Jump to content

Проект: кодово име B4 quattro


Recommended Posts

преди 12 минути, Audi_FeN_1 написа:

Регистрирай го тоя кенеф първо със заводския му мотор.

Номера, преглед, гражданска , всичко да е изрядно и тогава вече му сменяй мотора. 

Ще си спестиш главоболия и пари.

С тея технотестове искаш насила да се насадиш на кур... не знам защо??

Тоя кенеф не е тоя кенеф, за който ти си мислиш и въпросният е изряден и другата седмица ще го регистрирвам...ама е редно малко да попрочетеш преди да споделяш акъл. Темата която бях пуснал за НЕизрядната Б4-ка беше за съвсем друг автомобил.

преди 5 минути, okops написа:

Според мен за няколко хилки, които така или иначе ще дадеш, може ace  то да се турбинира, да му се сложи мега и т.н - един вид си оставаш със същия блок. Спокойно ще изкараш под 300 коня.

Тва с турбиниране на АСЕ изобщо няма да го коментирам, темата и въпросите ми са за съвсем други неща. Интересува ме само 1.8Т

преди 4 минути, integrale45 написа:

 

Не ме тревожи толкова колко ще струва техностеста, а по-скоро да го мина. Този проект е за достатъчно голяма сума и ми е важно всичко да е изрядно..аз пари за рушвети не давам на катажийчетата, така че за мен вариант, в който не мога да михна технотест, няма. 

 

По повод кутията, с която съм в момента, си нямам никаква идея..мотора е АСЕ..само това мога да кажа..когато дойде момента за трансплантацията, ще разберем аджеба какво имам и какво нямам

 

Сега въпроса е какъв донор да си дебна, защото възможности има доста. Хората които ще правят трансплантацията, казах че ще се справят с електронната газ и че ако ще се играе така, поне да е с по-новия блок, който дава и други бонуси. Въпросите ми последните бяха свъразани именно с това..само AWT Ли ми върши работа, мотор от Б6 може ли да стане и ако набарам AWT, после има ли филм да се бодне АЕБ глава. Донори съм набелязъл няколко и искам да събера малко инфо и да преценя кое ще е по-добре за мен. Тая тема не е само за показване на готовия продукт ами и за събиране на инфо, което не ми е налично

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Just now, bonevstiliyan написа:

Тоя кенеф не е тоя кенеф, за който ти си мислиш и въпросният е изряден и другата седмица ще го регистрирвам..

 

Е супер, тва ти казвам и аз. Регистрирай го, сменяй мотора и си карай.

Технотест не ти трябва. Никой милиционер не ме е карал да отварям капака досега. Макс гледат аптечка и пожарогасител и тва е.

Познавам човек който имаше дизелово рено 19 и му сложи бензинов двигател преди 10тина години. Не е имал никакви проблеми, кара си го и досега, колкото и очевидна да е разликата.

 

А при теб смяната няма да я разпознае никой освен ауди феновете... Не надценявай типичните милиционери, по-прости са отколкото изглеждат :hilezh: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, bonevstiliyan написа:

 .. после има ли филм да се бодне АЕБ глава ...

 

Няма.. заедно със смукателния колектор. Това е най-добрия вариант за "голям" ТК.

06A си има предимства, вкл. маслената помпа. Не знам защо обаче блок 058 го дават по надежден за разстъргване. Разлика не би трябвало да има.

Има и някои хардкор проекти с блок от 1.9ТДИ. :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Audi_FeN_1 said:

 

Е супер, тва ти казвам и аз. Регистрирай го, сменяй мотора и си карай.

Технотест не ти трябва. Никой милиционер не ме е карал да отварям капака досега. Макс гледат аптечка и пожарогасител и тва е.

Познавам човек който имаше дизелово рено 19 и му сложи бензинов двигател преди 10тина години. Не е имал никакви проблеми, кара си го и досега, колкото и очевидна да е разликата.

 

А при теб смяната няма да я разпознае никой освен ауди феновете... Не надценявай типичните милиционери, по-прости са отколкото изглеждат :hilezh: 

Докато не стане някой фал и откажат плащане по ГО.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да покажеш лепенката в легена на резервната гума.Ето я моята.Там пише код на кутия диференциал,двигател,боя и други фабрични екстри по колата.Кутията ми е АХМ,диференциала AZD.На Компетишъна  скоростната кутия е AXN - диференциал CMB image.jpgimage upload no size limitcertificity.com

 

 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, е това исках и аз да кажа, дай табелката, защото се изписаха 1000 простотии, а не знаем каква е кутията . А пита каква 5-та да сложи!

 

Преди 5 часа, bonevstiliyan написа:

До тук добре, тия дни като карах и забелязах, че съм със 120-130 на 3000-3200 оборота. 

По всяка вероятност кутията е AXM и скоростта е 104 при 3000 оборота, а не 120.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес я гледахме с колегата @KCV ...и какво да видя...на лепенката пишеше AXN :D ..сега го чакам да я качи тук в темата да погледаме малко кодове. Сякаш се оказва, че има вероятност, в която можеш да си поръчаш всичко от техничестката част на Компета...и по тази логика следва, че разликата от тези 2500 бр. които са произведени, реално е оптика и таблото в интериора, на което пише Компетишън.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още на първа страница си снимал скоростната кутия,на  която се вижда кода AXN. Покажете лепенката да видим какво пише там,че да не направиш на мармалад трансмисията

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата страница е снимана кутията, която си купих..а днес разгледахме и лепенката и чакам сега колегата да качи снимката

1f678669807a2d21.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка си купил същата кутия,която имаш в момента на колата. Нека да имаш резерва. Ако ти трябва компетишънски диф за резерва,пиши давам го на символична цена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Имам въпросче колеги..как изглежда дясната лапа, която ако се намери от АДР в кабрио Б4 и си става ез сток ез посибъл трансплантация

s-l1600 (1).jpg

s-l1600.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко ъпдейт по темата

 

1.Поръчах лапата от втората снимка от ВеликатаБритания и сега чакаме да пристигне

 

5nJ0v78.jpg

 

2.Оборудван мотор без турбина

 

Sc8pJGG.jpg

 

3.073-ца за части, външно незадрала със здрава ос и студена част

 

4.Челен интеркулер от мерцедес

 

5. Инсталация от FSI

 

и сега останаха частите за обслужване на мотора, газовото, както и някаква 029-ка за донор на топла част. Интересуваме сега ще ми трябват ли дюзи, за тая 073-ка и ако да, то какви да търся

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Да поизтупаме малко темата...сдобих се с колектор и инсталация за бобините от AWT, сега ще се пазаруват останалите части по обслужването. Взех и една разпределителна щанга от А4 куатро комби с 1БЕ окачване. Имам една дилема в момента...разполагам с 3 турбини K005 харчеща 1л. масло на 10 000 км, К029 вървяща на утрепване, чуваща се някак по-свиреща спрямо други 29-ки, които съм карал и харчеща масло 1л. на 1500 км. , К073 видимо достатъчно добра да се тества в какво състояние е но не е достатъчно здрава да не я мисля...има си пукнатини има си и луфт, собственика каза, че не е имал проблеми с нея, но думите и реалността са две различни неща. Тея фирми, които се занимават с рециклиране на охлюви имат ли такава практика да им дам двете или трите турбини и да ми сглобят една 073-ка или да си карам и да си свиркам. 

Друго за което се чудя е свързано с дюзите, имам такива от АЕБ и понеже колата ще се чипне, с която и да е от турбините и се чудя какви дюзи да бодна. Говорят ми тука за един ъпгрейд, който не мога да преценя дали си заслужава. Става въпрос за насаждане на ел. дросел, което до колкото разбрах представлява слагане на компютър, примерно от APU с букси и окабеляване до дросела и бобините...струва ли си тоя филм, освен по-лесно настройване на автомобила, печели ли се нещо друго и приложимо ли е изобщо на Б4-ката. Опитвам се да подбера най-доброто от ОЕМ карантията и да подобря работата на мотора, преди да се стигне до силовия тунинг. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, сега по ред. За целта ти дето ще си правиш чип и караш 180-190кс и 005цата ще свърши работа, инжекторите на АЕВ 240сс и с нейния чип ще са пред насиране. С 029тката кефът е друг, знаеш сам, а вече нагоре ти трябват дюзи. За АЕВ стават гарантирано два вида, едните са от Сааб 2.0 турбо 360сс, и от опел калибра 2.0 турбо с код на мотора C20let, около 340сс са.  ще ги познаеш по това, че са дебели EV 1, пасват от воле и са с правилен ъгъл на впръскване и няма дертове никакви.  Така, относно инсталациите мога да напиша дисертация последния месец и половина. Последните тенденции гласят следното: най-безболезнено е да се сложи комп от АГУ, защото инсталацията му е 1:1 с АЕВ/АJL, говорим тези с двете букси АЕВ. Важно е компът да е с мотроник 3.8.3, а не 3.8.2, за да може мапера да пусне 1 + към 42 пин и да отключи boot menu то. Така се налива софт през буксата само. Ако искаш да играеш хардкор, вземаш инсталация от TT или S3. ТребЕт ти: дюзи с бобини, инсталация с комп, дросрл, широколентова ламБда (позната още като ланда сонда), мап сензор(с който след време печелиш, че може да изхвърлиш дебиЛомера при сериозните неща с гаретите, но ще имаш и SAI хуйнята. Това са моите 50 стинки по темата. 

Принципно, при последния вариант си с мотроник МЕ7.5 и си е по-благо за настройка и по-сейфти дори бих казал. Но над 500 коня следц5 давания на газ съм виждал да изхвърлят ел. Дросел и да връщат жило. Забравих да спомена и педал на газта се сменя про ел. дросела

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сега се чудя дали някой от тея фирми за рециклаж, няма да ми направи някоя оферта за трите турбини да ми даде една 073-ка...къде да отида да попитам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радио Ереван :stupid: Ако стане пусни и един фиш с 5 числа в 6/49 за един тираж и го провервай редовно. Може да спечелиш?

За да се аргументирам малко: при последната ми проверка в Реал Турбо "нова" К03-073 е 1745 лв и 1,5 месеца доставка. Топла част BorgWarner  за нея е 460 лв с 4 месеца доставка

Редактирано от HellFire
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми топла част имам здрава, студена част имам здрава...лошото е че перката има бая аксиален и радиален луфт. Така или иначе това ще е временен вариант, догодина ще се скача у дълбокото с гаретче, но за момента ще е с това

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен Turbo's Hoet ми продадоха средна част за около 500 лв. Заклеха се, че е melett.  Сглобих си двата охлюва и вече 40 000 км давам яко газ. Никакви проблеми. Това за К03-073. Компресорното колело го продадох на колега от форума.

Знаеш за маслената магистрала... Има ревизия на термо щита и тръбичката, която решава проблема с коксуването на маслото, или пускаш външна, правена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...