Jump to content

двигател ASK загрява


tigarat

Recommended Posts

Привет колеги, от май месец съм горд собственик на ауди А4, 1998, Б5, комби, куатро с двигател 2,8 V6, изглежда в добро състояние и на реални километри две програми казаха, че не е манипулиран километража. Около 2000 км след обслужването - масло, филтри, ремъци, ролки, водна помпа и температурен датчик /това показа компютъра/ почна да загрява до 94 - 94 градуса, а маслото стигна до 120, направи ми го два пъти след като на магистралата я настъпих на каране 150 - 160 за по - продължително време, в градски условия си държи 90 градуса, реших, че виското вие и го смених, смених и казанчето за охладителна течност /имаше цепнатини по него/ и капачката. Реших, че и маслото ми е калпаво и сложих БАРДАЛ 05W40. Минах около 200 км и тази вечер в задръстването на пуснат на макс климатик отново стигна 94 - 96 градуса, на място я оставих да работи и изключих климатика, няколко минути я форсирах на 2000 оборота и почна да охлажда, налягането в охладителната система мисля, че е в граници, има, но мога да стисна маркучите, радиаторите са равномерно топли, пробвах и парното - има, не губи охладителна течност, антифриза е розов G12.

Въпроса ми е дали е нормално поведение на този двигател, не знам какво да предполагам вече. След като я угасих проверих маслото и охладителната течност - всичко е в норми, както съм го налял.

да добавя само няма и не е имала АГУ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега закачи колата на VAG и виж както показва модула на дигателя поради причината доста пъти съм чувал и чел те си имат проблеми с утредите.Също така виж радятора дали ти е топъл на всякъде и дали термостата ти отваря както трябва.
Аз лично имах проблем с и накрая се оказа че е въздух в системата ходих при едни майстори и там ръчкаха нещо източваха и сега нямам проблеми с това. :) и УСПЕХ !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет, не видях причина да го сменям, колата си държеше 90 градуса постоянно, в един момент, почти веднага следд обслужването почна да вдига до 94 - 96 и да прекъсва, висок разход, като е топла не пали и я закачих на диагностика, там показа температурен датчик и го смених, минах към 2000 км и сега това.

да допълня, сега съм сигурен, че това го прави само на пуснат климатик. вчера и днес го пробвах, като поработи климатика и загрява, като го спра и си отива в норма.

 

Just now, красимирчо написа:

Колега закачи колата на VAG и виж както показва модула на дигателя поради причината доста пъти съм чувал и чел те си имат проблеми с утредите.Също така виж радятора дали ти е топъл на всякъде и дали термостата ти отваря както трябва.
Аз лично имах проблем с и накрая се оказа че е въздух в системата ходих при едни майстори и там ръчкаха нещо източваха и сега нямам проблеми с това. :) и УСПЕХ !!!

всичко е наред колега, радиатора на парното и климатика са равномерно топли, налягането е нормално, парно си има.

през уйкенда ще я кача отново на диагностика да видя......

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...