин ремонт, все по-голямо наличие на избор втора употреба.

 

Още няколко положителни мнения получих за нея, но все още има такива които я отхвърлят, затова и аз незнам.Иначе аз имам една K04-064, но без планката за 1.8Т мотор.Мисла, че мога да направа един адаптер за 1.8Т, но още не съм пробвал.Няма да е като на BBT адаптера ама пак ще върши същата работа.

 

А за инжекторите които съм поставил в предишното мнение нещо да кажете ? Да ги взимам ли ?

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ако търся евтин вариант, с възможност за евтин ремонт ще се спра на К04-ката.

Но с ясното съзнание, че правя компромис.

С к04-ката спестяваме колектор, със сигурност има по-добър спуул от друга втулкова турбина с "външен" колектор.

2.0Т на практика не изкарва 350кс с тази турбина, та за 1.8Т е абсурдно да очакваме такава мощност.

Вероятно с по-агресивни валове (примерно от 1.8), разреждане на мотора и въртене до много обороти ще се изцедят някакви повече коне....но това е безмислено за евтина турбина, сравнително малко коне и желание за ежедневна кола.

Принципно стандартните турбини на ВАГ имат възможност за ъпгрейд на компресорно колело. За малко пари може да се сложи малко по-голямо, ковано колело. Но какво ще се получи :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Marto7777 написа:

Мисла, че мога да направа един адаптер за 1.8Т, но още не съм пробвал.Няма да е като на BBT адаптера ама пак ще върши същата работа.

А за инжекторите които съм поставил в предишното мнение нещо да кажете ? Да ги взимам ли ?

Мисля, че преди ти обяснявах, че може и без адаптер. Правят се няколко допълнителни израза по колектора и малко гайки под ъгъл. B)

Дюзите ги остави за най-накрая.. Те са последната грижа.

преди 13 минути, robobug написа:

....но това е безмислено за евтина турбина, сравнително малко коне и желание за ежедневна кола.

Най-безсмисленото нещо, което си писал досега. В първи пост по технически въпрос ... да не похвалиш кошмара TSI с четирите дюзи. :sniff: Казваш за ежедневна кола трябва нещо да надуе след 3500об.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирам какво искаш да напишеш. 

Предлагаш да се налеят пари в мотор, който да стане неизползваем за нормално каране с единствената цел с к04 да се добутат някаква условна стойност?

Съмнявам се.....по-скоро не си разбрал какво съм написал.

 

А колкто до 2.0Т - на първа страница съм написал каквото търсиш:)

Едит:  колегата може да пита споменатия Ангел какъв Голф са си направили Хеед преди години и още си го имат......

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@robobug Има един Сеат леон в мобилето за продан с К04-064 и е 348 коня на мотор пак 1.8Т е.Изкарват и по-повече с такава турбина. С К04-ката като се спести от колектор се дават за адаптер, ако не си направиш сам.

 

@MMM1 Ще прегледам пак какво сме си писали.Ако имаш на снимки да ми го покажеш ще е още по-добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаме представа какво точно е правено по мотора и дали е пипана турбината.

 

Пак казвам - това е стандартна и достъпна турбина.

За мен при липса на възможност за нова лагерна турбина, тази ще ми е на първо място при избора. 

Плюсовете са достатъчно за да се направи някой друг компромис....ако изкара 350кс - добре, ако само се доближи - не трябва да съжаляваш, за ежедневна кола има по-важни неща от някакви 20-на кс преди ограничител.

...а адаптера не си струва да се споменава като проблем или нещо скъпо, ще го измислиш в движение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се ползва това  https://www.trp-performance.com/products/ko4-064-1-8t-fitting-kit  ще ти трябва и нова ръчно изработена опора за двигателя.  Ако се използва това http://www.tmg-performance.com/en/products/k04064-20vt.html става опората за двигателя от 2.0TFSI в Б7. Ако се потърси из сайтовете изскачат и подобни обяви https://www.olx.pl/oferta/adapter-konwersja-1-8t-do-k04-064-2-0-tfsi-CID5-IDmAuZ6.html

Имах доста материали за инсталирането на такъв ТК но се отказах от 1.8Т. Но както винаги "сръчните" братя имат доста качени неща  https://www.youtube.com/watch?v=pT-aHis7ULo

https://www.youtube.com/watch?v=q9fFF4a5fLI

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи проблема с тампона е че турбото идва много близко до мотора и ще опира в тампона.Колкото по-дебел е адаптера (планката), толкова по-добре така ли ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като извод от тези:

https://www.drive2.com/l/472433759250023325/

https://www.drive2.ru/l/476376882825134123/

Най-лесно е да вземаш това https://www.olx.pl/oferta/adapter-konwersja-1-8-turbo-pod-k04-064-2-0-tfsi-CID5-IDgnSx9.html#8206f788fb и дясната стойка на двигателя от Б7 2.0TFSI 8E0 199 308AH

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 11/21/2017 at 11:06 AM, GTX3071R said:

Еййй много го плюете тоя Гарет, а причина има ли? На база личен опит ли се говори или "чух един дето имал приятел..." Не казвам, че борговете са лоши, даже много си стават, ама да кажеш, че гарет не ставали чеп за зеле сравнени с тях, а пък същевременно 99% от бегачките рекордьори в България се карат с гарети е леко несериозно... :nixweiss:


Аз лично съм виждал Gerret, конкретно диско картофа на 5000 км са поцепен турбинен хаузинг  и меко казано непремлив аксиале лифт на шафта, моя билдер каза че е виждал още няколко подобни случая през последните 2-3 години.

 

От друга страна Garrett явно не искат да изостават много от тренда"

https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/g-series-g25-660

 

Цените им обаче са бетер EFR-ските...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vermeer сам знаеш много добре, че както има поцепени Гарети поради някаква причина, така и същото важи с абсолютно същата сила и за Борговете. Гаранция никога нямаш дали нещо няма да се поцепи/разлети поради някаква причина. Въпросното 2860, за което казваш, ако са мъчили да го карат на налягания близо до 2-та бара не виждам нищо ненормално. Турбина се чупи най-лесно от високо ЕГТ, почне ли да грее било заради висок бууст или нещо друго тая си е каква е марката...

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата вече е със сменени биели на Maaxspeedingrods и бутала от С3.Сменени са лагери Glyco Sputter, сегменти Mahle, шлайфане на главата,напасване на клапани, гарнитура и гумички Victor Reinz.Сменен пълен ангренажен комплект и водна помпа на INA.Филтри Mann.Мотора вътре беше като нов.Никакви отклонения.Сега съм сипал Valvoline 5w40 да минат 500-1000км.След това ще слагам Bardahl 5w40 XTEC.Отделно като беше отворен мотора беше премахната прахосмукачката (SAI), както и ЕГР-а.Сега остава софтуерно да ги изключа да угасне чека.Утре чакам да ми пристигне Blow-off-а Bailey и ще премахна и N249 клапана.

 

 

23897989_10212410997082479_246600409_n.jpg

24099463_10212426393147371_1540783793_n.jpg

24099846_10212426392707360_2006841658_n.jpg

24116370_10212426392867364_104154792_o.jpg

24135466_10212426392747361_681963800_n.jpg

24135527_10212426392907365_103561745_n.jpg

24138883_10212426422428103_1829479487_o.jpg

24171571_10212426421628083_225240610_n copy.jpg

24171737_10212438896259941_675349748_n.jpg

24172533_10212426423708135_117082714_n.jpg

24197185_10212438896419945_2024471481_o.jpg

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, GTX3071R said:

@vermeer сам знаеш много добре, че както има поцепени Гарети поради някаква причина, така и същото важи с абсолютно същата сила и за Борговете. Гаранция никога нямаш дали нещо няма да се поцепи/разлети поради някаква причина. Въпросното 2860, за което казваш, ако са мъчили да го карат на налягания близо до 2-та бара не виждам нищо ненормално. Турбина се чупи най-лесно от високо ЕГТ, почне ли да грее било заради висок бууст или нещо друго тая си е каква е марката...

 

Конкретно този сетъп си беше ОК, софта беше писан от Келеша. Не примера е за притеснение, а наблюдаваната тенденцията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето снимки на лагерите + още снимки.Майстора ги е затегнал снимах ги както ми ги е дал.Не съм развивал болтовете да ги вада.

 

 

 

 

24171555_10203817480995013_1639684531_n.jpg

24171729_10203817481035014_160453831_n.jpg

24171685_10203817481115016_2125904738_n.jpg

24172407_10203817481715031_1560886856_n.jpg

24197321_10203817481195018_1871310040_o.jpg

24172611_10203817493875335_1395106095_n.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, loshdancho написа:

 

Ее къде си ве дапчо...

Кат те видях в тая тема и се сетих... замислял ли си се, тея пари, мерак и време дето ги наля в душегуба, ако ги беше налял в някой тръц ква бегачка щеше да караш 400 коня деба?? :hilezh:

Как да не те е яд после :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Marto7777 дано нямаш проблем с гумичките на Рейнц, понеже последно време доста негативни отзиви се разнасят точно за тях. Всеки около мен слага и препоръчва Elring...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се да нямам.И човека от който взимам части, и майстора ми казаха, че най-добре гарнитурата на главата и гумичките да са на Victor Reinz.Попринцип гумичките ги е взимал майстора и ще го питам дали със сигурност са на Виктор рейнц.Иначе за старите лагери добре ли са наистина или ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...