Jump to content

Моля за мнения за това Audi A3 2007 3,2


Recommended Posts

Моля за мнения за посочения автомобил. Трябва ми бърз и стабилен автомобил за да ходя на работа. Смятам да го газирам. Надежден ли е този автомобил, преди всичко като двигател? Кои слаби места да гледам при огледа? Какъв е този автоматик - DSG, с хидротрансформатор или е мултитроник?

 

Благодаря предварително.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=245059919&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&ambitAddress=89537%2C+Giengen+an+der+Brenz%2C+Baden-Württemberg&ambitCountry=DE&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=WARRANTY&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariantExclusions[0].makeId=17200&maxPrice=15000&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&numberOfPreviousOwners=1&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&userPosition=48.6365081%2C10.2344975&zipcodeRadius=200

Редактирано от gustav
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Автоматичната кутия е 6 степенна DSG.Трябва да се обърне внимание най-вече на веригата на мотора.

Има колеги каращи A3/8P/ с 3.2 V6,които ще кажат повече за поддръжката.Двойното задвижване е серийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателят е доста известен с проблемната си верига, високия разход и скъпата си поддръжка. 

 

По снимките на конкретния екземпляр не се вижда нищо необичайно. Четейки обявата обаче прозира арогантността на автокъщата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имай предвид, че газовата е особена на FSI-тата, отделно на тая двуврата кола като сложиш газ ще е малко сложно с пространството (или с автономията, ако сложиш някоя малка бутилка на мястото на резервната гума).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да се сложи тороидна бутилка на мястото на резервната....Може обаче кечето ще стърчи и не е особено адекватно .

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3.2 в А3 не е FSI. Най-обикновен VR6 двигател с многоточков инжекцион. "Газира" се безпроблемно. На мен ми излезе 1500лв газовата. Проблемът с пространството си го има. Не може да се сложи газова бутилка на мястото на резервната гума защото под нея стои акумулатора. Ако искаш мога да ти снимам багажника ми как изглежда с бутилката вътре. Досега не съм изпитвал недостиг на място, но аз в повечето случаи пътувам сам с малко багаж или най-много с още един човек. Ако пътувате повече хора или често ти се налага да бутнеш седалките за да натовариш нещо обемно, тогава бутилката ще си е проблем.

 

Колата от обявата изглежда прилично, но по снимки знаеш, че няма как да се видят важните неща. Може би за тези пари може да се намери по-богато обурудван екземпляр, но това вече е въпрос на лично предпочитание, а и точно при тази кола техническото състояние е по-важно.

 

Дали разходът е висок е спорно. Спрямо 4 цилиндров дизел разхода е чудовищен, но спрямо аналогични бензинови двигатели със сходна кубатура, си е нормален. Като пари, с газ ще ти излиза като да караш 2.0 TDI или малко отгоре. Веригите наистина са нещо, на което трябва да се обърне внимание както казаха колегите. Често в чужбина точно проблем с веригите е причината за продажба защото там им обявяват цени от порядъка на 3-5хил. евро за ремонт в сравнение с около 2хил. лв тук.

 

Като гледам си склонен да дадеш към 17к лв за такава кола. При такъв бюджет можеш да вземеш кола от БГ за около 10-12к и с остатъка от парите да я направиш като нова. При всички положения бих те посъветвал да провериш сервизната история преди покупка. Вероятно на някои от препдлагащите се коли вече е правена смяна на веригите и е малко вероятно да се наложи пак докато е твоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По - точно едва ли бих го написал . Обаче се чудя дали нямаше и FSI разновидност на този двигател????

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора твърдят че има, но аз не съм виждал такъв никъде. Според мен хората се бъркат с 3.2 FSI при горните класове на Ауди(А4, А6 и т.н.), но той няма нищо общо с 3.2 в А3. 

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това май е същият мотор 3.2 VR6 с някои промени,който преди се вграждаше в класиката VW Golf 4 R32.Не е FSI система.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. R32 при Голф 4 също е с този мотор. Има го и при ТТ първо и второ поколение, а също и при Кайен и Туарег, което доколкото знам е истинско недоразумение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, има го този мотор при тях. Това за недоразумението съм го чувал от човек, който има Кайен с този мотор и се изказва доста разочароващо за динамаиката му. Може би просто е имал по-високи очаквания... не знам. В А3-ката си е повече от приличен.

Редактирано от manoleo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно.В А3,Голф 5 и т.н.си е перфектен мотора.Даже някои хора се заиграват с него и нещата стават съвсем различни.Само пара да има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 20 часа, manoleo написа:

Много хора твърдят че има, но аз не съм виждал такъв никъде. Според мен хората се бъркат с 3.2 FSI при горните класове на Ауди(А4, А6 и т.н.), но той няма нищо общо с 3.2 в А3. 

 

Точно така.

3.2 в A3 8P e VR и не е FSI.

В по-големите модели е V, т.е. надлъжно ориентиран. 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам наблюдения върху  колата на Ицо (manoleo) и също, като него ти казвам, че се продава много скъпо въпросното Ауди. Бъди уверен, че те чакат "приятни" изненади. Сигурен съм!!

Колко пъти трябва да се повтаря, че бюргерът е "изстискал като лимон" колата си и затова я продава. Не случайно предвидливи колеги си ги докарват с автовози оттам и веднага започват да ги обслужват тук. Една повреда в чужбина особено на такъв мотор може да Ви продъни яко джобовете.

И още нещо: Такъв модел обикновено се купува и кара от "карачи", а те не прощават на нищо! :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

17 хил. лв за 10 годишна сапунерка ? WTF ?! Докарване, регистрАция, гуми, обслужване, газ, данъци, застраховки и т.н колко ще стъпи докато я подкараш (за ремонти и дума не отваряме) .. 22к? Или повече ? Колега, не ме разбирай погрешно, не ти държа сметка на парите, просто не мога да проумея как някой с акъла си би наринал подобни суми за стар напудрен голф. 

С 20-25к можеш да подкараш истинско ауди и то не (много) по-старо от това...

Под истинско разбирай а4(b8), а6 ц6 - фейс, а8 d3, а ако се напънеш малко и а5 или s4 b7...  Дано не съм те обидил, просто А3 си е нисък клас автомобил и ако толкова мн ти харесва просто вземи някакъв на нормална цена. Успех с покупката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се почне с тия класове [emoji1]

Има причина А3 да държат по-висока цена от напр. А4...

различни нужди и вкусове, различни "класове". Не бива въобще да се смесват.

Не всеки му се кара семейно таксе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е че колегата "МУНЛЕНД" притежава А3. Цената им се дига на тези сапунерки явно с времето. Иначе по темата - това Ауди е с нереална цена и не бих го гледал. Едно А4 е къде къде повече кола за парите си. А и там има 1.8Т стария мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, robobug написа:

Винаги, ама винаги голфовият клас е бил с най-низка обезценка. Независимо от марката и проблемите.

+1

То се вижда по цените на употребяваните автомобили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...