МММ1 Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 (Редактирано) Преди 11 часа, Ngoro написа: ... заради тази и още няколко важни причини се отказах да си самонаеба колата която ползвам всеки ден и избрах к04 хибрид който за мераците ти е малък Прав си ... Но вече се слагат ТК от TSI и нещата са доста по добри. EFR сериите са доста пари но поне са здрави за разлика от Гарет. EFR 6258 е може би е най-подходяща за 1.8Т https://www.drive2.ru/o/b/484613324428804481 На EFR 6758 https://www.drive2.ru/l/1583236/?page=0#comments Лудост ... Цена за готов кит http://www.raimotorsport.com/RAI-Longitudinal-1-8T-EFR-Kit-p/rai_b5b61.8t_efr.htm Аз бих избрал K04-064 https://www.drive2.ru/l/458278646554050657/ https://www.drive2.ru/l/464301221495177321/ Няма нищо по-добро от ранен спул . Цената е най-ниска, върви с изпускателен колектор, евтин ремонт, все по-голямо наличие на избор втора употреба. Редактирано 21 Ноември 2017 от МММ1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Еййй много го плюете тоя Гарет, а причина има ли? На база личен опит ли се говори или "чух един дето имал приятел..." Не казвам, че борговете са лоши, даже много си стават, ама да кажеш, че гарет не ставали чеп за зеле сравнени с тях, а пък същевременно 99% от бегачките рекордьори в България се карат с гарети е леко несериозно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Всеки си избира ...Информация в нета колкото искаш. CHRA на Borg Warner е почти двойно по-голямо от на Garrett при аналогични ТК ... Като прибавиш и ceramic ball bearing ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Ами те хората са го избрали и се показва нагледно с резултати, а не го пише в нета... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 (Редактирано) 6 hours ago, МММ1 said: Аз бих избрал K04-064 https://www.drive2.ru/l/458278646554050657/ https://www.drive2.ru/l/464301221495177321/ Няма нищо по-добро от ранен спул . Цената е най-ниска, върви с изпускателен колектор, евтин ремонт, все по-голямо наличие на избор втора употреба. Още няколко положителни мнения получих за нея, но все още има такива които я отхвърлят, затова и аз незнам.Иначе аз имам една K04-064, но без планката за 1.8Т мотор.Мисла, че мога да направа един адаптер за 1.8Т, но още не съм пробвал.Няма да е като на BBT адаптера ама пак ще върши същата работа. А за инжекторите които съм поставил в предишното мнение нещо да кажете ? Да ги взимам ли ? Редактирано 21 Ноември 2017 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Аз ако търся евтин вариант, с възможност за евтин ремонт ще се спра на К04-ката. Но с ясното съзнание, че правя компромис. С к04-ката спестяваме колектор, със сигурност има по-добър спуул от друга втулкова турбина с "външен" колектор. 2.0Т на практика не изкарва 350кс с тази турбина, та за 1.8Т е абсурдно да очакваме такава мощност. Вероятно с по-агресивни валове (примерно от 1.8), разреждане на мотора и въртене до много обороти ще се изцедят някакви повече коне....но това е безмислено за евтина турбина, сравнително малко коне и желание за ежедневна кола. Принципно стандартните турбини на ВАГ имат възможност за ъпгрейд на компресорно колело. За малко пари може да се сложи малко по-голямо, ковано колело. Но какво ще се получи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Преди 1 час, Marto7777 написа: Мисла, че мога да направа един адаптер за 1.8Т, но още не съм пробвал.Няма да е като на BBT адаптера ама пак ще върши същата работа. А за инжекторите които съм поставил в предишното мнение нещо да кажете ? Да ги взимам ли ? Мисля, че преди ти обяснявах, че може и без адаптер. Правят се няколко допълнителни израза по колектора и малко гайки под ъгъл. Дюзите ги остави за най-накрая.. Те са последната грижа. преди 13 минути, robobug написа: ....но това е безмислено за евтина турбина, сравнително малко коне и желание за ежедневна кола. Най-безсмисленото нещо, което си писал досега. В първи пост по технически въпрос ... да не похвалиш кошмара TSI с четирите дюзи. Казваш за ежедневна кола трябва нещо да надуе след 3500об. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 (Редактирано) Не разбирам какво искаш да напишеш. Предлагаш да се налеят пари в мотор, който да стане неизползваем за нормално каране с единствената цел с к04 да се добутат някаква условна стойност? Съмнявам се.....по-скоро не си разбрал какво съм написал. А колкто до 2.0Т - на първа страница съм написал каквото търсиш:) Едит: колегата може да пита споменатия Ангел какъв Голф са си направили Хеед преди години и още си го имат...... Редактирано 21 Ноември 2017 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ppenchev Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 К04-064 300 коня на вал постигат ли се? За още 50 коня няма ли е голямо вадене на $$$? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 @robobug Има един Сеат леон в мобилето за продан с К04-064 и е 348 коня на мотор пак 1.8Т е.Изкарват и по-повече с такава турбина. С К04-ката като се спести от колектор се дават за адаптер, ако не си направиш сам. @MMM1 Ще прегледам пак какво сме си писали.Ако имаш на снимки да ми го покажеш ще е още по-добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Нямаме представа какво точно е правено по мотора и дали е пипана турбината. Пак казвам - това е стандартна и достъпна турбина. За мен при липса на възможност за нова лагерна турбина, тази ще ми е на първо място при избора. Плюсовете са достатъчно за да се направи някой друг компромис....ако изкара 350кс - добре, ако само се доближи - не трябва да съжаляваш, за ежедневна кола има по-важни неща от някакви 20-на кс преди ограничител. ...а адаптера не си струва да се споменава като проблем или нещо скъпо, ще го измислиш в движение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 21 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Ако се ползва това https://www.trp-performance.com/products/ko4-064-1-8t-fitting-kit ще ти трябва и нова ръчно изработена опора за двигателя. Ако се използва това http://www.tmg-performance.com/en/products/k04064-20vt.html става опората за двигателя от 2.0TFSI в Б7. Ако се потърси из сайтовете изскачат и подобни обяви https://www.olx.pl/oferta/adapter-konwersja-1-8t-do-k04-064-2-0-tfsi-CID5-IDmAuZ6.html Имах доста материали за инсталирането на такъв ТК но се отказах от 1.8Т. Но както винаги "сръчните" братя имат доста качени неща https://www.youtube.com/watch?v=pT-aHis7ULo https://www.youtube.com/watch?v=q9fFF4a5fLI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Ноември 2017 Значи проблема с тампона е че турбото идва много близко до мотора и ще опира в тампона.Колкото по-дебел е адаптера (планката), толкова по-добре така ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 22 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Ноември 2017 Като извод от тези: https://www.drive2.com/l/472433759250023325/ https://www.drive2.ru/l/476376882825134123/ Най-лесно е да вземаш това https://www.olx.pl/oferta/adapter-konwersja-1-8-turbo-pod-k04-064-2-0-tfsi-CID5-IDgnSx9.html#8206f788fb и дясната стойка на двигателя от Б7 2.0TFSI 8E0 199 308AH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 On 11/21/2017 at 11:06 AM, GTX3071R said: Еййй много го плюете тоя Гарет, а причина има ли? На база личен опит ли се говори или "чух един дето имал приятел..." Не казвам, че борговете са лоши, даже много си стават, ама да кажеш, че гарет не ставали чеп за зеле сравнени с тях, а пък същевременно 99% от бегачките рекордьори в България се карат с гарети е леко несериозно... Аз лично съм виждал Gerret, конкретно диско картофа на 5000 км са поцепен турбинен хаузинг и меко казано непремлив аксиале лифт на шафта, моя билдер каза че е виждал още няколко подобни случая през последните 2-3 години. От друга страна Garrett явно не искат да изостават много от тренда" https://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/g-series-g25-660 Цените им обаче са бетер EFR-ските... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) @vermeer сам знаеш много добре, че както има поцепени Гарети поради някаква причина, така и същото важи с абсолютно същата сила и за Борговете. Гаранция никога нямаш дали нещо няма да се поцепи/разлети поради някаква причина. Въпросното 2860, за което казваш, ако са мъчили да го карат на налягания близо до 2-та бара не виждам нищо ненормално. Турбина се чупи най-лесно от високо ЕГТ, почне ли да грее било заради висок бууст или нещо друго тая си е каква е марката... Редактирано 28 Ноември 2017 от GTX3071R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Колата вече е със сменени биели на Maaxspeedingrods и бутала от С3.Сменени са лагери Glyco Sputter, сегменти Mahle, шлайфане на главата,напасване на клапани, гарнитура и гумички Victor Reinz.Сменен пълен ангренажен комплект и водна помпа на INA.Филтри Mann.Мотора вътре беше като нов.Никакви отклонения.Сега съм сипал Valvoline 5w40 да минат 500-1000км.След това ще слагам Bardahl 5w40 XTEC.Отделно като беше отворен мотора беше премахната прахосмукачката (SAI), както и ЕГР-а.Сега остава софтуерно да ги изключа да угасне чека.Утре чакам да ми пристигне Blow-off-а Bailey и ще премахна и N249 клапана. Редактирано 28 Ноември 2017 от Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 3 hours ago, GTX3071R said: @vermeer сам знаеш много добре, че както има поцепени Гарети поради някаква причина, така и същото важи с абсолютно същата сила и за Борговете. Гаранция никога нямаш дали нещо няма да се поцепи/разлети поради някаква причина. Въпросното 2860, за което казваш, ако са мъчили да го карат на налягания близо до 2-та бара не виждам нищо ненормално. Турбина се чупи най-лесно от високо ЕГТ, почне ли да грее било заради висок бууст или нещо друго тая си е каква е марката... Конкретно този сетъп си беше ОК, софта беше писан от Келеша. Не примера е за притеснение, а наблюдаваната тенденцията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МММ1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 преди 27 минути, Marto7777 написа: ... Мотора вътре беше като нов... Снимки на старите биелни лагери имаш ли? Интересно ми е да ги видя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ще ги снимам по късно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ето снимки на лагерите + още снимки.Майстора ги е затегнал снимах ги както ми ги е дал.Не съм развивал болтовете да ги вада. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Старите лагери от снимките са перфектни на вид. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Преди 3 часа, loshdancho написа: Ее къде си ве дапчо... Кат те видях в тая тема и се сетих... замислял ли си се, тея пари, мерак и време дето ги наля в душегуба, ако ги беше налял в някой тръц ква бегачка щеше да караш 400 коня деба?? Как да не те е яд после Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 @Marto7777 дано нямаш проблем с гумичките на Рейнц, понеже последно време доста негативни отзиви се разнасят точно за тях. Всеки около мен слага и препоръчва Elring... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 29 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Надявам се да нямам.И човека от който взимам части, и майстора ми казаха, че най-добре гарнитурата на главата и гумичките да са на Victor Reinz.Попринцип гумичките ги е взимал майстора и ще го питам дали със сигурност са на Виктор рейнц.Иначе за старите лагери добре ли са наистина или ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване