Jump to content

Recommended Posts

Здравейте! Чудех се къде да пиша понеже не намерих тема в която да се пишат положителни коментари и впечатления от вече изпробвани мапери. Имам Audi A4 1.8t quattro стоково , ходих при Pepino и мога да кажа само хубави неща :) Колата вече е доста приятна за каране да не говоря ,че на един и същи стил на каране разхода ми падна с 1 литър :respekt: Така де който се чуди смело да ходи :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 246
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За сток е ясно- копи- пейст и аз ги правя (който даде повече от 250 е луд), но за къстъм не може и връща хора (с разни смешни доводи и моткане с месеци- докат сами се откажат) !
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и друг колега във форума с ремап от Pepino, който също споделяше с такава еуфория колко е доволен докато колата не беше качена на дино и не си видя колко му е интересна графиката... :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа дали е нормално за това дино, но мога от опит да споделя, че моята кола на друго дино първите рънове при ремапа също вадеше "къдрави" графики с пикове и падове, което впоследствие нямаше нищо общо с последните рънове и графики, където ги изправи. Но говорим за около 30 ръна и доизкусуряване на нещата с всеки следващ рън, а не наливане на готов софт и каквото стане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна, колега къде ви обърнаха такова детайлно отношение и внимание? И за кой стадий става въпрос?..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off-topic

Да, за този мъж има само суперлативи в Нета, покой на душата му.

Някой с впечатления от мапера в Хеед?..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, Aleks67 said:

Ако не е тайна, колега къде ви обърнаха такова детайлно отношение и внимание? И за кой стадий става въпрос?..


Туй stage ли ще доди или за етап от тунинг онтогенезата говорим?:respekt:

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 2/19/2018 at 8:05, GTX3071R написа:

Имаше и друг колега във форума с ремап от Pepino, който също споделяше с такава еуфория колко е доволен докато колата не беше качена на дино и не си видя колко му е интересна графиката... :hilezh:

 

Имам снимана една графика на Пепино:

http://prntscr.com/ih8pd6

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малиии, скандална графика, къдрава такава:hilezh: Ами аз питах и още 2-3 места ама ме отрязаха, че не трябвало дино  щото била сток, съответно търсих цена. Така или иначе не съм рацер, поне има малко повече вътък ако трябва. За съжаление не се наканих докато Тони беше жив, лека му пръст.. 

Редактирано от MilenF
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брей ,много известна станала моята графика,чак си я снимали за спомен.А да снимам ли графиката от друго дино и да почна да говоря FTA Auto колко недъгаво дино имат?

Редактирано от AudiF@n
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш друга графика давай я за сравнение, че тази от FTA на нищо не прилича :zustimm:

Редактирано от GTX3071R
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не знам тук ли е правилното място да питам, но скоро ще чипвам моята каляска 1.9Тди 110 коня и съм намислил да ми изключат дебитомера и да я нагласят по МАП. Някой по-разбиращ може ли да сподели плюсове и минуси на тази интервенция? Искам да си спестя бъдещи разходи за дебитомер, защото моя не е първа младост и може скоро да се предаде. Чета че колата ставала по-пъргава в ниските, но малко повече пропушвала. Моля за мнение :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е написана така. Минуси няма или поне не съм забелязал. Ще стане по-пъргава в целия работен диапазон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако немаше минуси, що не ги изкарваха от завода направо без дебитомер?

Щяха да си спестят ебаси разходите , колко милиона ТДИ-та има продадени, по 100-200 евро, страшна икономия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като гледам живи данни - в полето на дебитомера стойностите са винаги перфектни (зададени са някакви стойности, които да са точните, за налягането в даден момент), каквито си отчиташе и дебитомера. Така си го обяснявам аз, ще е добре някой, наясно с нещата да обясни с точност.

Говорихме с мапера по този въпрос - каза ми само, че елиминирането на MAF-а, няма да се отрази на поведението на колата.

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, щом при теб няма проблем и моя ще го махнем. Все пак ще говоря с хората в Адлер да видим те какво ще кажат, но като цяло мисля, че е по-добре без него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, да хвърля и аз моите 50 стинки по темата. Преди 6 месеца започна моето ходене по мъките, защото съм с AJL мотор, който е същия като АЕВ, Отивам аз при Пепино говорихме какво искам, с К04-ка съм и дюзи от опел калибра 315сс (или може би 340сс на 4бара) да направи безопасно налягане с пик 1.2 и холд 1 бар и бензиновите времена да не са в мамата, за да се справят и газаджиите, обясняваше ми как ще е плавна графиката, а уу, без остри пикове и така... И после се почва, карам му колата.. имал съм колофон около чипа ок, било го страх да го свали, 20 лв таксита в мамата, отивам пак да му оставя колата, вече се наемал да го сваля, ама не можел да отключи чипа от касапа, който е прави в пловдив и нищо.. накрая и програматоа му не можел да запише нещо като хората.. още 20 лв за таксита на вятъра и нищо. Не можел да го прочете и запиш. още мотане 1-2-3 месеца, само вдиг ръце, не можел да намери чипове, намерих му аз, не можел да намери програматор, който да става, намерих му аз какви модели да вземе.. и пак чакане, ама не знам си какво, ден след ден, седмица след седмица, И накрая дори не ми се обади !!!! Ама го разбирам, искал е да ми писне и да отида на друго място.. Е писна ми и намерих Евгени Ангелов от VAG service and chip tuning в Пролеша, до София. Който разбира се съобрази в всяко мое изискване, взе колата, направи я за 1 ден, защитата се оказа, че се преодолявала супер лесно на стария чип.. написа ми новия(на нов чип), запои го супер кадърно и ми направи клип с широколентова сонда и буустметър за да видя как са нещата. Газта после се нуждаеше от съъвсем леко обогататяване, т.е времената на бяха в мамата, всичките ми изисквания бяха спазение и за 1 ден се приключи драмата, заради коята карах ненастроен половината зима от отктомври до края на януари...и работех адски богато.. Може би Пепино е добър за по-новите мотори и то сток, дето се налива през буксата, но аз давам негативен вот...  Все пак ще дам и положителен отзив за Касапина в Пловдив, въпреки колофона около чипа, като свалих турбината беше като нова след 40 000 каране с негов чип.. много безопасно и плавно беше направил колата от сток за приятно каране, ама не ми се ходеше до Пловдив пак. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой с идея къде да налеят разни конски сили в едно BMW F30??

преди съм правил в Мирафиори и съм доволен, ама искам да чуя модните тенденции.... без експериментатори обаче..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обади се на Цецо от Ди брос и отиди с нужника до него, да ти каже може ли да му се налее Рево софтуер или не!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...