Jump to content

Новото Audi A8


Wizi

Recommended Posts

3 hours ago, robobug said:

:nixweiss:

 

Тц, сори, брада. Няма друго освен S400 Hybrid. Поне не и до момента.

 

Гледам, че и пионерите в този сегмент Лексус с техния LS600h не предлагат нищо революционно с техните хибридни двигатели. За мен тази технология е мъртвородена или просто още не е узряла. Предвид развитието на Тесла не бих се изненадал, ако рязко изчезне в небитието и всичко мине изцяло на ток.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Май някой ти цензурира гугъла :)

 

На този етап хибридите са много добро решение - неограничен пробег, най-мръсните режими, с най-ниско КПД на мотор и кутия (при тръгване и стоене в задръстване) са избегнати.

БМВ са намерили и решение с теглото в 7-ма серия с карбонови елементи.

ЗФ са изкарали евтино решение за хибрид....просто трябва да се отдели повече внимание. Защото А8 с 2.0ТФСИ + малко моторче е точно отбиване на номера.

Когато се коментираше дизелгейт, една от негативните страни на измамата беше, че ВАГ не отделят достатъчно пари за развойна дейност.

А сензорните дисплеи и връзката с нета едва ли може да се представят като технологична новост при автомобилите.

Активен (антирол) заден мост има и в БМВ Е60.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.breitbart.com/big-government/2017/06/21/delingpole-tesla-car-batteries-co2-not-remotely-green-study-finds/

 

Аз говоря за великата брадва/тесла. Изглежда че освен с евтин и грозен интериор се отличава и с по-малко от тръбената екология. И накрая плащаш 150 000 евро за пропаганда и кола, на която след 5 години ще трябва да правиш ремонт за десетки хиляди.

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во - батериите използвани в Тесла/Брадва не са по-различни от батериите, които масово се използват по фенери и други видове батерии. Светът е залят от такива години преди Тесла да пуснат автомобил в производство и ако беше толкова безумно анти-екологично със сигурност някой отдавна щеше да пее на много висок глас

2ро - Тесла за 150 хиляди Евро има един единствен модел, а именно Model S P100D. И честно казано за тези пари си е без пари, ако и с "грозен" и "евтин" (където и да го видя такъв) интериор.

 

С това предлагам да приключим лирическото отклонение от темата. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мястото на Тесла в историята е осигурено. Концепцията заслужава отделна тема.

 

Един интересен слух за новата А8-ца. Всяка версия ще може да се поръча с хибридно задвижване. Вероятно заслугата е на ЗФ.

Електрическата система ще е 48 волтова и ще има турбини....много турбини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

15 hours ago, Wizi said:

 

2ро - Тесла за 150 хиляди Евро има един единствен модел, а именно Model S P100D. И честно казано за тези пари си е без пари, ако и с "грозен" и "евтин" (където и да го видя такъв) интериор.

 

С това предлагам да приключим лирическото отклонение от темата. :)

 

Без пари? За тези пари какво ауди/мерцедес/БМВ ще вземеш? Винаги ще предпочета немския премиум, дори само заради усещането на седалките. Предпочитам нещо да ми лъха на лукс, отколкото на детска играчка.

За тези пари ще се вземе и А8, от магазина. Кое според вас е повече кола, А8 или брадвата? Или въпроса си е направо абсурден...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма сериен бензинов автомобил с ускорението на Тесла. И това ускорение не е свързано с използване на специални горива, гуми и масло, което да се сменя след всеки старт или всеки сезон.

Съчетанието на стабилност и комфорт при Тесла също е уникално.

Това обсъждане е за друга тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не я сравним с новата А8-ца което си е баш за тази тема?

Сега отварям audi.bg - най-скъпата A8-ца W12 базово струва 270 000лв. С екстрите баш ще стъпи към 300. И какво като ускорява секунда по-малко от теслата до 100, след като във всичко друго е в пъти по?

Не говорим за подръжка при такива цени, но след като смениш батерията на теслата всички спестени разходи от бензиновия автомобил отиват на майната си.

Редактирано от Vonko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тесла-та не става за дълги преходи с по-висока скорост..... като я подкараш на аутобана с 200+ и пробега и пада под 100 км. с пълна батерия.

Това я прави напълно неупотребима за човек, който пътува активно по работа.

Редактирано от BECKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тесла е в момента това, което БМВ, Ауди, Мерцедес и всички останали ще покажат, че могат и те да бъдат след още "само" няколко години.

 

Приключваме ли или сърби здраво? :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даде, но разликата е че Ауди, Мерцедес и БМВ ще го направят като хората и ще предложат много повече лукс и класа за такава баснословна сума. А и бъдещете на тези електродвигатели за мен поне е много неясно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, човек, ти си тотално неадекватен. Какво сравняваш круши с крушки не мога да разбера?

Какво изобщо споменаваш Тесла в тая тема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

21 hours ago, Wizi said:

Тесла е в момента това, което БМВ, Ауди, Мерцедес и всички останали ще покажат, че могат и те да бъдат след още "само" няколко години.

 

Приключваме ли или сърби здраво? :) 

+1 Теслата е супер впечатляваща по всички параграфи и си личи че е напред от конкуренцията. За градско каране и разстояния до 400 км преход си е екстра. Дали наистина швабите ще направят нещо такова някога? Почвам да се чудя, тъй като времето си минава, а те все още почти нищо не показват :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той може да напише, че и слънцето изгрява и залязва, пак ще е прав.

Теслата има друго предназначение и пазарна ниша, никой не рекламира/купува подобен автомобил за 2000км преходи из Германия :stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой практичен германанец на нарива 100 к. евра в 5 метрова лимузина за да я кара 10-100 км на ден, градско. За това и никой практичен немски производител не прави аналог на конкретната тесла.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-евтината Тесла в Германия започва от 68970 Евро, а знаете, че излиза съвсем скоро и Модел 3 с базова цена от 35000 USD (най-вероятно същата ще е и цената в Евро).

Има достатъчно хора, не само в Германия, които нямат против да карат 400-500км градско с едно зареждане, само на ток. Нещо абсолютно постижимо със сегашните модели Тесла.

Когато няма аналогичен продукт на пазара цената е нормално да бъде доста по-висока от нормалното, а именно това е случая с Тесла за това да се крещи колко била скъпа граничи с плиткоумие.

 

Сестра ми изкара близо година като консултант в магазина на Тесла в Берлин, където едно от служебните й препоръките бе през обедните почивки да кара служебна кола, ако й се налага да излиза някъде. Покрай тази случайност имах възможността да видя, да се повозя и дори да покарам такъв автомобил за разлика от вероятно повечето списващи тук за "евтин" и "грозен" автомобил.

 

 

Темата все пак е за новата Ауди А8-ца. За пореден и последен път взимам участие в отклоняване на темата и моля същото да направите и вие. Ако искате отворете отделна тема и нека разговорът премине изцяло там!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не ме впечатлява особено тази А8-ца.

Дано с дизайна изпъкне поне.

 

OFF. Относно Tesla-та.

За мен това е технология на 100+ години и бъдещето не е там.

Водородните автомобили с отделяне на чиста вода са много по-иновативни.

А Теслата е супер грозна, да не говорим за модел Х, който е направо комичен.

С този 30 инчов телевизор вътре и интерора издиша много.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Слаба работа, предполагам е страхотна кола, ама няма какво да ме грабне в тази пораснала по размери а 4 - ка. Еталона го задава s-класата и другите са една крачка зад нея.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с какво е назад новата 8-ца от с класта, щото така казано само голи думи нищо не значат.

На мен много ми допадна отвътре и отвън, изглежда много по-свежа от всеки мерц.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

разочароващо е, че са махнали врътката за ММИ и сигурно ще слезне и в другите модели. Тъч скрин, като единствен начин за контрол е ужас и опасно. Да се пестят пари от врътки и бутони в тоя ценови клас е пародия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...