Jump to content

Проект: кодово име B4 quattro


Recommended Posts

@Gravito

 

Значи вземаш двата маркуча от 1.8т на компресора и двата от б3-ката на радиатора като са монтирани на колата и гледаш къде се събират бележиш ги и отиваш при климатикаджия който му се занимава, зимата на всички ще им се занимава де :)

Редактирано от more
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • Отговори 116
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

И те така те...работата се започна

 

новото сърце готово да увисне на сезала

 

5VlICvw.jpg

 

Ридаещо и страдащо от това, което му предстои и боя който се каня да му нанеса :D

 

smmlFqc.jpg

 

yOhpZ8z.jpg

 

мръсен картер

 

sNzcVdC.jpg

 

30 мин по-късно (благодарение на технологията в какви ли не препарати и химии)

 

xh1vdAI.jpg

 

междувременно се сдобих с една доста бутикова част, която почти бях отписал

 

vm2A56I.jpg

 

vUuyr5i.jpg

 

Дойте ред и на бабата да влезе У сервизО и да дари своето сърце за проект номер 3, който ще бъде започнат в края на годината :D . Акумулатора се премести отзад, за да се освободи още малко мЕсто отпред.

 

uVdArDo.jpg

 

В процеса на разглабяне се установи нещо ново и невиждано досега...колата се беше превърнала в склад за зимнина на неканен гост :D 

 

K4C0RVs.jpg

 

Без сърца и без душа

 

dte2cnC.jpg

 

Колата се оказа че е била доста добра сделка, имаше сменени амове Монро, а сега се оказа че и нов комплект съединител, който получи лека гимнастика и наковаване преди последващият монтаж обратно в кутията. (открихме и друга интересна екстра, а именно зимен пакет, което до момента се изявява в подгряване на пръскалките :o ). Сега продължаваме с прекарването на газта отзад и захранването на акумулатора, обслужване на 1.8Т-то и започване работата с изработване на къстъм частите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

КоУеги, къде да махна имобилайзера, някой да има познат или човек, на когото е ползвал услугите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега няма ли риск ,при по-високи температури да се промени формата на филтърната кутия ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изработка на генерацията...така и не успях да намеря гърне от 2.8 или 2.6, засега ще се кара с това на АСЕ-то, евентуално бих се замислил да си купя нещо истинско, като крайно гърне и ако някой има опит или акъл, нека го сподели

 

0BuAdeF.jpg

 

XTS24Px.jpg

 

E7aB8E4.jpg

 

Дойде забавния момент с изработката на гредата - стойка, за интеркулера, климатичен и воден радиатор, като се гони максимално стегнат и интелигентен вариант, а и също така да влиза зад стандартна броня без никакви преправяния. 

 

ox00SaA.jpg

 

efcuObT.jpg 

 

2TgJMTv.jpg   5dUam6w.jpg

 

guow35N.jpg

 

uJU34BQ.jpg

 

pfHM3j4.jpg

 

Междувременно колата се сдоби с компютър AEB с оригинален ABT чип за 216 к.с., което ще ми е интерсно да видя как ще се държи и как е постигнато.

 

OoSMdcd.jpg

 

 

 

Останаха още малко неща, прекарване на газта, накачулването на останалите чаркуля, рециклиране на алтернатора, както и поръчване на перките, като там съм се спрял на SPAL-чета. За момента има чудене как да направим климатичния радиатор или по-точно търсим по по-подходящ и по сервизо удобен

 

ot9vza0.jpg

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, bonevstiliyan написа:

Междувременно колата се сдоби с компютър AEB с оригинален ABT чип за 216 к.с., което ще ми е интерсно да видя как ще се държи и как е постигнато.

AEB с К03 и 216 к.с. ми се виждат в сферата на научната фантастика... иначе поздравления за проекта, следя го с интерес :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да...и на мен ми е странно и интерeсно, защото ми се струва невъзможно, обаче чипа се вижда че е автентичен и компютъра не е отварян и си пише 216 к.с....сега като му махна имото ще го пробвам на А6-цата да видим кой кум, кой сват и кой на булката брат :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвам какво пише, но и на мен не ми се вярва, затова ще проверим...може софта да е писан за друга турбина, може да са се объркали, може и да съм се прекарал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам..може и за 073 да е..хубавото е че и трите турбини ги имам налични, така че все с някоя ще стане :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи за капак ще се окаже, че е 015 хохохо

Хубаво го имаш чипа, но да беше скивал, кви са дюзите, че стоковите се таванят на 190-195 к.с

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...