Jump to content

Неравномерна работа на двигателя на свободна 3.2FSI


lazarov1994

Recommended Posts

Здравейте колеги,

от скоро карам А6 3.2FSI типтроник, която е газифицирана. Като цяло колата на свободна работи неравномерно, интересното е че оборотите на обортомерна не помръдват, но се усеща ясно едно леко, да го наречем, претръване. Понякога е монотонно,а понякога се случва неравномерно (през различен период 2-5-10 секунди). Когато вкарам D, претръването става почти неусазаемо (вдигат се и оборотите от 650 на към 800-900). В движение колата няма никакви проблеми. Понякога и не палеше от 1вия път. 

Смених цялото запалване - бобини със свещи. Свалих катализаторите и смених меката връзка. Изчиствах нагарите в двигателя. Колата е направо друга. Даде на диното 253 коня и малко, което е супер. Отделно смених заден тампон на скорости, пистов ремък и бях на тъп да сменя и обтегач, но там малко се е заоблил 1 болт и трябва да свамяме предницата, но нямахме време.

 

Някой да се е сблъсквал със същия симптом ? Някакви идеи ?

Мерси предварително.

 

ПС: Колата го прави и на ГАЗ и на Бензин. Работата на двигателя е еднаква.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледаха уж тампоните на двигателя и на скоростите, само заден на скоростната беше за смяна .. Трябва да видя хидравличните. Мисля да пусна  1 пушек тест тези дни да видя дали пък не дърпа от някъде въздух .. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами като изключим факта, че газовата е за настройване, защото купих наскоро колата от човек, който не я е карал на газ, и при кик-даун дава мис файъри. Като цяло за вървеж не намирам разлика особено (колата се кара само с 99+ бензин ) за момента. Разхода на газ е ок, но каточели гори повече бензин от колкото трябва, което е горе долу 20% от разхода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Радвам се, че повдигната такава тема... карам 3.2 фси и проблема е същия - именно неравномерна работа на свободен ход без да реагира стрелката на оборотите и трудно палене особенно когато е студен двигателя: въртене на стартера около 3-4 сек. и от време на време даже припалва и гасне, първите секунди рабопта на двигателя са неравномерни и груби , спкаш не може да нареди цилиндрите ! Няма грешки при диагностика или видима причиниа ... онзи ден я закарах на сервиз и майсторчето замери налягането на горивото непосредствено преди двигателя и там му даде 2бара, а трябвало да е 6 ! Оказа се,че в горивния филтър трябвало да има някакъв регулатор/клапан, който в моя (Filtron) го няма и със смяната му сега пали от 1/4 оборот когато е заргряла, но студения старт си остана труден (с една идея по-лесен от преди смяната с качествен филтър) ! Цената и на двата е около 60лв. така или иначе... но проблема си остава и ако някой има идей нека насочи.... По логика проблема е в липсата на гориво или ниско налпягане при старт за това можете ли да обясните какви клапанчета има по системата ? Обясниха ми,че тези фси,гди и други двигатели с директно впръскване работели подобно на common rail при дизела т.е. имало тръба в която се държи високо налягане и от там се подава към инжекторите... вярно или не ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК значи е възможно помпата да сдаде багажа (предполагам не говорим за помпата в резервоара), предполагам има някакви клапани, които регулират налягането да е постоянно, както и би трябвало да го държат в системата такова дори и при угасен двигател?!  Да попитам кои са вероятно слаби звена/ връзки по горивната система около двигателя , понеже рядко но съм усещал няколкократно аромат на бензин при палене сутрин, когато перката на климатика се пусне преди запалването на двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Колеги може ли да споделите какъв се оказа проблема? Имам подобен проблем - на работи неравномерно (все едно се форсира) и то понякога. Оборотомерът не отчита да играят оборотите, а компютъра не ми подава грешки. Нямам проблем с паленето - пали от раз без значение дали е студена или не, но при студен старт държи малко по-високи обороти за около 10-15 секунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах същия проблем , оправи се след като направих адаптация на дроселовата клапа и колектора. А за паленето сутрин е бормално 10-15 сек да държи по високи обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По тази тема ли? -> http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Throttle_Body_Alignment_(TBA)

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да , само че аз сменях колектора. След това претрисаше , направих адаптацията и се оправи.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...