Jump to content

Повдигане на предницата Ауди А3 8l


zezo_inter

Recommended Posts

@zoo и как го реши това? Ако е спазен правилният размер гуми при преминаването (225/40/18), разликата между двата заводски размера при 8L (195/65/15 и 205/55/16) е съответно 2мм и 5мм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

235/40 /18 даже джантата е 8 и трябва да е 245/35/18. Борда на гумата не покрива джантата. 

 Така е взех колата с два комплекта гуми, зимни и летни.

 За сега ще се кара така до износване на гумите и после ще му мислим.

 Гледам в швейцарския талон са записани и отделно имат тюв на джантите Баракуда.

IMG_20190813_152123.jpg

IMG_20190813_152156.jpg

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

225 гума си застава перфектно на 8-ца джанта. Даже аз карам със същия размер на 8.5J и няма никакви драми. И говорим за правилния размер спрямо заводските такива(за да се запази диаметъра), а не кое пасва/застава по-добре на джантата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пасва борда на гумата е отвътре и идеята му е да пази джантата от калпави шофьори и бурдюри. 

 Щом са ги записали в талона 2003 г. Значи отговарят на нормите за Швейцария, и предполагам и в Европейския съюз, за разлика от там тук всеки си слага каквото му е кеф и ако стане нещо тогава почват драмите пасва или е точният размер.

 И икономически е по добре да е с по малкия размер, гуми 235/40/18 летни са 100 лв./бр. А 245/35/18 са 150 лв.

 И предполагам за това са 235.

 Имаш ли снимка на джантите отстрани как борда покрива джантата при 235/40/18 на 8 джауа.

 Погледни първата снимка отблизо и ще видиш как гумата е доста по навътре от джантата.

Редактирано от bobitur
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма смисъл точно на мен да ми обясняваш кое, как, какво и защо... Достатъчно джанти и гуми са ми минали през ръцете/колата в диапазона 15"-18" и ми е ясно за какво става въпрос. И пак не четеш какво пиша за запазване на общия диаметър спрямо заводския размер. Има достатъчно калкулатори за гуми в нета и сам можеш да си сметнеш, че с този размер 235/40 не си спазил диаметъра спрямо заводския такъв за 8L и следователно имаш невярни показания на скоростта и т.н. пък ако ще не в Швейцария, а на Марс да са вписвани.

 

Ето ти и снимки на 8.5J (Tomason-ите) с гуми 225 - https://audibg.com/forum/index.php?/topic/194554-audi-s3-8l-500hp-hobby-car/page/2/#comments

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Даже и да сложи обиколка която е с 4% по-голяма няма никакви притеснения с показанията на скоростта. Фабрично километража е настроен да показва с около 5% по-висока скорост от реалната, така че той като я свали с 4% ще стане по-точен от сега. А тук става дума за разлика в обиколката само 2%.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То разликата дори и да я има така или иначе е пренебрежително малка в показанията (при 100км/ч => 98км/ч) стар/нов размер и просто го дадох като пример, а не че е кой знае какъв проблем. Факт ли е, че не е спазен диаметърът спрямо заводския? Факт е, така че не виждам какво повече има да се коментира, пък вече всеки сам да си преценява (това между раменете служи точно за това). И никъде не съм казал, че не може или е проблем да се кара с 235 гуми. А това за километража колкото е вярно толкова и не, защото при мен със 120 км/ч по табло, по гпс е 118 км/ч, което сам можеш да си сметнеш колко % са.

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако самото устройство е боклук и не е точно, или не хваща достатъчно сателити ще дава колебание в двете посоки, демек понякога ще показва по-ниска скорост от реалната, друг пък по-висока. Няма как обаче да дава отклонение само в едната посока и да показва винаги по-ниска скорост от реалната, освен ако не е сгрешен самия софтуер в чипа, който изчислява скоростта от позициите, което едва ли може да стане. Иначе и най-евтините китайски GPS + ГЛОНАСС чипове от $5 на чип дават колебание в скоростта под 1% при скорост 100 км/ч. 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много осрахме темата на колегата, явно при мойте джанти е така. Гледам при твойте гумата излиза навънка, което при мен с тези гуми не става. Може и да са 8.5 j, но за да видя трябва да свалям едната гума от колата.

 Поздрави на всички и ме извинете за излишния спам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...

Спешен въпрос!!

 

Тези пружинни легла, трябва ли да стоят във края на резбата на стержена на амортесьора ( лагера съответно втулката се нареждат над тях ) или може да се спускат надолу? Сега извадих два такива амортесьора на които преминават свободно надолу, и ако не се застопоряват в края на резбата, реално не виждам какво действие  ще имат тези втулки за повдигане?!

 

cap.jpg

Ето единия амортесьр сглобен и мисля, че тия легла не бива да така защото не се получава повдигане а само свиване на пружината в този вариант

 

 

IMG-shokAbs.jpg

Редактирано от zoo
допоъване
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето единия амортесьр сглобен и мисля, че тия легла не бива да така защото не се получава повдигане а само свиване на пружината в този вариант.

 

Ето каква е логиката ми: ако дължината на стержена на амортесьора е се запази ( както и на самият амортесьр в крайно отворено положение) и се затегне до край гайката над лагера до края на резбата, височината на практина не се променя, само пружината се натяга по надолу.

Ако обаче, това легло спре до резбата, и се наредят над него - втулка-лагер-гайка тогава височината ще се повдигне със височината на втулката която се монтира.

 

 

 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпросът е и във това, че ако се фиксира чинията на края на резбата ще се получи повдигане без втулките и дали така не трябва да е оригинално, а когато се "изядат" тези отвори да потъва надолу и заради това респективно 90% от  А3 -ките клякат безобразно?!  

 

"ся кв'о, да купувам нова чиния за да видя отвора дали е същия ...?! 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде, където намеря снимки на сглобено окачване, го няма това свличане на опората, което се получава при теб.:nixweiss:

Погледни на снимките при теб, около отвора как се е появил един ръб, сочещ нагоре по дължината на целият отвор. Сега виж в оригинал как е: ЦЪК

Това отговаря ли на въпросът?

 

Според мен си навил преклено много гайката. Стегни до края, но имай в предвид, че тази опора също се намира на резбата. Може да са 2мм, но като навиеш напълно до края, се получава горният резултат.

Редактирано от s7r3l0k
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си мисля и аз, но втора А3 ка разглобявам и пак е така -преминава или се свлича както казваш. Ще купя нова опора само за да разбера..

 

Между другото, със една шайба се получава същия ефект, дори се повдига с 2мм. :)

 

Редактирано от zoo
Доптлване
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, s7r3l0k написа:

Навсякъде, където намеря снимки на сглобено окачване, го няма това свличане на опората, което се получава при теб.:nixweiss:

Погледни на снимките при теб, около отвора как се е появил един ръб, сочещ нагоре по дължината на целият отвор. Сега виж в оригинал как е: ЦЪК

 

 

 

 

Би ли показал на снимката какво имаш в предвид, а ги намирам съвсем идентични. На последната снимка която съм качил, от долу има именно шайба, няма никакъв ръб  :nixweiss:

 

Дай линкове към тия снимки ма сглобено окачване,  плз

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 15.07.2020 г. at 8:19, zoo написа:

Ето единия амортесьр сглобен и мисля, че тия легла не бива да така защото не се получава повдигане а само свиване на пружината в този вариант.

 

Ето каква е логиката ми: ако дължината на стержена на амортесьора е се запази ( както и на самият амортесьр в крайно отворено положение) и се затегне до край гайката над лагера до края на резбата, височината на практина не се променя, само пружината се натяга по надолу.

Ако обаче, това легло спре до резбата, и се наредят над него - втулка-лагер-гайка тогава височината ще се повдигне със височината на втулката която се монтира.

 

 

 

Здрасти колега

аз бях пуснал темата за въпросното повдигане.

Значи чинийката я сложи както си трябва да е, а не както си решил ти. 

Това което направих аз,купих честно нови пружини за Ауди 1.9tdi автоматик.

Защо автоматик?Защото е по тежък от ръчна скоростна кутия и тези пружини са предвидени да запазят фабричният клиренс което при мен беле в мой плюс защото бензиновият мотор е по лек от дизеловия.Дължината на пружините беше 374мм марка TRW.Като сглобих макверсона и аз бях стигнал до твоя извод че повдигане няма а само свиване,но след като разсъдих малко стигнах си извода,че тя докато е свита пружината то самата тя по естествен пет прави обратно съпротивление за да може да се върне в нормалното и положение.

Сглобих всичко и колата наистина се вдигна много и повтарям без втулки въпреки че ги бях закупил.

Измерих височината от асфалта до веждата на калника и беше точно 70cm.

Ако не ви се вярва мога да кача и снимки.

Даже в момента съм в процес повдигане на задницата на автомобила

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 56 минути, NIKO написа:

Ужас......

 

 

моля?! 

 

 

 

Преди 1 час, zezo_inter написа:

Здрасти колега

аз бях пуснал темата за въпросното повдигане.

Значи чинийката я сложи както си трябва да е, а не както си решил ти. 

Това което направих аз,купих честно нови пружини за Ауди 1.9tdi автоматик.

Защо автоматик?Защото е по тежък от ръчна скоростна кутия и тези пружини са предвидени да запазят фабричният клиренс което при мен беле в мой плюс защото бензиновият мотор е по лек от дизеловия.Дължината на пружините беше 374мм марка TRW.Като сглобих макверсона и аз бях стигнал до твоя извод че повдигане няма а само свиване,но след като разсъдих малко стигнах си извода,че тя докато е свита пружината то самата тя по естествен пет прави обратно съпротивление за да може да се върне в нормалното и положение.

Сглобих всичко и колата наистина се вдигна много и повтарям без втулки въпреки че ги бях закупил.

Измерих височината от асфалта до веждата на калника и беше точно 70cm.

Ако не ви се вярва мога да кача и снимки.

Даже в момента съм в процес повдигане на задницата на автомобила

Вдига се съ втулките но аз се чудех после не трябва ли да е застопорена чинийката, защото на други модели е така и не се спуска надолу по стержена на амортесьора. 

И да когато е свален макферсона изглежда еднакъв, но когато се натовари, се получава повдигане със височината на втулките. Колата се държи много добре никакви проблеми със стабилност, просто явно това е нормалната височина. И тъй като тука сме все много офретни, никъде немогат да ти дадат височина напружините които продават, например освен ако не ги поръчаш. За това, този начин е идеална възможност.

Забравих днеска в бързината, а и по скоро от мързел да направя опит със шайба и да пробвам в положение на опората/чинията застопорена до края на резбата да видя, но логиката сочи че трябва също да се вдигне, оше повече, че както казах на друг модел кола, е така. За това и бях писал в темата назад, защото първо сложих на друга кола, а сега и на Аудито.

 

Редактирано от zoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...