Jump to content

Искам да си вкарам Audi от Германия. Помогнете!!!


Recommended Posts

Забравяш за куатрото и автомата(еле пък и нави-чета по-горе:stupid:)  и взимаш А3 или А4 с АФН и си ти. Сравнително здрав мотор, но на тия годинки не си знаят километрите. Както казаха колегите по-горе, най-добре се насочи към друга марка-това е най-разумното решение на въпроса ти. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Преди 3 часа, HEPBAKA написа:


Кола не се продава защото е прекрасна - продава се защото и е дошло времето друг да и мисли кахърите, когато говорим за стари гробници.

 

 

Преди 2 часа, HEPBAKA написа:

 

Продават се, защото вече не са това което са били и имат наближаващи големи харчове. Няма луди, които инвестират едни 10 000 евро (горе долу толкова ще струват ремонтите по-горе изброени, ако се правят в Германия) и после да пусне колата на 1200 евро.

Перфектен автомобил не се продава и не съществува. Всички искат поддръжка, а стартите и ремонти.
 

 

А твоето 2.7 БеТе, което доскоро продаваше и спомена, че си инвестирал доста сериозна сума в него, защо го продаваш на тази цена? Излиза, че и ти си луд?

Освен това според теб твоят автомобил технически беше перфектен и изряден, макар че беше стар и беше Ц5 на повече от 15 години? Или въпреки че той е стар, няма нужда от мислене на кахърите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този бюджет трудно ще намериш читава кола или се хващаш като мен на хорото с A4 1.9TDI 90 к.с или 110 к.с и си е правиш. Преди 1 год. взех A4 за 2000 лв. от лачените.

- Регистрация, еко такси, застраховки: грубо около 500 лв.

- Обслужване: смяна на ремъци, масло, филтри, водна помпа, антифриз - 600 лв.

- Ремонт на скоростна кутия: 160 лв. (счупен синхронизатор на 3-та предавка)

- Окачване комплект: 400 лв.

- Дискове и накладки: 300 лв.

- Компресор климатроник и радиатор: 160 лв.

- Пълнене на системата на климатроника: 100 лв.

- Тампони на мотора: 200 лв.

- Тампони на скоростна кутия: 70 лв.

- Съединител: 230 лв.

 

Това е за 1.9 TDI 90 к.с A4 B5 и тези цени са само за части без труда, тъй като аз съм си ги сменял, ако сложим и труда сама може да си направиш сметката дали ще ти стигне бюджета и дали ти се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко:

С голямо съдействие от приятели в немско,ама голямо.

 

- Цената на колата ако се спазариш

- Цена за билет на самолет в последния момент т.е 80-300 евро зависи от компанията и много други.

- Разходи там по път и прекарване от т.А до т.В още от сега ти казвам,че не е оферта за самоход до БГ,най-добре платформа.

- Платформа 500-700 евро зависи от коя част на Германия и кой ще я докара.

- Аз вадих жълти номера там,за една седмица ... те са само за там,за вътрешен превоз,номер,застраховка и талон 120 евро.

- Гориво за да я придвижа 50 евро.

 

Това са разходите в общия случай,като някой са строго индивидуални.

 

Успех ... но за 2000 евро,колегите са казали и са прави,няма да намериш това дето искаш,по тези критерии.

Събери още малко пари и си търси А3-ка ... 1.9ТДИ Куатро по възможност Фейслифт примерно,което си е перфектна кола за жена.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм си купил 2 коли ит германия и определено за тази сума не си струва.

 

Наистина там са по-запазени, но са и по-скъпи. По-евтините са като тукашните. И там са големи мърлячи, особено по сервизите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 8 часа, pepelopess написа:

Опел няма да карам, ако ще и пеша да си ходя.

says a lot, doesn't it? :rolleyes:
Зарежи ги тия обяви, инвестирай в себе си и газ по пиано баровете, автоматиците с куатро сами ше си дойдат...


Ако си говорим сериозно - откажи се. 
Или направи компромис с екстрите, годината или цената. Избери си две от тези три неща и ги гони. И трите няма да можеш.

Редактирано от Dummkopf
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 11 часа, МММ1 написа:

Това може да ти е интересно и полезно http://cars-help.com/bg/nachalo/

 

Сайтът е на един от най-добрите ми приятели. Ще ти съдейства за всичко , което е свързано с покупката на колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има пазарна ниша за такива услуги .. Но тези проверки http://cars-help.com/bg/polezna-informaciya/kak-se-pravi-proverka-na-upotrebyavan-avtomobil/  без използването на диагностичен скенер си е доста аматьорско. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 12 часа, mshbul написа:

Наистина там са по-запазени, но са и по-скъпи.

И с доста надути цени, понякога граничещи с наглост. През 1996 г купих бус Мерцедес от Холандия (полицейски), който ми служи вярно 15 години. Още съжалявам, че се разделих с него и попадна в ръцете на цигани-търгаши, но нямаше как. Не показа нито един признак на лошо стопанисване, превъртане на километраж и пр. За нещо подобно и то не съвсем цените в Германия бяха поне 4000 марки нагоре, а това преди 20 години си бяха сериозни пари с реално покритие. В момента "печатницата" на пари по цял свят работи с пълна сила!

Въобще всичко написано в поста на колегата е абсолютно вярно - за мърлячите, мошеничествата и пр.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това коли от швейцария - хем подържани, хем на нормални цени (е...има и изцепки де, то е нормално) хем я няма германската ръжда...

Само за сравнение - вчера разглеждах 206цц от 2005-та че ми се върти да сменяме колата на жената....от швейцария с докарване и мито тая дето гледах стъпваше на около 3к лева, по българските сайтове най изморените и изтърбушени са 5к.... в мобиле.де е подобно...или са страшни гробници или им искат ебаси парите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страшни сравнения правите ... това е форум на Ауди ... а сравни малко цените на Ауди-та и то конкретни екземпляри и ми кажи,че с Мито,ДДС и Докарване излизат по-евтино ... не ми визирайте пежа,рена,ситроени,вършави,москвичи и т.н

 

п.п Ръжда има и в Швейцария но зависи от къде точно и как ... в Германия несъмнено е в пъти повече ... както може да се потвърди и нагледно.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок ето ти конкретно сравнение - моето С6 ц5 от швейцария е 9к лв с мито и докарване. тук в бг (пък и в мобиле.де като гледах последно) започват от 11к лева и то страшно занемарени коли които дори не се доближават до моята като външен вид и поддръжка (rs6 body kit, Supersprint генерация, напълно рециклирана скоростна в гаранция(рециклирана в Германия), мултимедия с тъч и доста други неща), ако искаш да кача и снимка на колата след като е карана в швейцария и е докарана на ход до БГ да видиш отдолу как изглежда без да е мита...

Но тук има едно голямо НО, има значение дали някой ти я докарва или си я търсиш сам. Аз специално заложих на първия вариант и съм мега доволен и бих препоръчал да си намериш човек който да ти я намери и докара - парите излизат горе долу съшите и пестиш доволно количество нерви и разправии (които ще си наваксаш в КАТ...)

Редактирано от Moloch
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, 150hp said:

 

 

А твоето 2.7 БеТе, което доскоро продаваше и спомена, че си инвестирал доста сериозна сума в него, защо го продаваш на тази цена? Излиза, че и ти си луд?

Освен това според теб твоят автомобил технически беше перфектен и изряден, макар че беше стар и беше Ц5 на повече от 15 години? Или въпреки че той е стар, няма нужда от мислене на кахърите?


И ти си нямаш работа, като мен - та да ти отговоря.

Моето ВТ което бях пуснал за 12 000, което е грубо 3 пъти цената която авторката уж е готова да плати. Ти никаква разлика ли не намираш ?

Или може би е трудно да се прецени, че продавача не е жалил кинти, като видиш че е със най-скъпите на пазара гуми, с скоро цялостно пребоядисана, с 2 комплекта джанти и гуми, фактури за всички ремонти и консумативи, газова не за 1400 най-тънката намятана на бързо, а измежду най-скъпите?

Поне като тролваш, ползвай го това над раменете, ОК ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, pepelopess написа:

Гледай сега направо същото във Видин http://www.cars.bg/offer/c2213595 , кой  ще се занимава да ходи до Германия, освен ако това не му е бизнеса,  да вкарва коли за по 1000 - 2000 евра 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, Moloch написа:

Но тук има едно голямо НО, има значение дали някой ти я докарва или си я търсиш сам. Аз специално заложих на първия вариант и съм мега доволен и бих препоръчал да си намериш човек който да ти я намери и докара

Точно.За оборудване да не говорим,винаги на ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, HEPBAKA написа:


И ти си нямаш работа, като мен - та да ти отговоря.

Моето ВТ което бях пуснал за 12 000, което е грубо 3 пъти цената която авторката уж е готова да плати. Ти никаква разлика ли не намираш ?

Или може би е трудно да се прецени, че продавача не е жалил кинти, като видиш че е със най-скъпите на пазара гуми, с скоро цялостно пребоядисана, с 2 комплекта джанти и гуми, фактури за всички ремонти и консумативи, газова не за 1400 най-тънката намятана на бързо, а измежду най-скъпите?

Поне като тролваш, ползвай го това над раменете, ОК ?

 

За жалост така разсъждават бъгарите. Гледат само километража и екстрите - идва и ти казва "постна ми е" и си купува от некоя автокъща пълен гроб с всички екстри, а твойта кола си я продаваш с години. И това е масово, всички на теория са много добри и много ги знаят "номерата" и като дойде време се насират тежко и после Аудитата много се чупели ... За тея пари си седиш на гъза бачкаш, стискаш зъби, дразниш се в градския и като ги направиш 10 тогава отиваш да си купуваш Ауди и пак отначало -сички екстри на малки километри, автокъщата, гробницата, нали пише малко километри на таблото .... 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същата ... моторите са 1:1 с еднакви кодове - само пластмасовите капаци отгоре са различни :D

Най-добре някой такъв Пасат но 1.8 - 1.8Т Синхро и това е ... вярно няма да е като Ауди-то впредвид дизайн и малко по-високо качество нта материалите във интериора но ще е по широк и удобен и според бюджета ти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тонко визирах само Пасат (В5) модела ... за (В5.5) е ясно ... там Формоушъна при 1.8Т е само за САЩ и Канада за европейския пазар нЙет.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 13/07/2017 at 4:14 PM, galeksiev said:

 

За жалост така разсъждават бъгарите. Гледат само километража и екстрите - идва и ти казва "постна ми е" и си купува от некоя автокъща пълен гроб с всички екстри, а твойта кола си я продаваш с години. И това е масово, всички на теория са много добри и много ги знаят "номерата" и като дойде време се насират тежко и после Аудитата много се чупели ... За тея пари си седиш на гъза бачкаш, стискаш зъби, дразниш се в градския и като ги направиш 10 тогава отиваш да си купуваш Ауди и пак отначало -сички екстри на малки километри, автокъщата, гробницата, нали пише малко километри на таблото .... 

 

 

Той V8 оунъра си се заяжда за принципа. Без да взима предвид, че моята кола има де що има за модела сложено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...