Jump to content

загрява с климатик


Slavishow

Recommended Posts

Здравейте, от скоро имам Д2 99г. 4.2 310 к.с. Миналата седмица заредих климатикаи в началото всичко беше наред, след втория ден, колата започна да загрява и забелязах, че перката за климатика неработи, изобщо невключва. При тест с ваг ком се включи само веднъж, и сега продължава да невключва и колата достига висока температура, дори ми излезна грешка 17927 - за налягане на маслото.Има ли вариант да е от управлението, защото перката трябва да включва и при загрял двигател без климатик. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четки на електромотора на перката.

Не питай от къде знам.

Както и почистване на радиаторите, външно, с препарат и водоструйка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема си остава, перката си работи като и пусна 12V, взех и друга перка и с нея е същото. На буксата за перката замервам 6-7 V . Явно имам проблем в управлението, някой ако знае къде се намира, че аз не го откривам. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Преди време моята перка отказа, и се оказа датчика, който е долу в радиатора. До колкото знам перката взима информация от управлението само като пуска климатик а от датчика взима инфо за температурата в радиатора. Ако изобщо не се пуска твоята нито на загряла кола нито на климатик по-скоро проблема ще е в самата перка, защото на загряла кола пускането става без да минава през управлението

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверил съм бушоните, като пусна климатика има някакво минимално напрежение и най-вероятно е резистора за първата степен. Той се намира в управлението или някъде другаде?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес остана малко време да потърся и се оказа, че вчера горе-долу правилно съм се ориентирал.

Виж схемата тук: https://parts.audiusa.com/a/Audi_1999_A8Base-Quattro/_53892_5968519/COOLING-FAN/1360060.html.

На поз. 14 резисторът за първата степен на вентилатора е най-вляво, гледано отпред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, ще проверя какви напрежения има при пускане на климатика на тези 3 позиции ( мисля че съм ги виждал наредени на една шина).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така. Ето я и шината отделно http://www.ebay.co.uk/itm/Audi-A8-D2-Radiator-Electric-Cooling-Fan-Resistor-Plate/132264288906?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D45992%26meid%3D9bfeae2e65b14d649b92138692d3e0a7%26pid%3D100623%26rk%3D2%26rkt%3D6%26sd%3D192070803162&_trksid=p2047675.c100623.m-1.

За замерването на резистора не е необходимо да се включва климатика. Но пък и не пречи...:nixweiss:

Редактирано от nickgaidarov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...