gustav Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 (Редактирано) Моля за мнения за посочения автомобил. Трябва ми бърз и стабилен автомобил за да ходя на работа. Смятам да го газирам. Надежден ли е този автомобил, преди всичко като двигател? Кои слаби места да гледам при огледа? Какъв е този автоматик - DSG, с хидротрансформатор или е мултитроник? Благодаря предварително. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=245059919&adLimitation=ONLY_DEALER_ADS&ambitAddress=89537%2C+Giengen+an+der+Brenz%2C+Baden-Württemberg&ambitCountry=DE&categories=Limousine&categories=SportsCar&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=WARRANTY&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariantExclusions[0].makeId=17200&maxPrice=15000&minPowerAsArray=147&minPowerAsArray=KW&numberOfPreviousOwners=1&pageNumber=1&scopeId=C&transmissions=AUTOMATIC_GEAR&userPosition=48.6365081%2C10.2344975&zipcodeRadius=200 Редактирано 28 Юни 2017 от gustav Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 28 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 28 Юни 2017 Автоматичната кутия е 6 степенна DSG.Трябва да се обърне внимание най-вече на веригата на мотора. Има колеги каращи A3/8P/ с 3.2 V6,които ще кажат повече за поддръжката.Двойното задвижване е серийно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Двигателят е доста известен с проблемната си верига, високия разход и скъпата си поддръжка. По снимките на конкретния екземпляр не се вижда нищо необичайно. Четейки обявата обаче прозира арогантността на автокъщата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 имай предвид, че газовата е особена на FSI-тата, отделно на тая двуврата кола като сложиш газ ще е малко сложно с пространството (или с автономията, ако сложиш някоя малка бутилка на мястото на резервната гума). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Няма как да се сложи тороидна бутилка на мястото на резервната....Може обаче кечето ще стърчи и не е особено адекватно . Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 3.2 в А3 не е FSI. Най-обикновен VR6 двигател с многоточков инжекцион. "Газира" се безпроблемно. На мен ми излезе 1500лв газовата. Проблемът с пространството си го има. Не може да се сложи газова бутилка на мястото на резервната гума защото под нея стои акумулатора. Ако искаш мога да ти снимам багажника ми как изглежда с бутилката вътре. Досега не съм изпитвал недостиг на място, но аз в повечето случаи пътувам сам с малко багаж или най-много с още един човек. Ако пътувате повече хора или често ти се налага да бутнеш седалките за да натовариш нещо обемно, тогава бутилката ще си е проблем. Колата от обявата изглежда прилично, но по снимки знаеш, че няма как да се видят важните неща. Може би за тези пари може да се намери по-богато обурудван екземпляр, но това вече е въпрос на лично предпочитание, а и точно при тази кола техническото състояние е по-важно. Дали разходът е висок е спорно. Спрямо 4 цилиндров дизел разхода е чудовищен, но спрямо аналогични бензинови двигатели със сходна кубатура, си е нормален. Като пари, с газ ще ти излиза като да караш 2.0 TDI или малко отгоре. Веригите наистина са нещо, на което трябва да се обърне внимание както казаха колегите. Често в чужбина точно проблем с веригите е причината за продажба защото там им обявяват цени от порядъка на 3-5хил. евро за ремонт в сравнение с около 2хил. лв тук. Като гледам си склонен да дадеш към 17к лв за такава кола. При такъв бюджет можеш да вземеш кола от БГ за около 10-12к и с остатъка от парите да я направиш като нова. При всички положения бих те посъветвал да провериш сервизната история преди покупка. Вероятно на някои от препдлагащите се коли вече е правена смяна на веригите и е малко вероятно да се наложи пак докато е твоя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 По - точно едва ли бих го написал . Обаче се чудя дали нямаше и FSI разновидност на този двигател???? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Много хора твърдят че има, но аз не съм виждал такъв никъде. Според мен хората се бъркат с 3.2 FSI при горните класове на Ауди(А4, А6 и т.н.), но той няма нищо общо с 3.2 в А3. Редактирано 29 Юни 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Значи това е R32 двигателя,така ли? Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Да. Голф 5 R32 и А3 3.2 чисто технически са едно и също нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Това май е същият мотор 3.2 VR6 с някои промени,който преди се вграждаше в класиката VW Golf 4 R32.