more Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) @Gravito Значи вземаш двата маркуча от 1.8т на компресора и двата от б3-ката на радиатора като са монтирани на колата и гледаш къде се събират бележиш ги и отиваш при климатикаджия който му се занимава, зимата на всички ще им се занимава де Редактирано 1 Февруари 2018 от more Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 28 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Февруари 2018 И те така те...работата се започна новото сърце готово да увисне на сезала Ридаещо и страдащо от това, което му предстои и боя който се каня да му нанеса мръсен картер 30 мин по-късно (благодарение на технологията в какви ли не препарати и химии) междувременно се сдобих с една доста бутикова част, която почти бях отписал Дойте ред и на бабата да влезе У сервизО и да дари своето сърце за проект номер 3, който ще бъде започнат в края на годината . Акумулатора се премести отзад, за да се освободи още малко мЕсто отпред. В процеса на разглабяне се установи нещо ново и невиждано досега...колата се беше превърнала в склад за зимнина на неканен гост Без сърца и без душа Колата се оказа че е била доста добра сделка, имаше сменени амове Монро, а сега се оказа че и нов комплект съединител, който получи лека гимнастика и наковаване преди последващият монтаж обратно в кутията. (открихме и друга интересна екстра, а именно зимен пакет, което до момента се изявява в подгряване на пръскалките ). Сега продължаваме с прекарването на газта отзад и захранването на акумулатора, обслужване на 1.8Т-то и започване работата с изработване на къстъм частите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 30 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 11 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 КоУеги, къде да махна имобилайзера, някой да има познат или човек, на когото е ползвал услугите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 WTF Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Гавраил Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Колега няма ли риск ,при по-високи температури да се промени формата на филтърната кутия ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 12 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Април 2018 Не, нали затова има щит Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 16 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Април 2018 (Редактирано) Изработка на генерацията...така и не успях да намеря гърне от 2.8 или 2.6, засега ще се кара с това на АСЕ-то, евентуално бих се замислил да си купя нещо истинско, като крайно гърне и ако някой има опит или акъл, нека го сподели Дойде забавния момент с изработката на гредата - стойка, за интеркулера, климатичен и воден радиатор, като се гони максимално стегнат и интелигентен вариант, а и също така да влиза зад стандартна броня без никакви преправяния. Междувременно колата се сдоби с компютър AEB с оригинален ABT чип за 216 к.с., което ще ми е интерсно да видя как ще се държи и как е постигнато. Останаха още малко неща, прекарване на газта, накачулването на останалите чаркуля, рециклиране на алтернатора, както и поръчване на перките, като там съм се спрял на SPAL-чета. За момента има чудене как да направим климатичния радиатор или по-точно търсим по по-подходящ и по сервизо удобен Редактирано 16 Април 2018 от bonevstiliyan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Преди 14 часа, bonevstiliyan написа: Междувременно колата се сдоби с компютър AEB с оригинален ABT чип за 216 к.с., което ще ми е интерсно да видя как ще се държи и как е постигнато. AEB с К03 и 216 к.с. ми се виждат в сферата на научната фантастика... иначе поздравления за проекта, следя го с интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 17 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 О да...и на мен ми е странно и интерeсно, защото ми се струва невъзможно, обаче чипа се вижда че е автентичен и компютъра не е отварян и си пише 216 к.с....сега като му махна имото ще го пробвам на А6-цата да видим кой кум, кой сват и кой на булката брат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Заеби отдавна не бех слушал толко багдатски разказ за к03-005 ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 17 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Казвам какво пише, но и на мен не ми се вярва, затова ще проверим...може софта да е писан за друга турбина, може да са се объркали, може и да съм се прекарал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
more Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 17 Април 2018 Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 С 005- ца е виц некъв с комичен завършек на 190-195 С 029- ка ще надуха 200-210 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 17 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2018 Дам..може и за 073 да е..хубавото е че и трите турбини ги имам налични, така че все с някоя ще стане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 24 Април 2018 Доклад Share Публикувано 24 Април 2018 Значи за капак ще се окаже, че е 015 хохохо Хубаво го имаш чипа, но да беше скивал, кви са дюзите, че стоковите се таванят на 190-195 к.с Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevstiliyan Публикувано 25 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Април 2018 Подготвил съм и големи дюзи ако е необходимо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване