Jump to content

Повдигане на предницата Ауди А3 8l


zezo_inter

Recommended Posts

Здравейте колеги,бих искал да повдигна предницата на моето ауди а3 1.8 125к.с,че е много увисната.Чух за някакви втулки които да ми ги  направят с височина 35мм,но като гледам моята колко е клекнала не съм сигурен,че ще остана доволен колко ще се повдигне.За да добиете представа колко е ниска ще ви кажа,ще картера в момента ми е на 4 пръста и половина а по късно ще кача и снимки.

Бих искал и да попитам дали има по-дълги амортисьори  или пружини и какви са вариантите да направя тази гимнастика?

В момента пружините са черни с 1 розова и 4 жълти точки.Дали от дизел трябва да взема или нови по-дълги и какви са вариантите спрямо стандартните предлагани на пазара и моите?

 

Благодаря на отзовалите се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попаднах на тези пружини   https://www.avtochastionline24.bg/mapco/2040147

допаднаха ми като дължина,повече които гледах са с дължини от 330мм до 342мм.

Вие какво мислите колеги??

Би ли имало проблем ако се сложат на моите амортисьори или евентуално ако закупя нови стандартни амотисьори?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизела са по-високи, търси от такава. 

 

А ти сигурен ли си, че амортисьорите и пружините са ти:

1) в изправно техн.състояние?

2) за твоята кола?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен,предстои ми разглабяне с евентуална подмяна.

За това се допитвам до Вас колеги ,да обсъдим и да съм направо наясно какво да взема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да си "направо наясно" и да стане от първия път, вземи комплект пружини и амове за цялата кола. Или нови, или на старо от кола, чиято височина ти харесва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 2 часа, Audi V6 написа:

Ако искаш да си "направо наясно" и да стане от първия път, вземи комплект пружини и амове за цялата кола. Или нови, или на старо от кола, чиято височина ти харесва.

Доколкото разбрах чрез ЕТКА моите пружини се монтират при Audi S3.Тоест ако купя пружини от дизелово ауди там имат ли разлики моделите 1.9 тди.В смисъл твърдост,височина и тежест на мотора?

Също примерно ако са от сеат леон или от пасат?Има ли значение от към това,че ми се струва (поне на мен)по-голямо купето в смисъл,че е по-тежко

Редактирано от zezo_inter
добавка към текста
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

колегата по-горе ти каза:

1) или купуваш всичко ново,

2) или от кола донор втора употреба, чиято стойка си видял и ти допада като височина. 

 

Аз ти подсказах кои са "височки", ако си от София мога и да ти покажа на живо за какво "иде реч". 

 

С това темата се изчерпа....

Какво още ти трябва?

 

Поздрави!

***

edit: Мисли се за цялото окачване/стойка на колата, не се пипа само предницата. Обади се на Спас (More), да те уреди с необходимите части втора ръка. 

Редактирано от Rotkod
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Мисля си.... Като (ако) ще взимаш части втора ръка, и я видиш на място колата преди да ти свалят окачкавнето, за какви точки си говорим?! Нали идеята е да вземеш нещо, което ще видиш преди да го купиш?!

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте отново колеги,
Закупих тези пружини  https://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=lv&u=https://www.rezervesdalas24.lv/spidan-7445396.html&prev=search дават ги 1.9тди автоматична скоростна кутия,също така закупих тези амортисьори  https://www.autopower.bg/амортисьор-sachs-vw-bora-комби-1j6-1.9-tdi-200954-g19310c15-i10736980.html - дават ги за лоши пътища.
Питането ми е дали да подлагам втулки на 35мм които вече съм изработил или няма смисъл? Вие как мислите?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нали знаеш, че със повдигането променяш центъра на тежестта и колата ще има различно поведение в завоите? Това повдигане не може да е вечно :).
Според мен не подлагай втулките за сега и виж как ще ти е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,разбирам какво искаш да ми кажеш,но аз няма да се състезавам по пътищата.Питам защото сега е много клекнала както виждате на снимките,пак повтарям картера ми е на 4 пръста от асфалта и за да не правя двойна работа за това се допитвам???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Ето и нагледно в случая за Октавия но момента с втулката е същия явно. 

 

 

88718_11.jpg

 

faq_07_5_6_b.jpg

 

 

time_belt1.jpgapplication scr

 

 

 

 

 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 10 months later...

Става добре, но намалих височината на втулката на около 2см че амортисьора е на края иначе

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Може ли някоя снимка при възможност ? Горе-долу  колко се повдигна колата, че при мен задира при всяка по-голяма бабунка.

За легнал полицай не говорим - там едвам минавам.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 см иначе втулките са 3 см ако имаш възможност и амортесьора позволява може и толкова да ги оставиш. Качесвени са от техническа пластмаса иначе

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам идея, има различни размери и кодировки с цветни точки. Важно е и дължината на амортесьора да позволява да се подложат тези втулки и да се затегне после. Иначе ако подлагаш втулки за какво са ти по големи пружини? 

 

На 28.06.2017 г. at 12:45, Rumen Gergushki написа:

Колега нали знаеш, че със повдигането променяш центъра на тежестта и колата ще има различно поведение в завоите? Това повдигане не може да е вечно :).
Според мен не подлагай втулките за сега и виж как ще ти е.

 

Има разлика но по скоро е "козметична" различно поведение със 2-3 см повдигане е доста силно казано :) Да не говорим, че много е вероятно в оригиунал да излиза с точно толкова висок център на тежеста, а след 20 години просто кляка. 

Много поинтересно ми е дали и как се отразява на каретата и дали се износват и натоварват повече, но това няма кой да ми каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...