bojosx Публикувано 29 Май 2017 Доклад Share Публикувано 29 Май 2017 Колеги как решавате проблема с турбо лага при смяната на скоростите натискам педала до долу а колата тръгва след 1-2 секунди? По автомобила не са правени никакви модификации. Колата е а3 1.9тди 131кс. Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Решава се като първо намериш проблема Това, което описваш не е нормално. Турбо пътища, турбо.... Виж живите данни в движение, може да насочат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Дай пример при каква скорост на каква предавка се случва. Ако натискаш до долу при прекалено ниски обороти е нормално да не тръгне особено бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 30 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Примерно настъпвам до 3000 3500 превключвам на друга предавка след подаване на пълната газ отново и започва да набира след 1 2 секунди. Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Подкарай я като хората тая кола... малко са тея обороти, нормално да има замисляне като превключваш на толкова, докато започне да събира пак обороти и налягане... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 30 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 (Редактирано) Казах примерно карал съм я и повече същата работа няма значение от скоростта или предавката. Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Редактирано 30 Май 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 30 Май 2017 Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 А ако примерно при 3500 оборота отпуснеш газта и пак натиснеш, пак ли го има това забавяне? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 30 Май 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2017 Да има го забавянето и отпускане и подаване на газ. Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 3 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 3 Юни 2017 On 5/30/2017 at 0:41 PM, GTX3071R said: Подкарай я като хората тая кола... малко са тея обороти, нормално да има замисляне като превключваш на толкова, докато започне да събира пак обороти и налягане... Е на какви обороти да тръгне да дава газ като всичко приключва на 4-4500? Търси проблема в управлението на турбината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Преди 20 часа, Gostrex написа: Е на какви обороти да тръгне да дава газ като всичко приключва на 4-4500? Между 3000 и 4500 оборота правиш ли разлика? Според мен май ще има, особено в застъпването на следващата предавка при какви обороти ще бъде в единия и другия случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 4 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) Колата е дизел така че дали на 3000 или на 4500 ще превключа няма голямо значение. Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Редактирано 5 Юни 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 3000 оборота са повече от достатъчни за да нямаш (осезаем) лаг на 1.9Д/131кс. Ако колата е с оригиналната турбина най-вероятно е със зацапана геометрия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 6 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юли 2017 Колеги реших проблема смених клапана Н75, той се бавеше. Сега нямам проблеми с вървежа и се доближава до 131 конски сили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване