audi.q5 Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Здравейте колеги, от скоро забелязах, че при паркиране и въртене на волана на място се усеща нещо като вибриране на волана. Прочетох из чуждите форуми, че е срещан проблем и се дължал на производствен дефект на някакъв маркуч на хидравликата който се подменял с друг -подобрена версия. Да уточня също, че нямам течове от хидравликата, гумите са с автомобила, Dunlop 19" ,модела не помня. Въпросът ми е имал ли е някой подобен проблем и евентуалното му решение. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 24 Юли 2017 Виж колко е течността. И избягвай да въртиш на място, особено с натисната спирачка. Много се товари рейката. На старото ауди минах без правене на рейката до 19-тата година, а масово се правеха на по-ранни години. Даже почти не съм доливал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 27 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 27 Юли 2017 Много е гадно, но е фабричен дефект, за който не ми е известно универсално решение. С намаляване сцеплението на гумата с настилката - намалява/изчезва "вибрацията". Не видях някой да е пробвал с друг тип хидравлична течност (с по-голям вискозитет) или с промяна диаметъра на ролката на хидравличната помпа (ако може да се сменя). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi.q5 Публикувано 28 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Юли 2017 В някои чуждестранни форуми пишат, че се сменяла някакъв маркуч с вече усъвършенстван модел. Но ми е интересно някой правил ли го е тука. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Юли 2017 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Да, но пишат и че може да няма ефект смяната на маркуча. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi.q5 Публикувано 29 Юли 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Юли 2017 Да , затова се интересувам някой предприемал ли е подобна смяна. Имам предвид на въпросния маркуч. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Дали съм вторият човек, който го забелязва на ку-то, смятам да сменя като начало хидравличната течност, но ме съмнява да има ефект. Не винаги го прави, рядко, но го прави, не мога да хвана някаква закономерност, някой да го е преборил? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 18 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2019 Ако ще сменяш течност, пробвай с Ravenol SSF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 (Редактирано) Благодаря, ама май трябваше да питам преди да купя, взел съм оригинална вече. Тази която казваш дали е с по-висок вискозитет? Ще разпитам и в гуру сервизите като минавам през тях да видим какво ще кажат. Не ми се вярва да е нормално това и да го има при всички коли. Редактирано 19 Октомври 2019 от mhi406vt Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 19 Октомври 2019 Доклад Share Публикувано 19 Октомври 2019 Една идея по-висок вискозитет е. Аз източих казанчето и допълних с нея - около 300гр. Не знам дали си внушавам, но ми се струва, че намаля ефекта. Не го прави всеки път и затова ми е трудно да преценя...но при първа възможност ще сменя и останалата течност. С оригиналния маркуч съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi.q5 Публикувано 2 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 Има ли някакво развитие колеги? Прави ми впечатление че сега коато е студено почни не го прави за разлика през лятото когато въртя на място на асфалт почти винаги ги прави. Смятам и аз да сменя оригиналната течност с тази на Ravinol и ако не помогне ще сменям маркуча. Ако някой вече е решил проблема моля да сподели. Поздрави. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mhi406vt Публикувано 2 Декември 2019 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2019 При нас след сменя с оригинална течност и застудяване също почти не го прави, но ще видим напролет като се затопли, ак се появи отново и аз ще пробвам с тази алтернативната, просто е мега дразнещо на кола за 30К като гламав да сменяш някакви течности и да се чудиш ще се опрви ли тресенто на волана, втф, това да не е някакво рено 19 ве, баси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi.q5 Публикувано 4 Декември 2019 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2019 (Редактирано) Много е гадно наистина за автомобил от такъв клас и аз ще сменя с тази на Ravinol на пролет и ще видим дано да се оправи ,ако не ще сменям маркуча. Редактирано 4 Декември 2019 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki0813 Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 (Редактирано) Здрвейте и аз да се запиша с вибрация в кормилото на място - усещането при мен е в самия прът на кормилото - директно някак, не е в гумите и окачването а долу в рейката и кормилната кутия! Колата я купих от човек преди седмица от човек който я е карал в БГ 3-4 години - обсложвана е само в Ауди сервиз - подплатено с документи! Тази вибрация ми беше демонстрирана от продавача като ми каза че многократно са обследвали проблема и няма твърдо мнение по въпроса - рейката била наред и т.н. Та с интерес ще следя темата дано се намери някакво логично обяснение. Колега може ли линк към статтията с маркуча? И аз мисля да сменя като начало хидравличната течност - каква да сложа ? Кой маркуч трябва да се подмени по предписание? На място когато въртя и повиша оборотите на двигателя няма подобрение което показва че помпата е ОК! Редактирано 29 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 27 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2020 Аз също имах подобна вибрация и смених долното каре на кормилния пърт... Но смених и маслото. Засега всичко е наред. Ще следя да видя и вие как сте решили проблемаSent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki0813 Публикувано 28 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2020 (Редактирано) Благодаря колега ще проверя карето, при мен вибрацията се проявява само в определен участък от целия ход на кормилото - от дясно на ляво в момент преди краен ляв - на дясно го няма! При теб как беше? Какво масло сложи? Редактирано 28 Януари 2020 от Niki0813 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 28 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2020 При мен се счупи "стоп-машинката", т.е. бутона на спирачния педал, който регистрира натискане на спирачката. В резултат ЕСП-то светна и колата си вдигна леко оборотите. При така леко повишените обороти (нещо между 900 и 1000 на двулитров бензин) воланът не се усеща, че се върти (със зимни гуми 225). При изтриване на грешката и падане на оборотите на нормалното ниво (около и под 800) ефектът се връща. Ако може с вагком да се вдигнат оборотите с около 50, може да се окаже решение на проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 28 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2020 При мен нямаше зависимост от оборотите. Сякаш имаше зависимост от настилката и наклона... Като се разтърсих и видях че руснаците също са се сблъскали с подобнен проблем(има снимки и номер на карето). Смених го и взех ново оригинално масло(зелено). Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki0813 Публикувано 28 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2020 (Редактирано) Да и при мен няма връзка с оборотите на двигателя, ще потърся и аз по руските форуми - ако имаш някой линк би било полезно! Поздрави! Редактирано 29 Януари 2020 от VBI Цитирането на предходно мнение е в разрез с правилата на форума! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki0813 Публикувано 28 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 28 Януари 2020 Ти кое каре точно смени - предполагам че са поне 2 - не съм сигурен!? Ако можеш да уточниш с малко подробности ще съм благодарен! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Spama Публикувано 29 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2020 И двете разбира се. Ето https://yandex.com/turbo?text=https%3A%2F%2Fwww.drive2.ru%2Fl%2F510517818379207342%2F Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki0813 Публикувано 29 Януари 2020 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2020 Благодаря колега! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Всички са се сблъскали с този проблем. Има хора (американци), които са се отказали от покупка на Ауди, защото чисто нови автомобили в салона са имали този (д)ефект. Не случайно ауди са пуснали "1000" ревизии на този маркуч....докато не са минали на елекстрическа рейка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki0813 Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 Добре колега това го разбрах, ти реши ли проблема по някакъв начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Февруари 2020 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2020 След като няма връзка с обороти (респективно с вискозитет на течността и положение на клапана) очевидно ти имаш съвсем друг проблем. Примерно износени карета. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване