Ilian88 Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Здравейте , имам следното питане . Става ли интеркулер от Ауди А3 8л / 110 коня / да се постави на Ауди А3 8л 131 коня - 1.9 тди двигатели . Има ли някаква разлика и съвместими ли са ? Също имам питане и относно ремонт на кулера . Възможен ли е , надежден вариант ли е и колко горе долу би струвало . Повредата е в средната му част - " питата " . Вече купувах един преди 2 месеца втора ръка и вчера установих , че и той издиша . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 7 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 7 Юни 2017 Кулерите би трябвало да са еднакви,а относно ремонта на спукан кулер аз не бих се занимавал с ремонт със съмнителен резултат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bojosx Публикувано 8 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 8 Юни 2017 Кулерите са еднакви но захващането с тръбите е различно. От 110 е с маркуч обикновен с обикновенни скоби а 131цата е маркуча в края е като чашка с 2 уши и 1 скобичка която държи ушите. Ще са ти нужни и други турбо пътища за връзката към кулера на 110ка Изпратено от моят SM-G900F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimitar9408 Публикувано 9 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 9 Юни 2017 Кулера от 131 е с по голям отвор от кулера на 110ка. И към автора имам кулер от 131 пиши на лс ако имаш интерес Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ilian88 Публикувано 21 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Юни 2017 Благодаря за информацията , знам че не е оферта да се поправя , лично аз бих си взел чисто нов , ако знам че няма да има проблеми, но това е че преди едва няколко месеца си купих втора ръка кулер , и вече издиша , което ме кара да се съмнявам че може да има причина , било то от вибрации или пък е поради мястото на което е разположен да е предразположен към механични повреди . На скоро пък открих че едната скоба ми беше изтървала и съм карал с отхлабена свръзка ... след като я захванах здраво , колата спря да изпушва при тръгване и стана по отзивчива - 2 седмици по-късно свалих подкалника да видя въпросната скоба , тъй като колата отново започна да изпушва и да не върви както преди , снадката беше здрава , но като подадох газ на неутрална на място и сложих ръка до кулера ,духаше си стагбилно.. ... В крайна сметка явно отново ще взимам втора ръка , ще сменя скобите от двете страни и се надявам повече проблеми там да нямам ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване