Jump to content

2.0 16v Смяна двигател


scorpion526

Recommended Posts

Всяка кутия за надлъжно разположен двигател ще пасне, имам стара тема някъде из форума какво е нужно за да се сложи 01Е кутия. Аз правих такава конверсия на старото ми А6. Задния диф се подбира спрямо този в скоростната кутия, карданите на 5-степенните кутии са по-дълги от тези на 6-степенните, тоест различни са и не са взаимозаменяеми. Също и предните карета и полуоски на 01Е кутиите са различни. Лостовите механизми са коренно различни но пасват без никакво преправяне. Просто като взимаш 6-степенна кутия е добре да вземеш и неинете си кардан, лостов механизъм, предни полуоски с карета и евентуално заден диф ако е с друго съотношение на корона/пиньон. Задния диференциал при бензинките от Ц4 моделите мисля в над 90% от случаите е Z=37/9 (4.11)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоест, ако взема 5-степенна кутия от 2,5ТДИ ( заедно с нейния заден диференциал) ще мога да изпозлвам моя кардан ли ? 

Още един въпрос - ако взема ABZ  как се решава проблема с компютъра му, който си чака информация от компа на автоматичната кутия,  ако му сложа ръчни скорости ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме поправят ако греша, но мисля че старите (пре-фейс лифт) 4.2 (32V) са с 10 болта на маховика -> т.е. акo искаш ръчка трябва да търсиш маховик с 10 болта, а те са само на 4.2 с ръчна кутия и в иБей вървят по 400-600 евро с някакъв изстрадал съединител.

S4 C4 4.2 280hp

S6 C4 4.2 290hp, 326hp

V8 4.2 (D11) 280hp

S8 340hp

Вече "фейса" са с 40V мотори и са с 8-болтов колянов вал / махових - тук възможности за мах. и съединител много, не задължително от 4.2 както са 32V-моторите !

Моторите са:

А8 4.2 310hp - имаше тема на колега от форума с конверсията на А8-цата към ръчна дизелова кутия - потърси ! Има тъкности описани в темата !

S8 360hp
S6 C5 340hp

A6 C5 300hp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не отварям нова тема може ли да ползвам за донор 2.8 ААН, седан  с ръчна за моята 2.6 АВС, автомат, авант. Някой ми беше казал, че В-образните мотори трябва да се свалят, за да се сложи помпата на съединителя. Изцяло ли се сваля или може само да се отмести на някъде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като свалиш ск. кутия се отваря място за работа по помпите на съединителя - не мисля ,че ще се налага сваляне на мотора. В този ред на мисли и при ремонт на хидравлична рейка ще трябва да се свали мотора ,но става и без.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ‎26‎.‎7‎.‎2017‎ г. at 15:04, Shubert написа:

Да не отварям нова тема може ли да ползвам за донор 2.8 ААН, седан  с ръчна за моята 2.6 АВС, автомат, авант. Някой ми беше казал, че В-образните мотори трябва да се свалят, за да се сложи помпата на съединителя. Изцяло ли се сваля или може само да се отмести на някъде?

Идеален донор е за теб. Има всичко за конверсията, само трябва да ремапнеш екуто след това с еку файл за ръчна кутия.

Едната помпа си е на кутията, другата ти е в краката при педалите. Не знам как стои въпроса с подмяната на педалите, но не вярвам двигателя да пречи за тях.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Малко UP !

Възможно ли е да се насади фейсов 40v-мотор в С4 ?

По-скоро питането е: колко ще е играчката с инсталацията ? Ще запали ли ? Ще работят ли уредите по таблото ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги и мен това ме интересува - ако някой знае нека сподели.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги, вече се сдобих с двигател - AHC от Ауди С8.  Моля ако някой има представа откъде да се сдобия с маховик за ръчни скорости да споделя, че в България засега не успявам да намеря. За съжаление дори не успявам да намеря каква е разликата между двата маховика и как всъщност изглежда този за ръчната кутия...

20171014_122322.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш тригерния диск с венеца за стартера от автоматика, има алуминиева добавка на FIDANZA която се добавя за да се получи маховик за ръчна ск.кутия. Другия вариант е да търсиш маховик от AHK.

Има и други варианти зависи с колко $$ разполагаш:

https://store.034motorsport.com/flywheel-insert-audi-v8-aluminum.html

http://ttvracing.com/products/?manufacturers=audi&engine=audi-v8&type=flywheels

 

Гледай тези на които пише Audi V8 4.2 10 Bolt

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тази алумиева добавка съм я гледал и аз, но все пак това си е алуминии, не желязо и се притеснявям дали ще  е достатъчно здрава.. Как мислиш ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че има място за притеснения за това, че е от алуминий. Има си алуминиеви маховици, има алуминиеви спирачни барабани, спирачни апарати, където усилията изобщо не са малки.

В линковете по-горе има и стоманени маховици на ttvracing но цените са нещо от сорта на 400 паунда.

ЦЪК

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маховика на TTV RAcing ми се струва най-удачен избор, въпреки, че сравнявайки го с оригиналния маховик има малки разлики - от сорта на по-малко издълбана повърхонст където трие феродовия диск както и, където са 10-те болка. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте - малко ъпдейт по темата. Сдобих се с ск.кутия от 2.5 тди заедно с полуоските и дифeренциала. Взех и маховик от TTV.

Оказа се, че двигателя е с електроника от AHC и блок от ABZ ( най-вероятно някои е сменил само двигателя на С8-цата, който е бил AHC и му е насадил ABZ.. ). На теория би трябвало да може да се прекодира ЕКУ-то за ръчна кутия. Дотук добре, но МАП таблиците на двата двигателя са различни и това, което чета по чуждите форими, е че трябва да се прехвърлят таблиците от двигател ABZ Към AHC...

Ta въпроса ми е познавате ли някой в София, който прави такива магии  ? Дали VEMS софтуер не е по-добрия избор в случая и кой в СОфия / България може да помага ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Какъв ти е чипът, от големите епроми ли е? Ако не можеш да го намериш прати снимка,може да ударя едно рамо с таблиците и последно,ако караш колата на газ може и предварението да се бутне.

Редактирано от Георги ЖОЖО
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямам идея какъв е епрома - може ли по парт номер на ЕКУ-то може ли да се разбере какъв е епрома или трябва да го отворя компютъра ? Само на бензин ще бъде колата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипът е от малките.Значи не мога да ти го запиша защито нямам такъв преходник,любител съм все пак. Но мога да ти помогна с картите. Отиваш във някой фирма за компютри и би трябвало да ти го програмират.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всъщност какво трябва да му се препрограмира ? От автомат към ръчка става с Ваг-Ком, съдейки по писанията във форумите ( не съм го правил ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

По принцип се слага ремап от АНК и всичко си става. Имам готови стоковите файлове ако искаш мога да ти ги пратя на мейл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...