Jump to content

Турбо лаг ??


bojosx

Recommended Posts

Колеги как решавате проблема с турбо лага при смяната на скоростите натискам педала до долу а колата тръгва след 1-2 секунди?

По автомобила не са правени никакви модификации.

Колата е а3 1.9тди 131кс.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решава се като първо намериш проблема :) Това, което описваш не е нормално.

Турбо пътища, турбо.... Виж живите данни в движение, може да насочат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай пример при каква скорост на каква предавка се случва. Ако натискаш до долу при прекалено ниски обороти е нормално да не тръгне особено бързо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерно настъпвам до 3000 3500 превключвам на друга предавка след подаване на пълната газ отново и започва да набира след 1 2 секунди.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкарай я като хората тая кола... малко са тея обороти, нормално да има замисляне като превключваш на толкова, докато започне да събира пак обороти и налягане...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Казах примерно карал съм я и повече същата работа няма значение от скоростта или предавката.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/30/2017 at 0:41 PM, GTX3071R said:

Подкарай я като хората тая кола... малко са тея обороти, нормално да има замисляне като превключваш на толкова, докато започне да събира пак обороти и налягане...

Е на какви обороти да тръгне да дава газ като всичко приключва на 4-4500?

Търси проблема в управлението на турбината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, Gostrex написа:

Е на какви обороти да тръгне да дава газ като всичко приключва на 4-4500?

Между 3000 и 4500 оборота правиш ли разлика? Според мен май ще има, особено в застъпването на следващата предавка при какви обороти ще бъде в единия и другия случай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колата е дизел така че дали на 3000 или на 4500 ще превключа няма голямо значение.

Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3000 оборота са повече от достатъчни за да нямаш (осезаем) лаг на 1.9Д/131кс.

Ако колата е с оригиналната турбина най-вероятно е със зацапана геометрия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...