Jump to content

2.0 16v пуши черно на бензин


pace

Recommended Posts

Колата е 100-ца 2.0 16v,купих я преди три месеца.По думи на продавача на бензин не е работила от около три години...изгоряла помпа.Купих нова,изчистих резервоара,смених филтри и колата си запали на бензин,на място си работи супер но при тръгване нещата се променят...няма мощност,тресе и пуши черно.Смених т. датчика на главата-нищо,откачах л. сондата-нищо...виждам се в чудо с тая кола.Клапата е здрава,права не закача никъде,няма следи от деформации от гърмежи като нова си е...колата е с АГУ...там ядове няма...от какво може да е..?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безвъзвратно запушени дюзи и евентуално повредена глава на инжекциона от това, че не е виждала бензин 3 години. Може да опиташ да смениш дюзите на инжекциона с 2-ра употреба (стават от всяко Ауди 86-96г. с механичен инжекцион) и да видиш дали ще има подобрение. От запушването дюзите "пикаят" и правят сместа богата, отделно на това няма мощност, гасне като загрее и т.н. Ако си проверил всичко друго, което ме пита на ЛС, остава да опиташ със смяна на дюзите - четирите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дюзите не стават от всяко ауди с мех инжекция, стават само от АСЕ/6А. Имам за АСЕ, ако искаш ще ти подаря, защото втора употреба дюза става само за проба, за работа не става. 

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и така да е, сменял съм на AAD и по ЕТКА бях проверил номерата на всички двигатели с мех. инжекция без значение дали е 4-ри или 5 цилиндъра. Всички бяха с един и същ номер. Купувал съм от Емо 2-ра употреба дюзи през годините, като съм ги взимал от различни мотори. За АСЕ специално не си спомням дали съм проверявал с какъв номер са.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

NG           - VAG- 035 133 551C

                 Bosch-0 437 502 032 (014)

 

ACE-         VAG- 035 133 551F

                 Bosch- 0 437 502 043 (014)

Номерата са едни и същи, КР/9А/PL/NG/KV/ACE/6a и там 8 клапановите не им знам номерата (JN/3a и тн) са с един и същ номер, но буквата е различна. 
Снимките са заличени да покажа разликата. Разликата е във втулката/разпръсквача (там както се казва) на самата дюза, на НГ е по- дълбока и разпръсква горивото под по малък ъгъл (все пак е с 1 всмукателен клапан). На АСЕ втулката е по- плоска, ъгъла на разпръскване е по- голям (заради 2та порта). Карал съм АСЕто ми с НГ дюзи и не работеше както трябва. KV/JN май нямаха втулка. 

АСЕ разпръсквач 

vaFdmrC.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Вальо,всичко проверих което ми каза няма ефект,в дюзите както и в самите маркучлета от главата до тях имаше доста боклук и ръжда 3-4 пъти изтръсвах дюзите но не са ок,ако колега krisaleks не ти трябват кажи какво ще ти струват и ми ги изпрати ако мога да събера от 8 поне 4 що годе добри...ще снимам да ви покажа и положението на клапата...струва ми се по надолу от 1,5мм

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши лично за адреса, на мен не ми вършат работа и ще отиват на боклука. Почискване с кореселин и спринцовка ще им върне малко живот, ама за 1месец максимум. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапата е завъртяна,там където меря и посока колектора...поне така мисля.аз го разбирам 1,1 от към главата и 1,9 от към колектора или не е така?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа, pace написа:

Клапата е завъртяна,там където меря и посока колектора...поне така мисля.аз го разбирам 1,1 от към главата и 1,9 от към колектора или не е така?

 

Не.
На схемата е показано !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В главата на инжекциона има отвор за регулиране на горивото,бърка се с шестограм.

Завърти го обратно  по часовниковата  стрелка ,през четвърт оборот и пробвай  

Принципно реглажна там е доста тънка работа и се прави с много малко завъртане,но с няколко опита се получава

 Първо си отбележи началното положение,ако стане по-зле, да знаеш къде да го върнеш

Казвам го от опита ми с 1.8 DZ ,вече ако ACE то няма такъв реглаж,незнам

Редактирано от turbofen86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е от датчика.Не го пипай,че ще се разпадне.70лв.струва.Два са датчиците.Инжекциона ти има нужда да се направят някио измервания с мултицет и да се коригират,ако има нужда стийностите на потенциометъра и регулатора на налягане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замери и налягането на бензиновата помпа, може да е ниско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се замерва потенциомеръра,че като го гледам си е оригиналния,на регулатора какво и как да му меря...а помпата е нова,има ли нужда от мерене на налягането...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...