mikemm Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Здравейте, от известно време имам следния проблем: както си карам колата изгасва (това на газ). Без да се чува форсиране или някакъв страничен шум. Просто както си карам волана става твърд и светват лампите на таблото. След това колата не пали сама. Завъртам ключа и си пали от раз. Проблема се проявява докато е студена - след първото запалване обикновено след няколко минути каране. Карането е със 50-60, на магистрала при висока скорост не ми е гаснала. Понеже не знам дали проблема е свързан само ще кажа, че също така периодично минава сама на бензин. Чува се цъкане, както когато трябва да мине от бензин на газ сама при първото запалване, само че обратно - сама минава на бензин. След това в рамките на няколко секунди седи така и сама минава после на газ или изобщо не превключва на газ и трябва да я загася и запаля. Изключвам като вариант акумулатора, понеже е нов. Тампона на моното също, но там имаше малко деформиране отдолу, което беше коригирано със силикон. Не мисля че е от него, понеже колата си върви нормално на бензин. Дюзата е чистена преди около 4 месеца някъде. Делкото го бях сменял преди може би година,заедно с дистрибуторната капачка. Кабелите за свещите също са сменени, само че самите свещи не са. Карам с тези свещи с които съм я купил от предишния собственик. Как мога да разбера къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Здравей колега, за да ти помогнем, трябва да дадеш малко пояснения. Доколкото разбирам колата е 2,0, моно, 90 коня с обикновена газова. Сутрин полиш на газ и тръгваш и след малко в движение гасне така ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikemm Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Точно така двигател ABT. 2.0. 90 коня. По принцип пали на бензин и като подам леко газ сама включва на газ- това не написах. Гасне в движение , да. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Като тръгнеш сутрин и колата изгасне, спри, отвори капака и виж изпарителя топъл ли е или леден. Ако не се отоплява добре, така гасне. Огледай откъде вземат отопление маркучите за антифриз на изпарителя. А относно произволното превключване от газ на бензин и обратно, според мен го прави ключа газ-бензин, може да не е наред нещо. Това може да се окаже проблема и за двете неща, ако ти е топъл изпарителя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikemm Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Благодаря, ще пробвам така. Не знам само кога ще изгасне, но като разбера ще пиша тук. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Дори да не изгасне след няколко минути каране на газ, слез и пипни изпарителя. Ако отоплението е проблема, сега е много горещо и гасненето може временно да изчезне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mikemm Публикувано 28 Юни 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Добре, ще сляза и ще видя дали е студен след 2-3минути на прибиране от работа пък да видим... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване