Jump to content

Audi A4 B7 1.8T - 350кс


Recommended Posts

  • Отговори 247
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

А лесно ли се разкарва тая шитня и какви са условията за това?

П.с. имАх предвис целия дебитомер.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам може направо да се извади.В по лошия случай ще се изреже ако не се вади, пластмаса е се пак няма да е трудно

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решетката си е част от корпуса и премахването и ,надали ще подобри нещо,доколкото знам ,разпределя по-добре  потока въздух към дебитомера, предполагам че и без нея разлика няма да се усети, имам няколко, та ще направя пробата тези дни.

 

Тръбата на дебитомера от снимката е с вътрешен диаметър 70мм,който според мапера , даже е малък за моята К04,но все пак разликите  между моето антично АЕB и твоето BFB не е малка и при теб ,може и да е достатъчен за 350 коня

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как преценявате кой хаузинг ще е малък и кой не? Ползвате ли някакви формули? S3-ка само с ремап изкарва над 250 коня със стоковия хаузинг. Със смяна на турбо и над 300 коня може да изкара. В сайта на рево за BFB Stage 3 дават от 290-350 коня като изрично е написано, че се ползва стоковия MAF хаузинг. Съмнявам се като обем прекаран въздух да има проблем да изкара над 300 коня с хаузинг от S3. Въпросът е колко единици ще отчита дебитомера и какви настройки ще прави мапера. 

Редактирано от danidelev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, KCV said:

Дебит.

 
И губиш акуратност на елемента заради турболенцията на входа, решетката има за цел да компенсира това. Като искаш по-гилям дебит - взимаш още по-голям размер. Стига Ганьовщини... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е разликата дали ще е АЕБ или БФБ мотора ? Сензора не е ли един и същ и да отчита едно и също количество въздух на еднакъв размер хаузинг ? Стоковия МАФ хаузинг при мен е 60мм, има ли шанс това да е достатъчно ? Лично аз не мисля, ама да кажат и по знаещите, макар че в крайна сметка ще е квото мапера каже

Редактирано от Marto7777
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато колата е с широколентова ламбда и дебитомера е широколентов.И обратното.

 

Quote

There are two types of MAF sensor that are used in a 1.8T application and this depends on what type of ECU you use. The two types are Narrowband and Wideband.   These can be identified by removing the sensor from the housing and noting three numbers printed onto the actual sensor.   040 identifies a Narrowbandsensor.   049 identifies a Wideband sensor.   These work in conjuction with the type of Lambda sensor too.  So if you have a Narrowband MAF sensor, you will have a Narrowband Lambda sensor.   The opposite applies for Wideband.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Демек има два вида дебитомер за мотроник 7.5 и за старите мотроници 7.1 и 3.8 или там както се водят. Интересно, не знаех, че се води широколентов. Всеки ден може да се научи нещо ново.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сензорите наистина са два различни. Този, който завършва на 049 може да отчита повече единици. Wideband е по-скоро нарицателно от широколентовта ламбда, с която върви. 

 

http://chrispaltzat.com/images/avant/build/3.5MAF/3.5inch MAF upgrade-05.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз мапнах моя AJL оня ден и успях да вкарам 185 единици през стоковия дебитомер без проблем и нищо, че купих тяло от С3, го подарих на мапера. Защото реално стоковия дебиЛомер на AJL държи до ~230-240кс. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Вчера си изработих даунпайпа за новото турбо.Чакам части за самото турбо за да мога да го качвам вече, че перката играе и искам да смена или средната част цялата и поне ремонтен комплект преди да го кача.Изникват 2 въпроса.

1.Какви части да ползвам за турбото.Вариянтите са ми - Jrone или Колт(полски).И двете са на близка цена.И кое е по добрия вариянт, цяла средна част или само ремонтен комплект

2. Да омотавам ли даунпайпа с термо лента ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Също ме интересува някаква термоизолазионна лента ако някой знае с която мога да омотая маркучите минаващи в близост до турбото и колектора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих да питам за нещо което ми направи впечатление.Въпросния маркуч, за оттичане на маслото от турбото към картера след като го свалих от него потече малко масло и в самото масло имаше малко антифриз.Понеже вече бях източил маслото от пробката на картера и не очаквах в маркуча за обраното масло от турбото да има каквото и да е направо го отвих и потече остатъчно масло на земята което е било вътре в маркуча - 50/60 грама някъде.Стана една локвичка масло и в нея имаше 2 малки локви антифриз.Личеше си че е антифриз беше червено, и не се беше смесило с маслото а седеше отделно, като олио и вода.Въпроса е от какво може да е ? може ли турбото старото да е бъркало нещо ? Самото масло което източих от картера беше малко по-тъмно на цвят отколкото като го сипах преди 2-3хил км. и може би малко по-гъсто. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 3/11/2018 at 10:58 AM, vladi said:

Слагал съм Jrone преди време, все още кара. Тия полските не съм ги чувал :)

 Аз съм ЗА омотаване на даунпайпа. 

 

 

Ще го омотая значи даунпайпа.Jrone за каква турбина си взимал ? И на стоково налягане ли е карана, защото си има значение според мен на кокво налягане ще се кара.На колкото е по-високо толкова по-бързо се износва сигурно и по бързо си показва колко е читава.В DG turbo ми казаха че за турбини които ще се карат над заводското налягане за колата, слагат усилени аксиални втулки ли не разбрах и аз добре.Някой чувал ли е за нещо подобно ? Мисла там да я карам турбината да я погледнат и да кажат кво що.

Отделно говорих с друг турбосервиз и ми казаха че мога да сложа олекотена перка с повече лопатки примерно и ще имам повече мошност и това без да е по голяма самата перка и без разстъргване на студената част.Така или иначе на мойто турбо не позволявало да се разстъргва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На няколко дизелови двигатели, за тях не знам на какво налягане се карат, както и на моето турбо съм с такъв ремонтен комплект. Турбото е к24 на 1,6 бара го карам вече 30 х. км, като повечето от тях са били на газ до ламарината, не малък % от тях са били на писта. Засега не забелязвам някакви проблеми с турбото, няма хлабини. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, vladi said:

На няколко дизелови двигатели, за тях не знам на какво налягане се карат, както и на моето турбо съм с такъв ремонтен комплект. Турбото е к24 на 1,6 бара го карам вече 30 х. км, като повечето от тях са били на газ до ламарината, не малък % от тях са били на писта. Засега не забелязвам някакви проблеми с турбото, няма хлабини. 

 

Стоково на какво налягане работи тва К24 ? 30хил.км щом си минал на пълна газ значи е читаво това, но аз мисла направо цялата средна част да взема, не само ремонтен комплект.Разликата между Jrone и Мелет в цената не е малка.Някой друг с опит с Jrone ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...