Jump to content

Low oil pressure 4.2i


kurty

Recommended Posts

Да оправя клопането на клапата и да видя за течовете от предната страна на мотора от къде идват. Въпреки, че е само на 160к км си страда от проблемите на V образните бензини!

Тръгнах да вадя клапана от предната част и почна да блика масло , май са си здрави гумичките?

Не трябваше ли, ако изпускат да са празни тези отвори?

240B4C87-A107-4C40-A9B7-AB1CB14288BF.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гумичката е мека значи уплътнява. Какво клопа на клапата? Чуваш ли детонации като изрежеш колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, kpematop написа:

 

Не, върви си супер, просто се чува това...

 

Сложих стопер на петлето да не затваря до края клапата за да не опира, но така ограничава вървежа леко в ниските обороти

Редактирано от VBI
Не цитирай предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Видял съм го, но не съм фен на афтърмаркет подобренията, пък и вървежа е добър и така.

Как да разбера дали клапанчетата са ок, щом са пълни с масло и не се е стекло в картера вероятно са добре?

 

От къде купувате гарнитурката с форма на 8-ца в предната част на масления корпус? Оригинални гарнитури на маслената магистрала и колектора ли или Victor Reinz ?

Силикон не е ли по-добре, ако се добави дори и на новата гарнитура?

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колеги тези дни чакам да ми дойдат оригиналните гарнитури и пръстени и започвам да сглабям. Мисля клапаните да не ги пипам, работят си супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да! Не клопа и звукът се промени в ниските, стана още по бучащ и една идея по рязка при потегляне.

Нови гарнитури и О-пръстени оригинални, нови пръстени на клапаните за налягане на маслото за всеки случай.

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Да не отварям нова тема колата е с BAT мотор,тия дни докато подгрявах колата на място след 10 мин. след запалването изписа Low Oil Pressure.Направо изтръпнах.Маслото беше сменено преди 500 км.Усъмних се в масления филтър,смених го не помогна.После датчика за налягане в корпуса филтъра,е беше сдал багажа и за мой късмет беше от него.

Като огледах схемата на маслената система,някой дали е сменял привода маслена помпа "27ма позиция",който е шестограм,и дали е имал проблем с него.Да не се окаже да е като на 2.0 tdi?

Screenshot_2023-01-20-07-52-37-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...