Jump to content

A6 1.8т АЕБ трудно пали


ppenchev

Recommended Posts

Здравейте,

От известно време аудито пали от 3тия път абсолютно по един и същ начин всеки път:

Опит 1: Въртя стартера и само прихълцва

Опит 2: Въртя стартера и ахааа да запали

Опит 3: Пали и всичко е точно.

Това е само първото палене за деня. Опитах да дам на контакт предварително 2-3 пъти и тогава да опитам и резултат няма.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно същите симптоми и при мен - А6 AEB. С тази разлика ( а може би и прилика ) , че когато колата не се кара примерно 10 дни и при първото палене проблема НЕ се проявява. Пали перфектно.

 

Насочи се към газовата уредба. Подозренията ми към моята барака сочат към газта...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, разбирам да не се познаваме..ама що не се обаждаш  :)  За мен имаш няколко варианта: 

1. Помпата не държи налягане/пред умиране е или някой клапан не държи горивото до мАторЯ

1А.Горивен филтър задръстен с кофтЕ бенДзин

2. Газовите дюзи бъркат смесите и/или след като загасиш си пикаят в колектора и сутрин имаш много гориво и се дави. 

3. Дюзите на бензина не са в ред.

 

Забележка към автора, даването на контакт на АЕБ не е от голяма файда, защото по спомен помпата върти чак на стартер, а не на контакт :stupid:

Забележка 2: Обади ми се(или пиши) ако имаш затруднения да ти кажа 1-2 приказки 

Редактирано от James
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да пусна и моето мнение по темата..проблема с паленето на тея кошници е зависим от много неща..бубини, ламбда сонда, датчик колянов вал, безнинова помпа, клапан, газови настройки, дебитомер..мисля че забравям нещо..та тея всичките работи съм ги сменял при моята кола и пак не палеше..обаче сега като рециклирах и главата и си пали като момченце :D..при мен също палеше от втори треи път, когато е първото за деня...много трудно се диагностицира, защото всичко има значение, а най-големия фактор е че колите са стари и са утрепани от каране, та дори и те не знаят какво им е :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти я отписа лимузината от воле...

 

Сега, пробвах с цялата газ при палене и нищо, оставях я на бензин преди да изгася и пак същото нещо. Имам чувството, ще е клапан. Някой знае ли къде се намира, как се смемя/диагностицира? Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я отписал изобщо, но исках да наблегна на това, че проблема може да е поради много причини и дори да не се оправи можеш да си свиркаш и да си караш..пробвай най-евтините от тези, а именно клапана бензиновия и диагностиката на газта, защото всички останали са ти около 2-300 лв. частите, ако решиш да пробваш с нови такива

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лекуват го със слагането на друг след помпата..но по принцип ако самата ти помпа е тръгнала да умира, тоя клапан с нищо няма да помогне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При положение, че я паля 3 пъти седмично и минавам по 500 км на палене смятам да игнорирам това неудобство от 3тото въртене, освен ако не рискувам здравето на любимата ми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж стойностите на ламбда сондата, комутатора също обича да прави такива бели, настройката на газта там ако остава в системата нещо, бензинова помпа пробвай..от скоро ли ти е тоя проблем с паленето или винаги е бил, защото ако е от скоро е много вероятно да е от помпата..или пробвай с друга втора ръка или купувай нова, робвай и с друг комутатор..свещите сменял ли си също така,..на диагностика показва ли нещо?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://www.olx.bg/ads/q-vag-com-кабел/?search[description]=1

 

Свещи иридиеви NGK имат такива за газ специално..ама ти като взе колата не ги ли смени тея свещи?

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам кабел за диагностика, обади ми се след събота, ще я закачим. И за свещи мога да ти препоръчам NGK PFR6Q. Оригиналните демек 80-100лв е комплектът, ама няма газ, бензин, чипове, рипат си доволно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ppenchev , много често проблема е от адаптацията на бензиновият компютър спрямо този на газта. За да си сигурен, че не е от това, пробвай да покараш колата 2 дена на бензин и провери дали ще ти запали нормално на 3-ят ден. 

Пикаещите дюзи на газта могат да се хванат като откачиш маркучетата към самите дюзи непосредствено след гасене на автомобила и ги закачиш на другият ден преди първото палене.

Редактирано от Kn0cK3r
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да най честите проблеми са дюзи , адаптацията на газта, G62 , ( датчик темп охладителна течност, бенз помпа. Датчика е доста евтин под 20 лв и се сменя доста лесно и аз при наличието на такива проблеми го сменям профилактично 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма датчик за охл течност под 20лв. Тоя елемент, както и някой  други дреболии се купуват само оригинални от сигурно място! Иначе филма е голям......

Колега опиши подробно какво си направил до момента, какво си подменел и какво си диагностицирал, какво наблюдаваш на живи данни и как е настроена газовата?

Редактирано от Marian_Georgiev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се занимавал да търся причината. Колата се кара само на дълго и се пали 2-3 пъти седмично не ми е дерт да гледам 10 агрегата за тоя проблем само. Иначе ще сменя G62, както @Gravito ме посъветва и ще пиша. Това с газ-та мисля да го тествам като ми свърши просто да я покарам на бензин и на другия ден да завъртя стартера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 44 минути, ppenchev написа:

 Това с газ-та мисля да го тествам като ми свърши просто да я покарам на бензин и на другия ден да завъртя стартера.

 Колега, според мен не си разбрал правилно. Ако проблемът е от газта, карането на бензин 1 ден(или 10) няма да реши много проблема. Ще го реши единствено, ако е от лоша настройка на газта, ще нулираш тримовете като покараш 50-100км и ако е от лошата настройка ще се оправи, ОБАЧЕ ако проблемът е от изпускащи дюзи в колектора, нищо няма да се реши, докато не се спре притокът на газта от бутилката към дюзите и колектора.

 

преди 53 минути, Marian_Georgiev написа:

Няма датчик за охл течност под 20лв. Тоя елемент, както и някой  други дреболии се купуват само оригинални от сигурно място! Иначе филма е голям......

 

Аз пък като купих моята кола преди 35000 нем и отчиташе грам температурата и смених G62 с някакъв за 18 лв, какъвто намерих в кварталния магазин и дотук зиме/лете нямам ядове 15 месеца вече, но винаги имам едно наум, че ако има симптоми, ще се слага вече оригинален, има и малко късмет в цялата работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...