Jump to content

Ключ за вентилатора на радиатора


andibgpz

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Сега покрай големите жеги количката грее стабилно,градско в София редовно е над 90 градуса,а перката включва чак на 100.
Мислех че е от водната помпа ,щото не върти водата като хората,смених я  -без резултат.Радиатора е сравнително нов/на 1,5 години/ анифриза е на ХЕПУ,термостата е нов на Мале,помпата е нова,обезвъздушена е по всички поднати ми начини ,датчиците уж са нови и все пак включва перка на 100 градуса,което в тая жега ми се вижда бая.Как да си направя ключе,с което да се пуска перката ръчно,но естествено и да остане автоматичното пускане ако се отплесна нещо.Моля за идеи.Или какво да направя ,за да се пуска на 92-95 градуса.100 ми се виждат прекалено много за жегите,предвид ,че не е първа младост колата.

Ауди 80 Б3 1,8 РМ с гас
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускаш си два кабела от датчика на радиатора без да му откачаш буксата вътре в купето и си слагаш ключе.Когато искаш си го цъкаш,когато не искаш вентилатора ще се включва от датчика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, veselin velchev написа:

Пускаш си два кабела от датчика на радиатора без да му откачаш буксата вътре в купето и си слагаш ключе.Когато искаш си го цъкаш,когато не искаш вентилатора ще се включва от датчика.

Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Не ми се вижда нормално да се пуска изкуствено перката на вентилатора. В тези жеги и на мен ми държи температурата близо до 100 градуса (е може би 98, че е малко под 100). При все, че перката работи постоянно. Радиаторът ми е на по-малко година, ма явно не е читав (не взех най-ефтиният, ама ...). Сега мисля да сложа просто по-голям и по възможност да сложа дифузор с две перки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с такива ключета. Или таблото те лъже, а може и датчика дето е за показанията на температурата, или си смени датчика дето включва перката с такъв на behr, неговата характеристика е като на оригиналния датчик, другите марки датчици са на по-висока температура.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...