sp100 Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Здравейте, от известно време започна Багажника ми, да се отваря когато си поиска. ( Audi A4 B6 Avant 2004). Пример: Всичко си е Ок и на следващия ден отивам към колалата отключвам я от дистанционното, опитвам да отворя багажника и греда не се отваря. на таблото започва да ми мига багажника и не иска да се отвори. Пробвам всякакви комбинации заключвам и отключвам от централното пробвам пак багажника и нищо. Най често се отваря като покарам известно време или на следващия ден. Но така и не мога да разбера при какви обстоятелства се затваря и при какви мога да го отворя, правиго когато си поиска. Последния път отварях багажника от аварийната корда при триъгалника вътре. Моля ако някой има идея какво може да му е да сподели Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Смени си машинката на багажника която го отключва, моя като се напече от слънцето и нямаше отваряне, а щом изстинеше или го охладя принудително - нямаше проблем. Смених си машинката и сега всичко е тип-топ. Оригинална в Ауди струва 145 лв., аз за 10 лв.(втора употреба) си взех от голф 4, монтирах я и заспа. Дано и при теб се окаже нещо толкова лесно. Ще се наложи да свалиш корите на багажника, работи внимателно и всичко ще е ОК. Успех... [emoji846] Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Има лесен вариант за отремонтиране. Демонтирай актуатора(машинката), разцепи корпуса(не е трудно, просто са залепени 2те части на корпуса и с нож се разделят много лесно). Извади 2-та пина за буксата със клещи тип (човки) и моторчето което е вътре се освобождава. Като го извадиш трябва да го отвориш и вътре ще намериш една малка контактна пластина. Извади я, вземи си един голям автобушон и счупи пластмасовия корпус. Пречупи крачетата така че да са с размера на пластина, слагаш заедно двете крачета на мястото на пластинката, сглобяваш обратно и забравяш някога пак да имаш проблеми с актуатора. Ако имаш въпроси, ще помагам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sp100 Публикувано 26 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Като се замисля наистина проблемите са ми били винаги когато колата е била напечена на слънце в гараж и сутрин никога не съм имало проблеми. Явно наистина проблема е с тази пластина при топло време. Благодаря ви много за вариантите, първо ще погледна за втора употреба ако има за 10 лв , ако не ще пробвам варианта на Traytor. Още един път много благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Имай само едно нещо в предвид, този проблем с актуатора е много често срещан. Свали си кората и разкачи твоя актуатор и така ходи да пробваш или да го вземаш от еконт. Опитай да отвориш 10-15 пъти трябва всеки път да прибира буталото докрай! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
benzinjiata Публикувано 26 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юни 2017 Няма достатъчно ток, и затова не може да се оключи, аз с комшията се заиграхме и установихме тогава причината, махаш първата кора, сваляш го и айде новото(аз го взех за 10 лв. защото ми е приятел и работи в морга), при теб може да се наложи да дадеш малко над 10-те лева, но няма да са 145 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Здравейте, някой инсталирал ли си е тази екстра? ?? Преди 12 часа, Black edition написа: Sent from my iPad using Tapatalk Редактирано 30 Юни 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimir7979 Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Преди 12 часа, Black edition написа: Цитиране на предходно мнение! тука всичко е описано Редактирано 30 Юни 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 [emoji2]Благодаря за линка Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 https://ru.aliexpress.com/item/Free-shipping-new-high-quality-bootlid-trunk-tailgate-lock-servo-motor-for-VW-8E5-962-155B/2044209809.html?spm=2114.13010608.0.0.8FO4Pl Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Мерси много [emoji846] Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Мога да ти дам една неработеща машинка ако решиш да се правиш на майстор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Black edition Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Благодаря ти, но в момента не сам в БГ.Аз освен да счупя нещо за друг майсторлък не ставам[emoji2] Мерси много. Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 (Редактирано) На 26.06.2017 г. at 15:30, benzinjiata написа: Няма достатъчно ток, и затова не може да се оключи........ Sent from my iPhone using Tapatalk Имам същия проблем с този соленоид. Темата е стара, но тук от написаното на колегата не става ясно откъде може да е причината да не идва достатъчно ток. Проблема в машинката ли е или в самата инсталация. Редактирано 11 Април 2018 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Проблема е в това че актуатора се скапва. Можеш да си я рециклираш или да си купиш друга. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dragotrd Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 (Редактирано) Ето това е проблема: И искаш да кажеш че решението е такова? ....но ги гледам втория клип и не мога да си обясня какво точно прави тази пластина, че след като смени и всичко заработва Редактирано 11 Април 2018 от dragotrd Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 11 Април 2018 Доклад Share Публикувано 11 Април 2018 Не си го обяснявай, просто счупи едно бушонче и ползвай крачетата вместо пластината и ще забравиш за проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vlad91 Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Как се маха кората на багажника на б6 авант.Развих четирите винта,вътре се виждат две щипки по назад.Напънах малко,но така и не можах да ги откача. Страх ме е да напъна повече че счупя ли нещо ще дрънчи след ремонта Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Traytor Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 https://m.youtube.com/watch?v=S-io_SuWlpY Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 13 Април 2018 Доклад Share Публикувано 13 Април 2018 Машинката можеш да я извадиш само с отворите винтчета,без да махаш цялата кора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Дидо Йорданов Публикувано 15 Април 2018 Доклад Share Публикувано 15 Април 2018 Този уикенд най-после ми остана време да мина и аз през процедурата. Забравих да правя снимки, но е точно както е описано по-горе. 4 винта се развиват, останалото са щипки (мисля 6 на брой). Може и да успее да се извади машинката без да се сваля кората, но със свалена е значително по-лесно за работа. Проблема на самата машинка наистина е в тази пуста пластинка. Според мен тя играе ролята на предпазител от претоварване на моторчето, защото е някакъв вид графитна плочка с 2 метални чела. Съпротивлението, което измерих на моята беше 7 ома. След замяната й с обикновена метална планка 1мм - всичко заспа и багажника си се отваря всеки път. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Skobara Публикувано 28 Август 2018 Доклад Share Публикувано 28 Август 2018 (Редактирано) На 6/26/2017 at 13:40, Traytor написа: Има лесен вариант за отремонтиране. Демонтирай актуатора(машинката), разцепи корпуса(не е трудно, просто са залепени 2те части на корпуса и с нож се разделят много лесно). Извади 2-та пина за буксата със клещи тип (човки) и моторчето което е вътре се освобождава. Като го извадиш трябва да го отвориш и вътре ще намериш една малка контактна пластина. Извади я, вземи си един голям автобушон и счупи пластмасовия корпус. Пречупи крачетата така че да са с размера на пластина, слагаш заедно двете крачета на мястото на пластинката, сглобяваш обратно и забравяш някога пак да имаш проблеми с актуатора. Ако имаш въпроси, ще помагам. Колега свалих всичко разглобих всичко отворих моторчето махнах пластината и от бушон двете пластини ги резнах да е едно към едно и не идва ток сега като сложа плочката старата веднага тръгва знаете ли от какво може да не идва ток права го както сте обясняли Редактирано 29 Август 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dlstoyanov1990 Публикувано 23 Октомври 2018 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2018 Колеги, имам същия проблем с багажника на B6 седан. Някой от темата опитвал ли е предложението на Traytor с пластините от крачетата на бушона ? При мен първо дръжката отказа да работи и след месец - два почна и от дистанционното да отключва когато си иска. Подсказвам, че и с тока вероятно имам проблем, защото колата се заключва (при отворени врати) до 1 минута от отключването,а при отворени 4 врати компютърът показва, че само задните са отворени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrastevK Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Здравейте колеги, Благодарности за полезната тема и по специално на Traytor !!! Направих всичко, както е описано по-горе на A4 B6 avant, като си направих пластинка от по-солидна планка-точно 1мм дебелина и като съвет мога да предложа да се спази точната дължина на старата пластинка (която изпълнява ролята на предпазител на ел-моторчето от топлинно претоварване). До днес имаше много нерви и псувни с този багажник, защото като се нагрееше колата (черна) и спираше да се отваря тотално. Сега колеги само като го погледна и се отваря сам . От 100 пъти отваря 100 пъти без значение каква е температурата!!! Благодаря още веднъж!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrastevK Публикувано 2 Април 2019 Доклад Share Публикувано 2 Април 2019 Аааа, забравих да добавя, че имах много ядове докато сваля кората на багажника.... - защипана е като за последно!!! Ако някой има затруднения, мога да помогна с последователността за свалянето на въпросната кора на багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване