Jump to content

Ауди А4 B8 Sedan Помощ.


Recommended Posts

On 5/16/2017 at 8:52 AM, BrickTop said:

Да не си прекалил с хапчетата, от цветните?

Това нещо харчи 12 нафта в София , кое му е евтиното 30 лева на 100 км ?

 

Колкото до оригиналните части , ако "случайно" ти се случи да имаш стружки в помпата, знаеш ли колко струва нова оригинална такава?

Хаха-това, че на теб ти е скъпо, не ме прави мен за хапчета. Колкото до стружки и помпи и не знам какво си, още не съм карал кола над 170к км и не ми дреме колко са. Това, че ти ползваш такива морги си е лично твой проблем. ...

Дискусията е на тема бензин или дизел. Предлагам да не философствате, а да споделите лични впечатления и подадете само фактите: 3.0тди/245кс автомат, е с градско в СФ до 15/100 разход, а около 7/100 извънградско при нормално каране. Това е с Максмоушън. На Динамик може и да отиде с 50% нагоре. В момента ми е на 125к км и освен регулярните масла/филтри/ежегоден фреон с йонизация и реглаж предница друго не е правено. И комплект дискове/накладки. Купуват се от ПСЗ , като ползвам друг доверен сервиз за труд, но не бай Генчо ' дет мое всичко и бачка йефтинку.  Ето ти последната ми фактура: смяна на масло ДВГмасло с всичките филтри + предни дискове с накладки + комплексен оглед с диагностика  е1605лв тотал.

Нека колегата, който се колебае какво да купи, сам да си прецени това добре или зле е, като сума за гориво, обслужване и т.н. 

Съфорумци, дай те му факти и цифри.

Пожелавам му успех в избора!

Редактирано от dimpetrov
Грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

1605лв защо да е невероятно? Само дисковете са около 600 лв и накладките  близо 300лв без ДДС. Напротив, за 100к км си е направо нищо.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следя темата и не разбирам, защо никой не споменава 1.8T? Предполагам, не е като стария легендарен мотор на ауди, ама същия масларник ли е като TFSI?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия е като 2.0 TFSI в Б8,но срещу съответна сума пари проблема с разход на масло се решава.Затова и цените на тея коли са по-ниски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещу съответната сума пари всичко в живота се оправя, въпроса е до колко си струва сумата за автомобил от този клас с този вървеж?

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/16/2017 at 0:27 PM, Raino said:

По-късно ще имам време и ще ти опиша всичо.

Само ти казвам, че и 2.0ТДИ прави стружки.

 

@Raino

 

Още ми е интересно какви са цените ?

 

Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се включа и аз в темата, аз мога да изкажа впечатления от 2.0TFSI BWA на A3 8P Sportback Quattro -> ефтина подръжка, това с харча на масло не знам колко е вярно, понеже моята харчеше около 2 литра на 10к км и от форума всички ми обясняваха как било нормално и да си доливам....да ама рециклирах турбината и падна на 0.5 литра на 10к км., така че според мен не е задължително да гори много масло. Не знам новото поколение на 2.0TFSI моторите колко е подобрено, спрямо този който аз имах, но като цяло беше чудесен двигател за подръжка но разхода на гориво за този вървеж е абсолютно неоправдан (според мен). В момента след продажбата на автомобила и аз се оглеждам за дизели и следя темата с интерес.

Редактирано от MPAK
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то моето шофиране не е показателно (малко ми тежи крачето), но да ти кажа по следния начин - градско под 13 не съм виждал, извънгардско под 9 също (това е като карам културно). На нормалното ми каране градско - 15, извънградско 10.5. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то никой не си е купил 2.0Т за да го кара леко. Ще споделиш после какъв разход дава дизела при подобно каране.

Извънградския разход над 10 ми се вижда много....но при високи скорости е постижим:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 13 минути, MPAK написа:

 Не знам новото поколение на 2.0TFSI моторите колко е подобрено, спрямо този който аз имах

Подобриха му разхода на бензин за сметка на маслото :magic:

преди 18 минути, MPAK написа:

В момента след продажбата на автомобила и аз се оглеждам за дизели

А дума да не става :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ситуацията при мен е следната, поради начинания в земеделието ми се отвори ново голямо перо за разходи към момента. Съответно не съм склонен да давам много пари за автомобил и гориво (пак към момента, по нататък трябва да дойдат приходите от земеделието, дано доживея тоя така чакан момент). Ама понеже знам за какъв разход иде реч, се насочвам към печките...другия вариант ми е да си взема бензин и да го газифицирам, за жалост ако искам Audi съм принуден да е 3.2, което не ме кефи особено. Третия ми вариант е, да си карам работната кола и да си купя човешки автомобил догодина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, MPAK said:

Третия ми вариант е, да си карам работната кола и да си купя човешки автомобил догодина.

 

Правилният вариант. След като си се амбицирал в някакъв бизнес/работа хвърли усилията там а каквото остане за семейството. Ако се наредят нещата (а дано) ще си избираш тогава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

За да не отварям нова тема реших да задам два, три въпроса в темата на колегата.

Ориентирал съм се към варианта 2.0 тди, 143 к.с.,ръчни ск., седан.

Оттук следват и въпросите ми :

1. При бюджет около 20к, което означава че колата трябва да е мах 17-17,5, може ли да се намери нещо читаво и на сравнително малко км. То е ясно че за тези пари ще около 2008,09 г.

2. На проверката в някой от "Поршетата" може ли да и се има доверие и евентуално колко струва?

3. Ако някой от Вас има нещо "навпредвид"  или е решил, че е време да подновява своя автопарк нека да пише. Може и на л.с.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 17к ми се вижда трудно на мен да се намери нещо, та каму ли и читаво.

 

Прегледа в Порше е 80-100 лв, като човек трябва да знае, че от всичко,  което те ще ти кажат, трябва да се отсее значимото. 

 

Където и да я закараш на сервиз в един момент ще се разбереш, че не всичко е могло да се види и разбере.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...