Slavishow Публикувано 8 Август 2017 Доклад Share Публикувано 8 Август 2017 Здравейте, от скоро имам Д2 99г. 4.2 310 к.с. Миналата седмица заредих климатикаи в началото всичко беше наред, след втория ден, колата започна да загрява и забелязах, че перката за климатика неработи, изобщо невключва. При тест с ваг ком се включи само веднъж, и сега продължава да невключва и колата достига висока температура, дори ми излезна грешка 17927 - за налягане на маслото.Има ли вариант да е от управлението, защото перката трябва да включва и при загрял двигател без климатик. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Четки на електромотора на перката. Не питай от къде знам. Както и почистване на радиаторите, външно, с препарат и водоструйка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavishow Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Благодаря колега, ще го сваля винтилатора за смяна на четките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavishow Публикувано 10 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 10 Август 2017 Проблема си остава, перката си работи като и пусна 12V, взех и друга перка и с нея е същото. На буксата за перката замервам 6-7 V . Явно имам проблем в управлението, някой ако знае къде се намира, че аз не го откривам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thereddragon13 Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Преди време моята перка отказа, и се оказа датчика, който е долу в радиатора. До колкото знам перката взима информация от управлението само като пуска климатик а от датчика взима инфо за температурата в радиатора. Ако изобщо не се пуска твоята нито на загряла кола нито на климатик по-скоро проблема ще е в самата перка, защото на загряла кола пускането става без да минава през управлението Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thereddragon13 Публикувано 24 Август 2017 Доклад Share Публикувано 24 Август 2017 Провери ли хубаво всички бушони? Намери бушона на перката и пусни климатика, виж дали идва ток Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 26 Август 2017 Доклад Share Публикувано 26 Август 2017 Възможно е да е изгорял резистора за първата степен на вентилатора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavishow Публикувано 27 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Проверил съм бушоните, като пусна климатика има някакво минимално напрежение и най-вероятно е резистора за първата степен. Той се намира в управлението или някъде другаде? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 27 Август 2017 Доклад Share Публикувано 27 Август 2017 Не зная конкретно за този модел, но най-вероятно е някъде на тялото, част от което е предпазителя на перката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 28 Август 2017 Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Днес остана малко време да потърся и се оказа, че вчера горе-долу правилно съм се ориентирал. Виж схемата тук: https://parts.audiusa.com/a/Audi_1999_A8Base-Quattro/_53892_5968519/COOLING-FAN/1360060.html. На поз. 14 резисторът за първата степен на вентилатора е най-вляво, гледано отпред. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Slavishow Публикувано 28 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Август 2017 Благодаря колега, ще проверя какви напрежения има при пускане на климатика на тези 3 позиции ( мисля че съм ги виждал наредени на една шина). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 29 Август 2017 Доклад Share Публикувано 29 Август 2017 (Редактирано) Точно така. Ето я и шината отделно http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A8-D2-Radiator-Electric-Cooling-Fan-Resistor-Plate/132264288906?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D45992%26meid%3D9bfeae2e65b14d649b92138692d3e0a7%26pid%3D100623%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D192070803162&_trksid=p2047675.c100623.m-1. За замерването на резистора не е необходимо да се включва климатика. Но пък и не пречи... Редактирано 29 Август 2017 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване