kapitango Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Всяка кутия за надлъжно разположен двигател ще пасне, имам стара тема някъде из форума какво е нужно за да се сложи 01Е кутия. Аз правих такава конверсия на старото ми А6. Задния диф се подбира спрямо този в скоростната кутия, карданите на 5-степенните кутии са по-дълги от тези на 6-степенните, тоест различни са и не са взаимозаменяеми. Също и предните карета и полуоски на 01Е кутиите са различни. Лостовите механизми са коренно различни но пасват без никакво преправяне. Просто като взимаш 6-степенна кутия е добре да вземеш и неинете си кардан, лостов механизъм, предни полуоски с карета и евентуално заден диф ако е с друго съотношение на корона/пиньон. Задния диференциал при бензинките от Ц4 моделите мисля в над 90% от случаите е Z=37/9 (4.11) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 25 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Тоест, ако взема 5-степенна кутия от 2,5ТДИ ( заедно с нейния заден диференциал) ще мога да изпозлвам моя кардан ли ? Още един въпрос - ако взема ABZ как се решава проблема с компютъра му, който си чака информация от компа на автоматичната кутия, ако му сложа ръчни скорости ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 25 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2017 Да ме поправят ако греша, но мисля че старите (пре-фейс лифт) 4.2 (32V) са с 10 болта на маховика -> т.е. акo искаш ръчка трябва да търсиш маховик с 10 болта, а те са само на 4.2 с ръчна кутия и в иБей вървят по 400-600 евро с някакъв изстрадал съединител. S4 C4 4.2 280hp S6 C4 4.2 290hp, 326hp V8 4.2 (D11) 280hp S8 340hp Вече "фейса" са с 40V мотори и са с 8-болтов колянов вал / махових - тук възможности за мах. и съединител много, не задължително от 4.2 както са 32V-моторите ! Моторите са: А8 4.2 310hp - имаше тема на колега от форума с конверсията на А8-цата към ръчна дизелова кутия - потърси ! Има тъкности описани в темата ! S8 360hp S6 C5 340hp A6 C5 300hp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 26 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 26 Юли 2017 Да не отварям нова тема може ли да ползвам за донор 2.8 ААН, седан с ръчна за моята 2.6 АВС, автомат, авант. Някой ми беше казал, че В-образните мотори трябва да се свалят, за да се сложи помпата на съединителя. Изцяло ли се сваля или може само да се отмести на някъде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanis Публикувано 31 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 31 Юли 2017 като свалиш ск. кутия се отваря място за работа по помпите на съединителя - не мисля ,че ще се налага сваляне на мотора. В този ред на мисли и при ремонт на хидравлична рейка ще трябва да се свали мотора ,но става и без. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 7 Август 2017 Доклад Share Публикувано 7 Август 2017 На 26.7.2017 г. at 15:04, Shubert написа: Да не отварям нова тема може ли да ползвам за донор 2.8 ААН, седан с ръчна за моята 2.6 АВС, автомат, авант. Някой ми беше казал, че В-образните мотори трябва да се свалят, за да се сложи помпата на съединителя. Изцяло ли се сваля или може само да се отмести на някъде? Идеален донор е за теб. Има всичко за конверсията, само трябва да ремапнеш екуто след това с еку файл за ръчна кутия. Едната помпа си е на кутията, другата ти е в краката при педалите. Не знам как стои въпроса с подмяната на педалите, но не вярвам двигателя да пречи за тях. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 За горната помпа ми споменаваха. Педалите се сменят... до колкото знам са на една конзола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blagoy Petrov Публикувано 17 Август 2017 Доклад Share Публикувано 17 Август 2017 Малко UP ! Възможно ли е да се насади фейсов 40v-мотор в С4 ? По-скоро питането е: колко ще е играчката с инсталацията ? Ще запали ли ? Ще работят ли уредите по таблото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 22 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Август 2017 (Редактирано) Колеги и мен това ме интересува - ако някой знае нека сподели. Редактирано 22 Август 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 14 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Октомври 2017 Здравейте колеги, вече се сдобих с двигател - AHC от Ауди С8. Моля ако някой има представа откъде да се сдобия с маховик за ръчни скорости да споделя, че в България засега не успявам да намеря. За съжаление дори не успявам да намеря каква е разликата между двата маховика и как всъщност изглежда този за ръчната кутия... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Ако имаш тригерния диск с венеца за стартера от автоматика, има алуминиева добавка на FIDANZA която се добавя за да се получи маховик за ръчна ск.кутия. Другия вариант е да търсиш маховик от AHK. Има и други варианти зависи с колко $$ разполагаш: https://store.034motorsport.com/flywheel-insert-audi-v8-aluminum.html http://ttvracing.com/products/?manufacturers=audi&engine=audi-v8&type=flywheels Гледай тези на които пише Audi V8 4.2 10 Bolt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 product/audi-v8-4-2-10-bolt-184mm-supalite-race/?referrer=product-listing&iframe=true&width=80%&height=100%&type=flywheels&engine=audi-v8&manufacturer=audi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 22 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 22 Октомври 2017 Колега, тази алумиева добавка съм я гледал и аз, но все пак това си е алуминии, не желязо и се притеснявям дали ще е достатъчно здрава.. Как мислиш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 23 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 23 Октомври 2017 Не мисля, че има място за притеснения за това, че е от алуминий. Има си алуминиеви маховици, има алуминиеви спирачни барабани, спирачни апарати, където усилията изобщо не са малки. В линковете по-горе има и стоманени маховици на ttvracing но цените са нещо от сорта на 400 паунда. ЦЪК Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 26 Октомври 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Маховика на TTV RAcing ми се струва най-удачен избор, въпреки, че сравнявайки го с оригиналния маховик има малки разлики - от сорта на по-малко издълбана повърхонст където трие феродовия диск както и, където са 10-те болка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 24 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2018 Здравейте - малко ъпдейт по темата. Сдобих се с ск.кутия от 2.5 тди заедно с полуоските и дифeренциала. Взех и маховик от TTV. Оказа се, че двигателя е с електроника от AHC и блок от ABZ ( най-вероятно някои е сменил само двигателя на С8-цата, който е бил AHC и му е насадил ABZ.. ). На теория би трябвало да може да се прекодира ЕКУ-то за ръчна кутия. Дотук добре, но МАП таблиците на двата двигателя са различни и това, което чета по чуждите форими, е че трябва да се прехвърлят таблиците от двигател ABZ Към AHC... Ta въпроса ми е познавате ли някой в София, който прави такива магии ? Дали VEMS софтуер не е по-добрия избор в случая и кой в СОфия / България може да помага ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 24 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 24 Юни 2018 (Редактирано) Здравей, Какъв ти е чипът, от големите епроми ли е? Ако не можеш да го намериш прати снимка,може да ударя едно рамо с таблиците и последно,ако караш колата на газ може и предварението да се бутне. Редактирано 24 Юни 2018 от Георги ЖОЖО Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 24 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Юни 2018 Колега нямам идея какъв е епрома - може ли по парт номер на ЕКУ-то може ли да се разбере какъв е епрома или трябва да го отворя компютъра ? Само на бензин ще бъде колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 25 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 25 Юни 2018 Отвори го и снимай,това е паметта му. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 26 Юни 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Юни 2018 Ето тук съм качил снимката: https://drive.google.com/file/d/1rL3v08lFNnU9r7iPJeL0Ma50NT7C_LHG/view?usp=drivesdk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги ЖОЖО Публикувано 29 Юни 2018 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2018 Чипът е от малките.Значи не мога да ти го запиша защито нямам такъв преходник,любител съм все пак. Но мога да ти помогна с картите. Отиваш във някой фирма за компютри и би трябвало да ти го програмират. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scorpion526 Публикувано 3 Юли 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Юли 2018 А всъщност какво трябва да му се препрограмира ? От автомат към ръчка става с Ваг-Ком, съдейки по писанията във форумите ( не съм го правил ). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kapitango Публикувано 11 Юли 2018 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2018 По принцип се слага ремап от АНК и всичко си става. Имам готови стоковите файлове ако искаш мога да ти ги пратя на мейл. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване