Jump to content

Color fis display audi a4 b6


Daniel93

Recommended Posts

Ами защото това е главно софтуерен продукт и е вече разработен. Ако някой започне да го разработва отначало, винаги ще бъде назад спрямо руснака, защото той няма да стои и да чака някой да го настигне, а ще слага нови неща и ще го прави да работи с повече модели коли. Иначе хардуерната част се произвежда в Китай и се копира лесно, така че всеки може да я произвежда. Но без софтуера е нищо.

 

Има май един или двама други които се опитват да се конкурират с него, но са доста по-зле по функционалност.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 345
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На 5/15/2019 at 23:54, mi_audi написа:

Дърпа се допълнителен кабел от компютъра към таблото и започва да отчита

 

Като каза за бууста по-нататък като вече всичко си монтирал и ако имаш ваг ком виж при теб дали показва 1 към 1 надува на турбината и дисплея. При мен при монтажа на чипа на колата на дисплея даваше различно налягане спрямо ваг ком. 

 

Снощи го вързах за кабела който идва от MAP датчика. Не знам колко е точна стойността на буста която излиза, но в общи линии е в съгласие с това което Torque ми показва като налягане. От настройките на ColorMFA където се избира обхвата на датчика, трябваше да избера 3 бара. Всички други обхвати го караха да показва очевидно неверни стойности. Също Torque показва и вакуума във всмукателния колектор, но това е изчислена стойност от няколко параметъра и сигурно не е много точна. До колкото разбирам местоположението на MAP датчика при нашите мотори не му позволява да вижда вакуум, но не е лошо някой експерт по турбо манометри да се изкаже по темата.

 

VCDS  показва абсолютното налягане на 115-ти канал и атмосферното на 113-ти. Така че трябва да извадиш атмосферното от абсолютното за да получиш налягането което ColorMFA би трябвало да показва. 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, CVT написа:

 

Ние дръпнахме кабел директно от компютъра към таблото, както някой показа по-горе схемата с пиновете и бууста оживя.

При настройка на колата при мапер и гледане на живи данни на ваг ком надува на турбото показваше над 1 бар а на дисплея около 0.80 бара. Това е при настройка на MFA 2.5 бара. Тогава се замислих защо се получава тази разлика. Мислих да пиша на руснака но все нямам време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, става дума за същия кабел. Това е сигналния кабел на MAP датчика. Той отива до ECU-то, където е най-лесното място да се свържеш към него.

 

Днес пробвах с гас до дупка от спряно положение до около 100 км/ч и ми показа 1 бар на таблото. Всичко по колата е сток и не е чипосвана.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааайде мераклиЙ, юруш на 14-тата партида, че не останаааа, 'ората по дваесе комплекта грабят, БРЪЗО БЕГАЙ ДА ПОРЪЧВАШ!!!

:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че цената е стряскаща. Особеното в случая е дългото и неопределено във времето чакане. Което също не е някаква пречка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абеее половин годинка си е доста, както и да го погледнеш, на всичкият им талант, не се разбира, къде им е бизнес усета. Или го имат, ама в някъв руски вариант, тип насила, пък ако щеш.:lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето впечатление е че от двамата руснаци които въртят този бизнес, проблема е само в единия от тях: този който отговаря за производството и поръчките, наречен DirtyliMe. Другия който го разработва наречен autopilot си е на място и колко по-скоро остави DirtyliMe да се прибира на автостоп, толкова по-добре и за него и за клиентите.

 

Иначе самата джаджа е отлично направена софтуерно и хардуерно. Използвам я вече повече от седмица и не съм срещнал никакъв проблем, бъг или недостатък.

 

Имам само няколко забележки относно инструкциите за монтаж:

  1. Добре е да се използват цветни жички, или предоставените да се оцветят с перманентни маркери. Нужни са поне 4 различни цвята. Използването на едноцветна жичка за всички връзки в пъти умножава риска от грешка.
  2. Жичките трябва да минават само от едната страна на платката, а не от двете както е в инструкциите. Това позволява платката да може да се отваря като вратичка, а не да остане вързана за платката на таблото след като се запоят жичките.
  3. В инструкциите пише платката да се хване с двустранно тиксо. Това е много лоша идея, защото ако се залепи малко накриво, може да се повреди при опит да се отлепи, а пък не може да се разбере дали е накриво докато не се сложи циферблата. Според мен най-добре е да се хване със самозалепяща гума. Това е нещо подобно на пластилин, само че не става по-меко или по-твърдо при различни температури. Също позволява платката да може да се движи, даже и да се отлепва без риск от повреда с цел да се нагласи точно и екрана да се центрира в отвора. Залепване по този начин позволява платката да се донамести в работещо положение с включен екран и със сложен циферблат. Продава се в Office 1, ето линк: цък!
     
Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми е ясно, само софтуера ли прави разликата за разните модели и модификации, или има разлика и в хардуера, ако е второто, има логика в забавянето, списъка се пълни бавно, съответно изработката спрямо всяка поръчка си е сама за себе си, т.е. трупа се време.

Доста неща им куцат, с малко усилие, ще могат да завъртят сериозни цифри. Явно това им стига.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хардуера е еднакъв. Софтуера е 95% еднакъв, но го компилират в 13 разновидности, които флашват според модела преди да го изпратят на клиента. Аз бих го направил само една разновидност, а модела да се наглася с ДИП ключета, но може да имат добра причина защо не е така.

 

Но даже и както си е, нищо не им пречи да държат готови бройки на склад и да изпълняват поръчките в рамките на 3 работни дни.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хардуера е различен също. Вече започнахме с Папазов проекта ColorMFA на А3 8Р, но за съжаление, той при него имаше останали само за VW. За това проектът бе замразен, докато не дойде платка за Audi (записан съм в 14-та партия).

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, прав си - гледам че платката е същата, но някои чипове липсват.

 

И какво - някои от клиентите на Папазов са продали Голфа преди да дочакат фиса, а? :)

 

Сещам се за един разказ на Чудомир: цък!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 5/16/2019 at 8:20, bsdnikolov написа:

Изрежи си го, както трябва. Не е чак толкова ненужен. Оставям на страна показването на радиостанциите там, при режим диагностика и при ъпдейт, този ред ще ти трябва.

...

 

Днес изрязах единия циферблат който имам и мисля че стана доста добре - ще сложа снимки като го монтирам. Обаче не ми е ясно защо са двата скрийн протектора които бяха в кутията. Те не са с матова повърхност, така че няма да намалят отраженията, а и екрана не е тъч и е зад стъкло. За какво му е скрийн протектор?

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...

Ахам, влизаш е те тука, изчакваш следващата партида, записваш се и ..... чакаш. 

А някъде назад в темата, се спряга човек, на име Папазов, занимаващ се в областта, гледам че е поръчал доста комплекти от 14-та партида, намери го и се пробвай.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От трети човек е почти невъзможно да се намери и ако някой го продава, то ще е на двойна цена, а може и тройна. Продай му твоя, то се видя че няма да го монтираш. :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свърши тя, отдавна е вграден в кошника дивайса.

А да се намери "някой", продаващ нещото за идентичен като търсеният навес, е още по-невъзможно. Но хората питат, за спорта, не им се чете обаче по форумите.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега к'во, няма цветен дисплей......, кофти.

Какво друго да каже Папазов, и той чака на опашката за следващата партида. ^_^

Ако не побързаш, ще търсиш още дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорен факт. А пуснат ли я, бъди Човека светкавица, че иначе още пол'вин годинка не ти мърда чакането^_^. Личен опит:lol:.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...