Не е FSI система. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Да. R32 при Голф 4 също е с този мотор. Има го и при ТТ първо и второ поколение, а също и при Кайен и Туарег, което доколкото знам е истинско недоразумение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Аз карам чат пат един Кайен с този мотор и не знам защо му казват недоразумение. Движи се колата нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Верно ли при Кайена и Туарега е VR6 мотора,уж голям кош имат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 (Редактирано) Да, има го този мотор при тях. Това за недоразумението съм го чувал от човек, който има Кайен с този мотор и се изказва доста разочароващо за динамаиката му. Може би просто е имал по-високи очаквания... не знам. В А3-ката си е повече от приличен. Редактирано 29 Юни 2017 от manoleo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юни 2017 Ясно.В А3,Голф 5 и т.н.си е перфектен мотора.Даже някои хора се заиграват с него и нещата стават съвсем различни.Само пара да има. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 Преди 20 часа, manoleo написа: Много хора твърдят че има, но аз не съм виждал такъв никъде. Според мен хората се бъркат с 3.2 FSI при горните класове на Ауди(А4, А6 и т.н.), но той няма нищо общо с 3.2 в А3. Точно така. 3.2 в A3 8P e VR и не е FSI. В по-големите модели е V, т.е. надлъжно ориентиран. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KOKO 100 C4 Публикувано 30 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 Имам наблюдения върху колата на Ицо (manoleo) и също, като него ти казвам, че се продава много скъпо въпросното Ауди. Бъди уверен, че те чакат "приятни" изненади. Сигурен съм!! Колко пъти трябва да се повтаря, че бюргерът е "изстискал като лимон" колата си и затова я продава. Не случайно предвидливи колеги си ги докарват с автовози оттам и веднага започват да ги обслужват тук. Една повреда в чужбина особено на такъв мотор може да Ви продъни яко джобовете. И още нещо: Такъв модел обикновено се купува и кара от "карачи", а те не прощават на нищо! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celtic Публикувано 30 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 17 хил. лв за 10 годишна сапунерка ? WTF ?! Докарване, регистрАция, гуми, обслужване, газ, данъци, застраховки и т.н колко ще стъпи докато я подкараш (за ремонти и дума не отваряме) .. 22к? Или повече ? Колега, не ме разбирай погрешно, не ти държа сметка на парите, просто не мога да проумея как някой с акъла си би наринал подобни суми за стар напудрен голф. С 20-25к можеш да подкараш истинско ауди и то не (много) по-старо от това... Под истинско разбирай а4(b8), а6 ц6 - фейс, а8 d3, а ако се напънеш малко и а5 или s4 b7... Дано не съм те обидил, просто А3 си е нисък клас автомобил и ако толкова мн ти харесва просто вземи някакъв на нормална цена. Успех с покупката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Moonland Публикувано 30 Юни 2017 Доклад Share Публикувано 30 Юни 2017 Като се почне с тия класове [emoji1] Има причина А3 да държат по-висока цена от напр. А4... различни нужди и вкусове, различни "класове". Не бива въобще да се смесват. Не всеки му се кара семейно таксе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Celtic Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 И каква е тази причина? Явно е добре пазена тайна. Не се заяждам ,наистина ми е интересно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Причината е че колегата "МУНЛЕНД" притежава А3. Цената им се дига на тези сапунерки явно с времето. Иначе по темата - това Ауди е с нереална цена и не бих го гледал. Едно А4 е къде къде повече кола за парите си. А и там има 1.8Т стария мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Винаги, ама винаги голфовият клас е бил с най-низка обезценка. Независимо от марката и проблемите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schmeichel Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Защо си мислите да я правите на газ? Само бензин за този мотор с това купе. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 1 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 1 Юли 2017 Преди 1 час, robobug написа: Винаги, ама винаги голфовият клас е бил с най-низка обезценка. Независимо от марката и проблемите. +1 То се вижда по цените на употребяваните автомобили. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts