Jump to content

Проект: кодово име B4 quattro


Recommended Posts

КоУеги..кои бяха кодовете на моторите с 051 блок, които са подходящи за строук и които са с водна помпа на ангренажния ремък..някой с ЕТКА може ли да снабди с инфо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

AEB, AJL не са подходящи за строук..аз питам кои бяха другите мотори, за които да се ослушвам, а и водната помпа при АЕБ и AJL не е вързана към ангренажа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

AEB, AJL и APU са със старият блок.

С новия са AWT и ANB на Б5  и  AVJ, BFB, AMB и BEX на Б6.

Кои са подходящи за строук незнам.

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Тези които са с вътрешна маслена помпа (доколкото разбрах) и водна помпа, вързана с ангренажа демек с новия блок двигателите, което ти отговори в по-горните теми...мотор от B6 с какво би бил по-различен от 1.8Т-та от А4-ките

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

APU, ANB е един и същ двигател. ANB има втора ламбда, след катализатора+въздушна помпа.

AEB/AJL главите са с големи портове, компютрите са първобитни мотроници 3.8.

Ако колата ще се кара стокова категорично трябва да се избягват.

Останалите мотори са с електронен дросел, по-добри компютри.....и по-сложен имобилайзер.

Как ще се прехвърли педала на газта с потенциометър не знам. В Б4 има 1.9Д, който е електронна газ.

Стоковите биели на АЕБ са 20мм бутален болт, срещу олекотени биели с 19мм болт на останалите мотори.

 

В другата подобна тема има мнения (включително и от мен), че ако ще се купуват бутала, ще се "строква"....за 300-350кс, то 2.0Т е по-добър избор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

33 minutes ago, robobug said:

APU, ANB е един и същ двигател. ANB има втора ламбда, след катализатора+въздушна помпа.

 

 Той и AWT е с втора ламбда и въздушн

а помпа (SAI система).

Всъщност незнам каква е разликата м/у ANB и AWT. Имат ли и двата ел. оптегач на веригата?

Редактирано от GLS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

awt е друго поколение мотор.

 

ANB/APU е един и същ мотор - няма електрически обтегач, стария блок с външна водна помпа, но с 19мм бутален болт.....това е единствената разлика в долнището с АЕБ. Главите и електрониката обаче нямат нищо общо с АЕБ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да.

AWT  е всъщност моторът на фейсова А6/Ц5 1.8Т.

Мисля, че ламбдата е широколентова. Не знам дали електрониката не е по-подходяща за тунинг.

След като моторът още не е купен е хубаво да се избере тунинг майстор и да се коментират с него тези неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, robobug написа:

Да.

AWT  е всъщност моторът на фейсова А6/Ц5 1.8Т.

Мисля, че ламбдата е широколентова. Не знам дали електрониката не е по-подходяща за тунинг.

След като моторът още не е купен е хубаво да се избере тунинг майстор и да се коментират с него тези неща.

Широколентова е - да, но не е само на фейсова- и на междинката 1999-2001 се слага:schlaumeier:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи малко прочети преди да говориш излишно. Питането ми беше свързано с дългата 5-та дали си струва, заслужава, къде да се направи и от каква кутия донор.

 

По повод по-горните коментари на колегите, APU не е ли също с широколентова сонда?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като има МАП сензор може и мафлес: Келеша  ми беше казал 200лв отгоре за мафлес настройки, моята е с дебитомер от 2.7Т на 82мм хоузинг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12.05.2017 г. at 8:42, bonevstiliyan написа:

Интересува ме каква дълга 5-та мога да монтирам на новата кутия, която си взех @KCV . 

Ти си възможно с най "късия" диференциал-4,55.Други В4 куатро са със скоростна кутия АХМ 4,11,което не е кой знае каква разлика,заради предавателните числа на кутията.

AXM_Vs_AXN.jpgimage upload with previewcertificity.com

Търси трансмисия от А4 1.8Т куатро,те са с предавателно число 3,89.Ако искаш да ти остане блокажа,търсиш диф от В4 2.8 кубика.При 2800 оборота на двигателя се движат със 100 км/ч, а при теб са нужни 3000 оборота.Ако и това не ти допада,търси дизелова скоростна кутия и заден диференциал от А4 куатро.Задължително предавателното число на преден и заден диференциал трябва да е едно и също,защото кутията ти ще замине в смисъл торсен диференциала.Все едно е да караш с различен размер гуми.Колега от форума ми беше казал, че скоростна кутия от 7А куатро е много добър вариант.Тя е с пр ч. 4,11,но за предавателните и числа,колегите да кажат

AXM_AXN.jpgphoto uploadingcertificity.com

 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук добре, тия дни като карах и забелязах, че съм със 120-130 на 3000-3200 оборота. Още от самото начало казах, че ще остана с новата кутия от Компетишъна, просто се чудех дали има как да й удължа петата предавка..ще разгледам числата и кой какво пише и ще преценя дали си струва да се отваря и да се модифицира. Наблюдавам друго нещо сега..не намерих 1.8Т swap в Б3 или Б4 с мотор различен от AJL и AEB...сега назрява дискусията в мен, поне от това което съм разбарл до момента APU и ANB мотора е стар блок, с по-хубава електроника, което до колкото разбирам е по-лесно за настройване. В момента, в който реша да минавам на 2560, сменям си главата и си свиркам..ситуацията с AWT каква ще да е, там мога ли свободно да си бодна AEB или AJL глава..също така, моторите от Б6 подходящи ли са (150 коньовите). Идеята ми е да избера мотора и да си търся кола да си вкарам от чужбина, та затова искам по от рано да направя стратегията. Задължително условие е мотора да е 150 к.с., за да ми е по-безпроблемно минаването на Технотест

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 35 минути, bonevstiliyan написа:

До тук добре, тия дни като карах и забелязах, че съм със 120-130 на 3000-3200 оборота. 

С каква скоростна кутия и диференциал?По-добро от това не ти трябва.

преди 37 минути, bonevstiliyan написа:

Задължително условие е мотора да е 150 к.с., за да ми е по-безпроблемно минаването на Технотест

Запознат ли си с цената?Преди 3 години за регистрация на сменен двигател,поставен в мерцедес 190 и технотест,платиха общо 600 лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преглед в лицензирана фирма, узаконяване на мотора в купето и регистрация в кат с нов талон.Сега погледнах този сайт,информацията е от 2015 г

http://technotest.bg/resources/TSENORAZPIS.pdf

http://bgautotest.bg/услуги-цени/

Явно цените са намалели,но в коментара по-долу пише,че мощността на новия мотор трябва да е в границите +/-10% от тази на стария.Така,че AJL няма да му свърши работа.Търсиш блок до 154 кс.Моя блок е от APU 150 кс с инсталация на AJL.Преди бях със 6А-2000 куб 16V 137 кс и възможността е до 150,7 кс и влизам в нормите.

Николай

здравейте искам да попитам какви документи и какви пари трябва да приготвя при смяната от дизелов на бензинов двигател благодаря предварително :)

  1. ee943746ab48c357e8ca0478e8d41195?s=34&d=Технотест НОВИНИ

    Здравейте, за смяна на двигател е необходимо да ни предоставите: регистрационния талон на автомобила, документ за произход на двигателя, фактура за закупуването му и да предоставите самото МПС за преглед от нашите служители. Също така, следва да бъдат спазени следните изисквания: годината на вградения двигател не бива да е по-ниска от тази на стария двигател, заради изискванията по отношение на екологичните ЕВРО категории и мощността на новия мотор да е в границите +/-10% от тази на стария. Цената е 210лв с вкл. ДДС. Надявам се да сме Ви били полезни и Ви очакваме.

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регистрирай го тоя кенеф първо със заводския му мотор.

Номера, преглед, гражданска , всичко да е изрядно и тогава вече му сменяй мотора. 

Ще си спестиш главоболия и пари.

С тея технотестове искаш насила да се насадиш на кур... не знам защо??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен за няколко хилки, които така или иначе ще дадеш, може ace  то да се турбинира, да му се сложи мега и т.н - един вид си оставаш със същия блок. Спокойно ще изкараш под 300 коня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото,като се започне такъв проект,първите въпроси на колегите са:"ще регистрираш ли мотора в кат",което е тъпо и безмислено.Ама хайде, да има коментари.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...