gramo Публикувано 31 Май 2017 Доклад Share Публикувано 31 Май 2017 Здравейте колеги много си обичам тази кола въпреки ,че е на много години и километри никога не ме е предавала ,но сега и се случва нещо което е извън мойте знания,колата испада в дупка на около 1500 1600 оборота отпускаш газта и тръгва ходих в малко сервизче-сменял кво сменял каза турбото е добре включва даде една вълшебна добавка и толкова колата е на същото положение,после реших да ходя на диагностика в голям сервиз автофар в люлин -звънни шефката ми той я покара ми нищо и няма идва диагностика вика то неква паричка включвала турбото тя заминавала била тръгнало викам момче кажи му името адр клапан вакум щоо взеха ми и там 30 пари и реших че сам ще се заема с това ,пробвах добавката 4удна пак си забива може и да е по леко,взех спрей почистих дебитомера който е във филтъра смених някой маркучи на вакумма ще ги сменя всичките,на стената над калника има 2 датчика може би едното е вакум помпа другото би трябвало да е h75,как да ги тествам дали работят правилно?генерацията как се чисти има ли нужда да отварям турбото?ще ви бъда благодарен за всички мнения и съвети,доста неща съм прочел и научил тук ,доскоро Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 18 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 Това коя година е,диагностика с ваг ком е възможна само на по новите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 18 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 18 Юни 2017 1Z има диагностична букса Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bagera979 Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Знам че има, ама работа не върши.Незнам колегата дали бори още проблема.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bukmop19 Публикувано 23 Август 2017 Доклад Share Публикувано 23 Август 2017 Да не би да е актуатора на турбото ? Според мен пробвай откачи вакум маркучето което влиза в актуатора и запуши маркучето, направи тест драйв но не я натискай прекалено много колата, просто да усетиш дали проблема го има още А според мен ако мислиш че е от турбото, вземи закачи един бууст метър и виж дали вдига налягане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване