Jump to content

Q7 Правилният автомобил


Recommended Posts

Здравейте на всички,

 

Нов съм във Вашия форум, но имам нужда от Вашата помощ. Реших да взема по-голям автомобил за съпругата, децата и кучето като тя много държи да бъде Ауди Q7. Караме мерцедеси предимно и до сега не сме имали Ауди, а от джиповете до скоро имахме Porsche Cayenne. За последната седмица съм гледал над 8 Q7-ци предимно в София, но започвам да се отчайвам от това, което се предлага. То не бяха УНИКАТИ, ИДЕАЛИ, НЕЗАБРАВИМИ, но всяка една има сериозни кусури. Сериозни амортизации, димни завеси, тракания и т,.н. Знам, че не купуваме автомобил от магазина, но все пак ми се иска когато дадеш 30К + да не пада въздуховода на средната колона когато затвориш вратата или 1/3 от системите да не работят визирам, парктроници, камери за задно виждане, копчета за автоматично отваряне на резервоар/багажник, дисплея да е силно захабен и т.н Няма проблем да купим автомобил с нормални експлоатационни следи или дребни забележки, но държа да е в много добро техническо състояние (двигател, скорости, окачване). Насочил съм се също така да гледам автомобили предимно от частни лица (собственици), които са поддържали колата с желания и мерак та поне да има някаква история, но обявите не са много.  Моля Ви за съдействие тъй като продължавам търсенето като критериите са следните:

 

- Автомобила да е до 35 000лв

- Дизел 3.0 или 4.2 ( предполагам, че и двата мотора за достатъчно надеждни)

- Година? Едва ли има значение за нас, но ако препоръчате примерно "Хубаво е да е след XXXX г. защото...."

- Ще се кара от жена кротко и ежедневно ( средно по 60км/ден) като ще се ползва и за уикендите да се натоварим всички

- Гледаме предимно автомобили с максимум екстри и би било хубаво да е 6+1

 

Автомобили нарочени за огледи:

- Този автомобил се предлага от един сервиз VAGen и до колко разбрах от форума обслужват предимно Ауди  http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21491573478404274&slink=3682rf

- Този автомобил се предлага в една автокъща в Пловдив, за която получих само позитивна информация http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21492789151277118&slink=363o3q

- Този автомобил е регистриран и напълно обслужен в София http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21494399225431895&slink=363o3q

 

Знам, че няма нищо общо от това да гледаме снимки и информация спрямо на живо, но ако може да ме насочите за какво да гледам като техническо състояние ( разбира се преди покупка ще иде за преглед в официален сервиз) ще бъда благодарен.

 

Поздрави,

 

Георги

Редактирано от Georgi q7
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И само да ти кажа вземи първо пробвай някоя защото аз като пробвах Кю 7ца имах чувството че управлявам камион, голямо дръвце ми се видя как завива...може би защото не съм свикнал на джипки, обаче пък съм пробвал Х5 и Кайен и там беше съвсем друг кефа...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, Vonko написа:

Първата я забравяш защото обявените километри ги има само на задна.

По снимките как позна?

 

преди 5 минути, Vonko написа:

И само да ти кажа вземи първо пробвай някоя защото аз като пробвах Кю 7ца имах чувството че управлявам камион, голямо дръвце ми се видя как завива...

За това съм напълно съгласен, не завива и товаси е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И по завои трябва да се внимава. Ако си свикнал с лека кола е опасно,

 

Не знам за какви ремонти си се подготвил, но след 200к те чакат много неща и дюзите са най-лесното.

Не вярвай и на сервизна история. Може и да е със 100к над това, което излиза в Ауди.

 

За тия пари в германия какво се намира. Мисля си, че има шанс да намериш нещо на реални км. и Ако е под 200 може и да поотложиш ремонтите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес съвсем случайно попаднах на един много добър екземпляр, но искам да Ви попитам нормално ли е като включа на задна двигателя осезаемо да променя както работата си така и шума си? Имам чувството, че като включа на задна (със задържане на спирачката в покой) той просто сменя нормалния и хармоничен ритъм с напрегнато очакване да отпусна спирачката?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми напълно нормално е защото вместо да върти на празен ход торк конвертора, турбината му е зацепена в кутията на която ти спираш със спирачките. Сиреч случва се пренос на въртящ момент и затова се напрегва мотора. Ама същото трябва да се случва и на Drive.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Georgi q7 said:

- Този автомобил е регистриран и напълно обслужен в София http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21494399225431895&slink=363o3q

 

А тая софийската - само през морето не е минала на регистрация. :)

 

q7.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Защо така мислиш? Точно сега идва времето да ги сменят, новия модел излезе преди има няма 2 години. На базата на моя скромен опит бих гледал точно такава.

 

Познавам баровци, които не държат да имат непременно последния модел и си подържат безкомпромисно колите. В случая говоря с примери за Х5 и Х6, но принципа е същия.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз мойта я взех от Порше запад върната от първия собственик на 8г.Първите 6 г бе поддържана само там и бяха дадени над 20000лв от човека за обслужвания и др.Е верно смених дюзи и правих кутия,ма им беше дошло времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не казвам, че всички са така, но много изобщо нямат идея какво си купуват. И чак след като разберат, че трябва да се плаща постоянно, започват да водят колите при квартални майстори и да слагат китайски части и гуми! Всъщност, по гумите ще ги познаеш най-добре! :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 1 минута, doncecone написа:

 Всъщност, по гумите ще ги познаеш най-добре! :) 

 

Точно.

Винаги поглеждам гумите, когато някой ми се хвали колко виишли безкомпромисно си поддържа колата.

Последно един "пич" комшия с GL500 се беше обул с великата китайска марка HIFLY - 140 лева бройката за 20 цола СУВ-гума. Същият има и S-klasse, пак с някаква подобна шитня е обута.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не те притесняват непредвидении повреди и техните ремонти,  свързани с 4 цифрени суми, които са няколко, избери най-запазената, карай я с кеф, а като се счупи - правиш и това е :)

 

Както каза колегата по-горе, и до последния километър да е поддържана в Ауди, не означава, че няма да ти се наложи да правиш я кутия, я вериги, я турбо/електронно управление, я дюзи. Нормално, нито е нова нито са на малко километри .

 

За гумите също подкрепям :D:D:D Показателно е бая. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид някои неща, които може би знаеш, но все пак.

След 250 000км. започват да се обаждат вериги

- ще трябва да се обърне внимание на двата всмукателни колектора

- ремъци, ролки, водна помпа на всеки 120 000км. ако са сложени оригинални.

-на Q7 и Touareg с код на мотора СASA им горят компютрите по-честичко от другите

-задни носачи, стоманени са и не може да се прави реглаж защото направо се заваряват болтовете

-въздушно окачване, самите възглавници се лепят успешно да кажем, но омекнат ли амортисьорите си трябват нови и там заместители няма.

-ск. кутия се обслужва противно на някои мнения. 

 

Търси максимално нов автомобил и на малко километри. Цвят, джанти, ектри са прекрасна добавка, но не трябва да са критерии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе гаранция йок........  просто на 7-8-10 години и съответните километри си ебава мамата...  най-добре, ако предния собственик е сменил максимално много неща по колата, щото ако до момента "е била супер здрава и не е имала никакви проблем" те всъщност предстоят за твоя сметка.

 

за гумите може и да е така, а може и не съвсем - моята е взех с не толкова лоши и въпреки уж доброто й сервизиране от предния собственик - почти при всеки един модул/чарк,  изревал до момента (АБС, тампони на двигател, дебитомер, всмукателен колектор, датчици на накладнки, маркучи, връзки и още поне 4-5 неща), нямаше такъв, който да беше сменен като хората - всичко е било лепено, превързвано и изолирано да не свети евентуално.....    но това за да го видиш, трябва да разглобиш колата, преди покупка.. :)   после го разбираш, ако искаш да си я правиш и караш в добро състояние.  

 

аз също се качвах в 2-3 варианта на Q7 за по 30-тина бона.....просто в сравнение моята ми се стори като наистина уникат и бързо ми мина нагласата, че за такива пари ще намеря нещо, по което да не следват камара разходи. просто за тия пари - явно толкова.

 

 

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само за справка вчера се повозих в новот Q7. Колата има невероятна технология и таблет...ама дотам. Като изключим, начина по който светят мигачите, безжичния интернет, елегантно излизащия таблет нищо друго не ме впечатли. Някак си кожата и материалите ми лъхаха на евтино, дори и волана. Това е второто такова Q в което се качвам. Добре, че аверчето беше с 4.2 TDI поне да усетим малко вървеж, ама в завоите ми ляга като семейно комби.

Сигурен съм че е готина кола, ама струва ли си парите?

 

Честно казано старото Q и 10-годишния ми мергел ми излъчват повече класа. Не знам какво става с автомобилостроенето, ама си ебало майката...

 

П.С. Към автора на темата, така и така си се прежалил да развържеш кесията за разходи по бъдещата кола, защо не загледаш някой Кайен? Това поне е кола, която носи удоволствие да се кара. Не знам колко ще й е по-скъпа подръжката от Q7, стига да си закопчаеш фаровете да не бягат нощем :D

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако беше прочел първия пост и евентуално във времето разни зачистени в темата " а от джиповете до скоро имахме Porsche Cayenne. "

Щеше да си разбрал, че авторът идва от такова, което се е чупело и гълтало пари дори стоейки на място и не иска да чува за него... ;)

Иначе за новото Q7 не е впечатляващо и определено е сериозна сума в магазин-а с екстри натоварено...

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, Vonko написа:

Само за справка вчера се повозих в новот Q7. Колата има невероятна технология и таблет...ама дотам. Като изключим, начина по който светят мигачите, безжичния интернет, елегантно излизащия таблет нищо друго не ме впечатли. Някак си кожата и материалите ми лъхаха на евтино, дори и волана. Това е второто такова Q в което се качвам. Добре, че аверчето беше с 4.2 TDI поне да усетим малко вървеж, ама в завоите ми ляга като семейно комби.

Сигурен съм че е готина кола, ама струва ли си парите?

 

Честно казано старото Q и 10-годишния ми мергел ми излъчват повече класа. Не знам какво става с автомобилостроенето, ама си ебало майката...

 

П.С. Към автора на темата, така и така си се прежалил да развържеш кесията за разходи по бъдещата кола, защо не загледаш някой Кайен? Това поне е кола, която носи удоволствие да се кара. Не знам колко ще й е по-скъпа подръжката от Q7, стига да си закопчаеш фаровете да не бягат нощем :D

От новите не съм виждал 4.2тди? Да не би да е 4.0 тди, което е SQ7?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми знам ли, авера каза че е 4.2 отзад пише само TDI ама вървеше повече от за 3.0 TDI със сигурност. И аз не им разбирам на тези...

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не си сънувал, че си се возил в новото Q7?

...деева тва кисело грозде

 

Излиза, че прЕателя ти дава един куп пари за няк'ъв погърмелник с евтин интериор (тип висок клас Дачия) и даже не знае с какъв двигател е...

 

pl-q7-sq7-15122016-v5.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или си се возил в SQ7 с 4тди, или в 3тди с 272кс и ZF8, който от по-добрата кутия и намаленото тегло на купето върви като 4.2тди в старото...просто ако базата ти е старата Q7 с 233/240кс, тази ти се е видяла самоУет...:hilezh:

http://www.zeperfs.com/duel5898-1694.htm

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...