Jump to content

Пропада педала на съединителя


Emo Nikolov

Recommended Posts

Здравейте колеги. Моля за малко помощ!!! Значи педала на съединителя ми омекна и падна до ламарината. След дълго четене на форуми и теми ,реших че е горна помпа на съединител(под педала),защото НЯМАМ ТЕЧ на спирачна течност. Пробвах с евтин вариант. Смених ремонтен комплект гумички и обезвъздуших . Всичко беше добре ,но за кратко. Взех НОВА горна помпа ( уж немска,ама ми е някаква измислена). След обезвъздушаванете всичко беше 6. Педала обаче пак почна да потъва след 10-15 км.Пак обезвъздуших и пак стана твъпедала,но след малко същата работа. Пак смених с НОВА горна помпа,този път взех италианска ЛПР. След обезвъздушаванете пак същата работа. Всичко беше наред,докато не потъна педала отново. Гледам за течове ,но НЯМА.няма загуба на спирачна течност,добре съм обезвъздушил! 

Някакви идеи от къде може да е ?

Да смуче въздух на от маркуча от казанчето до горната помпа?

Долната помпа да е свършила ,но без да е протекла?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е долната помпа - просто при натискане на съединителя от усилието течността преминава покрай гумичките на буталото и се връща назад без да тече. Съответно пропада и педала на съединителя.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз това си мислех колега ,но във всеки форум пишат че трябва да има те,загуба на течност,.... И не бях убеден. Затова реших да пиша тук и да получа някой кадърен отговор. Знам че без да се погледне и вие като мен гадаете ,но благодаря за мнението Ти колега. Сега поръчах нова долна помпа и в неделя като почивам я мятъм :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пружината би трябвало да работи след средата на хода. Дотам връща притискателя.

 

Сменяй долна помпа, няма какво да е друго. А течност може да губи по малко и да не си личи. Може и да влиза въздух отнякъде, ама пак трябва да е от помпите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма налягане ,може да не успява.:unsure: и аз не знам да си призная. Горната я обслужих ,но с долна не съм се занимавал. Поръчах ЛПР италианска пак,поне да е като горната. То не че има значение това де,ноо така ми дойде . Предложиха ми я на цена 36 лв. Надявам след смяната и вече всичко да се оправи,че ми се изчерпаха идеите за какво може да го прави това.:steinigung:

Много мислех за въздуха.  Ако взема въздух СЛЕД горната помпа ,там би трябвало да има и налягане . Би трябвало при натискане на педала  да изтича течност от там. Следователно и да почне да губи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

:zustimm:Като почивам ще се заема да я сменя и ще пиша какво е станало. Че ако някой попадне в мойта ситуация ,да не се чуди а направо да действа. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, brok написа:

 

Значи Аз взех ремонтен комплект за горна помпа 10 лв от Тех-ко.От евро 07 ми ЛПР италианска с отстъпка за 48 лв. За SACHS ми казаха към 150 лв. Това са долу горе цените . Вече зависи кой как ще ги намери и на каква марка. 

Преди 1 час, milmar написа:

Колега, дай цени и за горната помпа, и за обслужващия комплект. Да си знаем какво ни чака.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! Имам долна, която мисля, че е в добро състояние. Дори за проба мога да ти я пратя, но еконт ще оскъпи пробата. Ако си от Варна или наоколо, и имаш нужда, ще измислим нещо.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, brok написа:

От Силистра съм колега. Благодаря за офертата ,но вече взех нова долна. Направо ще я сменя. Четох че и без това и тя заминавала ,след смяна на нова горна помпа.  А и снощи като я взех ме изненадаха. Казаха ми да си паза кутията и касовата и една година гаранция имам :hilezh::hilezh::hilezh:

Преди 2 часа, milmar написа:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа. След три дневно каране и яко помпане ,че постоянно потъваше педала установих че:

Найтина има малка загуба на спирачна течност. Явно долната помпа протича в скоростната кутия по- малко. Малко но достатъчно че да изгуби налягането и да засмуче въздух . Оказа се че долната е избила много скоро след смяната на горната. Много благодаря за помощта и най- вече за точните отговори :flehan::blush:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз преди две години смених долна,която като при теб, не течеше и се чудих коя от двете е, докато един ден пред блока изби и я смених :) След година пак ми потъна педала, но този път се оказа горната,която беше със скъсана гумичка,възстанових я,  но сложих нова, не ми се рискуваше :) И двете са на Закс по 137лв.

Редактирано от dimibike
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених и долната и нещата са супер. Педалът е твърт и не потъва . Само където сега ми отделя много горе ,но снощи не ми се занимаваше пак да се завирам под волана. Но скоро и с това ще се заема ,че ме дразни така. От горната помпа се регулира къде да отделя. Извода за мен е че, по лесният вариант е направо две нови помпи. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Може ли да покажеш снимка на свалената долна помпа.

Виж предпоследния коментар със снимките в тази тема http://audibg.com/forum/index.php?/topic/190864-странен-проблем-със-съединител/&page=2

 

Редактирано от integrale45
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Сори за забавянето ,но не съм влизал скоро в сайта. Нямам снимки на помпата ,защото е хвърлих. Същата е като твойта на другата тема, но при мен беше протекла :)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

 

Здравейте колеги, 

от известно време педала на съединителя не се връща коректно само при потегляне. Сменял съм Горна помпа три пъти. 

Моля за съдействие, ако някой от вас е имал подобен проблем

Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да използвам и аз темата - при мен педала на съединителя не омеква и не пропада ,но не се връща до крайно положение. Стои в средата,нямам проблем с отделянето и превключване на предавки.

Ако вдигна педала до крайно положение и после го натисна ,остава пак в средата.

Коя пружина може да е счупена,тази в помпата или ако има при самия педал възвратна пружина?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Педала има пружина и понякога се чупи, но щеше да ти изпадне в краката, ако беше там проблема.Пружинката в помпата също се чупи.Ако не ти спада нивото на спирачна течност, значи проблема е в горната помпа /най често износена гумичка/.На мен ми протече долната и след година се "обади" и горната.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

купих колата с този проблем, педала стои на две нива.Едното е до средата,като няма проблем с включване на предавки и т.н. , а другото положение е стои горе,но като го натисна и остава в средата (получава се нещо като щракване и не се връща до горе).

Минах около 3хил.км и няма промяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложи една допълнителна пружина между педала и таблото за да се връща догоре. Аз така на 100-цата бях сложил и карах сума години без да сменям горната помпа. За пружина ползвах от лампа за бюро за да е лека и с много витки - има едни лампи с по две пружини на всяко рамо, които се местят на всички страни, става идеално. На рамото на педала бях пробил малка дупчица 2мм отстрани - не се виждаше пружината, но вършеше идеална работа.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...