robobug Публикувано 2 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 2 Октомври 2017 12 hours ago, fifipaldi said: Каква е цената само на фрикционите и колко взимат за работа за смяна на съединител в М и Д? Фрикционите бяха 800лв без отстъпка (OEM-ският комплект излиза около 1700лв). Труд няма - операцията бих я направил без нужда само ако свалям мотора. Евентуално профилактика на мехатроника е 150-250лв (не помня от какво зависише цената). Адаптацията е включена в цената на фрикционите....(ако е възможна ) За пълно ревизиране на кутията (кабелче, соленоиди, датчици) искат да я сваля.....но нещо са ми неясни процедурите и вариантите за части и не съм сигурен, че искам да пипат в БГ по работеща кутия. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Пишеш, че е мапнат мотора, кутията бутана ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 (Редактирано) 12 hours ago, robobug said: Фрикционите бяха 800лв без отстъпка (OEM-ският комплект излиза около 1700лв). Труд няма - операцията бих я направил без нужда само ако свалям мотора. Евентуално профилактика на мехатроника е 150-250лв (не помня от какво зависише цената). Адаптацията е включена в цената на фрикционите....(ако е възможна ) За пълно ревизиране на кутията (кабелче, соленоиди, датчици) искат да я сваля.....но нещо са ми неясни процедурите и вариантите за части и не съм сигурен, че искам да пипат в БГ по работеща кутия. При смяна на фрикционите трябва да се "калибибрират" ръчно (и чисто механично) в старите кошници... това е нещото, което никой не може да ти гарантира че ще е успешно, защото целия работен ход на съединтеля е 2 мм и в разглобен вид и на око няма как да се прецени дали ще работи както се очаква или не. А с новия цял оригинален съединител работата е ясна - слагаш и караш, защото той идва "калибриран" и няма деруги по кошниците, които да пречат на движението на ламелите. Сумата от около 5к която писах е с оригинални части - нов съединител (цял), ревизия на кутията (лентов кабел, соленоиди и т.н.), нови масла (включително и в механичната част на кутията), филтри, един-два семеринга, гарнитури тук там ... Редактирано 3 Октомври 2017 от BECKO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Кутията надали е пипана, и аз съм с чип и ми казаха, че при Stage 1 няма смисъл да се пипа софта на S tronic-a, изрично ги питах и за това. Ако фрикционите са 800, а целия съединител е към 1700 с отстъпката не виждам никакъв смисъл да се прави тази процедура с купуване и нагласяне (калибриране) на афтъркаркет фрикционни дискове. Колко е горе долу цената само за работа за смяна на съединител на S tronic някой знае ли, аз повече това питах в предишния пост? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 3 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 3 Октомври 2017 Горе-долу ми се изясняват нещата. Трудът (само за съединителите) не трябва да е по-различен от смяната на обикновен съединител....даже е по-лесно. Възниква въпроса - ако кутията износи съединители, задължително ли е да се смени всичко по нея? Т.е. това износване може ли да се разбере дали се дължи на нормална експлоатация или поради това, че някой от компонентите не осигурява налягане/притискане..... и новите съединители ще се износят веднага? Т.е. ако правя нещо профилактично (извън смяната на масло и лентов кабел), то трябва да се направи "от-до". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BECKO Публикувано 4 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 4 Октомври 2017 Износването по съединителя си е от експлоатацията на задкУрмилното устройство... специфичен случай в който може да палнеш и нов съединител е когато се скапе Lever Selection сензор-а и дори и тогава това не става моментално. Грешката за тоя сензор се появява на таблото и кротко трябва да се отправиш към сервиз-а, а не да караш 3-4 седмици. Иначе съединителя се износва по-бързо от "стандартния" тормоз - боксувания в сняг: на задна скорост с нещо по-тежко като Q5 е направо класика, на 2-ра скорост (и двете са на малкия размер фрикциони), рязки стартове от място, катерене по бордюри и т.н. Ако нещо не работи по хидравличната част (мехатроник, клапани...) първите симптоми с в "гранични" режими - при намаляне на скорост и превключване 3-2-1, при бавно "пълзене" в задръстване и по-топло масло, при превключване от P->D и обратно. Поне аз не съм виждал или чувал за случай в който проблем по мехатроника да е запалил и износил съединител без преди това да е имало други симптоми, но знае ли човек Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 4 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Ноември 2017 Случайно попаднах на тази обява: https://www.ebay.at/itm/Belaglamellen-Satz-DSG-fur-Doppelkupplung-0B5-141-030-E-Audi-A4-A5-Q5/272911174063?hash=item3f8ac609af:g:-QcAAOSw6HJZ1hzU Потърсих дали наистина BorgWorner са пуснали фрикциони като ремонтен комплект и попаднах на каталог от 04.2017, в който се предлага ремонтен комплект 34265KIT, който включва фрикционите за двата съединителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan1997 Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 Здравейте, Карам Ауди А5 2011 3.0TDI Quattro проблема ми е следния при студена кола ми почва да влиза във авариен режим от 1скорост прескача на 3 и няма задна предавка. Като загрее и изключа двигателя и запаля и се оправя . Кодовете който излизат са P17E000 устойствотоза смяна на предавка 1, механична грешка ще съм много благодарен ако някой знае какво е ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HeatheN Публикувано 11 Декември 2020 Доклад Share Публикувано 11 Декември 2020 Мишо ще ти каже, обади му се. Най-вероятно мехатроник, оттам и съединители. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tarikata_cs Публикувано 6 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2021 On 9/29/2017 at 4:48 PM, fifipaldi said: Изчисти го възможно най-бързо и им я карай пак ако трябва, защото имам съмнения, че ще изчезне вибрацията. Дано се оправи де. Извинявам се за отклонението от темата. Препоръчайте ми къде чистят качествено DPF ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване