kinjal Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Това ли било, колко очаквате да са големи задните дискове? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 За мен са ОК. Иначе лично аз гледам да карам с по-малки джанти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kinjal Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Колата излезе от магазина с 19-ки... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Супер си е. Дай да видим цялата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GameON Публикувано 14 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 14 Юни 2017 Преди 3 часа, DStealth написа: Естествено, че не е викнал мобилен екип до Кондьо...как да е ...Ето едно ревю от 2014 в което Нексен е 3 позиции пред Дънлоп - http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-Auto-Bild-Top-15-Summer-Tyre-Test.htm и то е немско списание, което боготвори само "бранд А" марките. Ти въобще прочете ли защо гумите са на тея места в класацията. 10th: Nexen N Fera SU1Total: 35 / Dry: 5 / Wet: 5 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 9 / Wear: 4Positive: Quiet pass-by noise, good price-performance ratio, good economy Negative: Average handling and grip on dry and wet roads 13th: Dunlop SportMaxx RTTotal: 37 / Dry: 9 / Wet: 7 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 6 / Wear: 2Positive: Sporty handling qualities, good safety margins when aquaplaning, short braking distances Negative: Very high wear, high price, cost-effectiveness is restricted Ако ти бяга английския кажи ще ти го преведа. удебелил съм основните неща. Нексена излиза че е напред заради икономия, тишина. А дънлопа въпреки добрите динамични показатели е назад заради бързо износване и висока цена. Виж им оценките за сухо и мокро. Та те дори не са близки. То не е само да гледаме крайната позиция в някой тест. Трябва и малко четене с разбиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martod Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Преди 12 часа, kinjal написа: Сега видях, че вече и против дънлоп са писани негативни мнения...то не се издържа вече. В рамките на половин година все гърбави марки гуми да купя, по напред и за Нокиан не изчетох нищо добро. Продават се Решил си да минаваш на Нексен ли ? То и аз от цялата тема разбрах, че от Нексена по Убаво нЕма . Това Континентали, Дънлопи, Бриджстоуни, Гудиари, все са . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AALEXANDROV Публикувано 15 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 Преди 12 часа, kinjal написа: E, покажи ги де. https://postimg.org/image/rur917vtp/ Това за @kinjal Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 1 hour ago, martod said: Решил си да минаваш на Нексен ли ? То и аз от цялата тема разбрах, че от Нексена по Убаво нЕма . Това Континентали, Дънлопи, Бриджстоуни, Гудиари, все са . така говори всеки, който все още не е карал нексен За големите размери разликата в цената е 3 пъти. 170 лв Нексен срещу 400-500 лв премиум. Дали си заслужава, при положение че разликите в гумите са нищожни, а има много хора впечатлени от представянето на Нексен? Може би просто очакваме от 3 пъти по-евтина гума да е боклук, но като се окаже, че е конкурентна почваме да я хвалим пресилено и ненужно да се обиждат премиумите. Факт е, че за нормално шофиране, нито един средностатистически шофьор няма да намери разлика между Су1 и премиум гума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DStealth Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 (Редактирано) Е, чак 3 пъти не, но има размери, в които достига до двойно, да кажем средно е 50-60-70-80% разликата, но в някой размери това може да са, както казах 500+лв за 4 броя Всеки си преценява според възможностите дали половин мертър спирачен път или половин секунда на писта си струват разликата...Че не е по-добра от топ моделите/комплексно/ е ясно, но да се заклеймява като боклук от хора нямащи идея, какво говорят с някакви 15ки на 1.9тди е също в другата крайност: Ей тука още един заблуден: Цитат 255/40 R19 W) on a combination of roads for 2,000 spirited miles I was quite suspicious of the Nexens before buying, but the seller did a good job convincing me. I had bought several tires from him before so I trusted his opinion. Switched from Michelin Pilot Sport 2 to these. A few thousand km after I'm really happy with them. Quieter than the PS2, better dry and wet grip. Perhaps the progressiveness is a bit worse than on the PS2, but it is hard to estimate well as it would need a track day, too scary to find the limit in normal traffic! Аз също бях голям песимист преди години за марката, но малко по-малко обухме няколко коли с тях и действително гумата изненадва с качество, не само цена. Edit: Така или иначе, темата е за зимни гуми и тази марка няма място в нея. Редактирано 15 Юни 2017 от DStealth Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 15 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 15 Юни 2017 На мен кола за 50 бона с гуми Нексен ми изглежда като да облечеш костюм Бриони и да обуеш галоши.За цената си предполагам са добри, но да се изкарват по добри от Топ-марките ми се струва нелепо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Е па аз и нексен съм карал. И роудстон, предполагам не знаете връзката между двете марки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Китайци, корейци и японци нямат природни ресурси за да направят хубави гуми. Иначе доста неща се правят добре от жълтурковците. Но не и гумите и колите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Нямат ли петрол? Че те от това се правят хубавите "гуми". Не от суров каучук. И няма нищо гумено в гумите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 1 hour ago, grizzly said: Нямат ли петрол? Че те от това се правят хубавите "гуми". Не от суров каучук. И няма нищо гумено в гумите. Нали се сещаш, че от петрола се прави тесто, което в завизимост от качествените характеристики + настройките на вулканизацията (които трябва да са по-бавни за да стават хубави гуми) формират цената на гумата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Сещам се. Също така се сещам че евтините гуми струват по 4.65$ да се направят за 30 сек а скъпите по 7.66$ и се пекат цяла минута. Останалото е търговска лакомия. Азиатците нямат сняг и съответно нямат опит в тая област. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Не е просто до снега, летни гуми също са някак си компромисни повечето. Особено Йокохамата ми е слабост да я псувам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Между другото много от парите в цената отиват за рисърча при топ-марките. Следват наредени стълбовидно по-евтините марки под шапката на корпорацията Х. Така следващите под топ-марките ползват по-стари разработки. Най-евтините ползват и по-бюджетни материали, нищо чудно да ги правят с тесто със срок на годност, който изтича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Между другото си в голяма грешка. Най-много пари отиват за реклама и маркетинг. Това да не е смартфон та да го разработват 1200 човека? Някаква шибана гума с технология от 50те години на миналия век, стоманена тел, корди и полиестер от някакъв вид. Важното е да те убедят че те са по-по-най от съседната марка която се прави в същия завод от същите материали на същите машини. Всъщност най-скъпата част от една гума вероятно е матрицата за шприцването и. И ако трябва да поръчаш 50 матрици по 300 000 ще искам да става по-бързо готовия продукт естествено. И в края на краищата разликата между най-добрата гума и най-лошата от един тип е не повече от 20%. Във всеки случай не знам за гума която да има триене над 1.00 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 16 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 16 Юни 2017 Между другото около 600 човека разработват гумите в Континентал. То може и да изглежда на 50 години като техногия, ама модел на гума от преди 10 години е много по-зле от колкото актуален на същата марка. И не съм в голяма грешка, просто защото не съм казал, че всичко, го вземат инженерите, естествено че отива и за реклама. Но за R&D Континентал дава над 260 милиона евро само за сегмента с гумите на година, а за реклама едва ли е повече от 10 милиона евро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Искам да питам нещо (горе-долу е по темата :)) - защо примерно Нексен високоскоростните им гуми са XL. Ако искам да купя "нормална" гума, трябва да е с индекс "V" - гледам размер 225/50/17. И другото, което прави впечатление, е че разлика в цената между XL и "нормална" гума няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Преди 10 часа, SpeedyMan написа: ....То може и да изглежда на 50 години като техногия, ама модел на гума от преди 10 години е много по-зле от колкото актуален на същата марка. ... Не се шегувай. Може ли това "много по-добре в цифри"? 10см по-къс спирачен път на 40 метра? 0.5дБ по-малко шум? Аквапланинга не започва на 89,6км/ч а на 89,9? Ужасен напредък. Нека позная - подобрили са енергийната ефективност с 1%, живота с 2% за сметка на сцеплението. Под "много по-добре" разбирам прогреса при телефоните - модел от преди 10 години никой не иска да ползва вече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Аха. Схванах. С корморан ли караш? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Не бягай от темата. Дай цифри на МНОГО ПО-ДОБРЕ. Спрямо 10 години. Карам с ВИДА Спорт 13R80. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 1. Не караш с вида спорт. 2. Не говоря никъде за аквапланинг, а за влажен път но дори и при аквапланинг може да има до 10 км/ч разлика между актуалните модели на пазара. 3. Цифри нямам подготвени, но имаше такива тестове в интернет. Например това: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25422-stari-sreshtu-novi-gumi/comments/2/ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 17 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 17 Юни 2017 Примерът с телефоните е много, много неточен. Съвременните телефони всъщност са комбинация от телефон и ПДА, като само функциите при ПДА-то са подобрени. Самият телефон не е мръднал отпреди 10 години. Дори телефони с по два микрофона, незнам си кви ДСП-та не мога да докарат звука на една Нокия 6xxx. Гумите за 10 години не са се развили много, по-скоро спрямо 15 годишните модели има голям скок.... Разликите не са по 1-2, а по 10-20-30 процента. Ето няколко линка, с конкретни стойности от тестове: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Bild-Summer-Tyre-Test.htm Разлика в спирачния път от над 6 метра. Това при среден/висок клас гуми, без да се включват ментетата.....и при НОВИ гуми. После разликата може да нарастне драстично. http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Bild-UHP-Tyre-Test.htm Преди време писах, че Firestone SZ90 e опасна гума и ми се нахвърлиха разни форумни специалисти. В този тест намирам обяснение, защо ме беше страх да карам с тях на мокро: 10 метра разлика в спирачния път със СпортМАКС. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване