Jump to content

Избор на зимни гуми през Юни? Предложения за 2017/2018


Recommended Posts

По-конкретно от това, което съм написал не мога:) - с конкретен автомобил и модел. Размерът е 195/65/15.

Може да провериш какви Дънлопи има в този размер и да прецениш дали в наблюденията ми има резон.

 

Не искам да обсъждам разни хипотетични ситуации.

Предполагам, че няма да се изненадаш, ако кажа, че има значение за една гума как е съхранявана и в какви режими е експлоатирана.

А "новите" нонейм гуми са "нови" само първия сезон. Аз не си купувам гуми, за да си тествам нещо, а за да ги карам. Повече ме интересува какво става с тях втория сезон. 

Интересното е, че все още няма отзиви от Нексен на няколко години....всъщност някои хора купуват евтини гуми с идеята да ги сменят често....предполагам, че същите хора са намерили и много основателна причина да си изрежат катализаторите и дпф-ите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 434
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Nexen е супер на втория сезон за трети не мога да коментирам това за SU1 и SU4 няма никаква разлика в представянето спрямо първия. С един колега си пиша по скайп-а, с правено RS3 и той е с нексен су1 на втори сезон, реши да е модерен и да вземе премиум...ония ден какво сподели:

Цитат

бях на кондофрей днеска
дънлопа са пълен смях
много слаба тракция
с нексена имах 1.72 60 futa
с дънлопа 1.89
а.нексена са 2 пъти по евтини

Edit: За RT2 иде реч 235/35/19 и 225/35/19

 

Edit2: За Falken FK510 мога да дам доста положителен коментар и мисля в момента в ценовия клас, а и доста над него е без конкуренция, за мокра настилка миналата седмица обикалях малко с него...уникално поведение има, произведени са в Япония, ако има значение...

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам също Su1 на около 10 000 км, дот от 2015, сега на трети сезон. Гумата държи на зверско натоварване и се представя отлично във всякакви условия. Много повече ми допадна от goodyear eagle не знам си кво в същия размер. До сега нито веднъж не ми е приплъзнала, а като набия спирачки, ми остава синка от колана, чак ме е страх да не се осуче купето :hilezh:. Недей да ги подценяваш и да се изказваш така, все едно за нищо не стават, като много често дават по-добри резултати от прехвалените и скъпи марки. Аз повече няма да си купя гума различна от нексен - имам само позитивен опит с N8000, Winguard нещо си и Su1.

 

А отделно, както и да съхраняваш гумата с времето си гуми качествата, особено след 5-тата година, докато се кара. Става твърд налъм и почва да се "хлъзга", особено когато е много топло или много студено. 10 годишна гума е меко казано за боклука, освен ако не се кара много спокойно и внимателно. За 5 години често се навърта и бая километраж, което пак води до сериозно износване и е хубаво да се смени. Така че да, много е по-ефективно, безопасно и препоръчително да се сменят евтини гуми на 5 години отколкото прехвалени премиуми на 10 г. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6/4/2017 at 20:52, AALEXANDROV написа:

Michelin ALPIN PA 4 XL

Pirelli Winter Sotto Zero 3 XL

Continental Winter Contact TS850 P (не знам дали го има усилен)

Dunlop WINTER SPORT 5 XL

Някъде нещо за Нексен  да видяхте та му ги набутвате тия тояги на човека.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎4‎.‎6‎.‎2017‎ г. at 20:52, AALEXANDROV написа:

Много хора похвалиха Нексен като отлично съотношение цена/качество. Отстъпва ли на "премиумите"?  

 

 

@Passi Не съм геренерално против Нексен, даже съм ги споменал като алтернатива. Обаче аз обичам провереното и от тази гледна точка имам предпочитания към Дънлоп и Мишлен, както и негативна нагласа към Континентал. За Нексен нямам впечатления от първа ръка, но чувам добри отзиви и защо пък да не ги пробвам, знае ли човек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

показателно е, че все повече мнения се събират за влошеното качество на дънлоп. Същото и за фалкен, та си мисля, че тези може да отпаднат при избора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, DStealth написа:

Nexen е супер на втория сезон за трети не мога да коментирам това за SU1 и SU4 няма никаква разлика в представянето спрямо първия. С един колега си пиша по скайп-а, с правено RS3 и той е с нексен су1 на втори сезон, реши да е модерен и да вземе премиум...ония ден какво сподели:

Edit: За RT2 иде реч 235/35/19 и 225/35/19

 

Edit2: За Falken FK510 мога да дам доста положителен коментар и мисля в момента в ценовия клас, а и доста над него е без конкуренция, за мокра настилка миналата седмица обикалях малко с него...уникално поведение има, произведени са в Япония, ако има значение...

Всичко хубаво но старт от 0 на драг писта не е единствения показател за качествата на една гума.

 

Спиране тествал ли е. Максимална скорост в завой тествал ли е. на вода същите две тествал ли е.

Колко км ще издържи една и другата също има значение.

 

Смисъл не може да се заклеймяват модели гуми толкова лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато имаш 550кс кола била тя и с двойно предаване те интересува да тръгваш, особено като ходиш на драг, когато с ~двойно по-скъпа гума и то нова, даваш по-лоши стартове не говори добре за качествата на гумата като цяло. А спиране, завои,вода и износване са ти последната грижа, сигурно и за разход ще споменеш. Просто споделям, какво ми каза от прехода Нексен СУ1 -> Дънлоп РТ2 . Като покара пак ще го питам, няма причина да е по-лоша гума, но взе така остава близо двойно по-скъпа в тоя размер под 200лв бройката и 330лв премиума, след подобно изпълнение не остава добър привкус от дадените 500+лв отгоре за 4 броя...

Видях, че темата е за зимни и се извинявам за последните два коментара, Нексен зимен не бих препоръчал, но летните им топ модели са наистина много добри като качества и понеже се отвори тема, как ще държат след първия сезон коментирах, това е:huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така де, ама в конкретния случай с драга има мнооого субективен елемент - дали при двата теста външната температура и температурата на асфалта са били еднакви, дали пистата е била еднакво чиста, дали налягането в гумите е било еднакво. Така че аз на този тест по-скоро не вярвам, а съм сигурен и в друго - ако Нексена бяха по-добри от Дънлопа, щяха да са по-скъпата и реномирана марка.

А отделно, че на драг май е най-добре със слик/семислик да се гони време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 53 минути, DStealth написа:

Когато имаш 550кс кола била тя и с двойно предаване те интересува да тръгваш, особено като ходиш на драг, когато с ~двойно по-скъпа гума и то нова, даваш по-лоши стартове не говори добре за качествата на гумата като цяло. А спиране, завои,вода и износване са ти последната грижа, сигурно и за разход ще споменеш. Просто споделям, какво ми каза от прехода Нексен СУ1 -> Дънлоп РТ2 . Като покара пак ще го питам, няма причина да е по-лоша гума, но взе така остава близо двойно по-скъпа в тоя размер под 200лв бройката и 330лв премиума, след подобно изпълнение не остава добър привкус от дадените 500+лв отгоре за 4 броя...

Видях, че темата е за зимни и се извинявам за последните два коментара, Нексен зимен не бих препоръчал, но летните им топ модели са наистина много добри като качества и понеже се отвори тема, как ще държат след първия сезон коментирах, това е:huh:

Тая кола 550кс само на драг ли се кара? Завоите как ги взема на палтформа ли я качва? Като завали с рейса ли е?

Като е такъв гъзар да си земе чифт семисликове или сликове. 

 

Мнението му има 10-20% давност за средностатическия шофьор. 

Също така първите 200-300км новите гуми трябва да ги минат за да се махне първоначалния филм с който е запечатана новата гума. Чак тогава си показват истинските качества новите гуми.

Другите фактори за разликата във времената ги е дал AALEXANDROV

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, DStealth написа:

 когато с ~двойно по-скъпа гума и то нова, даваш по-лоши стартове не говори добре за качествата на гумата като цяло.

 

Aко е съвсем нова няма как да очакваш добри резултати. Трябват и няколко стотин километра "разработване" .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, Audi V6 said:

 Несъобразена скорост с пътната обстановка. Така любимата фраза на полицаите. Колегата е пожарникар (или поне с такова впечатление съм останал), знае от първо лице какво става при лош късмет. И си има не едно, а две на ум, предполагам. Както и аз. По същата причина винаги инвестирам в хубави гуми, защото не се знае кога ще ти потрябват. Макар и да не съм Себастиан Льоб...

Каква пътна обстановка бе колега? 

Единственото рисковано нещо тук беше случка 1.

 

Например случка 5 - Имах 50-60 метра дистанция, гумите се хлъзгаха като на лед посред слънчев и сух ден. При това бяха нови.

Или пък случка 6 - със скорост 30 км/ч? 

За случка 4 е ясно, че гумите спасиха кучето, колата, но и финансовия и душевен комфорт. 

Случка 2 е ясна - то гуми CEAT вече май не се и внасят.

Случка 3 - тук между другото отзад бях с YOKOHAMA, но отпред с Continental. Естествено континенталът държеше като куче, но не може да се каже същото за йокохамата. 

 

8 hours ago, HannoSLM said:

според теб, 10 годишен континентал по-добър ли е от чисто нови "азиатски" гуми - като нексен например? Ако приемем, че и двете не са карани.

На влажно може и да са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко да ъп-на темата: току що си напазарувах един страхотен комплект оригинални джанти 17-ки за

4Ф фейса и сега ще се оглеждам за 225/50/17

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Passi написа:

Той човека е малко вероятно да си е сложил гумите на пистата ама пак не вярвам Нексен да бие Дънлоп по каквито и да било показатели.

Естествено, че не е викнал мобилен екип до Кондьо...как да е ...Ето едно ревю от 2014 в което Нексен е 3 позиции пред Дънлоп - http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2014-Auto-Bild-Top-15-Summer-Tyre-Test.htm  и то е немско списание, което боготвори само "бранд А" марките.

Мога да намеря и спрямо RT2 тестове, в които ги бие на мокро, но не ми се и занимава дори, те дори не могат да завиват и им трябва платформа :).

Просто споделих, понеже има доста хора минали от Премиум UHP гуми на Нексен UHP и ги хвалят, но не бях срещал човек минал от Нексен на две години на Дънлоп да го плюе, затова споделих, то е ясно, че в малките размери при разлика 10-20-30лв на гума е по-добре да не се рискува, ако човек е несигурен в марката, ама при 500+лв разлика за 4 гуми да си разочарован от "премиумите" не е никак яко IMHO.

Това от мен, зимни не препоръчвам никакви извън премиум брандовете, да не остане някой с погрешно впечатление...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Passi написа:

Той човека е малко вероятно да си е сложил гумите на пистата ама пак не вярвам Нексен да бие Дънлоп по каквито и да било показатели.

 

Може да си ги е купил от софия и веднага да е отишъл да покара с новите гуми на кондофрей 'щото са много яки :hilezh:

тея 50 километра не стигат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, HannoSLM said:

показателно е, че все повече мнения се събират за влошеното качество на дънлоп. 

няма такова нещо. Дънлоп правят различни модели. Понятно е в размер 195/65/15 да нямат топ модел.

Не съм чул досега някой да се е оплакал от пътното поведение на  Спортмакс. Аз ги избягвам, защото са ми шумни, но като поведение нямат забележка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега видях, че вече и против дънлоп са писани негативни мнения...то не се издържа вече. В рамките на половин година все гърбави марки гуми да купя, по напред и за Нокиан не изчетох нищо добро. Продават се :hilezh:

Screenshot_20170614-200645.png

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дънлопите са много добри гуми, джантите са ОК, нищо че дисковете са малки, щом се кефи и колегата няма лошо. А колкот за дизела или бензина,- това е безкрайност :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...