mikemm Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Здравейте. Понеже ми предстои смяна на съединител искам да попитам какъв да избера Sachs или LuK? По принцип съм свикнал съединителя да ми отделя високо и предпочитам новия също да отделя колкото се може по-високо. Някъде четох че при всички Ауди-та с помпи, съединителя отделял по-високо от тези с жило- това вярно ли е? И още нещо, което може би има връзка с въпроса - от някое време насам като мина през неравност- трамвайни релси или легнал полицай се чува едно яко стържене отдолу някъде- при скоростите или отпред при мотора - това от съединителя ли е, или от някакъв лагер? Прави ми впечатление, че стърженето продължава и след неравността дори като съм изключил от скорост за някакъв период от време. После само си спира. Понеже не знам да не се счете за реклама този съединител подходящ ли е за моята (90коня АБТ 93г., 2000куб.)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Поръчай си този: https://www.olx.bg/ad/luk-sachs-luk-ferodov-disk-i-lager-za-audi-80-b3-b4-originalen-nems-ID5rHkY.html И да почерпиш за цената! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Тук няма притискателен диск. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Проблем ли е да се поръча отделно? Ти за тази цена и да ти го смени ли някой искаш? ??????????????? 60лв. ???????????????? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikemm Публикувано 10 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 svetliopp проблем ми е да го поръчам отделно,понеже съм млад шофьор и нищо не разбирам почти от частите. Доколкото знам се продават в комплект, но ето не знам в този комплект маховика влиза ли, ако е за смяна или той се купува отделно? Искам просто да си купя комплект, да ида и да ми го монтират някъде. Сега се сетих още нещо- масло трябва ли да купя и да се смени това на скоростната кутия? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Може да паровериш нивото , ако има , не го пипай , няма да изтече при смяната . Най-добре се обади на Коко от форума и си поръчай цял комплект на Закс. Съединителят става много приятен , струва си да се подмени всичко . Маховикът няма да го пипаш , само феродов диск , притискател и лагер. Така и така ще се разглобява всичко , тук имаше някакви линкове за оригинални помпи по 15лв ,купи си нова долна и я смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetliopp Публикувано 10 Май 2017 Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Преди 1 час, mikemm написа: svetliopp проблем ми е да го поръчам отделно,понеже съм млад шофьор и нищо не разбирам почти от частите. Доколкото знам се продават в комплект, но ето не знам в този комплект маховика влиза ли, ако е за смяна или той се купува отделно? Искам просто да си купя комплект, да ида и да ми го монтират някъде. Сега се сетих още нещо- масло трябва ли да купя и да се смени това на скоростната кутия? Приятел,щом не разбираш нищо,по добре я закарай в сервиз. Там ще ти сменят каквото трябва,дори и двигателя,маховика ,горната и долната помпа,педала на съединителя,скоростната кутия ,а бе всичко. Те ще си купят квото им трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikemm Публикувано 10 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Май 2017 Преди 1 час, iovkom написа: Може да паровериш нивото , ако има , не го пипай , няма да изтече при смяната . Най-добре се обади на Коко от форума и си поръчай цял комплект на Закс. Съединителят става много приятен , струва си да се подмени всичко . Маховикът няма да го пипаш , само феродов диск , притискател и лагер. Така и така ще се разглобява всичко , тук имаше някакви линкове за оригинални помпи по 15лв ,купи си нова долна и я смени. Имам данните на Коко - ще се свържа с него за съединителя. Колкото до помпите- сменени са идвете преди около година, тъй като заминаха една след друга. Благодаря за съветите, както и на Коко. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 mikemm Трудно ли се натискаше съединителя преди да смениш помпите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 19 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2018 Причина за трудното натискане не са помпите. Sent from my TC55 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Disturbed Публикувано 20 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 20 Февруари 2018 Сигурен съм че е за притискател колата, "но" след смяна на спирачна течност и обезвъздушаване на съединителя, педала стана по-твърд отколкото беше. По-трудно се натиска и повече усилие трябва за да балансираш полусъединителя. Пп. Днес обезвъздуших пак, промяна само в първите натискания усетих, после пак същото.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване