RhythmiX Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Здравейте колеги. Чувал съм доста често,че е задължително гумите за QUATTRO да са еднавки,но под еднакви какво се има впредвид еднакъв размер ли? Защото имам приятели,които карат 2х2 - две еднакви гуми отпред и 2 еднакви отзад с един и същ размер,но само шарката леко се различава и са ми казвали,че няма проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Най-добре да са еднакво, но и с 2х2 няма да счупиш раздатка и диференциали, въпреки че еднакви размери при различни производители могат да имат разлика в диаметъра Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Аз доста мерих, защото карам така и разлика в налягането дава доста големи разлики във височината, може и до 1см да стигне при иначе нормално напомпени гуми. Като се качат 2 души отзад и се променя. Като спазваш указанията за налягане отзад са с 0.5 до 1см по-високи. Аз започнах да ги правя равни и отзад е пак малко по-висока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 така като ви чета коментарите относно гумите,все повече си мисля че повечето не карате а само мерите и помпате или спадате гуми хора карайте ги тия коли бе,интересно ми е от софия до Пловдив колко пъти спирате да си мерите гумите? гуми помпам веднъж зимата и веднъж лятото,ако не е видимо мека,кво ги правите тия коли не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 18 Май 2017 Доклад Share Публикувано 18 Май 2017 Така става като вярваш на всичко дето прочетеш по форумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Аз не меря всеки ден, а като сложих различните гуми и после като сложих пролетта еднаквите и видях, че разликата идва повече от налягането. И това го написах, за да не се притеснява питащия, да знае, че от разлика в налягането са по-големи разликите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 И производителят не може да не е предвидил, че някоя гума ще е по-мека от друга или че отзад ще се возят повече хора например. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Предвидил е. Затова отпред е 2.6 отзад 2.2 на празна, и 2.6 отпред и 2.8 отзад като е пълна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 histerics,това не е предвиждане поради простия факт,че от софия до бургас ми се е случвало 5 пъти с различен екипаж да пътувам и повярвай че не съм спирал да си помпам или спадам гумите при всяко качване и сваляне на хората да не говирим че някой който си докарва компота от село си помпа гумите и после ги спада като ги разтовари така че аз пак казвам как го правя,при смяната на зимни и летни гуми,само ги проверявам и ако през времето докато стане време за смяна видимо е омекнала я допомпвам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Значи процедурата е следната: взимаш четири напълно еднакви гуми, еднакъв дот, еднакво изтрити, помпаш ги според указанията на капачката, пропуск на производителя е, че не е указал при каква температура трябва да се мерят стойностите. След това взимаш един манометър, който задължително трябва да е проверен в лаборатория и сертифициран и мериш преди да тръгнеш дали всичко е ок. Спираш качваш един човек отзад и донапомпваш задните гуми, като зависи откъде е седнал човека, ако е отдясно помпаш повече дясната и по-малко лявата гума. След това излизаш караш там 5-10 километра и мериш дали от температурното разширение на въздуха всичко е ок. Като забравих да кажа, че като тръгваш не е лошо да се премериш, защото ако си качил някой килограм, предна лява трябва да се донапомпа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Не знам защо се заяждате.. никой не е казал това. Аз 98% от времето си карам на стойностите за без багаж. Като тръгна за морето с половината покъщнина в багажника и кутия 480 литра на покрива си ги правя на 2.6 2.8 и си отивам на море. Карам 10 дена така и като се върна си ги връщам.. Опасно е с пълна кола да караш с меки гуми отзад, а друса прекалено много да ги държиш на 2.8 постоянно. Логично нали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 Слагаш 4 еднакви гуми и помпиш , както пише на капачка (стига да не е в конфликт с максималното налягане на гумата ) и не се занимаваш с глупости . След определн пробег ги разменяш предни задни и си свиркаш . Налягане се мери на студена гума (20 градуса ) . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 19 Май 2017 Доклад Share Публикувано 19 Май 2017 И кво, дали си сам или 4 човека + 200 кила багаж няма разлика? Те немците по капачките си пишат за красота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 20 Май 2017 Доклад Share Публикувано 20 Май 2017 (Редактирано) Според мен гумите трябва да са еднакви, като модел и размер. това е по-важно от налягането, за около 2 седмици бях с нови отпред и стари отзад и беше трагедия.. Имам над 120к км на старата дизеларка и никога не съм си играл да помоя и да спадам гуми. Никви драми с кутия или дифове, продадох я на 300 хиляди и новият собственик каза, че за 6 месеца е сменял чистачки :). На бенза вече 10к по същата схема. Редактирано 22 Май 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 По тази логика като някоя от гумите направи балон трябва да сменим и 4те комплект. При каране със малко по-голяма джанта това означава нови гуми всяко лято. Малко почваме да се плашиме понякога и набиваме едни грешни пари. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 По тази логика не казвам кой какво да прави. Всеки си прави каквото си иска. Просто споделям мнение от личен опит, и аз никога повече не бих карал с две по две гуми. Просто пътното поведение на колата беше веднага променено и не отговаря на моите може би високи очаквания. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Какво беше различно в поведението? Ако се кара с 2х2 гуми от висок клас и 2-3 мм разлика в грайфера не виждам как ще се усети разлика в поведението. Може би просто аз не съм претенциозен, но си тормозя колата доволно а сцепление винаги съм имал. Иначе естествено че е по-правилно с еднакви гуми да се кара, но аз лично съм спестил пари за 2-3 торсена като съм сменял само гуми с балони. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleksandrov84 Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 (Редактирано) не знам колко си тормозиш колата,ама мен почнаха да ме гледат разни беемвисти като полезно изкопаемо как влизам по завоите с вратите все едно съм със задно Редактирано 23 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Preslito Публикувано 22 Май 2017 Доклад Share Публикувано 22 Май 2017 Да, със сигурно се спестява. Аз не съм ги мислил торсените въобще, затова и не съм си играл с наляганията никога. Имах 2 лоши хлъзгания на задницата, затова ги уеднаквих. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 23 Май 2017 Доклад Share Публикувано 23 Май 2017 (Редактирано) Аз също никога не бих карал повече 2x2 различни марки, по неволя ми се наложи за кратко. Страшни проблеми, при 4 еднакви с гума изпуснала на 1.5 налягане - никакви проблеми. Редактирано 23 Май 2017 от Dan4ote Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bamze07 Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 абе колеги защо си говорите някви безмислици?!? 2х2 или 4 еднакви ??? (не се заяждам) просто си задайте въпроса коя кола излиза с различни гуми от производителя и дали можете да ходите с две различни маратонки или обувки (естествено ще можете да ходите) но няма да ви е комфортно и нормално !!! такаче Куатро не Куатро 4 еднакви гуми това е истината ! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване