Jump to content

Проблем с Багажник


sp100

Recommended Posts

Здравейте,

от известно време започна Багажника ми,  да се отваря когато си поиска. ( Audi A4 B6 Avant 2004).

Пример: Всичко си е Ок и на следващия ден отивам към колалата отключвам я от дистанционното, опитвам да отворя багажника и греда не се отваря. на таблото започва да ми мига багажника и не иска да се отвори. Пробвам всякакви комбинации заключвам и отключвам от централното пробвам пак багажника и нищо. Най често се отваря като покарам известно време или на следващия ден. Но така и не мога да разбера при какви обстоятелства се затваря и при какви мога да го отворя, правиго когато си поиска. Последния път отварях багажника от аварийната корда при триъгалника вътре.

Моля ако някой има идея какво може да му е да сподели

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени си машинката на багажника която го отключва, моя като се напече от слънцето и нямаше отваряне, а щом изстинеше или го охладя принудително - нямаше проблем. Смених си машинката и сега всичко е тип-топ. Оригинална в Ауди струва 145 лв., аз за 10 лв.(втора употреба) си взех от голф 4, монтирах я и заспа. Дано и при теб се окаже нещо толкова лесно. Ще се наложи да свалиш корите на багажника, работи внимателно и всичко ще е ОК. Успех... [emoji846]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има лесен вариант за отремонтиране. Демонтирай актуатора(машинката), разцепи корпуса(не е трудно, просто са залепени 2те части на корпуса и с нож се разделят много лесно). Извади 2-та пина за буксата със клещи тип (човки) и моторчето което е вътре се освобождава. Като го извадиш трябва да го отвориш и вътре ще намериш една малка контактна пластина. Извади я, вземи си един голям автобушон и счупи пластмасовия корпус. Пречупи крачетата така че да са с размера на пластина, слагаш заедно двете крачета на мястото на пластинката, сглобяваш обратно и забравяш някога пак да имаш проблеми с актуатора. Ако имаш въпроси, ще помагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля наистина проблемите са ми били винаги когато колата е била напечена на слънце :) в гараж и сутрин никога не съм имало проблеми. Явно наистина проблема е с тази пластина при топло време.

Благодаря ви много за вариантите, първо ще погледна за втора употреба ако има за 10 лв , ако не ще пробвам варианта на Traytor.

 

Още един път много благодаря!

 

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай само едно нещо в предвид, този проблем с актуатора е много често срещан. Свали си кората и разкачи твоя актуатор и така ходи да пробваш или да го вземаш от еконт. Опитай да отвориш 10-15 пъти трябва всеки път да прибира буталото докрай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма достатъчно ток, и затова не може да се оключи, аз с комшията се заиграхме и установихме тогава причината, махаш първата кора, сваляш го и айде новото(аз го взех за 10 лв. защото ми е приятел и работи в морга), при теб може да се наложи да дадеш малко над 10-те лева, но няма да са 145

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой инсталирал ли си е тази екстра? ??

Преди 12 часа, Black edition написа:

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, Black edition написа:

Цитиране на предходно мнение!

тука всичко е описано    

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, но в момента не сам в БГ.Аз освен да счупя нещо за друг майсторлък не ставам[emoji2]

Мерси много.

Sent from my iPad using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...
На 26.06.2017 г. at 15:30, benzinjiata написа:

 

Няма достатъчно ток, и затова не може да се оключи........

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Имам същия проблем с този соленоид. Темата е стара, но тук от написаното на колегата не става ясно откъде може да е причината да не идва достатъчно ток. Проблема в машинката ли е или в самата инсталация.

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е в това че актуатора се скапва. Можеш да си я рециклираш или да си купиш друга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това е проблема:

 

И искаш да кажеш че решението е такова?

 

 

....но  ги гледам втория клип и не мога да си обясня какво точно прави тази пластина, че след като смени и всичко заработва

Редактирано от dragotrd
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си го обяснявай, просто счупи едно бушонче и ползвай крачетата вместо пластината и ще забравиш за проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се маха кората на багажника на б6 авант.Развих четирите винта,вътре се виждат две щипки по назад.Напънах малко,но така и не можах да ги откача.

Страх ме е да напъна повече че счупя ли нещо ще дрънчи след ремонта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този уикенд най-после ми остана време да мина и аз през процедурата. Забравих да правя снимки, но е точно както е описано по-горе. 4 винта се развиват, останалото са щипки (мисля 6 на брой). Може и да успее да се извади машинката без да се сваля кората, но със свалена е значително по-лесно за работа. 

Проблема на самата машинка наистина е в тази пуста пластинка. Според мен тя играе ролята на предпазител от претоварване на моторчето, защото е някакъв вид графитна плочка с 2 метални чела. Съпротивлението, което измерих на моята беше 7 ома. След замяната й с обикновена метална планка 1мм - всичко заспа и багажника си се отваря всеки път.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
На 6/26/2017 at 13:40, Traytor написа:

Има лесен вариант за отремонтиране. Демонтирай актуатора(машинката), разцепи корпуса(не е трудно, просто са залепени 2те части на корпуса и с нож се разделят много лесно). Извади 2-та пина за буксата със клещи тип (човки) и моторчето което е вътре се освобождава. Като го извадиш трябва да го отвориш и вътре ще намериш една малка контактна пластина. Извади я, вземи си един голям автобушон и счупи пластмасовия корпус. Пречупи крачетата така че да са с размера на пластина, слагаш заедно двете крачета на мястото на пластинката, сглобяваш обратно и забравяш някога пак да имаш проблеми с актуатора. Ако имаш въпроси, ще помагам.

Колега свалих всичко разглобих всичко отворих моторчето махнах пластината и от бушон двете пластини ги резнах да е едно към едно и не идва ток сега като сложа плочката старата веднага тръгва знаете ли от какво може да не идва ток права го както сте обясняли 

 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, имам същия проблем с багажника на B6 седан.

Някой от темата опитвал ли е предложението на Traytor с пластините от крачетата на бушона ?

При мен първо дръжката отказа да работи и след месец - два почна и от дистанционното да отключва когато си иска.

Подсказвам, че и с тока вероятно имам проблем, защото колата се заключва (при отворени врати) до 1 минута от отключването,а при отворени 4 врати компютърът показва, че само задните са отворени.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте колеги, Благодарности  за полезната тема и по специално на Traytor !!! Направих всичко, както е описано по-горе на A4 B6 avant, като си направих пластинка от по-солидна планка-точно 1мм дебелина и като съвет мога да предложа да се спази точната дължина на старата пластинка (която изпълнява ролята на предпазител на ел-моторчето от топлинно претоварване). До днес имаше много нерви и псувни с този багажник, защото като се нагрееше колата (черна) и спираше да се отваря тотално. Сега колеги само като го погледна и се отваря сам :) . От 100 пъти отваря 100 пъти без значение каква е температурата!!! Благодаря още веднъж!!!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа, забравих да добавя, че имах много ядове докато сваля кората на багажника.... - защипана е като за последно!!! Ако някой има затруднения, мога да помогна с последователността за свалянето на въпросната кора на багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...