Jump to content

Мнение за Б7-ца 2.0Т


Recommended Posts

Чета, чета, ама това ми е убягнало. Сори. Я кажете от 2,0 TDI, кои кодове на мотора са без проблема с главата. На брат ми Пасата е BKP и няма грижи. Ако някой знае кои са, моля да сподели, че моя човек почна да се замисля за дизел :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Горе долу там е цената.

Като човек,който ги следи от месеци (включително и за мен) това са цените за А4 В7 С-Лайн Плюс 2006-2007 до около 200.000 реални километри.

11.000-12.000 максимум 13.000 лева със все.

Да ме извиняват Германци и Швейцарци ама 17-18.000 та дори има и по 30.000 за В7 ама била на малко километри и са голи кат пушки,няма как да стане,дори и заблудените (а те не са) поляци и чехи не ги гледат вече.

 

Жалко е също,че се задължаваш от и без това скъпата Швейцария да изсипеш на милата ни бедна държава Мито и ДДС,това вече обезмисля нещата.

 

п.п И да 1.8Т е последния здрав,лесно и безпроблемно газифициращ се мотор в купето на В7 и е нещо като бяла лястовица,ако не си претенциозен като мен.

Има и някакви 1.9ТДИ-та П.Д ако не бъркам и край.

 

Другото 2.0ТДИ,ТФСИ,3.0ТДИ,3.2ФСИ айде няма нужда ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, MAPTO7007 написа:

п.п И да 1.8Т е последния здрав,лесно и безпроблемно газифициращ се мотор

 

Някога не си ли се замислял, че има хора които искат да си карат на бензин и изобщо не им пука за газификации?

 

Като махнем газта от уравнението, 2.0тфси остава много по-приятния мотор за каране с повече мощност, въртящ момент, повече сила в ниски обороти, по-широк работен диапазон и по-малък разход.

И не ми говори за масло, това е при б8, а не при б7.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,че ми каза,че В7 2.0ТФСИ не гори масло ... ама нещо не мога ти повярвам.

И % не-искащи да се возят евтино е един такъв - никакъв честно казано.

Да тука всеки ден се срещат баТки дето си купуват С/РС и прочие и ги карат само на бензин (акб) все пак :nixweiss:

 

И за какво дърпане и какви обороти говорим,нима 163 коня не са достатъчни да караш със 120-140 по магистрала или да тръгнеш на светофара в града?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mи то и 101к.с. са достатъчни за 120-140 по магистралата, вземи си 1.6. :hilezh:

 

Стига с твоите генерализации, има хора дето си карат 2.0т на бензин и изобщо не ги вълнува, че дупнишкия марто го е заклеймил тоя мотор като "грешен" и истината е само в 1.8Т.  :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е къде са тия хора бре,пазара прелива от 2.0ТФСИ-та ... от 3.2ФСИ-та,от 2.0ТДИ-та на реални 180.000 дето нямат проблеми с глави,дюзи,шестограми на поНпи и бля,бля ...

 

За мен 14-годишен монтаж на един двигател,говори сам по себе си за много неща.

 

п.п Марто 'дупнишкия' се простира според чергата си,а не си пише празни приказки като половин форум.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говори,че 90% от НАС ще си караме старите таратайки до 2004 ... а баровците дето така им идват парите,да правят каквото знаят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не

Преди 2 часа, MAPTO7007 написа:

 

 

п.п И да 1.8Т е последния здрав,лесно и безпроблемно газифициращ се мотор в купето на В7 и е нещо като бяла лястовица....

Марто, не си съвсем прав. 4.2i го има в В7, и дори може да има повече 4.2 в В7. На това какво му е лошото :hilezh:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, MAPTO7007 написа:

Добре,че ми каза,че В7 2.0ТФСИ не гори масло ... ама нещо не мога ти повярвам.

....

 

Това наистина е важно за нас... че ти не можеш да повЕрваш. Наистина важно. :stupid:

И правилно ти казаха че със 120-140 можеш да караш и със 100 коня мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато бях в Германия, приятелят ми взел 2.0 TDI :) Кода на мотора е BRE. Толкова е запазена, че чак не е истина. Няма протъркано по копчета, няма нищо. Иначе е постничка от към екстри, но изглежда добре. Нещо някой да каже за мотора с тоя код. Дали е от пукащите глави?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не съм му я снимал :) Нищо особено не е. Няма С-лайн, стандартни седалки и т.н., но вътре няма протрито, няма одрано, няма нищо по таблото. Копчетата на стъклата и на климатроника са като нови. Дано е уцелил :D 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка един тракалник 3.0 тди 204 коня май е с хубавите дюзи, не като 224/233. За него не се ли оглежда твоя познат ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нали уж едните били сименс, другите бош.. ама в крайна сметка бг нафтата си казва думата еднакво за всички сигурно

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...