mili 75 Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 (Редактирано) Колеги някой запознат ли е, нашите коли дали имат клапан или филтър за картерните газове и къде се намира той. Сменя ли се чисти ли се, защото запушената картерна вентилация е предпоставка за много течове на масло от мотора. Редактирано 4 Юни 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 4 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 4 Юни 2017 Знам че има филтър (при 3-ката физел, предполагам и при 2.7-цата) и че се сменя супер тегаво, и почти никога никой не го прави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Нещо можеш ли да изровиш къде се намира и защо е толкова трудно да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Не беше ли някъде след турбото, където често омаслява? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 И на мене нещо такова ми се върти, но дано някой каже със сигурност, че при мене има мазно и по картера и отзад по капаците на долните вериги и си съмнявам, че имам запушен я филтър на картерната вентилация, я тръбичката от картера. Обикновено винаги я вкарват преди турбото, за да ги засмуква тези изпарения, но при 3,0 тди не знам как е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 И при мен тръбите от турбото към кулера са омаслени. Уж слагах скоба и силикон и пак. На капаците на веригите също, но според мен от там семеринга на скоростите пуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 5 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 Трябва да ги разучиме къде ходят тия картерни газове и как се сменя този филтър. То може и филтъра да е наред, но търбата от отдушника ако е запушена пак нищо не става. Аз едно време на един Опел двувалка хем бензин, като видях как е запушена тръбичката на картерните газове, не можах да повярвам и веднага беше избило масло от гарнитурата на капака на клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yanislav Публикувано 5 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 5 Юни 2017 и аз мислих, че е някъде при турбото и си взех този филтър, за да го сменят при обслужването. идвам от bmw и там се сменя с всяка 2ра смяна на маслото и става за 5мин. та запасих се с оригинален филтър срещу $$$, връчвам го доволен на майстора и той ми казва: ооо не,поне 1 ден работа и $$$, защото това стой между двата реда цилиндри и се разкачат една камара неща, за да се стигне до него. и сега си сабира прах в нас. номера е 059103495G ако ти трябва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 6 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 (Редактирано) Мерси колега, ще видя какво толкова трябва да се разкача, за начало мисля да видя тръбичката която излиза от него, над средата някъде на мотора има някаква снадка с ламаринена скоба, и после отива към турбото. Та мисля да откача скобата и да видя излизат ли въобще пари от нея има ли запушвания и така. Редактирано 6 Юни 2017 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rodik Публикувано 6 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 6 Юни 2017 На мен ми казаха, че смяната на филтъра за работа е 250 лв. Намира се в най - ниската точка на V-то между цилиндрите. Газовете от него влизат при входящия въздух от филтъра към турбото. Ако филтъра не работи всичко става в масло преди турбото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 7 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Да там е под турбото се пада някъде, колегата по-горе е дал и номера на филтъра. Така като гледам колектора трябва да падне и по-нататъка не се знае какво още. Явно си отнема време, аз си направих елементарна проверка като махнах скобата на снадката между металната тръбичка и гумената и духаше газове, така че предположих, че всичко е наред. Снадката е отгоре до капака на турбото, вижда се лесно и проверката е елементарна, само трябва една нова скоба за водно съединение, защото старата е по-специална и се слага със специални клещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Във V-то се намира тоя клапан, за да стигнеш до него ЕГР кулера и турбото доле. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 (Редактирано) Колеги, да възкреся тая тема. Понеже онзи ден видях, че от турбото надолу целия маркуч, тръба и всичко около тях са много омаслени, се поразрових из нета и общо взето това си им е редовен проблем на тия кочини. Всички пишат, че явно не е от този клапан за картерните газове, а просто този damper преди турбината в който влиза маркуча с газовете си е консуматив и започва да пропуска масло след време. Та замислям се да сложа един oil catch can там. Някой колега слагал ли е да даде малко инфо, понеже не съм много навътре с нещата, а уж било лошо да ги извеждаш направо в атмосферата при турбиниран двигател. П.С. Клапана изобщо не мисля да го сменям, защото първо през маркучето си духа тоест не е запушен, и второ се намира на п***а си във V-то: Цък (номер 9 гледайте) Редактирано 26 Юли 2019 от Boikoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Намажи фланеца към турбото с малко силикон и го стегни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Boikoff Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 (Редактирано) Тогава пък цялото масло ще влиза в кулерите и колекторите и ще прави смрад вътре. И това искам да избегна. Редактирано 26 Юли 2019 от Boikoff Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Безсмислена операция на стокова кола. Ако ще правиш стейдж2 или 3 тогава ти трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 26 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2019 Аз също мислех, че при мен омаслява от масления сепаратор, а той май ще се окаже друг проблем.Sent from my Pixel 3a using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
involar Публикувано 27 Юли 2019 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2019 Някой може ли повече да разкаже за омасляването? И аз го имам и си мислих че маслото избива от отдушника. Как да разбера че е запушен или просто се сменя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata1987 Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 Привет на всички.Ще съм благодарен ако някой може да помогне. От около месец съм собственик на А6 4Ф 225к.с ВМК.След малко огледи установих че между главите всичко плува в масло и реших да подменя всички гарнитури по охладител,корпуса,филтъра и т.н.Стигнах до масления сепаратор който всъщност се оказа консуматив и се сменял на 60к.Оказа се че моят е ОЕМ 057103495L и няма аналог а не ми се дават 383 лв за тази мембрана. Гледам че мотори 2.7 163 и 190к.с и 3.0 211 и 240к.с са с маслен сепаратор 059 103 495 G който има аналог на цени започващи от около 60 70 лв. Та въпросът ми е ако някой е сменял такъв 059 103 495 G и случайно е запазил стария дали може да ми го продаде на символична цена?Искам да отворя капачето и да видя с каква мембрана е вътре и евентуално ако е същата да купя един аналог и да му отмъкна мембраната. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 Това омасляване между главите се съмнявам да е от този клапан. По-скоро може да е от масления филтър и тялото му. В най-добрия случай при смените на маслото е прокапвало там и се е събирало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vankata1987 Публикувано 19 Август 2020 Доклад Share Публикувано 19 Август 2020 И аз мисля че не е от него.Просто пише че се сменя на 60 000 а не е сменян.Четох че когато не функционира нормално създава голямо налягане което спомогнало за течове по двигателя и още куп други нередности.При мен тази мембрана е скъсана.Ще се прежалват най-вероятно няколко Алековци за тая пущина. 🙂 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 20 Август 2020 Доклад Share Публикувано 20 Август 2020 Възможно е новия модел клапан да пасне точно при теб, въпреки различната форма на решетката отдолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 1 Септември 2020 Автор Доклад Share Публикувано 1 Септември 2020 Омасляването във V-то е от гарнитурите на масления охладител. Има си ремонтен комплект, една метална гарнитура и няколко гумени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ma3xa Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Дай някой линк да видим. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 2 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 2 Септември 2020 Смяната е грозна гледка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване