Jump to content

Новото Audi A8


Wizi

Recommended Posts

On 7/12/2017 at 7:10 PM, Spunky said:

разочароващо е, че са махнали врътката за ММИ и сигурно ще слезне и в другите модели. Тъч скрин, като единствен начин за контрол е ужас и опасно. Да се пестят пари от врътки и бутони в тоя ценови клас е пародия.

абе ти още ли пееш тая песен бе .... вземи разбери, че това е бъдещето и скоро няма да има никакви врътки и демоде копчета! Нито е опасно, нито е неудобно. Тъчскрийна е супер интуитивен за управление на колата и е десетки пъти по-скъп от всякакви копчета, врътки и други морално остарели глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Тъчскрийна има една единствена положителна "функция", а именно изглежда адски ЯКО да го имаш!

 

До там.

 

Абсолютно нищо не може да бъде по-добро от физически допир до бутон/копче или врътка, което дори не поглеждаш къде се намира, а само протягаш ръка към него и то е там, изпълнява точно онази функция, която търсиш и си сигурен, че нищо не си объркал. (Почти) винаги имаш обратен физически feedback за броя корекции, които си нанесъл. 

 

Я ми го пресъздай това с един модерен елегантен тъч скрийн? Абсурд.

 

Производството на интериор с висококачествени бутони и врътки е сложен, изисква огромно количество мисъл и накрая "увисваш" с някакъв физически бутон или врътка, която изпълнява една или в най-най-добрия случай няколко на брой функции. Отделно при премиум марките този процес допълнително изисква висока прецизност и безупречно качество в самата изработка, което също струва пари. Да бъде от алуминий (примерно), да кликва по точно определен и специфичен за марката начин и т.н.

 

При тъч скрийна всичко това липсва. Лесно се произвежда, не може да има какъвто и да е премиум финиш по подразбиране, плесваш му някакъв готин интерфейс, който може във всеки един момент да се преобрази на всичко, което ти е хрумнало и така да изпълнява буквално безброй функции.

 

 

С този интериор на А8 и всички останали без значение дали човек се движение в градски условия или на магистралата - дори най-елементарните неща като смяна на радио станция или избор на друга температура ще изисква в пъти повече внимание и ще причинява в пъти повече разсейване.

 

Да са живи и здрави копчетата по волана, които за сега нямат желанието да изкореняват!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно, че е опасно, но и поне по първи впечатления системата била лагава сравнено с преди... Единственото положително нещо на тъч скриина, като единствена опция, е че по-евтино за производство. Това е. 

 

Всички нови БМВта имат тъч скриин, но имат и контролери, като някои имат и сравнително безполезното жестово управление...

 

Дано си остане само в А8...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на новите волвета положението от 2014 е същото - един тъчскрийн, с който управляваш всичко - е преродих се, толкова лесно и удобно, няма база за сравнение със старите интериори с копчета. Нито е опасно нито нищо, Много по-лесно и бързо стават всички промени и като го знаеш къде е, не е нужно да се гледа - един поглед и си готов. А за балъците дето се разсейват и крашват, тия коли спират сами и те вкарват в пътя, ако го изпуснеш, така че спокойно можете да си щракате по екраните, колата ще ви пази :) Тая А8ца само като гледам как готино са я измислили и са изпипали всички детайли, хем да изглежда луксозно, модерно и супер лесно и интуитивно да се случват нещата ми се приисква да я имам.

 

Скоро всички коли ще са така, времето на грозните копчета и врътки отмина.

 

купете си тогава телефони без тъчскрийн .... бахти соц дедките отричащи новите технологии.

12 hours ago, Wizi said:

Да са живи и здрави копчетата по волана, които за сега нямат желанието да изкореняват!

мислиш ли? Има коли, където и там са с капацитивни копчета :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В S - класата мисля че дублират функциите - има ги през менюто, има ги и на копчета за бърз достъп, ти хубаво за 1 секунда поглеждаш тъча и си готов, ама някой дядка на 65, все пак тази кола не е за 20 годишни лапета - как го виждаш да скролва и да кара едновременно, мухаххаа. Интересно ще ми е и цената на този тъч скрин модул, ако даде фира, дали ще има китаиски реплики за 500$ или ще трябва да се инвестира 5500 евро без ддс.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото си спомням от клипа с ревюто, бутоните на екрана кликат като натискаш, а дори и вибрират като обратна връзка....

Направо като истинско копче, дет се вика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, сигурно ще е нещо като на ябълковидните телефони, нали бутона отпред им е тъч с фийдбек. Цъках го и не се усеща като предишния им бутон, но все пак има някакъв вид усещане, че го натискаш.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе сигурен съм, че ще му предадат мега ултра премиум вибрация, която да те кара да се подмокряш само като я усетиш! <_<

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ауди логично следва тенденция кранчетата да се сменят с тъч екранчета. Това далеч не ги прави по-бавноразвиващи се или малоумни, а просто си коментираме до колко това е разумно. Едни казват, че супер лесно се свиквало и било готино, а други ретро батки (мен включая) са на мнение, че този търсен effect е по-скоро реално defect. Вторите сме напълно наясно, че светът като е тръгнал натам за сега поне връщане няма и чак след години може евентуално да стане обратно модерно да връткаш нещо, пък нека видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше ревю на новата хонда nsx и там няма врътка да си усливаш музиката ами има врътка , която сменя режимите на колата - спорт и т. н., и по навик ако искаш да усилваш музиката - сменяш режима на колата, е с всичко се свиква, ама ако си карал 20 години с кранчета за мивка...абе опасно е да караш и да търсиш менюта и подменюта, нали затова забраниха гсм - ите в колата - да караш и да пишеш смс - и, то това реално е същото.

Редактирано от STEFAN8898
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, nichirenshu said:

Да не говорим какво толкова има непрекъснато да настройваш в движение?

и аз това се чудя :nixweiss: 

 

1 hour ago, STEFAN8898 said:

абе опасно е да караш и да търсиш менюта и подменюта

нищо подобно, всичко ти е на максимум 2-3 клика. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и мен малко не разочароваха тия не знам колко дисплея общо... Проблема е че дори да знаеш кое къде е точно докато няма физическа форма това, което искаш да пипнеш все ще трябва да погледнеш. Не знам, зависи колко и как е подреднена информацията, няма как да са направили нещо крайно безумно уж.

Хубавите моменти са, че има неограничени възможности за ъпдейти и настройки.

Цялата тема обаче се върти около тия дисплеи, за дизайн и технологиите никой нищо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизайна е хубав, но скучноват и технологично не предлага нищо повече от другите. В тоя клас Мерцедес е лидера и това А8 нищо не променя. 

 

5 hours ago, nichirenshu said:

Кое точно е същото? Дали ще натискаш бутони или тъч скрийн с фийдбек няма никаква ралзика. 

 

Няма нищо общо, понеже не можеш да напипаш бутона на тъч скриина. Единственото полезно нещо на тъч скриин е вкарване на адрес, като си паркиран. От една от най-добрите и интуитивни системи, се връщат назад. Дисплея за климатика въобще и не искам да го коментирам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, nichirenshu said:

Кое точно е същото? Дали ще натискаш бутони или тъч скрийн с фийдбек няма никаква ралзика. След седмица в колата всичко ще го правиш без да има нужда да гледаш. Да не говорим какво толкова има непрекъснато да настройваш в движение? Понякога не се мисли като се пише.

 

Батка, глупостите, които генерираш са достойни за изучаване в 4ти клас!!!!! :flehan: 

 

Ква разлика няма, бе мой???? Имаш 10 инча екран - мърдаш с пръста един сантим в страни и вече или не цъкаш в/у нищо или по-лошо - цъкаш върху съвсем друга функция!!!! Кво те грее тъпия уникатен фийдбек в този конкретен момент? :huh: Да потвърди, че си направил някоя глупост????

 

Викаш точно след седмица помниш на тия два екрана - единия 10 другия 8 инча - всички опции които могат да бъдат визуализирани в конкретен момент и дори не поглеждаш.......... <_< Подиграваш ли се или просто генерирането на простотии е постигнал пик в мозъка ти?

 

4 hours ago, HannoSLM said:

и аз това се чудя :nixweiss: 

 

Нека пробваме....

- настройвам температурата на моята страна

- настройвам евентуално температурата на пасажера

- задавам силата на обдухване

- променям от къде да обдухва

- променям отоплението на седалката

- търся следваща папка с песни

- търся някое конкретно парче в папката

- избирам радио от списъка с радиа

 

 

Всички тези изброени неща и десетки други, които съм сигурен, че дори и вие двамата можете да измислите, са безумно лесно за правене когато имаш един или повече бутони или врътки вместо един екран. Който посмее да твърди обратното за мен или безсмислено се прави на оригинален/остроумен или количеството акъл е под санитарния минимум.

 

Въобще не ми обяснявайте как кликате по 10" екран без да поглеждате - просто няма кой да ви повярва на подобна ГРАНДИОЗНА и скандална глупост! Всяко поглеждане е равно на разсейване. Всяко разсейване теоретично може да доведе до инцидент - казвам теоретично, защото от шофьор до шофьор не е реално да се направи съпоставка за реакцията в конкретен случай. 

 

Да, мнооо модерно е с тъч екраните, адски футуристично изглежда, супер куул е, мега гъзария! Това е тренда, това правят всички, това явно се очаква и от Ауди. Според мен на изцяло електрическата Тесла й отива, на един Голф ще отива още повече, но на едно А8, което се води премиум автомобил........... Какво фокин' премиум може да има в един тъч екран???? :huh: Алуминиева рамка ли? Уникатен фийдбек с вибрация ли? Глупости на търкалета! За вас ако в един премиум автомобил не е нужно да ПИПНЕШ качеството и да го усетиш, то за мен и навярно МНОГО други това все още е начин за преценка на нивото.

 

Хората 2002ра големия сняг припадаха и си скубеха косите панически като се докосваха до MMI врътката представена за първи път точно в А8. Пишеха романи как прецизно и супер мазно кликва, колко интуитивно било. Как не се намери ЕДИН единствен от вас всевишните корифеи на високите технологии да им каже СПЕШНО да си го заврат в карбуратора тоя изпикАн ретро интерфейс! И по-лошото, че ЧАК СЕГА, цели 15 години по-късно, НЯКОЙ най-сетне се реши да го разкара........ 

 

 

Мъка. Мъкааа!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това е на едно цък разстояние, но щом те кефи си връткай кранчетата ... нещата се променят към по-добро, време е да го разбереш ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

9 minutes ago, Wizi said:

Въобще не ми обяснявайте как кликате по 10" екран без да поглеждате - просто няма кой да ви повярва на подобна ГРАНДИОЗНА и скандална глупост!

 

Кликат те, на пълнолетните премиуми на 20" даже кликат :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... да сложат два 15" екрана ако искат. Просто една редица функции спокойно можеха да оставят на хардуерни бутони. Това е!

 

2017-Porsche-Panamera-Turbo-cabin.jpg

 

 

@HannoSLM Искам ясно и чисто да те чуя как И това е супер гадно и ретро! :) 

 

Слагаш зад волана един огромен екран за скоростомер и оборотомер както си му е реда и всичко заспива. Поне в моите представи. 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, yavor20v написа:

Кой от вас ше я купува, да му съчувствам малко?

 

Че не може се газифицира ли?:hilezh:. И мен не ме радва новия дизайн, не че някой ме пита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма да я купувам, щото не съм чичка, но новата А6, ако е хубава за каране, щях да я имам предвид и има шанс тая глупост с дисплеите да слезне и там. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тап "глупост" с дисплеите скоро ще бъде във всички коли, в по-високия клас по-скоро, в по-ниския по-нататък. Който си мисли, че е неудобно трябва да опита, за да не звучи глупаво, както сега ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо щото тая А8ца още я няма на пазара и второ нямаше да говорите колко били неудобни :)

 

Само за инфо, на 3 годишно XC90, нещата по твоя списък, ще ги напраскам за 30 сек с леки поглеждания в екрана :hilezh: (без обдухването, което го няма като екстра)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз жаля за врътките. Новата осмица нямам, но имам айфон с нормално копче, и такъв, който само дава обратна връзка, че си цъкнал. Всеки път повръщам само от усещането, не ми се мисли ако ми се наложи да търся нещо в движение. И понеже мейли през хендсфрито ми е трудно да пускам, знам каква пръчка е да ровиш на екран докато се движиш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...