Jump to content

ауди А4 1.8т Q awt губи ток в бобините


mare

Recommended Posts

Здравейте,колеги! Много ви моля, който може да помага с нещо, защото вече ми писна. Да започна с проблема от самото начало. Колата спря да пали за неопределено време. Когато си пожелае тогава запалва и след като запали работи нормално, върви нормално - всичко е наред. В момента, в който не искаше да пали започнах да търся проблема и открих, че при въртене на стартер нямам подаване на искра към свещите. Извиках майстор, който каза че е датчика на коляновия вал и го сменихме с датчик на БОШ. На петия ден от смяната - същата работа - колата отново няма ток в свещите. Продължаваме със следващата смяна. Усъмниха се в реле 372 на бензиновата помпа. Смених и него. След няколко дни нормално палене отново същия проблем. Да подчертая, че при смяна на датчика и релето, в момента колата си палеше. Когато спре да пали, това трае около 30 мин. до 1 час проби и когато все пак запали може да кара и двадесет дена без проблем. 

Вече не знам какво да правя.

При диагностика , компютъра записва грешка, която не може да се изтрие, с номер 18058 - CAN, двигател/инструмент, комуникация, липсва или грешен сигнал - постоянно. Възможно ли е проблемът да идва от тази грешка. Като подчертавам, че проблемът не е постоянен. Или има ли някой друг датчик, който може да създава проблема. Пробвал съм с изключена букса на датчика на ХОЛ и колата пали, само че малко по-трудно.

Моля за съвет, мнения и предположения, че ремонта по система "проба-грешка" излиза много скъпо.

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай пак релето в кутията до ЕКУ-то отпред,за окислили или спукани спойки,не си спомням номера на самото реле.

 

Другия вариант е ЕКУ-то да сдава багажа нещо,ама едва ли.

 

п.п Две релета има до ЕКУ в кутията,по-спомен 373 и 30 ... като номер 30 беше със спукани спойки,презапоих го и го почистих и хоп,няма грижи.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, искрени благодарности на Марто 7007! Още сутринта проверих релето и не можах да открия видими проблеми, но след почистването на релето, го сложих и колата не запали, а преди това я карах. Свалих отново релето с номер 30 и продължих с почистването с водна шкурка. Преди да сложа релето обратно пробвах да запаля без него, като бях изкарал едната бубина и сложих една свещ, какво да видя - няма искра. Върнах релето обратно и пак с изкараната бубина и свещта завъртях на стартер и искрата дойде. Така няколко пъти свалях релето и пробвах и нямаше искра. Много се зарадвах, че с помощта на колегата Марто открих открих проблемното реле. Веднага го поръчах ново и когато го сменя ще пиша за резултата. Но колеги, махнах задната седалка и видях, че там има - мисля че е някакъв модул за ЕРS - са, но интересното е, че всичко работи, а пък има 4 кабела, които са захванати с обувки към купето и са отрязани. Някой ако може да даде малко инфо какво се случва. Ето и снимките.

CIMG1862.JPG

CIMG1863.JPG

CIMG1864.JPG

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни си и бушоните, ако някой преди теб  е сложил някой ментак, той може да прави мизериите . Днес един Пасат TFSI така палеше когато си поиска, след смяната на бушона за бобините няма драми :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радвам се,че съм бил полезен.

Заради въпросното реле преди години когато бях горд собственник на (AWT) разни майстори ме караха да сменям агрегати и възли за сумати пари за да стигна до проблема,е разминах се с 5 лева за почистване и презапояване и както казах повече драми не съм имал.

 

Относно стърчащите кабеляци около модула за ЕСП но мен ми прилича,че като да е някой да е взимал маса ( - ) оттам за нещо но незнам.

Редактирано от MAPTO7007
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под задната седалка трябва да има датчик за надлъжно ускорение,който играе към ESP системата.

Но това на фотосите прилича по-скоро на модул.

Щом нямаш грешка по стабилизиращата система,всичко е наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
На 21.07.2017 г. at 23:07, mare написа:

Здравейте,колеги! Много ви моля, който може да помага с нещо, защото вече ми писна. Да започна с проблема от самото начало. Колата спря да пали за неопределено време. Когато си пожелае тогава запалва и след като запали работи нормално, върви нормално - всичко е наред. В момента, в който не искаше да пали започнах да търся проблема и открих, че при въртене на стартер нямам подаване на искра към свещите. Извиках майстор, който каза че е датчика на коляновия вал и го сменихме с датчик на БОШ. На петия ден от смяната - същата работа - колата отново няма ток в свещите. Продължаваме със следващата смяна. Усъмниха се в реле 372 на бензиновата помпа. Смених и него. След няколко дни нормално палене отново същия проблем. Да подчертая, че при смяна на датчика и релето, в момента колата си палеше. Когато спре да пали, това трае около 30 мин. до 1 час проби и когато все пак запали може да кара и двадесет дена без проблем. 

Вече не знам какво да правя.

При диагностика , компютъра записва грешка, която не може да се изтрие, с номер 18058 - CAN, двигател/инструмент, комуникация, липсва или грешен сигнал - постоянно. Възможно ли е проблемът да идва от тази грешка. Като подчертавам, че проблемът не е постоянен. Или има ли някой друг датчик, който може да създава проблема. Пробвал съм с изключена букса на датчика на ХОЛ и колата пали, само че малко по-трудно.

Моля за съвет, мнения и предположения, че ремонта по система "проба-грешка" излиза много скъпо.

Благодаря Ви предварително.

Колега карам същата бангия,как оправи проблема да търся и аз там,макар,че при мен може и да не е там проблема но,май пак е с тоците.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...