Jump to content

Избор на зимни гуми през Юни? Предложения за 2017/2018


Recommended Posts

  • Отговори 434
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 3 часа, DStealth написа:

Естествено, че не е викнал мобилен екип до Кондьо...как да е ...Ето едно ревю от 2014 в което Нексен е 3 позиции пред Дънлоп - http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-Auto-Bild-Top-15-Summer-Tyre-Test.htm  и то е немско списание, което боготвори само "бранд А" марките.

Ти въобще прочете ли защо гумите са на тея места в класацията.

10th: Nexen N Fera SU1
Total: 35 / Dry: 5 / Wet: 5 / Comfort: 5 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 9 / Wear: 4
Positive: Quiet pass-by noise, good price-performance ratio, good economy 
Negative: Average handling and grip on dry and wet roads

 

13th: Dunlop SportMaxx RT
Total: 37 / Dry: 9 / Wet: 7 / Comfort: 6 / Rolling Resistance: 7 / Noise: 6 / Wear: 2
Positive: Sporty handling qualities, good safety margins when aquaplaning, short braking distances 
Negative: Very high wear, high price, cost-effectiveness is restricted

 

Ако ти бяга английския кажи ще ти го преведа. удебелил съм основните неща. Нексена излиза че е напред заради икономия, тишина. А дънлопа въпреки добрите динамични показатели е назад заради бързо износване и висока цена.

Виж им оценките за сухо и мокро. Та те дори не са близки. 

 

 

То не е само да гледаме крайната позиция в някой тест. Трябва и малко четене с разбиране.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, kinjal написа:

Сега видях, че вече и против дънлоп са писани негативни мнения...то не се издържа вече. В рамките на половин година все гърбави марки гуми да купя, по напред и за Нокиан не изчетох нищо добро. Продават се :hilezh:

 

Решил си да минаваш на Нексен ли ? :D

То и аз от цялата тема разбрах, че от Нексена по Убаво нЕма .:hilezh:

Това Континентали, Дънлопи, Бриджстоуни, Гудиари, все са  :steinigung: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, martod said:

Решил си да минаваш на Нексен ли ? :D

То и аз от цялата тема разбрах, че от Нексена по Убаво нЕма .:hilezh:

Това Континентали, Дънлопи, Бриджстоуни, Гудиари, все са  :steinigung: .

така говори всеки, който все още не е карал нексен :hilezh: За големите размери разликата в цената е 3 пъти. 170 лв Нексен срещу 400-500 лв премиум. Дали си заслужава, при положение че разликите в гумите са нищожни, а има много хора впечатлени от представянето на Нексен? Може би просто очакваме от 3 пъти по-евтина гума да е боклук, но като се окаже, че е конкурентна почваме да я хвалим пресилено и ненужно да се обиждат премиумите. Факт е, че за нормално шофиране, нито един средностатистически шофьор няма да намери разлика между Су1 и премиум гума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, чак 3 пъти не, но има размери, в които достига до двойно, да кажем средно е 50-60-70-80% разликата, но в някой размери това може да са, както казах 500+лв за 4 броя

Всеки си преценява според възможностите дали половин мертър спирачен път или половин секунда на писта си струват разликата...Че не е по-добра от топ моделите/комплексно/ е ясно, но да се заклеймява като боклук от хора нямащи идея, какво говорят с някакви 15ки на 1.9тди е също в другата крайност: Ей тука още един заблуден:

Цитат
255/40 R19 W) on a combination of roads for 2,000 spirited miles
I was quite suspicious of the Nexens before buying, but the seller did a good job convincing me. I had bought several tires from him before so I trusted his opinion. Switched from Michelin Pilot Sport 2 to these.

A few thousand km after I'm really happy with them. Quieter than the PS2, better dry and wet grip. Perhaps the progressiveness is a bit worse than on the PS2, but it is hard to estimate well as it would need a track day, too scary to find the limit in normal traffic!

Аз също бях голям песимист преди години за марката, но малко по-малко обухме няколко коли с тях и действително гумата изненадва с качество, не само цена.

Edit: Така или иначе, темата е за зимни гуми и тази марка няма място в нея.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен кола за 50 бона с гуми Нексен ми изглежда като да облечеш костюм Бриони и да обуеш галоши.За цената си предполагам са добри, но да се изкарват по добри от Топ-марките ми се струва нелепо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е па аз и нексен съм карал. И роудстон, предполагам не знаете връзката между двете марки 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Китайци, корейци и японци нямат природни ресурси за да направят хубави гуми. Иначе доста неща се правят добре от жълтурковците.  Но не и гумите и колите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямат ли петрол? Че те от това се правят хубавите "гуми". Не от суров каучук. И няма нищо гумено в гумите. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, grizzly said:

Нямат ли петрол? Че те от това се правят хубавите "гуми". Не от суров каучук. И няма нищо гумено в гумите. :hilezh:

Нали се сещаш, че от петрола се прави тесто, което в завизимост от качествените характеристики + настройките на вулканизацията (които трябва да са по-бавни за да стават хубави гуми) формират цената на гумата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сещам се. Също така се сещам че евтините гуми струват по 4.65$ да се направят за 30 сек а скъпите по 7.66$ и се пекат цяла минута. Останалото е търговска лакомия.

Азиатците нямат сняг и съответно нямат опит в тая област.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е просто до снега, летни гуми също са някак си компромисни повечето. Особено Йокохамата ми е слабост да я псувам :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото много от парите в цената отиват за рисърча при топ-марките.

Следват наредени стълбовидно по-евтините марки под шапката на корпорацията Х. Така следващите под топ-марките ползват по-стари разработки. Най-евтините ползват и по-бюджетни материали, нищо чудно да ги правят с тесто със срок на годност, който изтича. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото си в голяма грешка.

Най-много пари отиват за реклама и маркетинг. Това да не е смартфон та да го разработват 1200 човека? Някаква шибана гума с технология от 50те години на миналия век, стоманена тел, корди и полиестер от някакъв вид.

Важното е да те убедят че те са по-по-най от съседната марка която се прави в същия завод от същите материали на същите машини.

Всъщност най-скъпата част от една гума вероятно е матрицата за шприцването и. И ако трябва да поръчаш 50 матрици по 300 000 ще искам да става по-бързо готовия продукт естествено.

 

И в края на краищата разликата между най-добрата гума и най-лошата от един тип е не повече от 20%. Във всеки случай не знам за гума която да има триене над 1.00

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото около 600 човека разработват гумите в Континентал. То може и да изглежда на 50 години като техногия, ама модел на гума от преди 10 години е много по-зле от колкото актуален на същата марка.

И не съм в голяма грешка, просто защото не съм казал, че всичко, го вземат инженерите, естествено че отива и за реклама.

Но за R&D Континентал дава над 260 милиона евро само за сегмента с гумите на година, а за реклама едва ли е повече от 10 милиона евро. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да питам нещо (горе-долу е по темата :)) - защо примерно Нексен високоскоростните им гуми са XL. Ако искам да купя "нормална" гума, трябва да е с индекс "V" - гледам размер 225/50/17.

И другото, което прави впечатление, е че разлика в цената между XL и "нормална" гума няма.:stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 10 часа, SpeedyMan написа:

....То може и да изглежда на 50 години като техногия, ама модел на гума от преди 10 години е много по-зле от колкото актуален на същата марка.

...

Не се шегувай. Може ли това "много по-добре в цифри"?

10см по-къс спирачен път на 40 метра?

0.5дБ по-малко шум?

Аквапланинга не започва на 89,6км/ч  а на 89,9? Ужасен напредък.

Нека позная - подобрили са енергийната ефективност с 1%, живота с 2% за сметка на сцеплението.

 

Под "много по-добре" разбирам прогреса при телефоните - модел от преди 10 години никой не иска да ползва вече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бягай от темата. Дай цифри на МНОГО ПО-ДОБРЕ. Спрямо 10 години.

Карам с ВИДА Спорт 13R80.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Не караш с вида спорт.

2. Не говоря никъде за аквапланинг, а за влажен път но дори и при аквапланинг  може да има до 10 км/ч разлика между актуалните модели на пазара. 

3. Цифри нямам подготвени, но имаше такива тестове в интернет. 

Например това: http://automedia.investor.bg/a/0-nachalo/25422-stari-sreshtu-novi-gumi/comments/2/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Примерът с телефоните е много, много неточен. Съвременните телефони всъщност са комбинация от телефон и ПДА, като само функциите при ПДА-то са подобрени. Самият телефон не е мръднал отпреди 10 години. Дори телефони с по два микрофона, незнам си кви ДСП-та не мога да докарат звука на една Нокия 6xxx.

Гумите за 10 години не са се развили много, по-скоро спрямо 15 годишните модели има голям скок....

 

Разликите не са по 1-2, а по 10-20-30 процента. Ето няколко линка, с конкретни стойности от тестове:

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Bild-Summer-Tyre-Test.htm

Разлика в спирачния път от над 6 метра. Това при среден/висок клас гуми, без да се включват ментетата.....и при НОВИ гуми. После разликата може да нарастне драстично.

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2017-Auto-Bild-UHP-Tyre-Test.htm

Преди време писах, че Firestone SZ90 e опасна гума и ми се нахвърлиха разни форумни специалисти. В този тест намирам обяснение, защо ме беше страх да карам с тях на мокро: 10 метра разлика в спирачния път със СпортМАКС.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...