kosio85 Публикувано 12 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Чета, чета, ама това ми е убягнало. Сори. Я кажете от 2,0 TDI, кои кодове на мотора са без проблема с главата. На брат ми Пасата е BKP и няма грижи. Ако някой знае кои са, моля да сподели, че моя човек почна да се замисля за дизел Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitrov788 Публикувано 12 Май 2017 Доклад Share Публикувано 12 Май 2017 Надлъжните 2.0тди имаха ли проблем с главата? Иначе знам, че 8 клапановия е за предпочитане. Защо-не мога да кажа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 17 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Ами в тоя бюджет, ми се виждат много0 големи гробници на мене, пък незнам. Ще си чака май бая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 17 Май 2017 Доклад Share Публикувано 17 Май 2017 Такива са Б7-ците за тоя бюджет,уж стари били. Километрите са им множко вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate Jony Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 Ето и още една - http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11495899873205363&slink=3evay3 3к по-скъпа, но на по-малко километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 @bate Jony Ти как разбра на колко километра е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bate Jony Публикувано 27 Май 2017 Доклад Share Публикувано 27 Май 2017 По обявата. Що да лъже? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 31 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Тая изглежда по-добре, ама е над бюджета. Той не бърза човека. Нещо му секна ентусиазма Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Горе долу там е цената. Като човек,който ги следи от месеци (включително и за мен) това са цените за А4 В7 С-Лайн Плюс 2006-2007 до около 200.000 реални километри. 11.000-12.000 максимум 13.000 лева със все. Да ме извиняват Германци и Швейцарци ама 17-18.000 та дори има и по 30.000 за В7 ама била на малко километри и са голи кат пушки,няма как да стане,дори и заблудените (а те не са) поляци и чехи не ги гледат вече. Жалко е също,че се задължаваш от и без това скъпата Швейцария да изсипеш на милата ни бедна държава Мито и ДДС,това вече обезмисля нещата. п.п И да 1.8Т е последния здрав,лесно и безпроблемно газифициращ се мотор в купето на В7 и е нещо като бяла лястовица,ако не си претенциозен като мен. Има и някакви 1.9ТДИ-та П.Д ако не бъркам и край. Другото 2.0ТДИ,ТФСИ,3.0ТДИ,3.2ФСИ айде няма нужда ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Just now, MAPTO7007 написа: п.п И да 1.8Т е последния здрав,лесно и безпроблемно газифициращ се мотор Някога не си ли се замислял, че има хора които искат да си карат на бензин и изобщо не им пука за газификации? Като махнем газта от уравнението, 2.0тфси остава много по-приятния мотор за каране с повече мощност, въртящ момент, повече сила в ниски обороти, по-широк работен диапазон и по-малък разход. И не ми говори за масло, това е при б8, а не при б7. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Добре,че ми каза,че В7 2.0ТФСИ не гори масло ... ама нещо не мога ти повярвам. И % не-искащи да се возят евтино е един такъв - никакъв честно казано. Да тука всеки ден се срещат баТки дето си купуват С/РС и прочие и ги карат само на бензин (акб) все пак И за какво дърпане и какви обороти говорим,нима 163 коня не са достатъчни да караш със 120-140 по магистрала или да тръгнеш на светофара в града? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Mи то и 101к.с. са достатъчни за 120-140 по магистралата, вземи си 1.6. Стига с твоите генерализации, има хора дето си карат 2.0т на бензин и изобщо не ги вълнува, че дупнишкия марто го е заклеймил тоя мотор като "грешен" и истината е само в 1.8Т. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Е къде са тия хора бре,пазара прелива от 2.0ТФСИ-та ... от 3.2ФСИ-та,от 2.0ТДИ-та на реални 180.000 дето нямат проблеми с глави,дюзи,шестограми на поНпи и бля,бля ... За мен 14-годишен монтаж на един двигател,говори сам по себе си за много неща. п.п Марто 'дупнишкия' се простира според чергата си,а не си пише празни приказки като половин форум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Пак говориш глупости. А 2.0тфси като се монтира от 2004 до 2017 и ще продължава и занапред да се монтира, това какво говори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MAPTO7007 Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Говори,че 90% от НАС ще си караме старите таратайки до 2004 ... а баровците дето така им идват парите,да правят каквото знаят. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Не Преди 2 часа, MAPTO7007 написа: п.п И да 1.8Т е последния здрав,лесно и безпроблемно газифициращ се мотор в купето на В7 и е нещо като бяла лястовица.... Марто, не си съвсем прав. 4.2i го има в В7, и дори може да има повече 4.2 в В7. На това какво му е лошото Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVO Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Преди 3 часа, MAPTO7007 написа: Добре,че ми каза,че В7 2.0ТФСИ не гори масло ... ама нещо не мога ти повярвам. .... Това наистина е важно за нас... че ти не можеш да повЕрваш. Наистина важно. И правилно ти казаха че със 120-140 можеш да караш и със 100 коня мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 2 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 Докато бях в Германия, приятелят ми взел 2.0 TDI Кода на мотора е BRE. Толкова е запазена, че чак не е истина. Няма протъркано по копчета, няма нищо. Иначе е постничка от към екстри, но изглежда добре. Нещо някой да каже за мотора с тоя код. Дали е от пукащите глави? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petrishki Публикувано 2 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 Сложи една две снимки, да я видим тая красавица запазена. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kosio85 Публикувано 2 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 Е не съм му я снимал Нищо особено не е. Няма С-лайн, стандартни седалки и т.н., но вътре няма протрито, няма одрано, няма нищо по таблото. Копчетата на стъклата и на климатроника са като нови. Дано е уцелил Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 2 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 2 Юни 2017 в крайна сметка един тракалник 3.0 тди 204 коня май е с хубавите дюзи, не като 224/233. За него не се ли оглежда твоя познат ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 Няма "хубави", всичките са един тип.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
James Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 (Редактирано) нали уж едните били сименс, другите бош.. ама в крайна сметка бг нафтата си казва думата еднакво за всички сигурно Редактирано 5 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване