Jump to content

Проект: кодово име B4 quattro


Recommended Posts

https://www.turborebuild.co.uk/webshop/prod_4461093-AUDI-A4-18T-KKK-K03-Turbocharger-CHRA-Cartridge-53037100521-Turbo-Core-53039700073.html - с транспорта ще излезе 300лв. 

 

http://www.kolos-ms.net/bg/item/1144/turbocharger-chra-audi-a4-1-8t-190hp-53039700073-1302-003-921.htm - тук е 380лв.

 

Ако топлата и студената част са ти здрави е прилично евтино решение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 22 часа, danidelev написа:

https://www.turborebuild.co.uk/webshop/prod_4461093-AUDI-A4-18T-KKK-K03-Turbocharger-CHRA-Cartridge-53037100521-Turbo-Core-53039700073.html - с транспорта ще излезе 300лв. 

 

http://www.kolos-ms.net/bg/item/1144/turbocharger-chra-audi-a4-1-8t-190hp-53039700073-1302-003-921.htm - тук е 380лв.

 

Ако топлата и студената част са ти здрави е прилично евтино решение.

 

Ами имам здрава топла част от една 029-ка. Студената не видях видими драми. Въпроса е при кого да отида за диагностика и да си свърше как си требе работата, да не ми се налага после да ходя за харчове на масло от по литър на 1000 км след ремонт на турбина...по принцип тва с рециклирането не ми се нрави ама имам 3 турбини, които не ми трябват и трите, та преди да мина на Stage 2 ше си карам с някоя от тях. 

 

На 1/24/2018 at 22:31, HellFire написа:

На мен Turbo's Hoet ми продадоха средна част за около 500 лв. Заклеха се, че е melett.  Сглобих си двата охлюва и вече 40 000 км давам яко газ. Никакви проблеми. Това за К03-073. Компресорното колело го продадох на колега от форума.

Знаеш за маслената магистрала... Има ревизия на термо щита и тръбичката, която решава проблема с коксуването на маслото, или пускаш външна, правена

Това melett какво трябва да означава, по-хубаво от ОЕМ или с качество на ОЕМ. Какво трябва да знам за маслената магистрала и каква ревизия има на термощита и тръбичката?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То сменянето на средната част не се води рециклиране. Ако топлата и студента част са здрави на практика си става ново турбо. Топлата част на 029ката е същата като 073. Взимаш я нея, нова средна част за 073 и капака от тази дето имаш вече и си готов. Би трябвало във всеки сервиз за турбо компресори да могат да сглобят и балансират турбото без някакви драми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, сега разгледах по-подробно обявата и си пише че тея средни части си идват готови балансирани със сертификат...един вид сваляш, сглабяш и заминаваш

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбото лесно ще го оправим, ами сега имам един друг въпрос, който е свързан с охлаждането. Понеже се налага купуването на афтърмаркет перки, поради по-малкото разстояние от рамката на коша до бъдещото 1.8Т, какво може да посъветвате като марка. За момента съм се спрял на ето тези, понеже гоним размер не по-голям от 300 мм за да може да се събере. Въпроса е следния, приятел мой и собственик на една друга Б4-ка правена миналата година по същия начин, споделя че лятото има драми при големи жеги с климатик и каране по магистралата. Ще се използва воден радиатор от Б3, поради бъдещите конструкции за челния кулер, а пред него се слага климатичния от АСЕ-то. Вариантите са няколко или се вземат много по-хубави перки от тезите, или се слага още една отпред, която да работи со бърнат поляритет, като духалка за да може по-лесно да се охлажда климатичния радиатор и да не затапва притока към водния. 

 

Има и трети вариант, който е по-скъпичък и свързан с Мишимототата, които сравнено с 800 м3/ч вкварват с 320 повече, но и цената им е двойна...60 лв. сравнено със 60 евро. Въпреки че ако така бих си решил проблема, то тогава съм по-скоро навит на тази опция...защото дали ще купя три перки по 60 лв. или две маркови за 240, горе долу е едно и също

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с глупости, остави си стоковите перки,че доста бегачки изхвърлиха разни скъпи-фешън перки и сложиха такива от б4-ц4 :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре а тогава защо водата мимава 100 градуса и сменено масло Репсол Еволюшън 5/40 минава 120 при 40 градуса жега с пуснат климатик и 130 км/ч.

 

Стоковите на 1.8Т няма място за тях, а за б4-ката радиатора ще се сменя и ще се слага от Б3 и трябва да се мисли афтърмаркет така или иначе

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със стоков датчик за перките и със стоков термостат така минава много лесно 100 градуса. Трябва да си намериш други, за по-ниска температура. Лично аз никога не бих сменил по-големия радиатор с по-малък.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 30 минути, koko60 написа:

Със стоков датчик за перките и със стоков термостат така минава много лесно 100 градуса. Трябва да си намериш други, за по-ниска температура. Лично аз никога не бих сменил по-големия радиатор с по-малък.

Това е другия вариант...да се търси по-рано отваряне на термостата. Смяната с по-големия към по-малък се налага, за да се запази оригиналната броня, без да трябва да се реже и да може да се сложи металната греда, на която се монтира кулера, както е показано в този проект ЦЪК

преди 27 минути, more написа:

Проблема не е в оригиналните перки, човек ще каже че садиш котва нямало място :hilezh:

 

j0VbNGV.jpg

Ами аз колата и днес я видях отново, между афтърмаркет перката, която съм показал по-горе и ролката на алтернатора има един пръст разстояние :D ....тук в тоя проект който ти си постнал, предполагам се ползва броня от компетишън и интеркулера си е отпред, пред всичко останало, което от своя страна позволява използването на оригиналните перки и радиатори на Б4-ката. Аз не искам да се съобразявам с броня от компет, защото всички знаем колко 50 лв. струват :D ...та поради тази причина се случват всички тези интервенции, както в миналогодишния проект

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си хората които ти наливат такива глупости в главата. Мотора идвал напрад, китайски перки, радиатори от б3, прегряващи АСЕ та.... За АЕБ се ползва АСЕ радиатор с перките му, има място за челен кулер и турбопътища и тн.  
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bonevstiliyan

 

Баси и гимнастиките правиш заради една броня само и само колата да не изглежда нормално :razz:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахах ем докарай едно кабрио, продай ми я за 200 лв  и ще го направя как си требе...1000 лв не ми е етично да дам...срещу още 500 и ще си взема GT28 :D@more

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свършиха кабриолетите няма да има повече :) ето ти будгет решение щом искаш да намажеш с големия Томи :hilezh:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-80-B3-B4-COUPE-FRONT-S2-STYLE-BUMPER-SPOILER-VALANCE-PARACHOQUES/262236680253?fits=Car+Make%3AAudi&hash=item3d0e86303d:g:8VIAAOSwjqVZDw8Z

 

@bonevstiliyan

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да видя перката, която ще смуче на магистралата въздух от радиатора:hilezh:

 

Сигурен съм, че и всички собственици на диностендове ще са заинтересувани от тая перка:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, more написа:

Свършиха кабриолетите няма да има повече :) ето ти будгет решение щом искаш да намажеш с големия Томи :hilezh:

 

http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-80-B3-B4-COUPE-FRONT-S2-STYLE-BUMPER-SPOILER-VALANCE-PARACHOQUES/262236680253?fits=Car+Make%3AAudi&hash=item3d0e86303d:g:8VIAAOSwjqVZDw8Z

 

@bonevstiliyan

Хахах ...дай да взема тая и да я бартеросаме с твое АБИ :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси само бартери и схеми са ти у главата :steinigung: съсредоточи се върху предната броня и ще решиш много от проблемите по проекта :hilezh:

 

tenor.gif?itemid=5350821

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спасе, кат иска си чупи главата/колата го оставяй.. пък и явно е с принципа- пари кат вестници.
Големи дердове (все едно се открива топлата вода) за проект, който е напълнил форума и хората ги карат от маса години.
Напомня ми на друг случай, където не ме послушаха и наливаха пари в излишни боклуци... накрая пак стана, каквото предвиждах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам разговора тече с пълна сила,това че има много направени коли не означава ве са направени добре ,аз карах 1.8Т във 80-ката 4 години и всичко беше тел и свински опашки. Драма със загряването няма ,трябва само климатичен радиатор ,ако некой може да помогне там ще е добре. Към колегата Спас това филтърна кутия от 2.2 ли е ? И другото не виждам климатичен радиатор без климатик е найстина е лесно ,но да имаш климатик всичко да е подредено хванато здраво и е ремонтно-пригодно (да се сваля всичко са 20-тина мин) не е лесна работа. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, autoasist написа:

Подготовката беше на ниво при боядисването. Прилагам снимки.

 

 

Това не беше ли на една от мажоретките на КГА ?

 

Преди 1 час, Gravito написа:

Виждам разговора тече с пълна сила,това че има много направени коли не означава ве са направени добре ,аз карах 1.8Т във 80-ката 4 години и всичко беше тел и свински опашки. Драма със загряването няма ,трябва само климатичен радиатор ,ако некой може да помогне там ще е добре. Към колегата Спас това филтърна кутия от 2.2 ли е ? И другото не виждам климатичен радиатор без климатик е найстина е лесно ,но да имаш климатик всичко да е подредено хванато здраво и е ремонтно-пригодно (да се сваля всичко са 20-тина мин) не е лесна работа. 

 

Прилича на ABY филтърна кутия и е доста удачен вариант за малкия тръц :) 

За климатика не виждам проблем да се използва оригиналния от б3-4 има само едни тръби се преправят и си остава с оригиналните захвати и прочие.

 

Снимка на Спас Бачев.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да като цяло, ще се сглоби волтрон с радиатор от Б3, но бяхме намерили един много гадно стърчеше изхода. Друго е от страната на турбото (нз дали всички са така),а и оригиналният захват е супер шит много е сложен. Целта е или за се заварят някакви фитинги на него или да се намери някакъв друг и да стане като А4/А6 с маркуч и да се запрята при обслужване ,защото аз примерно колата я ползвам ежедневка,и си и въртя километри и трябва да се ремонтира лесно,на старата като нямах климатик така бях направил всичко че мотора за час е долу но и много неща липсваха ,защото беше трошка целта сега е същата ама всичко да е подредено и здраво . 

Редактирано от Gravito
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...