Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

Та те са като нови... Няма петна, няма  следи от задиране няма износване.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За пръв път виждам, затова питам.НЕ схванах дали е ирония, защото е често срещан похват тука във форума, а сам няма как да ги позная.Това ми е казал майстора това споделих.

Значи колата си е на реални 120к км.

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около мен няколко човека пропищяха от изплюти/подвадени гумички на Рейнц и за това казах, че се надявам да нямаш проблем с тях...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой път "набивача" не монтира гумичките както трябва. Аз съм с Реинц гумички, вече 30х.км нямам драми :) Даже съм със същите биели, като на Марто. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днеска сложих блоу офф Beiley и изолирах N249 клапана.Незнам дали съм го направил правилно, но ето как стана: Маркуча от Н249 до блоу офа го срязах.Маркуча от колектора до Н249 също го махнах и пуснах директно маркуч от колектора до Blow-offа.Двата маркуча на Н249 в момента са оставени просто така.Трябва ли да се запушват или да ги свържа един с друг ? Буксата от Н249 да си я остава включена нали ?

Първите впечатления в сравнение с С3йката с Колинс блоу оф: На С3йката се чуваше по тъпо звука на колинса и като че ли изпускаше повече въздух, Beiley-то е по писклив и изпуска доста по-малко въздух, поне така по слух.Другото което е, на С3йката веднага както пусна педала на газта в същия момент се чуваше как изпуска.Тука на А4ката има някакво забавяне от около половин секунда може би.Самата реакция е по-бавна и не си внушавам, а съм 100% сигурен.И двете коли са с електронен дросел ако има значение.Някой знае ли на какво се дължи ?

Освен Н249 съм с премахнат SAI и ЕГР. Прахосмукачката пробвах да я изключа с ВЦДС но ми дава грешка.В Engine графата няма логин, а има Coding и Coding 2.Предполагам зараади логина нестава.А ЕГР мисла че е изкючен още преди като са писали чипа на колата, защото с физически премахнат ЕГР в момента, колата не дава никакви грешки във VCDS

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато премахваш N249, вакума от колектора влиза директно в блоу оф-а или рециркулиращия.
Клапана си остава включен в буксата и го изолираш ((скриваш)) някъде..
Никакакви други вакуми не остават, просто е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи съм го направил правилно.2та маркуча от Н249 са си свободно в атмосферата.От колектора отива директно на клапана.А забавянето откъде идва незнам.Преди не съм го забелязал защото не се чуваше стария клапан, но сега се усеща

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с отваряне на клапана и следователно хубаво почистване на самия клапан, смяна на о пръстен (ако е наложително) и т.н. Прегледай и пружината на клапана, защото е много вероятно (ако не се бъркам клапана го взе ползван) предишния собственик да си е правил някакви експерименти...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЩЕ го разглобя и почиста добре.О-пръстена също ще сменя, но пружината какво да и гледам ? Незнам каква трябва да бъде и няма да разбера ако е пипана.

Междудругото вчера ми пристигна и К04-064ката.В добро състояние е, карах и я на турбо сервиз, казаха да слагам.Поръчах си и стойката за двигателя от дясната страна от A4 2.0tfsi.Докато дойде има време да го мисля дали да слагам това турбо, ама засега натам отиват нещата.Бях набелязал и един Precision 5431E, ама май ще тръгва много късно на тоя мотор

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В една чужда тема видях, че 1 сменя освен всички останали компоненти и дросела.Сложил беше такъв от С4 4.2.Дапитам това с каква цел е ? По-бързо реагира дросела от С4 или е с по-голям диаметър ? Второто ме съмнява,защото като гледам пасва на същите дупки на всмукателния колектор от 1.8Т, а стоковия няма на къде да се разширява

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен, че е с по-голям диамерър и заради това се слага. И аз карам с по-голям дросел, който с много леко преправяне си става на стоковия колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За такъв от 2.7битурбо видях, че се продава адаптер от 034Моторспорт.За такъв от 4.2 незнам как стават нещата.Ще го измера моя да видя колко е да кажете има ли смисъл да сменям.А инжекторите където и да питах казват че 550цц бош са перфектни.Само незнам какъв е модела на мойте за да знам какъв адаптер да търся.Ev1 ли е на мойта кола ? Трябва да търся преходник от Ев14.И дръугото което е гледам че има едни които са с по дълга метална пишка отдолу.И моите ли са такива ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адаптери за буксите на дюзите можеш да си намериш във всеки по-читав сервиз за газови уредби :zustimm: И този филм вече го играх с преминаване от S3-ковите към EV14.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кво стана сега, къде запецнахме? Те и в zine ти казаха, че си тръгнал в грешна посока. Имаш ли концепция за проекта или го вдигаме на трупчета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде сме запецнали ? Какъв е проблема ? Каква концепция да имам? Остават ми инжекторите, както и да монтирам всичко и настройка.Незнам накъде биеш.Рано е за инжектори ли какво ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата не ги бързам изобщо, затова няма ъпдейт.Отделно си чакам турбо пътищата, лапа от 2.тфси мотор, адаптера за к04-064 за 1.8Т,инжектори чакам и т.н. Не съм решил да го права от днес за утре.

Какъв Маф хаузинг да търса ? Поне 80мм да е вътрешно ? от 2.5тди колко е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някой места ми казват че помпата която имам - Walbro 255 (GSS340) нямало да стане на quattro.Поне на С3 не пасвало за А4ката не са сигурни.Някой който е наясно да сподели дали става и ако не защо и какво преправяне ще е необходимо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро попаднах на обява, в която се продаваше Б5-ца куатро на части. Мисля, че помпата беше Валбро с направена кошница за оригинален монтаж.

Прегледай обявите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Пак ще попитам за дюзи.Какви точно да взема ? Реших се да е бош и да е над 550цц, но кой модел точно ? Има едно 630ки който фабрично ги слагат на Форд Мустанг доколкото разбрах със номер 0 280 158 298.Тези доколкото разбрах са съшите на размер като мойте и трябват само адаптери за буксите.Струята и ъгъла на пвръскване обаче незнам дали са подходящи, затова питам най-вече.Другите които намерих са на Bosch Motorsport  и фабрично не се монтират, затова и незнам нищо за тях.

Ето моделите които ми предложи моя човек с частите - 0 280 436 038 /07 - 736цц(незнам дали вече не отиват много големи) 70 градуса ъгъл на впръскване

                                                                                              0 280 436 038 /08 - 736цц  отново, но с 25 градуса ъгъл

 

Засега клоня към първия вариянт.Проблема при тях е единствено, че се предлагат само на американския пазар и ще ги чакам малко повече, и мито трябва, но поне качеството мисла че ще е на 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май казваше, че в Хеед ще се ремапва колата, така че говори си с тях за тези неща. Дюзите най-вече касаят мапера, който ще настройва. Точно там на мен ми се мръщеха, че колата е с 800cc дюзи и ми казваха, че нямало да стане със стоковата електроника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...