Jump to content

Малко помощ с лог за MAF


saracin76

Recommended Posts

Колеги, някой може ли да помогне с този лог за дебитомера? Според мен е за смяна, но все пак и друго мнение ще ми е от полза. Колата е AVF Avant Quattro 2003. Благодаря на всички отзовали се.

A4B6AVF-MAF.xlsx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма забиване, просто ми се струва мудна при ускоряването. Иначе си върви нормално. Чистен е преди 6 месеца и профилактика на турбо е правена. Затова направих лог за да не го чакам да умре тотално и тогава да го мисля. Лошото е, че така я купих и не мога да направя разлика, а и няма наоколо някой със същия автомобил за да сравня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колега от къде си? Аз го имам същия проблем от известно време. Пиши ми на лично, ще ми е полезно да видя дали си го оправил и къде е бил проблема при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хасково е града, а решение не съм намерил на проблема. Карам си я така. Тя си върви. Постнах логовете тук с надеждата някой да помогне, но уви... прегледана е над 120 пъти и няма един коментар или съвет. Страшен форум просто, нямам думи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се нервирай, тук останаха хора, които разбират само от живота на другия. Техничарите отдавна избягаха. 

По темата, лаишко мнение, от бивш собственик на AFN мотор.

Турбината ти не работи чисто. Клапан N75 прави пикове, за да компенсира исканото налягане, а при смяната на предавките, не разтоварва на време. От там може да идва мудността. Виж дали няма изпускане на вакуум и дали се движи свободно геометрията. 

Относно дебитомера, мисля че е добре. Но не си натискал постоянно газта на 100 % и логът ти не е напълно адекватен. 

Дано някой по-компетентен се включи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах по горе ТК мина профилактика във Варна и всичко е ок. Мислех, че има проблем, но от там казаха, че и няма нищо и могат само да я изчистят и да зададат заводски стойности. Лога смятам да го направя отново, защото забравих да махна 11 канал. Вакуум маркучите са сменени всички със силиконови и проверени. А относно чипването - аз не съм правил нищо, мисля че и предишния собственик не е. Поне не е казал, а и тягата си се усеща нормално към 1800-1900 оборота. Ще пробвам чист лог на 8-ми и ще видя пак какво ще покаже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въпреки това, турбината не работи коректно. Направи нов лог, като я почнеш от 1400 оборота на 3-та, с пълна газ до 5-та предавка, без да отпускаш педала. Превключвай след 4200 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я пак погледнете искано и доставено  налягане,няма никава логика и 100 лога все тая ,не може да се промени исканото налягане,Светлъо,не го объркавай ,лог се прави на 4 скорост от 1600 до 3500 поне ,няма нужда от 3  и 5 скорост,но тази графа никога няма да се промени ако не се пипне софта

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм им фен на Шишков дизел. Преди 2-3 години се изложиха най-страшно пред мен и от тогава съм им сложил хикс-а на тях. Ще пробвам чист лог и да видим какво ще излезе. VagCom си казва всичко, само трябва да го попиташ по правилния начин ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро имах подобен проблем и логът ми беше едно към едно с твоя ( както и колата). И аз тръгнах от дебитомер - естествено не беше от него. Оказа се от единия от ел. клапаните за егр-а , който е за мекото гасене ( другия си е за самата функция на егр-а, но той си беше ок)  и пропускаше вакума през него. И аз като тебе се заблудих от там, че бях сменил всички вакум маркучета. Повери за следното - педала на спирачките става ли твърд след 2-3 хубави поредни натискания в движение?

Ако имаш приятел с вакуммер измерете го на ниски обороти  - доколкото разбрах нормално трябва да е около 0,6 - при мен беше 0,2. Колата след 1900 - 2000 оборота вървеше без проблеми, но дотогава все едно чист дизел. Добре че не се вързах на идеите на няколко "майстора", които искаха чак турбо да свалят и да чистят.

 

Редактирано от digunan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам за втори път лога не си натискал педала до ламарината постоянно ,затова и показва това искано ниско налягане,запиши нов и тогава ще се види,но провери и вакумите както е писал колегата по горе. Ако запишеш и 10 канал ще вижда педала на колко процента е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 6.08.2017 г. at 22:46, saracin76 написа:

 

Този проблем съм го виждал на моята кола, винаги се е оказвало от геометрията. Почва да се цапа, и турбото хем работи, хем дава тези разлики между искано и дадено налягане, при което колата се усеща мудна. А причината е лош вакуум. Сигурно не може да си изпълни километража?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ускорява си на 6-та нормално до 160-180. Не съм я пробвал с по-висока скорост. Все пак е 13 годишна кола и не ми се рискува излишно. Но както писах и по рано - турбото се включва нормално, просто в ниските ми е мудна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...