pace Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Колата е 100-ца 2.0 16v,купих я преди три месеца.По думи на продавача на бензин не е работила от около три години...изгоряла помпа.Купих нова,изчистих резервоара,смених филтри и колата си запали на бензин,на място си работи супер но при тръгване нещата се променят...няма мощност,тресе и пуши черно.Смених т. датчика на главата-нищо,откачах л. сондата-нищо...виждам се в чудо с тая кола.Клапата е здрава,права не закача никъде,няма следи от деформации от гърмежи като нова си е...колата е с АГУ...там ядове няма...от какво може да е..? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Безвъзвратно запушени дюзи и евентуално повредена глава на инжекциона от това, че не е виждала бензин 3 години. Може да опиташ да смениш дюзите на инжекциона с 2-ра употреба (стават от всяко Ауди 86-96г. с механичен инжекцион) и да видиш дали ще има подобрение. От запушването дюзите "пикаят" и правят сместа богата, отделно на това няма мощност, гасне като загрее и т.н. Ако си проверил всичко друго, което ме пита на ЛС, остава да опиташ със смяна на дюзите - четирите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 (Редактирано) Дюзите не стават от всяко ауди с мех инжекция, стават само от АСЕ/6А. Имам за АСЕ, ако искаш ще ти подаря, защото втора употреба дюза става само за проба, за работа не става. Редактирано 9 Август 2017 от krisaleks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Може и така да е, сменял съм на AAD и по ЕТКА бях проверил номерата на всички двигатели с мех. инжекция без значение дали е 4-ри или 5 цилиндъра. Всички бяха с един и същ номер. Купувал съм от Емо 2-ра употреба дюзи през годините, като съм ги взимал от различни мотори. За АСЕ специално не си спомням дали съм проверявал с какъв номер са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 NG - VAG- 035 133 551C Bosch-0 437 502 032 (014) ACE- VAG- 035 133 551F Bosch- 0 437 502 043 (014) Номерата са едни и същи, КР/9А/PL/NG/KV/ACE/6a и там 8 клапановите не им знам номерата (JN/3a и тн) са с един и същ номер, но буквата е различна. Снимките са заличени да покажа разликата. Разликата е във втулката/разпръсквача (там както се казва) на самата дюза, на НГ е по- дълбока и разпръсква горивото под по малък ъгъл (все пак е с 1 всмукателен клапан). На АСЕ втулката е по- плоска, ъгъла на разпръскване е по- голям (заради 2та порта). Карал съм АСЕто ми с НГ дюзи и не работеше както трябва. KV/JN май нямаха втулка. АСЕ разпръсквач Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Да Вальо,всичко проверих което ми каза няма ефект,в дюзите както и в самите маркучлета от главата до тях имаше доста боклук и ръжда 3-4 пъти изтръсвах дюзите но не са ок,ако колега krisaleks не ти трябват кажи какво ще ти струват и ми ги изпрати ако мога да събера от 8 поне 4 що годе добри...ще снимам да ви покажа и положението на клапата...струва ми се по надолу от 1,5мм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Пиши лично за адреса, на мен не ми вършат работа и ще отиват на боклука. Почискване с кореселин и спринцовка ще им върне малко живот, ама за 1месец максимум. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 (Редактирано) Ето и клапата,дали така се измерва не знам Редактирано 9 Август 2017 от pace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 В другия край се мери, виж картинката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 9 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Клапата е завъртяна,там където меря и посока колектора...поне така мисля.аз го разбирам 1,1 от към главата и 1,9 от към колектора или не е така? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Аз я разбирам така от 1,1мм до 1,9мм в най- висока част (към штуцерите) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Шублера показва 4,6мм.Не знам кой какво е мерил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Излиза, че е бая пропаднала. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Преди 3 часа, pace написа: Клапата е завъртяна,там където меря и посока колектора...поне така мисля.аз го разбирам 1,1 от към главата и 1,9 от към колектора или не е така? Не. На схемата е показано ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
НаскоТ4 Публикувано 9 Август 2017 Доклад Share Публикувано 9 Август 2017 Клапата е Ок. Не я пипай защщото после трудно се нагласява да не опира в корпуса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 14 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 (Редактирано) Смених дюзите ефект няма Редактирано 14 Август 2017 от pace Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 (Редактирано) В главата на инжекциона има отвор за регулиране на горивото,бърка се с шестограм. Завърти го обратно по часовниковата стрелка ,през четвърт оборот и пробвай Принципно реглажна там е доста тънка работа и се прави с много малко завъртане,но с няколко опита се получава Първо си отбележи началното положение,ако стане по-зле, да знаеш къде да го върнеш Казвам го от опита ми с 1.8 DZ ,вече ако ACE то няма такъв реглаж,незнам Редактирано 14 Август 2017 от turbofen86 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 АСЕ-то има такъв реглаж. Бърка се с дълъг шестограм 3мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 14 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Може ли детонационния датчик на блока да създава ядове,че гледам се е разцъфтял... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 14 Август 2017 Доклад Share Публикувано 14 Август 2017 Не е от датчика.Не го пипай,че ще се разпадне.70лв.струва.Два са датчиците.Инжекциона ти има нужда да се направят някио измервания с мултицет и да се коригират,ако има нужда стийностите на потенциометъра и регулатора на налягане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 15 Август 2017 Доклад Share Публикувано 15 Август 2017 Замери и налягането на бензиновата помпа, може да е ниско. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 16 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Ще се замерва потенциомеръра,че като го гледам си е оригиналния,на регулатора какво и как да му меря...а помпата е нова,има ли нужда от мерене на налягането... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Ако е китайка, го премери. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pace Публикувано 16 Август 2017 Автор Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Китаец е но дали може да се ”дави” от нея...нали има регулатор... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 16 Август 2017 Доклад Share Публикувано 16 Август 2017 Може да е малко налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване