Jump to content

Смяна на sai pomp


veni 76

Recommended Posts

 Колата е ауди а4б6 1.8т , и проблема е следния  вече 3 броя    sai pomp сменявам. Отначалото са добре но после с течение на времето започват да вият и накрая затягат в лагерите или във втулките . Чудя се какво става та затягат с времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето един интересен материал, говорят за проблем в управляващия клапан горе на главата и последвал конденз в самата помпа...

https://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=9&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwiB7r2J_JnVAhWqO5oKHVmoA1sQtwIITDAI&url=https%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3Dcw8vzuxc1eQ&usg=AFQjCNEusmEMtSaSEE9MiDxFcHfUpqD11Q

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да възможно е това и аз съм си го мислил ,че нещо кара помпата да блокира. Опитах че да я разглоба ама не може .  Дали да не сменя този клапан или какъв се води той.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А до колкото знам във VCDS има Secondary Air Pump output test, който доста точно показва кой компонент не е в ред. Пускал ли си теста?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се пуска теста? Това важи ли за всички вакууми и клапани? При мен доста често излиза грешка за EVAP системата, как мога да я тествам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пускал , но се чудя какво кара тази помпа с времето да започне да затяга в лагерите.  Може ли да намерим устройството и ,или разглобена някъде в клипове знам ли и аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...